Opravy svářením - Cočko nebo invertor?

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 09.07.2007 do 14.02.2014, založil/a Bobesh
řadit dle data
08:07:28
14.02.2014
spartra
-> sbf 14.02.14 08:02:54: no co sem vyčet, s argonem není problém v německu i polsku, našel jsme zběžně 4,5/4,6. Kdo to má blíž k hranicím as to nebude takovej problém7
08:02:54
14.02.2014
sbf
najkrajsie zvaris plech tig-om, hoci o dost pomalsie ako COcko.

ak nemas argon ale len co2 zvar trochu horsie robi pekny tvar, lahsie prska, ak natrafis na kusok farby alebo zinku ... a argon dostanes len v prenajatej flasi (sadzby za kazdy den)
07:49:17
23.01.2014
StepaNoFUN
-> Eidy: Tak to netuším, jestli to dělaj i v dětským. Mám mašinu na velký cívky a malou dávám jenom v nouzi (jednu záložní "čehosi" mám, když náhodou drát nečekaně dojde), po nákupu novýho balíku hned vracím velkou. Když si vzpomenu, zeptám se Ti u dodavatele.
21:47:19
22.01.2014
Eidy
-> Stepan FUN: Hmm, hledám, ale nalézám zmiňovaný drát jen v 18kg balení. Tak to asi nic. Potřebuju 5kg.
20:09:34
22.01.2014
StepaNoFUN
-> Eidy: Poměděnej povrch drátu je kvůli tomu, aby si výrobce ulehčil práci (při protahování skrz kladky a průvlaky). Ve svaru je to spíše špatně.
20:07:14
22.01.2014
Eidy
-> Stepan FUN, Jozka: Takže měděnej povrch je špatně? Nebo né úplně dobře? To jsem netušil.
09:14:34
22.01.2014
StepaNoFUN
-> Eidy: Jak píše Jozka. Není poměděnej (takže nezasírá bowden), přesně navinutej, díky svojí povrchový úpravě nekoroduje tak rychle jako normální (což je dost výhoda, když nesvařuješ denně), je přesně vinutej... O stabilnějším oblouku a menším rozstřiku ani nemluvím...
08:41:01
22.01.2014
Jozka
-> Eidy: Minimálně je precizně navinutej a má lepší povrch, takže se cívka necuká a nezasírá se bowden a šetří špička. Ale při ďobání na autě se tyhle (a ještě míň materiálový) rozdíly zas až tak neprojeví.. pokud teda alternativní no name produkt není vyloženě plotovka, nejlépe už nakorodovaná.. 4
23:37:39
21.01.2014
Eidy
-> Stepan FUN: A v čem je ten drát lepší? Ptám se, že mě to zajímá.
23:32:49
21.01.2014
StepaNoFUN
-> m8rinek: Já už jinej drát nechci... Ten rozdíl je opravdu znát. Ale je fakt, že cena je taky o něco vyšší...

Edit: oproti tomu, co jsi sem dával skoro dvojnásobná...
upraveno 1x, naposled 21.01.2014 23:33:41
22:15:53
21.01.2014
tibor1
-> Stepan FUN: já toho moc na vaření nemám, takže mi stačí a svuj učel to splní, určitě je originální technologie s plynem lepší než náhražka trubička. na vyvaření auta to stačí, nechci investovat do něčeho co vím že nevyužiju
22:10:01
21.01.2014
m8rinek
-> Stepan FUN: Kuaa na to jsem uplně zapomněl a zase si koupil nějakou srágoru :/



