skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bufik
13:05:09
08.02.2010
08.02.2010
Majklsto
-> sliwowitz: spalovacia komora zvnútra je čistá?predsa ked v nom ten benzín horí tak sa teplo niekam odvádzat musí, alebo horí iba na nejaký minimálny výkon
00:22:25
06.02.2010
06.02.2010
sliwowitz
panstvo, vedel by mi niekto poradit? Mam benzinovy bufik bn4/1. Spravil som komplet rozborku, vycistil som ho, nastavil odtrhy na prerusovacoch, vzdialenost kontaktov na iskrozhaviacej sviecke vsetko podla prirucky... Vyskusal som ho zapnut, chyta pekne, behom par sekund mozem vytiahnut kabel od zhavenia, hori, iskru hadze, nezhasina, necmudi, necitit ani nespaleny benzin... Problem je v tom, ze absolutne nehreje... V garazi mam asi +5°C, po 15 min. prevadzky si na nom ani neohrejem ruky. Cerpadlo benzin dava (skusal som dve), regulacny termospinac (ten co ma byt v kanale vykur. vzduchu) mam vyskratovany.
V com moze byt problem?
benzin mam vo flaske od rumu vyssie nez cerpadlo, zavzdusnene snad nebude, nejake mnozstvo benzinu (neviem ci dostatocne) dava...
V com moze byt problem?
benzin mam vo flaske od rumu vyssie nez cerpadlo, zavzdusnene snad nebude, nejake mnozstvo benzinu (neviem ci dostatocne) dava...
12:01:26
09.01.2010
09.01.2010
petr s
-> I-Ionzalo: www.brdm2.estranky.cz/fot
oalbum/.../28462
11:51:02
09.01.2010
09.01.2010
StepaNoFUN
-> I-Ionzalo: Když si vzpomenu, tak zkusím v práci dohledat... Mělo by tam bejt kompletní schéma k PV3S... Když neseženeš během víkendu, v pondělí se mi připomeň nejlíp SZ.
19:20:23
08.01.2010
08.01.2010
Bobesh
-> I-Ionzalo: Zkus Vojtíka.
19:00:19
08.01.2010
08.01.2010
I-Ionzalo
Zdar pánové... nemá někdo schéme zapojení ovlvládacího panelu k bufiku? Jde mi jen o připojení ovládacího panelu k bufíku viz. obrázek. Moc by mi to pomohlo...
23:30:21
08.12.2009
08.12.2009
Klubko_
ze zdejsich clenu tim v garazi uz topi Nouf a v blizke dobe bude topit Discovera. Oba maj horkovzdusnyho bufika z Praga V3S Spotreba myslim 0,6l/h na plnej vykon. Topi to tak, ze po zahrati prepne na 1/2 vykon a v garazi je na tricko. Docela to huci.
21:54:38
08.12.2009
08.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
(když bufík nechytne, je to jako když u tanku pustíš zadýmování)… takhle jsem vyzvedl jednou v Břehách 815ku z opravy....už bylo chladnějc a tak jsem si přitopil....v Přelouči na světlach jsem pustil výstažný a utekl z kabiny jelikož v kabině nebylo vidět....lidi čuměli co se děje,jsem měl štěstí že nikdo nezavolal hasiče
19:10:24
08.12.2009
08.12.2009
StepaNoFUN
No v garáži jsem to nezkoušel... Ale každopádně pokud bys to chtěl řešit, tak je lepší než tahat radiátory (autobus má bufa kterej ohřívá vodu) shánět bufíka třeba z Tatry. Ten ohřívá přímo vzduch... Jinak jsem kdysi měl v náklaďáku (Praga UV80, bufík WEBASTO) bufa do vody o výkonu 7,5kW (klasický Petry kamna maj cca 4kW) a spotřeba byla přibližně 1l na hodinu při plným výkonu, 0,5l na hodinu při polovičním (přepínal se automaticky pokud ohřál voodu na cca 65-70°C)
Jenom když to spočítáš tak nevím jestli se to vyplatí... Pokud bys dal 4 přímotopy (2000W), tak spotřeba bude 8kWh na hodinu, což při plný sazbě (3Kč za kilowathodinu) představuje přibližně 24Kč... A odpadnou Ti starosti s naftou, zdrojem, svíčkama, kraválem, smradem (když bufík nechytne, je to jako když u tanku pustíš zadýmování)... A cena jednoho přímoopu se pohybuje od cca 600Kč... Takže pokud máš možnost elektriky, tak bych asi bufa vynechal...
Jenom když to spočítáš tak nevím jestli se to vyplatí... Pokud bys dal 4 přímotopy (2000W), tak spotřeba bude 8kWh na hodinu, což při plný sazbě (3Kč za kilowathodinu) představuje přibližně 24Kč... A odpadnou Ti starosti s naftou, zdrojem, svíčkama, kraválem, smradem (když bufík nechytne, je to jako když u tanku pustíš zadýmování)... A cena jednoho přímoopu se pohybuje od cca 600Kč... Takže pokud máš možnost elektriky, tak bych asi bufa vynechal...
18:10:14
08.12.2009
08.12.2009
I-Ionzalo
Zkoušel už někdo topit v garáži bufikem ( např. z busu)? Nevíte jestli se to oplati a jakou to má spotřebu/výhřevnost?