skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda fabia 1.2 Htp 47kw
12:16:14
26.01.2013
26.01.2013
Induktor
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Díky , no jo no, je tp prostě Hromada Technických Problémů
10:40:56
26.01.2013
26.01.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Induktor: 40kw nemá egr ventil vůbec, 47kw má pouze starší typ do cca 2006 a serou se uplně všechny jak starý tak nový ..
10:40:16
26.01.2013
26.01.2013
Tchibo
v dokumentaci sem našel jen 47kw...
10:34:54
26.01.2013
26.01.2013
Induktor
-> Tchibo: Ta naše má v papírech 1.4.2006. Takže je to pravda, tak díky moc. Ale ono se stejně najde něco jiného s čím bude problém. . No a jen tak pro doplnění a platí to i pro 40kW z těchto let?
10:31:17
26.01.2013
26.01.2013
Tchibo
2006-2007 47kw už nema EGR
10:21:39
26.01.2013
26.01.2013
Induktor
Opráším toto téma. Mám dotaz, nevíte někdo co je pravdy na tom, že HTP 47kW by od modelového roku 2006 nemělo mít EGR ventil? Prý s tím byli problémy, tak ho prý dali pryč. Ale mám to jen z doslechu. Díky moc.
17:20:11
03.11.2012
03.11.2012
astroh
-> robinho130:
za málo, za sebe tipuju vynechání zápalu ve válci, stejně jako u naší
za málo, za sebe tipuju vynechání zápalu ve válci, stejně jako u naší
17:16:11
03.11.2012
03.11.2012
robinho130
-> astroh: hm teraz som sa pýtal suseda že mali všetky vtrekovače vonku a idu normalne , diagnostika že pisala nejaku chybu 2 valca , už zostava ozaj len zmerať tlaky , ked iskra ide benzin tiež , dobre teda dik za ochotu poradiť
17:10:11
03.11.2012
03.11.2012
astroh
-> robinho130:
no, řekl bych, že by to diagnostika poznat měla, my sme ho vyměnili proto, že když sme vytáhli vstřikovací lištu, dva byly mokrý, třetí suchej... divat se jak z nic stříká benzín a pak od toho celej motor, na to nebyla odvaha ale zpětně to byly vyhozený peníze, problém zůstal - servis, tlaky, 3. válec KO, výměna hlavy, katalyzátoru, rovnou i řetěz....
no, řekl bych, že by to diagnostika poznat měla, my sme ho vyměnili proto, že když sme vytáhli vstřikovací lištu, dva byly mokrý, třetí suchej... divat se jak z nic stříká benzín a pak od toho celej motor, na to nebyla odvaha ale zpětně to byly vyhozený peníze, problém zůstal - servis, tlaky, 3. válec KO, výměna hlavy, katalyzátoru, rovnou i řetěz....
16:50:01
03.11.2012
03.11.2012
robinho130
-> astroh: nemáme budík na meranie tlakov takže len nechat zmerat a
vypísala by diagnostika vadný vstrekovač ? či ho treba len vytiahnut štartovat a kukat či funguje ?
vypísala by diagnostika vadný vstrekovač ? či ho treba len vytiahnut štartovat a kukat či funguje ?
16:33:04
03.11.2012
03.11.2012
astroh
-> robinho130:
(nechat) změřit tlaky co nejdřív je to nejlepší, taky sme teď laborovali měsíc na tom samým motoru, jen aby to nemuselo do servisu a stejně to ve finále nemělo na 3. válci tlaky a nepálilo to.... nicméně, může být taky KO vstřikovač
(nechat) změřit tlaky co nejdřív je to nejlepší, taky sme teď laborovali měsíc na tom samým motoru, jen aby to nemuselo do servisu a stejně to ve finále nemělo na 3. válci tlaky a nepálilo to.... nicméně, může být taky KO vstřikovač
16:21:31
03.11.2012
03.11.2012
robinho130
-> Marti: nie je čím , nebol som vlastne ani pri tom aute , ale údajne ked odpojí konektor na cievke na inom válci tak sa ten stredný chytí a ide čiže tlaky tam budú , nevedia si s tým rady tam ma napadlo sa tu spýtat
16:17:21
03.11.2012
03.11.2012
Marti
-> robinho130: zkus změřit tlaky
16:12:59
03.11.2012
03.11.2012
robinho130
malá otázka , susedovi ide fabča 12 HTP na 2 valce , stredný nepáli , sviečky sú nové cievka tiež aj snímač vačky , a stále na 2 válce , neviete niekto poradiť čo tam ešte môže odísť ?
