skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
svařování plechů
21:31:28
13.05.2014
13.05.2014

Jozka
-> Stepan FUN: O tu hlavu tak nejde, spíš o tělo a hadici.. když se pojímáš někde třeba v rohu podběhu, s ručním nářadím se dostaneš o kousek dál. Mám ke kleštím ještě Feina kmitacího, takže díry dělám dost někdy celkem extrémně do krajů a pneuděrovačku (asi tedy byla o fous větší, než tvoje) půjčenou jsem třeba musel v hloubi zadního podběhu odložit, když jsem nechtěl dělat do auta díru jak kráva..
21:13:25
13.05.2014
13.05.2014

StepaNoFUN
-> Jozka: Ta pneumatická verze není o moc větší než ruční provedení co jsem zatím viděl. Jsem línej teď dojít do auta, ale příležitostně můžu velikost tý hlavy oměřit. ;-)
21:05:38
13.05.2014
13.05.2014

Jozka
-> Herman: Mám tyhle dvojí už pár let, děrovací jsem doplnil o trochu později - pneumatický nářadí jsem nechtěl, při občasným využití to plně vyhovuje a žádný opotřebení není patrný:
www.kleste.cz/eshop/914-r ucni-lemovaci-kleste-rf-20 1-ms-201.html
www.kleste.cz/eshop/915-r ucni-derovaci-kleste-rf-20 0-ms-200.html
Ale pokud máš patřičnej kompresor a jseš ochotnej mazat a udržovat pneunářadí, tak varianta viz -> Stepan FUN: není vůbec špatná ani na hobby aktivity i cenově, akorát teda s těma ručníma se dostaneš skoro všude.
www.kleste.cz/eshop/914-r ucni-lemovaci-kleste-rf-20 1-ms-201.html
www.kleste.cz/eshop/915-r ucni-derovaci-kleste-rf-20 0-ms-200.html
Ale pokud máš patřičnej kompresor a jseš ochotnej mazat a udržovat pneunářadí, tak varianta viz -> Stepan FUN: není vůbec špatná ani na hobby aktivity i cenově, akorát teda s těma ručníma se dostaneš skoro všude.
20:39:13
13.05.2014
13.05.2014

StepaNoFUN
-> Herman: DO 1500,- nevím... Mám tohle www.uni-max.cz/falcovacka
-a-derovacka/d a naprostá spokojenost. Občas jsou v akci do 2tis s DPH...
20:15:27
13.05.2014
13.05.2014

Herman
-> Jozka: děkuji za info. doporučil by jsi mi nějaké konkrétní tak okolo 1500,- kč?
Chci to jen na příležitostné využití.
Chci to jen na příležitostné využití.
11:25:31
13.05.2014
13.05.2014

Jozka
-> Herman: Asi budou i nějaký vychytaný kleště, ale běžný mají výšku lemu nastavenou natvrdo a ta cca odpovídá tl. plechu, který jsou schopný zvládnout, řekl bych něco kolem 1 mm. A mačkají se "do plnejch", dá se sice i na citovku méně, ale je problém to u delšího lemu udržet..
11:03:34
13.05.2014
13.05.2014

Herman
-> anubis: jj taky možnost
Nikdy jsem pertlovačky nemel v ruce a tak se ptam, čím ovlivním jak moc bude "hlubokej" ten "pertl"? myslim to tak, aby nevzniknul velkej odskok....to se na tech klestích nejak nastavuje??nebo zálěžá proste, jak moc to zmáčknu?
Dík
Nikdy jsem pertlovačky nemel v ruce a tak se ptam, čím ovlivním jak moc bude "hlubokej" ten "pertl"? myslim to tak, aby nevzniknul velkej odskok....to se na tech klestích nejak nastavuje??nebo zálěžá proste, jak moc to zmáčknu?
Dík
00:12:38
02.07.2013
02.07.2013

anubis
pertlovačky a udělat si pertl a nabodovat a je to 10x rychlejší než se s tím takto srát natupo a rovinu z vrchu máš taky 

21:37:33
08.05.2013
08.05.2013

Tommyk
za mě kolem dokola...
18:30:09
07.05.2013
07.05.2013

StepaNoFUN
-> Luboš Pospěch: Koukni sem: skoda-virt.cz/cz/.../6242
5-svarecka-co2?gotopost=2.
..
16:04:48
07.05.2013
07.05.2013

Luboš Pospěch
čau hoši chtěl bych se zeptat jakou by jsme mi doporučili CO2 svařečku na vyvařovaní autoplechů nebo jaký regulovatelný rozsah by mělá mýt většinou jsem našel od 30A-150A
11:06:39
06.05.2013
06.05.2013

Luky
-> Syny: a hele, Světluše
Máš nějaký info o dalším osudu? Měla z ní bejt leštěnka, ne?

