-> FORM - zlomená ojnice: Já tohle zobrazování hodnot 60 - 90 litrů okamžitých spotřeb moc nechápu. Resp. nechápu moc jejich účel.
Nový koncernovky to ukazují taky tak?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rada před koupí - 1.9tdi 81kw
09:45:28
07.03.2014
07.03.2014
Jirik_Tuňák1983
09:04:47
07.03.2014
07.03.2014
FORM - zlomená ojnice
-> Nwkt: Noo, nevím jak ty, ale já často po rozjezdu vidím 99,9 l/100km, ještě, že ten budík nemá další zobrazovanou pozici. :-D
19:50:32
05.03.2014
05.03.2014
suri
-> StepaNoFUN 05.03.14 18:49:45: Ja skorej neviem ako môže niekto nad tým TDI onanovať ,veď to nejde nič to auto ...
inak teda riešili sme prevodovku takže sa to extra nešetrilo a tých 10 bolo
inak teda riešili sme prevodovku takže sa to extra nešetrilo a tých 10 bolo
19:19:18
05.03.2014
05.03.2014
Athlonek
-> Jirik_Tuňák1983 04.03.14 19:57:33: Ják málo stačí motoru ke štěstí.
18:49:45
05.03.2014
05.03.2014
StepaNoFUN
-> suri: S B7 passatem 2.0 TDi na mě po několika kilometrech svižný jízdy svítilo na palubáku 18,4l/100km... Takže všechno jde...
17:01:40
05.03.2014
05.03.2014
suri
-> Jirik_Tuňák1983 05.03.14 08:28:57: ja ju nedosiahnem nikdy lebo som zvyknutý na benzín ale da sa to
dnes 1,6 CR Altea a 2,0 103kw automat 4x4 superb a altea 8,5 a superb 9,7 priemerka , pár kopcov a testovania a je to tam
dnes 1,6 CR Altea a 2,0 103kw automat 4x4 superb a altea 8,5 a superb 9,7 priemerka , pár kopcov a testovania a je to tam
08:28:57
05.03.2014
05.03.2014
Jirik_Tuňák1983
-> suri: U nás máme kromě nových O II, Superbů a P308 ještě jednu na dojetí O I a ta má narajtováno 380 000 km. Jede furt dobře (motoricky), má novou spojku, ale na tuhle spotřebu jsem se nikdá nedostal. To bude asi tím, že je to služební.
07:12:39
05.03.2014
05.03.2014
suri
-> Jirik_Tuňák1983 04.03.14 19:58:44: nie je , dosiahnuť sa to dá ale to je čistý kokotizmus a ignorácia celého sveta naokolo , podobných čo vyrábajú naftu stretám každý deň keď sa najviac ponáhlam , týždňové rozjazdy , cestovná rýchlosť 65 a pod ...
21:44:54
04.03.2014
04.03.2014
Kubis09
-> Jirik_Tuňák1983: kdepak najeté má 360 tisíc a je roztahaná až až, je to po firmě, jezdilo to Německo
19:58:44
04.03.2014
04.03.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Kubis09: To je od Boženy Němcový?
19:57:33
04.03.2014
04.03.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Athlonek: Myslíš tu gumičku do vlasů?
21:40:41
03.03.2014
03.03.2014
Kubis09
k té spotřebě, mám octu 66kw model 03 a jezdím dlouhodobou 4,9l a to lítám 90% město. Nejmín jsem měl 3,8l ale to bylo na rovince mimo dědiny s lehkou nohou....
21:34:00
03.03.2014
03.03.2014
Athlonek
-> Nwkt: Spotřebu reálnou mám 5,2 a na palubním PC 4,7 motor ASV, olej Castrol Edge 5W-40 převážně krátké trasy 15 km jedna trasa, nafta Diesel Top Q + zimní VIF
21:27:44
03.03.2014
03.03.2014
Athlonek
K té diagnostice, skupina 013 trochu napoví o stavu motoru, řídící jednotka se snaží dohnat pravidelný chod motoru na volnoběh.
21:25:05
03.03.2014
03.03.2014
Pavell
-> Nwkt: já myslel, že mi nechceš věřit.
21:22:34
03.03.2014
03.03.2014
Nwkt
-> Pavell: Dlouhodobě mám 6,2 ale z 80% město
21:22:09
03.03.2014
03.03.2014
Pavell
-> Nwkt: píši dlouhodobě. Většina cest mimo město..
21:20:42
03.03.2014
03.03.2014
Athlonek
-> Nwkt: No tacháč mi ukazuje 228 tis. km
21:17:43
03.03.2014
03.03.2014
Nwkt
-> Pavell: Jak a kde s tim jezdíš za 5,1?
21:16:55
03.03.2014
03.03.2014
Pavell
Já mám v octě zmiňovaný motor. Natočil jsem na něm zatím 44 tis, ted to má pravých 172 tis. Olej nebere, dlouhodobou spotřebu mám 5,1 L i přes zimu, což je super. Jediné co mi párkrát do roka udělá, že padne do nouze. Chystám se na vyčištění turba, ale mám celkem strach...Jinak super auto!!!
21:10:35
03.03.2014
03.03.2014
Nwkt
-> Athlonek: Já myslím že dost, pokud se nevysereš na vyčíštění, když to začne padat do nouze. Já mám na budíku 202 000(kolik v reálu nevím) a drží
21:08:02
03.03.2014
03.03.2014
Athlonek
A kolik tak km vydrží turbo při slušném zacházení?