20:54:12
18.05.2012
18.05.2012
Majki
-> suri: Nějaky zpusob jak poznat ktery je KO? po odpojeni konektoru at už na kterem koli jde poznat klesnuti otaček
20:49:20
18.05.2012
18.05.2012
suri
-> Majki88: ak svieti tak zvyčajne po odídení zapalovacieho modulu keď v ňom zhorí benzín , parádička na ceste, keď horia aj plasty okolo
20:48:01
18.05.2012
18.05.2012
Majki
Dotaz: Jaká muže byt telota katu u HTP? respektive dneska nam svitil na volnoměh...
21:45:54
25.03.2012
25.03.2012
Milan 136
-> King: Ale ty výměny v záruce se jim sakra nevyplatí. I když oni to hoděj na hlavu dodavateli a ještě z toho něco vytřískaji...
21:44:17
25.03.2012
25.03.2012
King
-> Milan 136: Aha, tak to už soudruzi s oddělení "katování kostů" fakt přehnali, ale to je prostě jejich práce :)
21:27:31
25.03.2012
25.03.2012
Milan 136
-> King: tak jasně, ale když se vytahá v záruce po 10 tisících, tak už je to fakt moc
21:19:28
25.03.2012
25.03.2012
King
-> Milan 136: A to si jako fakt myslíš, že jsou v Říši idioti, co neuměj vyrobit pořádnej řetěz? ....hint: v dnešní době je spíš idiotem ten, kdo vyrobí auto s rozvodovým řetězem s životností zbytku motoru...
20:50:58
25.03.2012
25.03.2012
suri
-> Milan 136: zlatá 3,6 :D
20:35:27
25.03.2012
25.03.2012
Milan 136
-> Jirik_Tuňák: v pohodě
Bohužel idioti v německu neumějí vyrobit pořádnej řetěz.
Vytahuje se na 1.2 HTP, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.8 TSi
Bohužel idioti v německu neumějí vyrobit pořádnej řetěz.
Vytahuje se na 1.2 HTP, 1.2 TSi, 1.4 TSi, 1.8 TSi
18:34:44
25.03.2012
25.03.2012
cuker
Jakej byl známej motor s pohonem rozvodů soukolím? Nemůžu si vzpomenout.
VOLGA M24
VOLGA M24
18:18:05
25.03.2012
25.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Milan 136 24.03.12 21:47:34: Neobjevil pane velkomožný, ale v tomhle tématu to chybělo.
21:47:34
24.03.2012
24.03.2012
Milan 136
-> Jirik_Tuňák 23.03.12 20:39:00: tady někdo objevil ameriku
20:08:18
24.03.2012
24.03.2012
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja len tak
20:06:34
24.03.2012
24.03.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a občas má díru od ojnice
19:16:02
24.03.2012
24.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Sakra. Tak ja nevim...
19:14:18
24.03.2012
24.03.2012
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: sem tam praskne medzi vložkami :-D
19:06:58
24.03.2012
24.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Napada me treba blok, ten je v pohode ne?
19:06:19
24.03.2012
24.03.2012
suri
-> King: proč to "skoro"
14:19:31
24.03.2012
24.03.2012
King
-> palinator: Kdyz to malinko zjednodussime, tak HTP ma problem skoro se vsim:-)
12:28:28
24.03.2012
24.03.2012
palinator
-> suri:
No vim že u nějakýho motoru byl problém s nearetovaným napínákem, že se po vypnutí motoru celej uvolnil, takže řetěz byl prověšenej jak kšanda a při startu to skočilo. HTP má problém s "rozsahem" vodící lišty, to vím.
No vim že u nějakýho motoru byl problém s nearetovaným napínákem, že se po vypnutí motoru celej uvolnil, takže řetěz byl prověšenej jak kšanda a při startu to skočilo. HTP má problém s "rozsahem" vodící lišty, to vím.
