skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favor.stěrače-vůle pouzdr mezi hříd a karos.
Pokud si to dobře pamatuju byly tam pruchodky s osazením. Navíc je to pod úhlem hřídel vs. karosérie není pod 90st.!! Tak pozor pri výrobě. A bylo to myslím s určitou vůlí v mm.
Zdravím,
chlapy problém-pouzdra předních stěračů jsou v karosérii uložena volně nebo na těsno.
Pod pojmem pouzdro stěračů rozuměj černé plastové pouzdro ve kterém se otáčí hřídelka stěrače, toto pouzdro je mezi karosérií auta a hřídelkou shora zajištěné maticí M16x0,75 na tom celém je plast.krytka a na tom je ještě rameno stěrače zajištěno maticí M8.
Hřídelka má průměr 16mm, díra v karosérii má průměr 24mm.
Při oměřené černého plast.pouzdra jsem naměřil vnější pr.pouzdra pouze 21-22mm(deformované), a vnitřní pr.pouzdra pro hřídelku je 16,5mm-černé plastové poudro je celé deformované.
Na soustruhu vytočím sice z bílého silonu ale nové pouzdra budou těsnější.
Můj dotaz mám udělat pouzdra s rozměry dle karosérie s vnějš.pr. 24mm nebo s vůlí mezi karosérií a pouzdrem např.pr.22mm tzn. s vůlí 2mm?
Nejlépe kdyby to šlo sehnat originál, člověk by se s tím nemusel babrat na soustruhu, se silonem se špatně pracuje......
chlapy problém-pouzdra předních stěračů jsou v karosérii uložena volně nebo na těsno.
Pod pojmem pouzdro stěračů rozuměj černé plastové pouzdro ve kterém se otáčí hřídelka stěrače, toto pouzdro je mezi karosérií auta a hřídelkou shora zajištěné maticí M16x0,75 na tom celém je plast.krytka a na tom je ještě rameno stěrače zajištěno maticí M8.
Hřídelka má průměr 16mm, díra v karosérii má průměr 24mm.
Při oměřené černého plast.pouzdra jsem naměřil vnější pr.pouzdra pouze 21-22mm(deformované), a vnitřní pr.pouzdra pro hřídelku je 16,5mm-černé plastové poudro je celé deformované.
Na soustruhu vytočím sice z bílého silonu ale nové pouzdra budou těsnější.
Můj dotaz mám udělat pouzdra s rozměry dle karosérie s vnějš.pr. 24mm nebo s vůlí mezi karosérií a pouzdrem např.pr.22mm tzn. s vůlí 2mm?
Nejlépe kdyby to šlo sehnat originál, člověk by se s tím nemusel babrat na soustruhu, se silonem se špatně pracuje......