11:02:34
06.05.2013
06.05.2013

Jozka
-> Herman: Na tupo dobrý kvůli originál vzhledu, ale třeba na podlaze možná zbytečně moc práce, tam bych možná i přeplátoval - CO2 sice tepelně tolik materiál neovlivňuje, ale hlubokotažnejm plechům i tak nijak moc neprospívají průběžný svary.. Na podlaze se přeplátování dá zahladit těsnivejma hmotama karosářskejma, zrovna tak se dají zaplácnout i pobodovaný plechy na tupo a pokud je dobře uděláno, koroze nehrozí.. po dobrém očištění po sváření.
12:29:36
05.05.2013
05.05.2013

Syny
Jeste fotka vysledku.
12:26:14
05.05.2013
05.05.2013

Syny
Ja todle delal stylem, ze jsem to nabodoval treba po centimetru, nechal vychladnout, pak nabodoval hned vedle a nechal vychladnout a tak jsem to delal dal a dal (treba na 3x nebo 4x) dokud to nebylo ovareny cely. Je to prace na prd a zdlouhava, ale vysledek byl dobrej.
12:12:32
05.05.2013
05.05.2013

Herman
tak to jsem chtěl slyset :-) já práve občas, koukam, jak to většinou lidi vařej(na fotkách) a přijdemi, že to spíš jen bodujou....což dělaj asi hlavně z časovejch a i finančních důvodů :-)
12:07:39
05.05.2013
05.05.2013

Kuladmin
To vis ze pokud se ti to podari privarit komplet a zabrousit je to nejlepsi. Vyhodou je ze kdyz se to nepovede muzes to odriznout a zacit znovu - za mne varit komplet a vyrobit z toho vlastne celistvej kus plechu.
11:59:12
05.05.2013
05.05.2013

Herman
varil bych to ceockem, mam celkem slusnej stroj (Kuhtreibera kit 215),
JJ, o kroucení vím. Spíš me to zajímá z hlediska koroze.....mam takovej subjektivní dojem, že když neprovarená místa jen zakytuju,tak to dříve schnije...to je to oč tu běží :-)
JJ, o kroucení vím. Spíš me to zajímá z hlediska koroze.....mam takovej subjektivní dojem, že když neprovarená místa jen zakytuju,tak to dříve schnije...to je to oč tu běží :-)
11:47:42
05.05.2013
05.05.2013

Kuladmin
A propo cim to chces varit? zezacatku to stejne musis jen pochytat aby se to nezkroutilo a pak si stim postupne muzes delat co chces.
10:50:09
05.05.2013
05.05.2013

Herman
Ahoj kolegové,
měl bych dotaz ohledně sváření. Príkladem je díra v podlaze. Představte si, že máte díru na autě v podlaze o velikosti 10x10 cm. Chci,aby to nebylo vidět, tak jsem se rozhodl, že zavařim na "tupo",- nechci nic přeplátovávat(to se mi nelíbí). Tak a jaky ted zvolit postup. jedna se mi o to, zdali se to má zavařit uplne všude kolem do kola a nebo jestli to stačí např. jen bodovat např. po 1cm......Proste nevim, jestli je lepší to vařit kolem dokola, nebo to jen bodovat. V případě, že to budu bodovat po cca třeba centimetru, tak ti nebodovaná místa přetáhnu jen kitem?co na to koroze?
Vím, že jsem se vyjádřil dost kostrbatě, ale snad někdo znalý pochopí jak jsem to myslel. dík.
měl bych dotaz ohledně sváření. Príkladem je díra v podlaze. Představte si, že máte díru na autě v podlaze o velikosti 10x10 cm. Chci,aby to nebylo vidět, tak jsem se rozhodl, že zavařim na "tupo",- nechci nic přeplátovávat(to se mi nelíbí). Tak a jaky ted zvolit postup. jedna se mi o to, zdali se to má zavařit uplne všude kolem do kola a nebo jestli to stačí např. jen bodovat např. po 1cm......Proste nevim, jestli je lepší to vařit kolem dokola, nebo to jen bodovat. V případě, že to budu bodovat po cca třeba centimetru, tak ti nebodovaná místa přetáhnu jen kitem?co na to koroze?
Vím, že jsem se vyjádřil dost kostrbatě, ale snad někdo znalý pochopí jak jsem to myslel. dík.