
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
odstranění "ipy" z interieru
Co jde acetonem, to brát acetonem. Je to po lihu asi nejmenší sráč.

-> MOLSO: O tej mi nemluv tule kombinaci jsem teď držel tejden v kuse. Když dokončím škrábání, říkám si už nikdy více. Pak přijde zase nějaký závodník a já mohu začít na novo ... Nechcete někdo brigádu ?
-> petřík: horkovzduška a špachtla ... 

-> rsvancara: o víkendu zkusím toulen , když to oježkuju flexou tam ten rozježděnej zbytek umazanej jde naftou ale je to prasárna tou flexou všude to lítá
-> petřík: já mám malej PB hořák, opatrně nahřát a setřít do hadru. Co zbyde zase nahřát a zase setřít. Zbytek už by měl povolit benzínem :-). Co nepustí v benzínu, to pustí v ředidle C6000 :-D
-> havlik: 

toluen a budeš při tom mít i zábavu
-> Luky: horkovzdušku nemám oloupal jsem to dlátem a šroubovákem šlo to celkem rychle ale na škodovce jsem ty zbytky normálně rozmyl naftou a tady vubec
Horkovzduškou ne e?
Aceton, benzín, ředidlo..
před vyvářkou kastle (nejedná se o škodovku) jsem oloupal ipa pláty z podlah - samozřejmě ne dokonale a zustali zbytečky v celé ploše - je něco čim lze chemicky odmejt ? na škodovce mi fungovala nafta tady ani ťuk.