skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autoojetiny - problém Htp
14:12:14
03.03.2011
03.03.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: Petr S tiež tak písal a údajne to učili v škole
13:51:52
03.03.2011
03.03.2011
MOLSO
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí):
ja zas poznam dziny dziny do dzedziny
ja zas poznam dziny dziny do dzedziny
13:40:53
03.03.2011
03.03.2011
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Jirik_Tuňák: v Trnave sa tvrdo rozprava..... dobaly datly datelynu pri seredy na traty
13:25:40
03.03.2011
03.03.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
"vyděl"
19:59:41
25.02.2011
25.02.2011
lubeky130
-> Crestik: ja som uz taky ventil vydel na vlastne oci na fabii
10:50:54
01.12.2010
01.12.2010
afro100
-> Edisek: no to je jasne, vydrzi predsa este dalsich necelych 90 tkm :)
10:16:22
01.12.2010
01.12.2010
Edisek
minulý týden na mámině fabii (koupena autoškolou ,kde pracuje, jak cvičné vozidlo) taky odešel motor, po uctihodných 118 tis přesne to, co tady píšete, zkarbonované ventily, preskočený řemen, ohnuté ventilové nožičky... málem ji kleplo jak byla bez auta, ale už tam má nějaký druhý motor, prý má najeto 30tis a je spokojená tak jsem zvědavý co to vydrží
21:13:08
18.03.2010
18.03.2010
jarda.u1
-> Crestik: taky pekny .Jsou znat na driku znamky po pridirani ve voditku?
17:49:37
18.03.2010
18.03.2010
Crestik
-> Zeke-ten šestý: to není moje, to donesl známý na ukázku :-))
17:26:27
18.03.2010
18.03.2010
Zeke-ten šestý
-> Crestik: pekne ti to vykvetlo :D
18:40:59
17.03.2010
17.03.2010
suri
tu máte ten článok v lepšej kvalite www.cimbu.cz/clanky/auto-
moto_htp.pdf
21:55:12
07.03.2010
07.03.2010
jarda.u1
Martin100L 07.03.10 20:34:20 napsal:
→ jarda.u1: Hele, u těch ventilů Ti něco chybí…
me nastesti ne,delal to kamarad nejakymu svymu znamymu,tak to prinesl ukazat do prace.Ty driky ventilu jsou tak slaby,ze se urazily na 2 ventilech talirky a spadly do valce.
→ jarda.u1: Hele, u těch ventilů Ti něco chybí…
me nastesti ne,delal to kamarad nejakymu svymu znamymu,tak to prinesl ukazat do prace.Ty driky ventilu jsou tak slaby,ze se urazily na 2 ventilech talirky a spadly do valce.
20:34:20
07.03.2010
07.03.2010
Martin100L
-> jarda.u1: Hele, u těch ventilů Ti něco chybí....
19:40:27
25.02.2010
25.02.2010
Jarda - zrušená registrace
-> tonek.favo: a proc ne?, prave dnes se na vsem setri vic nez kdy predtim a neni v zajmu vyrobcu, aby neco vydrzelo dlouho
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale zde se o zmetek urcite nejedna a uz vubec nelze mluvit o neshodnem vyrobku, kdyz odpovida jak vykresove, tak technologické dokumentaci... kdyby jsi videl, co vse je mozne vyrobit pro zdravotnictvi
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale zde se o zmetek urcite nejedna a uz vubec nelze mluvit o neshodnem vyrobku, kdyz odpovida jak vykresove, tak technologické dokumentaci... kdyby jsi videl, co vse je mozne vyrobit pro zdravotnictvi
17:38:39
24.02.2010
24.02.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> tonek.favo: Nojo a to nas uci ve skole, ze tyto neshodne vyrobky, zmetky, kdyz to reknu vulgarne nesmi prijit k zakaznikovi.
17:09:02
24.02.2010
24.02.2010
tonek.favo
když sem si to četl, tak sem byl trochu zazkočenej, že i dneska se dá udělat při honbě za co nejnižšíma výrob. nákladama, takovej ,,zmetek".
16:54:20
24.02.2010
24.02.2010
jarda.u1
-> MATTESS: Diky za odkazy,presne tohle me zajimalo
Tady pridam par obrazku z praxe....
Tady pridam par obrazku z praxe....
23:53:55
23.02.2010
23.02.2010
Labros
-> MATTESS: super
20:14:44
23.02.2010
23.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: jojo tam je všechno
20:11:22
23.02.2010
23.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
tak to neukáže...no 43litrů
20:10:57
23.02.2010
23.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> Kaprof: to je dobrý!dík
v našem liebherru celkem padne oleje až ho budu měnit
www.shell.com/home/PlainP ageServlet?FC=/cz-cz/...
v našem liebherru celkem padne oleje až ho budu měnit
www.shell.com/home/PlainP ageServlet?FC=/cz-cz/...
