skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kontrolka brzd
17:17:12
01.06.2013
01.06.2013

oppik
-> Bukaj: jsou podobné,akorát každý se vysouvá na jinou stranu
00:12:24
01.06.2013
01.06.2013

Bukaj
-> Hurdis: Jo, jo, myslím, že jsou téměř identické, jen mají trochu jinou vzdálenost aretační drážky od konce čepu...
00:07:30
01.06.2013
01.06.2013

Hurdis
-> Stepan FUN: Jestli tam jsou. Ten správný a seštelovaný je určitě na konzole, a ten druhý asi v kastlíku. Já už fakt nevím. Ale kvůli fotce asi demontovat nebudeš. Jestli si alespoň trochu něco pamatuju, tak je rozdíl v nastavení chodu "posuvu".
23:51:13
31.05.2013
31.05.2013

StepaNoFUN
-> Hurdis: Až tak? Takže když to teď vím a řeši se to, tak bych měl asi zejtra najít klíče od 2 aut (v jednom jsou spínače a v druhým foťák) a vyfotit ty spínače současně... :-D
23:09:12
31.05.2013
31.05.2013

Hurdis
Prošlápnutí spínače věc velmi častá a známá. Nicméně obdobné spínače jsou dva
113-595293 a 113-595290. A záměna u prvních užovek nebyla úplně košér. Vzpomínám, jak jsem na tom před lety maličko ztroskotal - první věc při koupi. U Mantry na dvorku. On je ten spínač trošku jiný na starý bezposilovač a běžně prodávaný spínač na posilovač. Stejná krabička, jen se čep jinak vysouvá. Když se přiloží vedle sebe, je to vidět. Ale jsou to roky, už si to (vůbec) nepamatuju. Kdo by měl mít oba typy v kastlíku je Štěpán :-)
113-595293 a 113-595290. A záměna u prvních užovek nebyla úplně košér. Vzpomínám, jak jsem na tom před lety maličko ztroskotal - první věc při koupi. U Mantry na dvorku. On je ten spínač trošku jiný na starý bezposilovač a běžně prodávaný spínač na posilovač. Stejná krabička, jen se čep jinak vysouvá. Když se přiloží vedle sebe, je to vidět. Ale jsou to roky, už si to (vůbec) nepamatuju. Kdo by měl mít oba typy v kastlíku je Štěpán :-)
22:39:23
31.05.2013
31.05.2013

Bukaj
Ještě doplním, že občas se stává (např. při nešetrném zásahu, nebo kopnutí špičkou boty), že se předpružený kovový jazýček ohne (odpředpruží) a čípek nedrží v zaaretované poloze...
20:19:52
30.05.2013
30.05.2013

oppik
Hotovo.a seru už na to.něco s tím dělat
00:36:29
30.05.2013
30.05.2013

Vilda - zrušená registrace
Takhle to musí vypadat v případě pedálu "maticového" řížení. Kolíček spínače je vysunut vlevo a drží jej kovový jazýček, kterým ta tyčka spínače prochází. Drží díky výřezu v té tyčce. příapdě poklesu pedálu dojde k naražení "pahýlku" pedálu do jazýčku a ten "pustí" tyčku, jež sepne kontakt kontrolky. Tyčku pak stačí zasunout zprava doleva, protože se sama zaaretuje do kovového jazýčku. Pokud to nejde pochopit, otevřete si Anderta, nebo jinou příručku. 

00:06:31
30.05.2013
30.05.2013

oppik
takhle to je u mě
23:31:58
29.05.2013
29.05.2013

oppik
Vilda 29.05.13 23:30:52 napsal:
Nevim proč, ale vzpomněl jsem si na Luboše Lakatoše „Banální věc,
která trvá když hodně, 2, 3 minuty u jiných strojů. Tady ty pyčo,
celý, kurva den!“


Nevim proč, ale vzpomněl jsem si na Luboše Lakatoše „Banální věc,
která trvá když hodně, 2, 3 minuty u jiných strojů. Tady ty pyčo,
celý, kurva den!“





23:30:52
29.05.2013
29.05.2013

Vilda - zrušená registrace
Nevim proč, ale vzpomněl jsem si na Luboše Lakatoše "Banální věc, která trvá když hodně, 2, 3 minuty u jiných strojů. Tady ty pyčo, celý, kurva den!"




23:29:45
29.05.2013
29.05.2013

oppik
-> palinator: ty to máš jináč řešené než já
21:59:01
29.05.2013
29.05.2013

palinator
Ten s tím plíškem je ten spínač, kterej máš přecvaknout. Jinak už fakt víc nemůžu.
21:39:51
29.05.2013
29.05.2013

oppik
-> kamikaze: zkusím díky.asi půjdu do garáže a vyzkouším to
21:34:54
29.05.2013
29.05.2013

kamikaze
Poz. 4
a) čep, kterým vycvakneš kontrolku
b) plíšek, kterým se kontrolka aktivuje po doteku s pedálem
Poz. 3 - spínač brzdových světel
kapišto?

a) čep, kterým vycvakneš kontrolku
b) plíšek, kterým se kontrolka aktivuje po doteku s pedálem
Poz. 3 - spínač brzdových světel
kapišto?

