Určitě bych to pak ale dobrušoval ideálně tou malou přímou ruční bruskou a pilníčkem max. doladil. Bál bych se, že si broušením pilníkem plech okolo díry zdeformuji a nebo že při broušení popraská lak. S dobrým brusným kotoučkem to půjde dobře a rychle.
Něco jako je toto:
www.kutil.eu/upload/.../8
01.jpg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Díra na stěrače.
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 02.03.2015 do 04.03.2015, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuner#2: při vrtání radši měj otevřenou kapotu, až se ten vrták rozběhne po povrchu tak aby přežilo aspoň něco 

-> venni 03.03.15 20:24:03: S důlčíkem a oblepení alespoň papírovou lepenkou se počítá.
A když sjede, tak si to asi půjdu hodit a budete mít klid od blbýchkeců#2...

A když sjede, tak si to asi půjdu hodit a budete mít klid od blbýchkeců#2...

-> rsvancara: jo díru jsem baj vočko přeměřil a má...ale když napíše ještě někdo třetí,bude mít Honza větší šanci že se při vrtání trefí :D (když si udělá dulčík a nesjede mu vrták :D)
-> venni: To by sedělo, pokud má díra průměr 2cm (což asi má) 

Díky pánové, když se najde někdo další na průměr, budu rád 

Tak já naměřil do cca prostředku díry 19cm z boku a 4,5 cm od spodu...4 cm zhora...měřeno celkem zajímavým metrem páč jsem si vzpoměl až na konci pracovní doby,takže počkej ještě na třetí rozměry a udělej z toho průměr :)
Takže můžu posloužit i spodní stranou... Díra pro stěrač je ze spodní strany daleko menší, jen pro to šroubení a zároveň se o ten plech opře ta plastová průchodka :-)
-> Luky 03.03.15 17:24:08: To už si přesně nepamatuju, je to 12let 

Jo já jsem to +- tak nějak myslel. Jako že nebudeš vrtat velkou díru na přesno, ale nějak se trefíš do průřezu původní díry a pak to doladíš najemno třeba pilníkem podle okrajů původní díry.
Jak je to zavařené? Překryto zespoda? Nebo přesná zátka natupo?
Jak je to zavařené? Překryto zespoda? Nebo přesná zátka natupo?
-> Luky 03.03.15 17:06:20: To rozhodně nechci riskovat, to je cesta k odloupnutí barvy a jsem v hajzlu :-/ Lakovat rozhodně nechci. Potřebuju to trefit přesně, vykružovákem udělám o něco menší díru a zbytek dobrousím stopkovou bruskou.
-> Luky: Tak jemu staci se trefit malym vrtakem +/- do mista, kde je cca ta velka dira a zbytek uz je jen o pizlani, dovrtavani, pilovani podle velikosti a okraju ty spodni diry. To bych taky neriskoval, ze se nejakym dloubatkem trefim mimo a odru si to o kousek vedle.
-> Tuner#2: a nějakým dloubátkem by jsi pod kytem okraje té původní díry nenašel?
-> venni 03.03.15 09:03:05: Předem díky.
-> Luky 03.03.15 10:27:28: BINGO chytrej chlapec.
Spodní plech i díru mám bez poškození, ale ta horní je celkem veká a musí být přesná aby tam šla ta plastová průchodka. Jako prdel to nebude, ale snad to dopadne dobře. Čím přesněji naměřené, tím lépe.

Spodní plech i díru mám bez poškození, ale ta horní je celkem veká a musí být přesná aby tam šla ta plastová průchodka. Jako prdel to nebude, ale snad to dopadne dobře. Čím přesněji naměřené, tím lépe.
-> U-Geen: no ono podle polohy spodní díry bych vrtat tu horní teda taky nechtěl...
-> Luky: pokud by mu zvyl tak se nepta ne? :)
-> Tuner#2: kouknu se v likvidaci,dvě Mka se tam asi válí....večer napíšu.
No vida, jaké hezké auto nakonec ze Žlutky možná jednou bude 
Nevím jestli víš (předpokládám že jo) že je zespodu pod dírou přibodovaný ještě jeden plech aby v tom stěrač pořádně držel. Tzn. nestačí tady díru vyvrtat, ještě musíš z jiné kastle odvrtat ten plech a sem ho přibodovat
EDIT: nebo ti tam vlastně asi od minule zůstal, co :)

Nevím jestli víš (předpokládám že jo) že je zespodu pod dírou přibodovaný ještě jeden plech aby v tom stěrač pořádně držel. Tzn. nestačí tady díru vyvrtat, ještě musíš z jiné kastle odvrtat ten plech a sem ho přibodovat
EDIT: nebo ti tam vlastně asi od minule zůstal, co :)