Zváranie lemov

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 01.11.2014 do 12.11.2014, založil/a RoboSK
řadit dle data
04:55:10
12.11.2014
rsvancara
-> RoboSK: Za mě (když už teda jen lemy) na tupo a pořádně, jinak praská kit (při přeplátování někam zateče voda a časem resp. docela rychle to vyhnije). Nicméně raději bych vyměnil celý blatník resp. teď bych se i na to vykašlal a dal novou komplet postranici :-D
upraveno 2x, naposled 12.11.2014 04:56:44
08:58:05
11.11.2014
Jozka
-> m8rinek: Tak 5
22:36:51
10.11.2014
m8rinek
-> Jozka: základní vzdělání...
13:42:50
04.11.2014
Jozka
-> m8rinek: 47 47
13:39:06
04.11.2014
m8rinek
-> Klubko_: znouzectnost
13:35:35
04.11.2014
Klubko_
-> Jozka: ZNC?
13:33:26
04.11.2014
Jozka
-> Klubko_: Techniky ála ZNC jedině doma..5
10:02:15
04.11.2014
Klubko_
-> Stepan FUN, Jozka: já snad půjdu na učňák, abych se tam po tom všem, co už mám odkarosařováno, naučil tyhle tákladní techniky 10
09:14:11
04.11.2014
Jozka
-> Klubko_: Mírně upravený kleště kombinovaný, kladívko, babka..

-> Stepan FUN: 52
19:02:24
03.11.2014
StepaNoFUN
-> Klubko_: Na tom lemu klidně kladivem... Ty 2mm se daj udělat i bez průhybu toho lemu.
18:51:59
03.11.2014
Klubko_
-> Jozka: uf a jak ten miniohyb dělal? Když si vezmu tu délku lemu, tak ohýbat to sikovkama nebo kleštěma, to je pěkná práce. Úplně se mi vybaví scéna z filmu Čtyři vraždy stačí drahoušku, kdy hlavnímu hrdinovi chcou rozpárat břicho, aby z něho dostali šek a pak se zděsí toho, že by měli šít skoro půl metru 3
22:07:24
01.11.2014
Jozka
-> Stepan FUN: Nu, někdy to vyzkouším, i při zachování všech pravidel se většinou něco zavlní a to rovnání, to fakt ne - umít teoreticky i prakticky narovnat lecjakej hutní materiál, ale karosářský plechy 51 51 - nebo jen velmi omezeně.
21:42:48
01.11.2014
StepaNoFUN
-> Jozka: U autogenu bych to chápal (tam ohřeješ dost velkou plochu), u CO2 je to zbytečnost. Pokud máš dost času a trpělivosti, tak to svaříš cočkem i bez velkejch deformací. Jenom prostě musíš vynechávat a čekat...

A pokud se to přece jenom zkroutí, tak hadr, kýbl vody, autogen... Ale je to strašný sraní a přiznám se že mi to zrovna 2x nejde. I když mi to i ukazovali. ale na 100% to plamenem nikdy nesrovnám. Je tam moc "proměnnejch".. .
20:44:24
01.11.2014
Jozka
-> Stepan FUN: 3 / 52



Nezkoušels někdy udělat při svařování natupo udělat alespoň na jednom z plechů miniohyb (do 2mm, cca 90°) "dovnitř auta" ? Táta to praktikoval při sváření tenkých plechů "autogenem" právě kvůli deformacím - už jsem to kolikrát chtěl zkusit u CO (třeba u růžků dveří) a vždycky na to zapomenu..
18:40:04
01.11.2014
StepaNoFUN
Kuwa to tu zase bude boj... :-D

Lepší (z hlediska životnosti) je samozřejmě vařit na tupo, ale je to daleko větší pakárna a otázkou je, jak dobře si pohraješ s dopasováním, jak dobře umíš svařovat a jak si poradíš s kroucením plechů v místě svaru, protože na tupo to musíš svařit v celý dýlce.

Osobně jsem většinou pertloval a svařoval s přesahem.
18:33:02
01.11.2014
RoboSK
Zdravím , mám také dilema , už dlhšiu dobu naťahujem informácie okolo vyvárky aby som niečo neposral , a chcem sa opýtať , zadné lemy variť na tupo alebo preplátovať a variť cez dierky ? Ďakujem za rady
Extreme Tyres