sváření plechů

prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 09.09.2012 do 09.09.2012, založil/a Herman
řadit dle data
12:06:37
09.09.2012
StepaNoFUN
-> Herman: Předpokládám, že zde mluvíme o plechu použitém na karoserii a tudíž síle cca 1mm... Záleží na tom jak kde. Pokud je to spoj "natupo", tak samozřejmě vařit po celý dýlce, ale vzhledem ke kroucení po jednotlivejch bodech a čekat. Nicméně jsou místa, který se na tupo vařej úplně na ho... vzhledem k velikosti rovnýho dílu a tudíž jeho kroucení. A tam je lepší ten plech přesadit falcovačkou. Pak stačej body po cca 1 cm, nicméně nejlépe z obou stran spoje a několik bodů průvarem uprostřed falcu. A vnitřní stranu potom přetáhnout pružným karosářským tmelem, venkovní zatmelit klasickým tmelem na karoserie.
10:00:29
09.09.2012
Kuladmin
jde o to jake plechy zda karoserii +-1mm nebo plechy o tlousce 10mm apod.4
08:05:31
09.09.2012
Herman
Ahoj kolegové,



měl bych dotaz ohledně sváření plechů, jde mi o to, zda-li je lepší svářet plechy natupo po celé délce a nebo jestli je lepší to bodovat třeba např. po 1 cm. Ja jsem většinou vše vařil po celé délce. Je to zbytečné vařit po celé délce? a pokud se to teda boduje treba po 1 cm, tak tam se ty mezery které vzniknou mezi jednotlivými body vyplní tmelem??co na to koroze a třeba případné prolináná vody svárem??



P.S funkci hledej sem použil, ale nejak moc z toho moudrej nejsem, a možná jsem taky nepoužil ta správná "slova" do polička hledej. Proto se všem za založení podobného nebo stejného tématu omlouvám. Dik Herman
Extreme Tyres