Ale znova, prostě časem praskne. Nebo se o tom nesmí mluvit. Já mám prasklinku po všech možných opatřeních jako trest za to, že jsem před několikátou soutěží upozorňoval kolegy, že se podařilo, po minutovém slalomu ve druhé sezoně - měl ho tam.
Coupé je náchylné více, ale co si budeme povídat, jak šáhneš na sedana - měl ho tam.
Prostě krut je větší než tažnost povrchových materiálů. Rozsah jen vypoví kvalitu spasování a opatření.
Ostatně viz. příspěvky níže.

Ad příspěvěk Štěpy - ne na jednom, všude a všech, jak dáš podvozek L/A, tvrdé silenty, tlumiče a pružiny "saky", "T2" apod. máš jistotu. Houpavá serie (což se může týkat i hadraplánů, které pruží jinak - více v prazích než ve sloupcích) - máš to tam. Byť jen maličko.