Oi Combi - odstranění střešních nosičů

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 15.01.2015 do 15.01.2015, založil/a Alex41
řadit dle data
17:13:32
15.01.2015
Milan 136
Tak sundat se dají bez nějakých pozůstatků a dát lištu v celku. Ale neušetříš s tím vůbec nic. Navíc combi bez hagusu vypadá divně.
15:28:29
15.01.2015
Tomaso435
-> castrol: jistě že, aby vzduch kolem plynul co nejlépe :D
15:26:21
15.01.2015
castrol
-> Tomaso435: a prelestit mu hlavicku 3
15:24:47
15.01.2015
Tomaso435
-> U-Geen: no ten na lavičky s kulatou hlavičkou3
15:03:37
15.01.2015
U-Geen
-> Tomaso435: ale vratovej, ten ma nejnizsi odpor.
14:51:26
15.01.2015
Alex41
Co se týká děr, tak se nechá z vrakáče pořidit lišta bez děr. A co se týká děr v karosérii, tak je to tak, jak píše -> Tomaso435: . Toho bych se asi tolik nebál. Asi to sundám jen když se budu vyloženě nudit... A to se asi díky mým zadohrabům nestane 1
14:40:40
15.01.2015
Tomaso435
-> Mr._Nosferatu: veme šroubek dvě podložky matici díru namázne silikonem a zašroubuje.
14:28:00
15.01.2015
Mr._Nosferatu
-> Alex41: Nesundavat, jak potom zavařiš díry po matkách ?
14:05:39
15.01.2015
Eidy
-> Luky: Dobře, v absolutních číslech to bude mít vliv vždycky, ale v rámci chyby měření. Někde u maximálky se budeme bavit o malém panáku podle mě.
14:03:22
15.01.2015
vhml
-> Eidy 15.01.15 13:52:35: ty zadni brzdy byly vyndaný na sprinty...
14:00:20
15.01.2015
Luky
-> Eidy: ok, takže se shodněme na tom, že na spotřebu v rychlosti blízké maximálce by to vliv mít mohlo, jo? 1
13:58:02
15.01.2015
Eidy
-> Luky: Jenže odpor roste se čtvercem rychlosti, čili odpor se při 100km/h změní nepatrně. Při 200km/h už je to třeba několik procent. Navíc spotřeba neroste lineárně s rychlostí. Máš tam valivý odpory a velký vnitřní ztráty v motoru a převodovce. 4
13:54:21
15.01.2015
Luky
-> Eidy: maximálka i spotřeba se mimo jiné odvíjí od odporu vzduchu, tak pokud to má vliv na jedno, tak asi i na druhé?
13:53:25
15.01.2015
Luky
Jsem si ještě vzpomněl, že bratranec koupil nějaký Berlingo, či co to je, a tam jsou hagusy z interiéru prošroubované skrz střechu hezký vratovým šroubem a nahoře na provrtaném hagusu je krásná matice 3
13:52:35
15.01.2015
Eidy
-> Luky: vhml kdysi sundaval i zadní bubny a snad i štíty na slalom. Takže to musí bejt taky znát. 1



Podle mě takovýhle věci mají vliv spíš na maximálku, ale na spotřebu při ustálený rychlosti to má podle mě neměřitelný vliv.
13:49:56
15.01.2015
minno
-> Alex41: Osobne by som tam hagusy nechal a bol za ne vďačný:)

Inak na googli toho nájdeš kopec, napríklad: forum.skodahome.cz/topic/ 126660-hagusy-mont%C3%A1%C 5%BE-demont%C3%A1%C5%BE
13:49:48
15.01.2015
Luky
Jen tak mimochodem, má smysl za jízdy po dálnici na nějakou delší trasu sklopit zpětná zrcátka? Debilitu takového počínání nechme stranou, spíš jestli by to mělo vliv na spotřebu?

VHML při sprintu v Běšinech zrcátka vždycky sklápěl, tak to musí mít vliv na odpor vzduchu zásadní 3
13:47:47
15.01.2015
Domajz
13:47:08
15.01.2015
Domajz
-> Alex41: Já mám taky OI kombi, ale bez hagusů, myslím, že tohle takový vliv na aeordynamiku mít nebude jako např příčníky, ale záleží jak daleký trasy jezdíš, jestli 30 km do okresního města, tak to nemá ani smysl řešit...
13:42:46
15.01.2015
Kocvin
-> Alex41: Vyser se na to.. :)
13:39:50
15.01.2015
M@rtin
-> Jirik_Tuňák1983: A co teprve bílá služební 47
13:37:50
15.01.2015
sep
-> Jirik_Tuňák1983: :to sichr,plus uveze nejvíc,umí projet i lesem a žere jako dvě v osobním vlastnictví :-)
13:30:28
15.01.2015
Alex41
Ono mě ani tak moc nebere krátka vs. dlouhá, ale jde mi o dlouho s nosicči a bez nich 6
13:29:20
15.01.2015
Jirik_Tuňák1983
-> sep 15.01.15 13:19:58: Stříbrná služební v kombíku musí být zákonitě rychlejší, nie? 1
13:19:58
15.01.2015
sep
-> vhml: :vyšší maximálka long verze při stejném motoru ,vyšší celkové hmotnosti je díky vyššímu Cx oproti krátké verzi?
13:14:49
15.01.2015
vhml
-> sep 15.01.15 13:06:53: určitě nemá...
13:12:52
15.01.2015
Alex41
-> suri 15.01.15 12:52:05: Taky jsem to tak úplně nepochopil... Prosím polopaticky 3 Nicméně už mám Combi. Před tím jsem měl liftback, bohužel jsem ho zbořil a musel koupit něco jiného a auto v dostupné cenové relaci, s nároky na motor, stav atd. se mi vyskytlo ve vrzi combi. Takže nebylo co řešit 4 Hagusy se mi na tom nelíbí, to je zásadní. Na druhou stranu nechci to auto zbytečně rozhrabávat.
13:06:53
15.01.2015
sep
-> suri: :moc jsem nepobral jak to myslíš ale combi má lepší aerodynamiku než krátká verze.
12:52:05
15.01.2015
suri
tak si kúp sedana a uvidíš aerodynamiku , ja teda rozdiel na Octavii combi s hagusmi a bez nepoznám , poznám jedine rozdiel sedan vs combi , kde nehučí obtekajúci vzduch vzadu a nešpiní sa celé auto
12:46:20
15.01.2015
Alex41
Ahoj, chci se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenosti s odstraněním podeélných střešních nosičů z OI Combi. Jestli je to možné, jestli to má vliv na spotřebu, na hlučnost, na pevnost karoserie... Mám je na autě, moc se mi nelíbí a mám obavu ze zbytečně vysoké spotřeby v důsledku narušení aerodynamiky. Jsou to zatím jen moje domněnky, které bych si zde chtěl nechat buď potvrdit nebo vyvrátit. Díky za názory.
zvětšit Oi Combi - odstranění střešních nosičů - obrázek od Alex41 vložen 15.01.2015 12:46:20
Extreme Tyres