Tohle www.eshop-rychle.cz/levne kotouce/.../115-Svarovaci- drat-SG2-GOLD-pr-0-8-mm-ce na-za-kg v 0,6mm
upraveno 1x, naposled 21.01.2014 22:13:34
22:04:42
21.01.2014
StepaNoFUN
-> tibor1: Až si vyzkoušíš jaký je to s plynem, tak tu dutinku zahodíš hooodně velkým obloukem... Každopádně za pár korun vyřazenej hasičák, 200 za uříznutí trubky a jinej ventil, a pak platíš jenom 160kč za náplň... Nakonec to vyjde levnějc a ještě můžeš používat hodně dobrý dráty (např. AristoRod od ESABu)...
21:44:17
21.01.2014
tibor1
nevím co máte proti dutinkovému drátu, už jsem s tím udělal půl auta a uplne v pohodě, chce to jen kvalitní drát
21:39:35
21.01.2014
MOLSO
-> Luboš Pospěch: dutinkou ? si sa zblaznil nie ? 3
20:35:58
21.01.2014
castrol
-> Fén: daju sa zohnat aj bez prace
20:15:34
21.01.2014
Fén
-> Luboš Pospěch: Předělat hasičák je ve výsledku mnohem levnější a lepší.
19:07:36
21.01.2014
Vojtisek
-> Luboš Pospěch: svařování dutinkovým drátem je ptákovina...kor na vyvařování auta, věř mi...
19:00:41
21.01.2014
Luboš Pospěch
shaním nějakou svařečku co2 nejlépe na dutinkový drát ! protože nemusím mít flašku potřebuju to na domací vyvařovaní škodovky něco za rozumnou cenu dejme tomu do 10 000kč
19:13:11
12.07.2007
Esso
-> Bobesh: no podle toho co tam je je to pouzitelne i na auto v pohode a taky se tim auta svaruji funguje to vlastne jako Co ale ma to krasny vychytavky co sem tam cetl to bohuzel na Obyc COcku nesezenes ale jen sem nepochopil jestli sou k tomu kabely a vse v cene
18:53:52
12.07.2007
Max
invertor je technologie rozhodně zajímavá. prostudovanou ji pořádně nemám,stejně sem nedávno koupil nový COčkuv stroj,tak tedka investovat nebudu :-)

zeptej se Fena,ten ví o svařování hodně
17:07:56
12.07.2007
Bobesh
-> Kurvapes: Tak stroj pěknej a ta cena taky,mě by stačilo něco obyč,jak se říká "na takové to domácí žvýkání..." tj. jednou panty na plechovejch dveřích,pak heftnout matku k servanýmu šroubuprasklej rám na vleku a hlavně na plechy na škůdě,díra v kufru,novej zadní lem apod,prostě takovej univerzál a aby nestál svět. Hlavně mě zajímalo to,zda je ten invertor lepší nebo je to klasická elektrika v kapesním vydání,zda je to použitelný díky nízký regulaci i na auto.
09:57:42
10.07.2007
VeTeV
-> Kurvapes: no cena odpovidajici - ukladam
09:54:59
10.07.2007
Kurvapes
-> VeTëV: Musíš koukat maj tam i ceník.
09:16:34
10.07.2007
VeTeV
-> Kurvapes: kurva krasnej storj jen cenu jsme nezahledl 4
06:38:31
10.07.2007
Kurvapes
-> Bobesh: Celej život svářím autogenem a elektrikou asi před dvěma roky jsem měl půjčené Cočko vedlo to k tomu,že jsem si koupil Cočko jakž takž kvalitní a jsem nadšen prostě paráda.

Poslední dobou,ale nemůžu doma vysvětlit,že nutně pořebuju invertor s Tigem (na co ti to bude vždyť už máš autogen elektriku a cočko) nejde jí holce vysvětlit,že je to tak trochu kombinace všeho v malé škatulce.Schválně koukni sem asi budeš mít o čem dumat www.kuhtreiber.cz/kit_130 -150-170-tig-la.asp
23:22:05
09.07.2007
bond007
-> Bobesh: čo je invertor43
20:53:28
09.07.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Bobesh: na svarovani karoserie - teda slabych plechu určite co-čko4
20:43:21
09.07.2007
Matsoft
no rekl bych ze radsi CO nebo v nejhorsim autogen....
20:42:11
09.07.2007
Bobesh
Jelikož už je to pár let,co se aktivně nevěnuju plně opravám aut,chtěl bych se zeptat praktiků: Pokud bych chtěl na voze provádět opravy karoserie svářením,lze svářet invertorem? Svářel jsem elektrikou i autogenem,zkusil jsem i CO. Na invertor jsem slyšel dost chvály (snadno přenosnej,malá váha apod.) ale vážně nevím,jak si poradí s autoplechem. Vlastního nic nemám a navíc mě nebaví si pořád půjčovat svářečku po vsi i kvůli zalomenýmu šroubu.Předem dík za odezvy. Bobesh.
Extreme Tyres