Prášková barva

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 30.01.2015 do 30.01.2015, založil/a Olin
řadit dle data
21:31:41
30.01.2015
Jozka
-> m8rinek: Slyšel jsem, ale z organizačních důvodů ještě nevyzkoušel.. a že to je fakt dost zajímavej jev 9.

-> Sejki: Jasný, ten tlak je příšernej - ne že by to nešlo, šetrnejma metodama se dá v pohodě prakticky všechno, ale komaxiťáci nijak speciálně vybavený nebejvaj a s pískováním se obvykle moc ne*erou.. Kam chodím já, dávaj díly do metače, v boxu nanejvejš dolaďujou, takže po nich rovnám kde co úplně standartně..
21:23:21
30.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Olin: barvozrout a velka lazen:) Jednou sem koukal na nejakej porad kde celou karoserii do neceho ponorili, nejaka slaba kyselina... pak se to muselo oplachnout a neutralizovat jinak by to furt pracovalo, ale moc z toho teda nezbylo no:-D
upraveno 1x, naposled 30.01.2015 21:24:31
21:22:14
30.01.2015
Olin
Pánové a je i jiná metoda než pískování???
21:17:38
30.01.2015
m8rinek
-> Jozka: Paradoxem je, že třeba obyčejnej Rapid tmel v rozumný vrstvě teplotu při vypalování práškovky snese...
21:16:46
30.01.2015
Sejki - zrušená registrace
Opiskovana karoserie... strechu jsem delal rucne jinak by dopadla spatne
zvětšit Prášková barva - obrázek od Sejki - zrušená registrace vložen 30.01.2015 21:16:46
21:14:53
30.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Jozka: mozna si to nekdo pamatujete, nechaval sem opiskovat skelet, najdu fotku, tam me jasne rekl, ze strechu nebo proste velky plochy neopiskuje protoze se plech pokrouti...
21:11:51
30.01.2015
Jozka
Menší karosářský díly jako jsou přední a zadní čela nechávám komaxit-ovat už celý léta a docela mě předloni mrzelo, že se mě dodavatele nepovedlo přesvědčit, aby mi ručně přepískovali a naprášili dveře a kapoty.

Na provozce (kde na to tom moc nesejde), dokonce rovnou do finální matný černý, jinak jenom do "základovky", nad kterou se pak normálně pokračuje - to kytování je zásadní limit, kyt, kterej snese ty teploty stojí ranec a stejně moc nefunguje (propadává se jak sviňa).



Díly se zas tak moc tím ohřátím na 180°C nekroutěj, tvarováním vyztužený už prakticky vůbec, deformace dle mě pocházej od pískování, který předchází..
21:11:22
30.01.2015
Mr._Nosferatu
-> Sejki: Já jsem obvolal asi 3lakovnyv okolí, zajímala mě cena komaxitu na disky, a všude se mě zeptaly zda hlíník nebo plech, že plech vždy pískují.... Znám kluka co dělá v práškový lakovně, ale ta lakujou nový bagříky, takže to odmastují nějak chemicky, ale asi záleží v jakým je to stavu před lakováním. Já už ten stabilizátor koupil v komaxitu, a byl jsem z toho hodně sklamanej, že to nevydrřelo ani půl roku. Ted používám na podvozek Hammerite, asi je to nastejno, jen u nás vyjde 1kg asi o 100kč levněji než alkyton
upraveno 1x, naposled 30.01.2015 21:13:06
21:11:22
30.01.2015
Olin
Takže pánové jak vidím, raději si nechat takhle nalakovat součástky jako náprava atd. než celé auto a to raději přenechat lakovně a akrylátu...Jen se mi velice líbila ta barva, která z té pece vylézala a to práškovali rámy od motorek atd....
21:06:38
30.01.2015
Bagrr- máma mele Emu
Takže poznatky z lakovny od nás... Plechy se nezkroutí, pakliže nejdou pískovačkou... Pod komaxit není problém s kitem, když se nechá opravdu dlouho vytuhnout, minimálně týden... Problém nastává, pakliže se pod komax nechá původní barva... Několikrát se nám stalo, že to vybublalo... Ideální je nechat to vypálit bez komaxu, pak eventuálně zbrousit a pak až komax...
21:01:41
30.01.2015
Citr0nik
skelet sa v peci skruti.. a ked je niekde hrubsia vrstva gitu tak v peci to vzdy praska..
21:01:41
30.01.2015
Citr0nik
skelet sa v peci skruti.. a ked je niekde hrubsia vrstva gitu tak v peci to vzdy praska..
21:00:25
30.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu: zalezi kdo to lakuje a jakou udelaji pred tim pripravu... to neni jentak opiskovat a jentak nalakovat... proto napravy natiram alkytonem a je klid
20:59:14
30.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> stepan: no par skrini v komaxitu mam na naradi a i police jsou z plechu a nijak krive to neni, jedine ze by to klempiri rovnali zpatky, ale to by byl krok zpet...
20:58:33
30.01.2015
Mr._Nosferatu
Stejně 90% lakoven vyžaduje odmastění opískovaním, což nemusí přežít skelet. A taky si myslím že se to zkroutí, a právě s tou výdrží je to sporný, třeba disky vydržej dlouho, ale třeba stabilizátor v komaxitu, byl po první zimě už orezlej ...
20:57:56
30.01.2015
stepan
-> Sejki: To je možný, do toho já nevidim.
20:54:47
30.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> stepan: tak to asi mate na prd lakovnu:)
20:53:52
30.01.2015
stepan
-> Sejki: Protože vim, jak jsou občas zkroucený plechy z práškový lakovny u nás v práci.
20:53:36
30.01.2015
havlik
-> Citr0nik: dyt se lakujou rovný plechy , plechový skříně a nekroutí se. to spíš by se zkroutilo při komplet pískování.



-> Olin: nehledě na to že je docela problém pod komax kitovat
20:51:53
30.01.2015
Citr0nik
komaxit treba vypalit v peci..za prve skelet by sa skrutil ako pise stepan, za druhe je to po vypaleni tvrda farba ale krehka.. myslim ze ako kasna pracuje tak by farba praskala..
20:50:45
30.01.2015
Sejki - zrušená registrace
-> stepan: proc by se mel kroutit? Japak kdyz praskujou ruzny skrine z plechu...
20:49:37
30.01.2015
stepan
-> Olin: Blbost, ten plech by se zkroutil.
20:49:06
30.01.2015
Mr._Nosferatu
Tak bych nechal opískovat kastli a až potom novej nátěr podvozku ....
20:48:47
30.01.2015
Sejki - zrušená registrace
No ja nevim, ale to bych si radsi nasetril na lakovnu.
20:45:57
30.01.2015
havlik
-> Olin: a maj tak velkou pec aby ti tam dali celej skelet? trošku bych se bál že se pak oloupe třeba ten origo nástřik podvozku atd.
20:43:16
30.01.2015
Olin
Zdravím všechny, rád bych se Vás zeptal ohledně práškové barvy.

Mám známého, který dělá v lakovně a jak jsem u něj byl tak práškoval kola a další věci, následně je dával do pece a vylezly z toho opravdu pěkně kousky..

Proto mě zaujala myšlenka takhle nalakovat po částech celou škodovku. Vím, že akrylát je nejspíš daleko hezčí, ale nemám na celolak 30 tisíc...



Co si myslíte vy? Předem díky všem za názory...
Extreme Tyres