20:01:29
23.02.2010
23.02.2010
Kaprof-Pisařík
19:57:14
23.02.2010
23.02.2010
myschaak AZNP K.Hora
jo tak jsem si početl a jen jsem se utvrdil v tom že jsem udělal dobře že jsem sháněl jen klasickou škodováckou čtrnáctku....
-> Tampajs: jakej olej měla 1,4mpi 50kw z výroby?10W40?
-> Tampajs: jakej olej měla 1,4mpi 50kw z výroby?10W40?
18:46:47
23.02.2010
23.02.2010
Kapřík
Zajímavé počtení
18:34:20
23.02.2010
23.02.2010
Kapřík
-> MATTESS: děkuji
18:15:04
23.02.2010
23.02.2010
MATTESS
18:12:41
23.02.2010
23.02.2010
Kapřík
-> MATTESS: nešlo by to hodit třeba i sem? Na TW nemám registraci a tenhle odkaz se mi neotevře
16:56:25
23.02.2010
23.02.2010
jarda.u1
Co jsem ted v posledni dobe slysel,tak tyhle HTP potvory maji dost blbe resene rozvody a rady se potkavaji.Kamarad ted resi zrovna 2 potkane motory
15:51:30
23.02.2010
23.02.2010
Bery
ségra si to koupila,v neděli jsem tu její mrchu táhnul na opravu.Když jsem říkal ať koupí 1,4 motor,tak to né...naco,47kW trhač...
07:11:06
23.02.2010
23.02.2010
MATTESS
20:27:24
30.11.2009
30.11.2009
petr s
-> Tampajs: 1/2 - 1/4 litru ti stejně zůstane při výměně
20:07:57
30.11.2009
30.11.2009
Tampajs
-> suri: U nás se to tak nedělá a ani v autorizovanym servise se to nedělalo.. byli tam šmelaři ale ne až tak že by šmelily 4l na 5litrů... A chtěl bych vidět někoho kdo do HTP narve 5 litrů to už by vytejkalo víčkem
15:21:39
30.11.2009
30.11.2009
techgen
12:13:05
30.11.2009
30.11.2009
Jakub M.
-> Labros:
tak ta reakce škodovky mě fakt rozesmála
tak ta reakce škodovky mě fakt rozesmála
10:28:22
30.11.2009
30.11.2009
Labros
Nemáte někdo aktuální číslo AutoOjetin? Viděl jsem tam velice zajímavý článek nazvaný Hromada Technických Problémů, jestli by ho někdo nenaskenoval. Baví se tam se servisákama i s člověkem z Cimbu a ze Škodovky. Několikrát jsme na virtu na tohle téma diskutovali. V článku mě překvapilo jen jedno, že těch problémů je ještě víc, než se tady vědělo Jednak že auto je na ten motor těžký a tříválec hůř odvádí teplo, takže olej má běžně 150°, čímž se zakarbonovávají zdvihátka už po 50tkm - problémy s volnoběhem, podpálený ventily. Dál kat umístěnej u motoru přímo nad hlavním olejovým kanálem - další zhoršení problémů s olejem. Navíc piliny z katu lítají zpět pod výfukový ventily :) Dále samozřejmě hydraulický napínák řetězu. Dál EGR ventil u 47kW verze ústící kousek pod škrticí klapku, takže se zanáší už po 50tkm - druhý zdroj problémů s volnoběhem, klapka nedosedá do volnoběhu a servo ji pořád ovládá, až se spálí.
Takže proti zakarbonování zdvihátek a napínáku radí v Cimbu zkrátit servisní interval z 15.000 na 7.500, pak prej fábka přežije celých 200.000, anebo místo 5W40 lít 5W50 - závodní olej!! (do tříválcového motoru..)
A stanovisko škodovky k problémům s olejem - přesně jako se dozvěděl známej když zaplatil 20.000 za opravu (uznali mu kulanci) - že je to buď zanedbanou údržbou, nebo benzínem s biopříměsí
Takže proti zakarbonování zdvihátek a napínáku radí v Cimbu zkrátit servisní interval z 15.000 na 7.500, pak prej fábka přežije celých 200.000, anebo místo 5W40 lít 5W50 - závodní olej!! (do tříválcového motoru..)
A stanovisko škodovky k problémům s olejem - přesně jako se dozvěděl známej když zaplatil 20.000 za opravu (uznali mu kulanci) - že je to buď zanedbanou údržbou, nebo benzínem s biopříměsí