
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
plech pod nádrž 100/1000
09:51:55
30.06.2008
30.06.2008

Jozka
-> pistaa: No tys mu dal co proto..
Je mi jasný proč, ale jak na to koukám -nic ve zlým tedy- nebylo by bývalo lepší použít nějaký hutní materiál a udělat pomocný rám? Z trubek, Uček, eLek..

09:15:09
27.06.2008
27.06.2008

pistaa
3. Last ONE
09:14:50
27.06.2008
27.06.2008

pistaa
2.
09:14:36
27.06.2008
27.06.2008

pistaa
ja to mam takto dajako a myyslim ze to postaci...
08:05:08
27.06.2008
27.06.2008

Jozka
-> pistaa: -> Luky.: No mě ja právě divný, že všude jsou na těhle autech jako oddělovací prvek gumy mechový i jiný a zrovna na jedniným spoji mezi vaničkou pod čelem a tímhle plechem je pruh koženky.. No něco by tam asi být mělo, krosérie se kroutí, ať chceme či nechceme, takže i když komax je pružnej etc., taky tam asi nevydrží věčně.. Mám to taky akorát vychystaný, jen tam dolepit gumky..
14:08:20
26.06.2008
26.06.2008

Luky
Aby to nedrnčelo?
11:51:28
26.06.2008
26.06.2008

pistaa
-> Jozka: ja tam nemam nic.. vystuzilo sa to , opieskovalo, a slo to na komaxid.. je to super a pokial tomu nespravim ja nic nema sa tomu co stat
08:26:58
26.06.2008
26.06.2008

Jozka
Neznáte někdo náhodou nějaký speciální důvod, proč výrobce odděloval plech od karosérie pruhem zubu času rychle podléhající a vodu do sebe natahující koženky? A co tam dáváte? Já tedy gumku 1 mm silnou..