21:32:59
29.05.2013
29.05.2013

oppik
-> palinator: koupil jsem brzdový spínač světel.ten co tam je,byl
21:32:39
29.05.2013
29.05.2013

Pavel P..
-> oppik: nic ti neukážu... nebud línej se ohnout a podívat.

21:24:58
29.05.2013
29.05.2013

palinator
-> oppik:
Jeden spínač je přepínací/cvakací (na kontrolku a má 2 čudle proti sobě) a druhej je mačkací s vratnou pružinkou (na brzdovky)... kdoví cos to tam teď dal.
Jeden spínač je přepínací/cvakací (na kontrolku a má 2 čudle proti sobě) a druhej je mačkací s vratnou pružinkou (na brzdovky)... kdoví cos to tam teď dal.

21:23:00
29.05.2013
29.05.2013

oppik
-> Pavel P..: tak mi to pojd ukázat 

21:21:35
29.05.2013
29.05.2013

Pavel P..
-> oppik: zmáčkni ten druhej...tvl

21:08:17
29.05.2013
29.05.2013

oppik
asi budu muset vzít na to jinou metodu



21:06:05
29.05.2013
29.05.2013

oppik
-> palinator: zmáčknu ho doleva a vrátí se zpět
21:02:35
29.05.2013
29.05.2013

Tomaso435
jono zmáčkni ho ještě jednou :-D
21:01:51
29.05.2013
29.05.2013

palinator
-> oppik:
A máš ho přecvaklej?!
A máš ho přecvaklej?!
21:01:45
29.05.2013
29.05.2013

Nwkt
-> oppik: seřídit ho
21:00:43
29.05.2013
29.05.2013

oppik
twl.já se asi zblázním.vyměnil jsem nový spínač a pořád mi svítí kontrolka.co s tím?
14:45:03
02.05.2013
02.05.2013

oppik
-> dragon_cb_cz: občas mi ten spínač vypadne z toho plíšku co ho drží
14:41:18
02.05.2013
02.05.2013

dragon_cb_cz
-> oppik: Myslím, že se snaží říct, že i když jsou brzdy v pořádku, tak se občas spínač podaří prošlápnout - pokud se jde opravdu na krev...
14:04:31
02.05.2013
02.05.2013

oppik
u mě to je jen ve spínači.nic víc
13:59:46
02.05.2013
02.05.2013

Luky
Já spínač na rapidu prošlápnu při každém závodě. I několikrát, pokud to mezi rychlostkami přepínám do správné polohy 

13:39:23
02.05.2013
02.05.2013

palinator
Já při repasi konzole to poskládal tak nějak od oka, hlavně aby správně svítily brzdovky a tuhle jsem taky spínač prošlápnul, když jsem dělal brzdnou zkoušku. Tak jsem udělal "cvak!" a popiči.
08:18:31
29.04.2013
29.04.2013

Jozka
-> oppik: Lepší varianta.. Jinak ale užovka brzdí úplně normálně i při opakovaně prošlapávaném spínači hodně hodně dlouho..
22:22:04
28.04.2013
28.04.2013

oppik
-> Kuladmin: myslím si že jsem o něj zavadil.nic víc
12:49:18
27.04.2013
27.04.2013

Kuladmin
-> oppik: Jasny je to tim spinacem ale je otazkou jak jsi ten spinac sepnul. Pokud jsi o nej jen zavadil apod tak je to jasny ale pokud to bylo proslapnutim pedalu....
23:00:54
26.04.2013
26.04.2013

oppik
-> Kuladmin: tohle co ty říkáš.to nebude tím.brzdy brzdí tak jak mají a válce jsou nové.je to tím jak říkal kolega dragon :-) zamáčknout zpět spínač
22:07:04
26.04.2013
26.04.2013

Kuladmin
-> oppik: Otazkou je jak se ti to podarilo resp pokud se to bude opakovat je nekde problem patrne unik - netesnost a to nejspis vzadu v bubnu ve valeckach.
17:05:16
26.04.2013
26.04.2013

oppik
-> dragon_cb_cz: jo to bude asi tím.máš pravdu.díky za radu Víto :-)
17:03:31
26.04.2013
26.04.2013

dragon_cb_cz
-> oppik: pragos.cz/veterani/getdat
a_clanek.php3?id=13629 Takhle to vypadá, jen prostě tu tyčku promáčkni zpátky na druhou stranu než je (tzn tuším zhora dolů, ale už si to nepamatuju).
16:55:08
26.04.2013
26.04.2013

oppik
-> dragon_cb_cz: dobře díky.asi jsem to zmáčnul a ted mi to svítí pořád :-))
16:53:55
26.04.2013
26.04.2013

dragon_cb_cz
-> oppik: Dole u pedálu je spínač a když to prošlápneš moc, tak to pak trvale svítí. Je na něm taková tyčka-přepínač, musíš ho zatlačit zpátky a svítit přestane.
16:53:27
26.04.2013
26.04.2013

palinator
-> oppik:
Zamáčkout spínač zpět.
Zamáčkout spínač zpět.
16:52:05
26.04.2013
26.04.2013

oppik
možná že jsem nějakým způsobem zmáčnul čidlo na brzdu a ted nevím co s tím :-)
16:48:51
26.04.2013
26.04.2013

oppik
potřebuju pomoct.z ničeho nic mi ted začala svítit kontrolka brz na užovce.co s tím?díky