21:22:16
23.03.2012
23.03.2012
suri
-> palinator: to je druhá vec , ale to nastavenie v závislosti od tlaku by nebol problém ale keď sa reťaz vytiahne viac ako chodí napínák je to prd platné , alebo nejaké predštartové elektrické olejové čerpadlo , lenže to už je komplikované , tam stačí poriadne lišty , napínák a reťaz
21:16:47
23.03.2012
23.03.2012
palinator
-> Markop:
Kdo říká, že se nedaj řetězy měnit stejně jako řemeny?
-> suri:
Hlavně když někteří chytráci vymyslej napínák bez aretace, to je taky na Nobelovku.
-> Jirik_Tuňák:
Jakej byl známej motor s pohonem rozvodů soukolím? Nemůžu si vzpomenout.
Kdo říká, že se nedaj řetězy měnit stejně jako řemeny?
-> suri:
Hlavně když někteří chytráci vymyslej napínák bez aretace, to je taky na Nobelovku.
-> Jirik_Tuňák:
Jakej byl známej motor s pohonem rozvodů soukolím? Nemůžu si vzpomenout.
21:11:52
23.03.2012
23.03.2012
Markop
Blbečci už zapoměli vyrábět řetězové rozvody a podle toho to vypadá...
No, aspoň zaměstnanci výrobců rozvodových řemenů nechcípnou hlady.
No, aspoň zaměstnanci výrobců rozvodových řemenů nechcípnou hlady.
20:47:12
23.03.2012
23.03.2012
suri
-> Jirik_Tuňák: žigul je naj
ono je skôr problém v nekvalite dodanej reťaze, tá sa vyťahá , napínak to studené alebo často teplé nedotlačí a kto s tým šklbne alebo to točí tak preskočí ... a hodne krát je to aj o nemenení oleja - nemyslím TSI , kde sa proste zakarbonovaný napínák nevysúval
ono je skôr problém v nekvalite dodanej reťaze, tá sa vyťahá , napínak to studené alebo často teplé nedotlačí a kto s tým šklbne alebo to točí tak preskočí ... a hodne krát je to aj o nemenení oleja - nemyslím TSI , kde sa proste zakarbonovaný napínák nevysúval
20:46:50
23.03.2012
23.03.2012
palinator
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 13.03.12 10:32:57:
Tohle je hezký.
Tohle je hezký.
20:45:03
23.03.2012
23.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri 23.03.12 20:39:44: A to se všade prezentovalo a prezentuje (u všech značek), že rozvodový řetězy jsou nesmrtelný. To určitě.
Maximálně u starejch škodovek (historie až 1.4 MPi), kde maximálně chrastil a Žigula. Hlavně si porovnejte, kolikařadej je u Škodovky a Žigula. Navíc u Žigy byly všechny vodící lišty a napínáky kovový, ne jako dnes z píčaplastu a rozvodový kola jenom nalisovaný.
Maximálně u starejch škodovek (historie až 1.4 MPi), kde maximálně chrastil a Žigula. Hlavně si porovnejte, kolikařadej je u Škodovky a Žigula. Navíc u Žigy byly všechny vodící lišty a napínáky kovový, ne jako dnes z píčaplastu a rozvodový kola jenom nalisovaný.
20:39:44
23.03.2012
23.03.2012
suri
-> Jirik_Tuňák: 1,2 jako 1,2 , tsi aspoň jede
20:39:00
23.03.2012
23.03.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
12:10:05
13.03.2012
13.03.2012
castrol
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:
12:07:54
13.03.2012
13.03.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> castrol: ja to ukazujem zákazníkom, keď prídu že si kúpili v bazáre fabiu (veľmi výhodne) tak nezabudnem podotknúť nech si dobre poznačia telefonne číslo, že sa ešte určite uvidíme niekedy to netrvá ani moc dlho
a potom prídu aj takí, čo im motor kľakol pri 300tis km, a nechcú veriť že je to možné, že sa to tak sere
a potom prídu aj takí, čo im motor kľakol pri 300tis km, a nechcú veriť že je to možné, že sa to tak sere
12:05:05
13.03.2012
13.03.2012
castrol
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: tieto obrazky by si mal ukazat v skodovke
11:37:51
13.03.2012
13.03.2012
Markop
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak jasně, no. Kdyby byly auta bezporuchový, byl bych dneska pravděpodobně elektrikářem :-D
10:53:36
13.03.2012
13.03.2012
jarda.u1
10:34:57
13.03.2012
13.03.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
nějakej ten mírně karbonem zalepenej píst po 70tis km a 5 letech provozu