21:03:59
03.03.2014
03.03.2014
Nwkt
-> Athlonek 03.03.14 21:02:53: To bylo před výměnou a hladina na min. tak to občas zařve
21:02:53
03.03.2014
03.03.2014
Athlonek
-> Nwkt: A mělo pravdu čidlo, nebo kecalo?
21:01:43
03.03.2014
03.03.2014
Athlonek
-> Nwkt: Slušně zahuleno, že to zrovna pustí olej do sání a né do výfuku.
20:50:04
03.03.2014
03.03.2014
Nwkt
-> Athlonek: Moje první zkušenost s čidlem byla ve 160 na dálnici řekněme že jsem z toho byl mírně vyplašenej
20:48:29
03.03.2014
03.03.2014
Athlonek
-> Jarda/felda: Párkrát jsem to pořádně protáh a vypadá že si to bere olej turbem, olej pravidelně kontroluji a když tak je na vaně čidlo hladiny oleje.
16:30:59
03.03.2014
03.03.2014
Nwkt
16:28:14
03.03.2014
03.03.2014
U-Geen
-> Nwkt: nj, uplne vidim jak vystupuje, jednou rukou toci na mobil vytocenej motor a duhou rukou si nanasi gel do vlasu
16:27:18
03.03.2014
03.03.2014
Nwkt
-> U-Geen: Jj, ale to by muselo někoho napadnout, což na seat fóru nehrozí
14:01:00
03.03.2014
03.03.2014
Jarda/felda
-> Nwkt 03.03.14 08:18:40: já to zažil jednou s kamarádem, tam to pustilo oleje tolik že se motor zadusil
10:10:56
03.03.2014
03.03.2014
U-Geen
-> Nwkt: chcipnout to jde ne? pres kvalt :)
08:18:40
03.03.2014
03.03.2014
Nwkt
-> Jarda/felda: Jsou tací co zastaví, chcípnout to nejde protože jede na olej, vylezou ven, natočí si to na telefon, jak to sežere všechen olej a pak chcípne vymění turbo a jezdí dál
-> Jirik_Tuňák1983 02.03.14 23:11:02: Tam by se to ztratilo
-> Jirik_Tuňák1983 02.03.14 23:11:02: Tam by se to ztratilo
01:10:18
03.03.2014
03.03.2014
Jarda/felda
-> Athlonek 02.03.14 23:17:15: celkem si zahráváš, jak pustí olej většinou následuje destrukce motoru ...
23:17:15
02.03.2014
02.03.2014
Athlonek
-> Nwkt: Já mám na turbu vakl tak 2 mm, když vemu za turbínu na výfukové straně.
23:11:02
02.03.2014
02.03.2014
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt: Aspoň víš, kam si můžeš dát španěláka, abys ho tady mohl mít.
23:08:42
02.03.2014
02.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
23:07:39
02.03.2014
02.03.2014
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Téma vraky je jinde
23:05:26
02.03.2014
02.03.2014
Jirik_Tuňák1983
21:00:47
02.03.2014
02.03.2014
Nwkt
-> lukafav: EGR vyhodit celý mě turbo taky píská a drží už 60 tis.
20:58:19
02.03.2014
02.03.2014
lukafav
-> Nwkt: No když jsem to projížděl tak zátah měl pěknej,turbo si taky krásné hvízdalo,mělo by být po repasy.Ikdyž kolem EGR to bylo celkem solidně zaprasený.Akorát že je slyšet trochu to cvakání.Údajně na tom byla dělaná přední náprava,stabilizačky,čepy
.Tlumiče byly takový houpavější,ale na silnici to sedělo podle mě celkem pěkně.
20:51:38
02.03.2014
02.03.2014
lukafav
-> Jarda/felda: to nevím,je to prý druhý majitel,o servisní knize nic neříkal,takže předpokládám že ani neni. Chci si to ještě zkusit napíchnout na diagnostiku,ale jde mi hlavně o to,jestli se to za ty peníze vůbec vyplatí kupovat.Celkem mám hlavu v pejru
20:49:56
02.03.2014
02.03.2014
Nwkt
81 je rotačka, takže pokud měla nějakou normální údržbu, výměny oleje a tak tak vydrží bez problémů jednou tolik. Zkontroloval bych turbo, jak funguje naklápění lopatek, často se zanáší a pak uvidíš v jakým to bude celkovým stavu. Na počítadlo bych nekoukal vůbec
20:49:06
02.03.2014
02.03.2014
lukafav
jo zapomněl jsem,rok výroby je 2000
20:48:50
02.03.2014
02.03.2014
Jarda/felda
324tisíc je nic pro tenhle motor, otázka je kolik to má skutečně najeto
20:46:35
02.03.2014
02.03.2014
lukafav
Ahoj kamarádi,vím,že je tohle forum spíše pro starší škodovky,ale tak snad mě za tento dotaz všichni neukamenujete.Přišel čas na změnu a do oka mi padla škoda octavia combi 1.9 tdi 81kw.Našel jsem v inzerci jednu celkem pěknou z kladna,ALE má najeto 324tisíc,rozvody se teprve budou dělat,v motoru je slyšet menší cvakání-zjevně hydroštely,spojka dělaná před třemi lety,nedávno repas turba,dělané komplet brzdy,je to pouze na zimákách,letní už nemá.Chlápek za to chce 50 000.Teď můj dotaz,myslíte ,že má cenu vůbec tohle auto brát ?Celkem se mi zalíbila,ale nechtěl bych si naletět.Díky za rady.