Lr vana

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 08.04.2025 do 09.04.2025, založil/a Robert 106
řadit dle data
23:04:54
09.04.2025
Jakub M.
-> Robert 106:

Myslím že je to 5178 vrba .. je vic tmavší a ne tak vyblita jak agáve 4

Auto je myslím 88 .. tak by to sedělo; k barvě jde černá fakt dobře no ..

Ale fakt se domnívám, že to čelo udělá nejvíc i se sériovou kapotou s dirama ... Zvlášť když je tam příčák schovanej nahoře nad příčkou.

Bez čela to tam topilo .. za horka se děly vtipný věci.. jako třeba, že zůstávaly viset ventily palivový pumpy .. a tys najednou stál .. zejména při popojíždění v koloně atd :))
upraveno 1x, naposled 09.04.2025 23:08:16
19:43:26
09.04.2025
Robert 106
-> Jakub M.: jo čelo s dírami a kapsou na příčák už delší dobu zvažuji, je na bazoši. Na tý agáve to je moc pěkný kdyby mi to tam takhle pěkně sedělo tak do toho jdu hned :-)
17:43:47
09.04.2025
Jakub M.
-> Robert 106:

Tahle vana začla mít efekt až s LR dirama v čele - viz 135gl v kartě..

Tam je taky vidět co to je zač, je to ČSSR výroba plzeňské dílo

Nějak si ale pořád myslím, že to krz ty otvory tlačí za jízdy vzduch dolů a čelem ven ..

Máme tam ale současně nějakou Vrchlabskou kapotu divnou ... Tak to taky přispívá.

Odsledovano asi jen na teplotách oleje .. nějaký extra měření jsme nedělali ..
upraveno 1x, naposled 09.04.2025 17:49:47
15:01:31
09.04.2025
Robert 106
-> Petrson: Máš pravdu já tuhle variantu nazývám nesprávně civilní verzí LR, právě protože tam nechci dělat ty obrovský díry do kapoty, aby mi tam nepršelo, tak to nebude fungovat a myslím, kor jestli to je na sport úpravu do GB, že ta verze na obrázku je jen designový prvek
08:17:38
09.04.2025
Petrson
Taky už jsme nad tím přemýšlel.

Ale to co máš na obrázku je si myslím ze 130 sport, do Anglie. Origo LR byla bez děr v lavoru.
20:20:40
08.04.2025
Robert 106
Ahoj,



pořád přemýšlím jak zlepšit ventilaci okolo motoru a už samozřejmě existuje tovární řešení v podobě LR vany a stříšky co do ní nahání vzduch. Tak jsem přemýšlel o nasazení civilní verze na Modrou pro zlepšení cirkulace vzduchu a změnu vzhledu, jenže vana se stříškou a mohutnými otvory v kapotě je tovární řešení pro závodní účely.

Nejsem si jistý, že civilní verze s dvěma otvory bez stříšky zlepší cirkulaci vzduchu a sníží teplotu nasávaného vzduchu. Při popojíždění se dle mě spíš prodlouží trasa vzduchu a bez stříšky to možná ani nebude fungovat. Aby se z toho nestalo jen závaží na zadní kapotě, navíc na té světle modré to dle mě vypadá jak pěst na oko.



Co myslíte bude mít vana v civilní verzi nějaký efekt, krom odkládacího místa, kde se dají zapomenout klíče, nebo peněženka při tankování ?
zvětšit Lr vana - obrázek od Robert 106 vložen 08.04.2025 20:20:40
Extreme Tyres