-> MartinGLS: vlevo vzadu do takový páčky s pružinkou? to je (asi) odvzdušnění plovákovky a je tam takový helble vzadu se zobáčkem, který se má otevřít a pak zase zavřít , však ten karbec sundej dolu a uvidíš to,, když jsem si hrál o víkendu s karbecem rozebranym na stole tak jsem na to koukal že se to umí zaseknout - pokud pod víčkem chybí ten bazmekoid mosazný -- zasekne se ten zobáček na tom hejbleti opře o hejble který ovládá akcelerační pumpičku
-> MartinGLS: Já bych řekl že máš přihlou přírubu tak jako 90% sedrů a seká se ti oska 2. stupně.. Dělalo mi to to samé tak jsem ho odpojil a jezdím jen na 1. :)
14:44:02 17.06.2014
MartinGLS
-> Matsoft: Nene :D Caplíky do nedělaj.Když tam byl původní motor tak to bylo všechno dobrý.Pak jsem dal jiný motor i s karburátorem a začalo to dělat takovouhle neplechu
14:37:32 17.06.2014
Matsoft
-> MartinGLS: tenhle problem jsem mel u 105S... capliky od gumovejch kobercu, co jdou do tunelu vadily bowdenu :-D ale to asi nebude tvuj pripad..
14:31:53 17.06.2014
MartinGLS
Taky jsme mi nevrací plny.Lanko a pružinka cajk.Vždy když dám plný plyn třeba na 1 rychlostní stupeň tak se mi zasekne.Čím by to mohlo být? zaseklá druhá klapka? Vždy když se to to takto sekne tak stačí jít ke karburátoru a šroubovákem vlevo vzadu šťouchnout dolu do takový páčky(ovládá tyčku s pružinkou která vede do karburátoru) a je to zase ok.
09:14:50 18.08.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hej aj kadejakým čínskym lankám padajú konce , ale dobré teflonové lanko aj z bowdenom funguje luxusne dlho , pokiaľ ho niekto nenamaže
09:01:37 18.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> U-Geen: Me zas kamos co jezdi na kole rikal, ze ty teflonovy bowdeny stojej za prd
08:33:24 18.08.2010
LiMaK - 742 forever
U-Geen 17.08.10 21:58:56 napsal: → Matthes, záškodník z TechWebu: me se nejlip osvedcila
kombinace novy cyklo bowden s teflonem uvnitr + nova struna
za mě: me se nejlip osvedcila kombinace novy cyklo bowden s teflonem uvnitr + nove cyklo lanko 1.6 mm (lekr karbo)
21:58:56 17.08.2010
U-Geen
-> Matthes, záškodník z TechWebu: me se nejlip osvedcila kombinace novy cyklo bowden s teflonem uvnitr + nova struna
21:45:13 17.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Nejlepsi je dat misto struny lanko. Ale jen pro polozavodni motory, pro zavodni motory doporucuje Honza#2 strunu.
Dalsi vec je to poradne prolejt oilem.
A posledni hlavni vec je jezdit porad na plnej kotel, at se lanko hejbe
21:10:32 17.08.2010
venni
-> az141: dá se předcházet opětovnému zareznutí tím,že do toho hliníku ve kterém je osička s pedálem,navrtáš 2mm dirku a promazneš pořádně olejem celou osu.
21:04:01 17.08.2010
az141
Kuladmin-jo díky moc potreboval jsem jenom malou radu dostal jsem skodovku a on plyn se nevracel mnoale inak je libova interier upe luxusni ale skoda ze me je zatím jenom 16 let :D
20:58:28 17.08.2010
Kuladmin
-> az141: Ho zboku pod kobercem vysroubuj a povytahni z tunelu a promaz - klasika.
20:49:54 17.08.2010
az141
tak se nevrací jenom ten pedal ale tam je taky nějaká pružinka ne ??
20:43:43 17.08.2010
Kuladmin
-> az141: Pokud ji tam nemas tak to muze ale prave nemusi vracet.
20:40:40 17.08.2010
az141
jj takze ja to rozdelám ale mám dojem ze to bude bu tto lanko nebo ta pruzinka ale asik ta pruzinka
musis zjistit jestli se ti nevraci jen pedal nebo jen lanko nebo zustane jen otevrena klapka a to mi ti nerekneme
neztratil si tam tu vratnou pruzinku? mezi karburatorem a filtrboxem?