skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Oprava zrezlých míst
12:02:06
03.10.2007
03.10.2007

Pedros
co chtít od blatníků,co jsou dvacetpět let venku,na tu dobu jsou ještě docela hezký,když to srovnám s prvníma feliciema a fuckerama
11:52:52
03.10.2007
03.10.2007

Pedros
-> Labros: jj,jde o přední blatníky,jsou už krásný..průser je,že jak to zkusím vyměnit,tak se vysype všechno okolo a nebude to za co chytit..ikdyž na levý straně se mi vysypala ta část co drží za lem podběhu a sice teda ten lem byl orezlej,ale nebyl prorezlej,normál jsem se na něm zhoupnul v jednom místě a byl tvrdej..Ale v kapse díra je,tu jsem tam malou nahmatal..a do servisky to nemá cenu dávat..ještě jedna věc,když se mění práh,tak musí blatník dolů,viď?
11:49:00
03.10.2007
03.10.2007

Labros
-> Pedros: tak to by stejně nemělo cenu kytovat pokud by to nebylo očištěný úplně. Tak jestli je to jak říkáš skrz tak kytování pomůže jen na chvilku, dřív nebo později to stejně vyrezne. Když se jedná o přední blaťák tak tam je nejjednodušší ho vyměnit.
11:43:19
03.10.2007
03.10.2007

Pedros
-> Labros: takže to zase zbrousit a zkusit znovu? Asi mi nic jinýho nezbude,ale nemá asi cenu se v tom moc rejpat,bylo to zkrs,což jsem čekal..ono by to teda zkrz nebylo,ale chtěl jsem to očistit dokonale,byly tam takový ty černý fleky okolo čistýho plechu,docela tvrdý,ale když jsem to začal škrábat,tak to byla jen zoxidovaná vrstva kovu a šlo to rychle do hloubky
11:38:33
03.10.2007
03.10.2007

Labros
-> Pedros: nebo si nějak nesedla ta základovka a vrchní lak
11:37:17
03.10.2007
03.10.2007

Pedros
-> Labros: kyt byl určitě dostatečně ztvrdlej,udělal jsem to jeden den a druhej jsem to brousil..potom jsem vzal ten odrezovač.. Jediný co jsem asi zanedbal,že ta základovka nebyla dostatečně vyschlá,tj na povrchu byla už uschlá,ale vevnitř ne,ale to by snad takovej vliv na to nemělo..průser je,že se tam možná dostala vlhkost zespoda,nedá se tam rozumně dostat,leda sundat celej blatník s těma důsledkama,že to budu mít jako perníkovou chaloupku
je to divný,opravoval jsem to všude stejně a na třech místech je tahle malá skvrnka na povrchu laku a na 4 místě nic není

11:30:49
03.10.2007
03.10.2007

Labros
-> Pedros: jinak postup je v zásadě správnej, jen si dej pozor abys to odrezil opravdu pořádně včetně hloubkový rzi (poznáš pomocí toho odrezovače, tam kde je ještě zažraná rez to udělá tmavší skvrny), všechny vrstvy nech pak pořádně vyschnout a zatvrdnout, mělo by to pak vydržet dlouho, ovšem pokud to nehnije zevnitř, pak je jakákoliv snaha marná.
11:28:30
03.10.2007
03.10.2007

Labros
-> Pedros: jestli jsi to opravdu odrezil a překytoval, tak to nemohlo tak rychle zreznout. Jestli ty skvrny jsou tam kde je teď kyt, tak jsi ho nenechal dost dlouho vytvrdnout a on ti nafoukl jen tu barvu.
11:24:26
03.10.2007
03.10.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Pedros: vzit surovo a zbrousit flexou na čistý kov, a pak tam napatlat pul kila tmelu se skelnym vlakem, chvilku to vydrzi, nicmene je to schnily na vymenu

09:57:01
03.10.2007
03.10.2007

Pedros
napravo je vidět ta skvrna,fialová,je to před opravou..že je to shnilý a na výměnu mi nepište,vím to..ale aspoň po tu dobu,než se rozhodnu jestli to má nebo nemá cenu měnit to chci mít aspoň nějak opravený
09:47:29
03.10.2007
03.10.2007

Reeaper
hoď sem foto.
09:16:05
03.10.2007
03.10.2007

Pedros
Čaudy Mohl by mě pleas někdo napsat nějakej postup,jak opravovat zrezlá místa karosérie? Před tejdnem jsem opravoval zrezlá místa na blatníku (puchýře)Prostě jsem to strhnul,obrousil až na čistej kov,vzal odrezovačem,nechal působit,potom jsem otřel ten bílý prášek,zapatlal tmelem,obrousil a cáknul základovkou.. Až základovka uschla,cáknul jsem to červenou barvou.. Teďka jdu ze školy a koukám,že na těch místech kde to bylo chycený jsou takový jakoby olejový skrvny(fialová barva),což si myslím,že značí,že to zase rezne