-> Shackall: Trubky jsem neohejbal sám. Ale nechal jsem si je naohejbat u Dlouhýho v Boleslavi. Což je do těch našich pleček ideál. Řekneš, že chceš ohejbaný trubky na rám do toho a toho auta a on už ví jak to má vypadat a CNC ohejbačka to ohne tak jak to má bejt... Bez zmáčknutí, bez problémů... A komplet materiál na rám mě od něj vyšel na cca 7tis, což je myslím slušná cena, na to, že to máš bez dalších starostí.
Sváření taky není tak hrozný. Ale je fakt, že je potřeba s tím mít už něco nasváříno, aby to k něčemu vypadalo a trochu to drželo. Největší pakec na rámu je to rozměřit, udělat patky a hlavně vybrousit průniky trubek... To je to největší sraní.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ochraná klec
14:51:06
02.11.2012
02.11.2012

StepaNoFUN
12:23:40
02.11.2012
02.11.2012

Shackall
-> Stepan FUN: No jo, jenže ty máš know-how a vercajk. Já jsem taky něco málo ovařil - například jsem si udělal vrata od pozemku, a na tohle bych si absolutně netroufl. Kamarádi by mě pak vyhodili s nějakým ohýbáním trubek. Tedy - tím kámošem jsem myslel borce někde ve stodole s CO 

20:44:41
01.11.2012
01.11.2012

StepaNoFUN
-> Bery: Po posledním ostrým testu jsou vyzkoušený sedačky a pásy. Ty fungujou na 1* :-) Rám to schytal minimálně. Blbý je, že vím, kde má ten rám slabý místo, ale to prostě se sériovou palubkou řešit nelze. :-/ Ještě bych chtěl kříž za sedačky, ale to třeba časem...
20:34:51
01.11.2012
01.11.2012

Bery
-> Stepan FUN: a po posledním testu můžeme prohlásit,že jsi to udělal výborně,neboť nemáte potlučený kokosy.)
19:41:05
01.11.2012
01.11.2012

StepaNoFUN
-> Shackall: I rám jde vyrobit "doma". Ale je potřeba disponovat trochu vybavením, něco málo umět... Pokud by platilo to o tom "vyráběl to kamarád", tak bych se rovnou mohl prohlásit za sebevraha, jelikož jsem si rám do LR dělal sám...
22:43:56
31.10.2012
31.10.2012

castrol
-> Shackall: c) bude to mat rychlo za sebou
22:40:52
31.10.2012
31.10.2012

Shackall
-> Bull: a) Dávat klec do auta na běžný provoz je blbost. Vyřadíš zadní sedačky a musíš jezdit v helmě. Já osobně jsem se nějaký čas zabýval myšlenkou na instalaci tříbodového pásu Sparco do nebožtíka Formana, a nakonec jsem to vzdal jako technicky neproveditelné. b) Osobně bych nekvitoval rám ani ve weekendovém speciálu na běžné silnice, ony ty nehody v rallye a běžném provozu se docela liší c) Chceš-li klec, připrav si dlouhý peníze. Pokud tam dáš něco, co vypadá jako rám a vyráběl to kámoš, Bůh dej pokoj tvojí duši. d) Felicia samozřejmě má deformační zóny a byla na toto testována fabrikou. Druhá věc je, že většina feld už ty výztuhy apod. nemá 

22:27:19
31.10.2012
31.10.2012

Eidy
Bull 31.10.12 22:10:45 napsal:
OndraKrupi 31.10.12 22:07:38 napsal:
→ Bull: a ty máš rozum? nezlob se na mě, ale tahle
otázka je opravdu na úrovni
To byl pokus o vtip. Sorry.
Jen si tak říkám, když to vypadá tak jestli to taky může fungovat
Kdepak, závodní auta to mají jen na ozdobu.
OndraKrupi 31.10.12 22:07:38 napsal:
→ Bull: a ty máš rozum? nezlob se na mě, ale tahle
otázka je opravdu na úrovni
To byl pokus o vtip. Sorry.
Jen si tak říkám, když to vypadá tak jestli to taky může fungovat
Kdepak, závodní auta to mají jen na ozdobu.
22:10:45
31.10.2012
31.10.2012

Bull
OndraKrupi 31.10.12 22:07:38 napsal:
→ Bull: a ty máš rozum? nezlob se na mě, ale tahle
otázka je opravdu na úrovni
To byl pokus o vtip. Sorry.
Jen si tak říkám, když to vypadá tak jestli to taky může fungovat
→ Bull: a ty máš rozum? nezlob se na mě, ale tahle
otázka je opravdu na úrovni
To byl pokus o vtip. Sorry.
Jen si tak říkám, když to vypadá tak jestli to taky může fungovat
22:07:38
31.10.2012
31.10.2012

OndraKrupi
-> Bull: a ty máš rozum? nezlob se na mě, ale tahle otázka je opravdu na úrovni
22:04:03
31.10.2012
31.10.2012

Bull
m8rinek 31.10.12 20:07:06 napsal:
Do provozu? Asi ideálně mirelonovou repliku, ta moc škody nenaroní…
Říkají Ti něco deformační zóny? Ty klecí slušně narušíš, auto se
moc deformovat nebude, o to víc bude náraz pobírat tvá měká tkáň.
A Felda má deformační zóny?

Do provozu? Asi ideálně mirelonovou repliku, ta moc škody nenaroní…
Říkají Ti něco deformační zóny? Ty klecí slušně narušíš, auto se
moc deformovat nebude, o to víc bude náraz pobírat tvá měká tkáň.
A Felda má deformační zóny?



20:37:10
31.10.2012
31.10.2012

Milan 136
-> m8rinek: po ČB jezdili cikáni se sierou, a na zadním okně měli nalepenej bílej kžíž a na zadních bočních taky

20:27:40
31.10.2012
31.10.2012

castrol
ja by som sa na to vyprd
20:08:16
31.10.2012
31.10.2012

exwrcteam
,....
20:07:06
31.10.2012
31.10.2012

m8rinek
Do provozu? Asi ideálně mirelonovou repliku, ta moc škody nenaroní...
Říkají Ti něco deformační zóny? Ty klecí slušně narušíš, auto se moc deformovat nebude, o to víc bude náraz pobírat tvá měká tkáň.
Říkají Ti něco deformační zóny? Ty klecí slušně narušíš, auto se moc deformovat nebude, o to víc bude náraz pobírat tvá měká tkáň.
20:06:55
31.10.2012
31.10.2012

OndraKrupi
no až tě zastaví, tak ti seberou papíry, takže to vydrží hodně až to bude stát.
jinak šroubovaná snese taky hodně, je tu otázka na co ti to bude v běžným provozu.

jinak šroubovaná snese taky hodně, je tu otázka na co ti to bude v běžným provozu.

20:01:51
31.10.2012
31.10.2012

Bull
Zdary.
Má někdo zkušenosti s ochranou klecí ve Felicii. Předem říkám, že by se jednalo o instalaci do repliky Rally-čka Běžně používanym v dennim provozu (a vim, že floidi to neradi najdou v autě). Jde mi o to jak moc jí využiju při běžném provozu. Vim, že vařená klec s množstvim výstuží vydrží i kotrmelce v poli ale údajně popraská ve svárech při nárazu s jiným autem (nejčastější situace-náraz z boku nebo čelně). Kdysi dávno jsem někde našel nezávislej test. Ovšem nevim co snese šroubovaná. Řekl bych, že solidní ocelovej šroub absorbuje větší tlak......Nechci tady řešit z čeho má klec bejt (že za studena tažený bezpórový ocely už vim) ale spíš mne zajímá jestli někdo neví která co vydrží? Chtěl bych si totiž klec pořídit a nechci to řešit jako pár nadšenců (lakovyný trubky ze zahradního stanu nebo novoduru-hlavně, že to vypadá).Takže?????
Má někdo zkušenosti s ochranou klecí ve Felicii. Předem říkám, že by se jednalo o instalaci do repliky Rally-čka Běžně používanym v dennim provozu (a vim, že floidi to neradi najdou v autě). Jde mi o to jak moc jí využiju při běžném provozu. Vim, že vařená klec s množstvim výstuží vydrží i kotrmelce v poli ale údajně popraská ve svárech při nárazu s jiným autem (nejčastější situace-náraz z boku nebo čelně). Kdysi dávno jsem někde našel nezávislej test. Ovšem nevim co snese šroubovaná. Řekl bych, že solidní ocelovej šroub absorbuje větší tlak......Nechci tady řešit z čeho má klec bejt (že za studena tažený bezpórový ocely už vim) ale spíš mne zajímá jestli někdo neví která co vydrží? Chtěl bych si totiž klec pořídit a nechci to řešit jako pár nadšenců (lakovyný trubky ze zahradního stanu nebo novoduru-hlavně, že to vypadá).Takže?????