skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výroba diagonálek 155r14 - průzkum trhu
21:10:45
24.06.2015
24.06.2015
doking
Proč ne,aspoň pro tu dobovost a srandu :-) taky bych určitě sadu vzal
23:02:36
23.06.2015
23.06.2015
Bukaj
-> vhml 23.06.15 13:49:13: Byla by to v podstatě replika Chemlonek, tedy diagonálka se zmijovzorkem
20:52:52
23.06.2015
23.06.2015
Petr98
Zajem by byl
13:54:49
23.06.2015
23.06.2015
vhml
-> Toušík 23.06.15 13:51:50: ale zkoušel jsem ject slalom na OR24 a zase ocaď pocaď. Ona ta guma musí jít taky z toho smyku zastavit
Ale třeba takový OR34 v rozměru 185/70 R13 odlitý ze závodní směsi, ty by mě slušeli :-)
Ale třeba takový OR34 v rozměru 185/70 R13 odlitý ze závodní směsi, ty by mě slušeli :-)
13:51:50
23.06.2015
23.06.2015
Toušík
-> vhml: Venco když já mám začít jezdit Barumky na zadku, tak ty bys zas mohl taky trošku ponížit na diagonálky :D
13:49:13
23.06.2015
23.06.2015
vhml
A to by byly taky diagonálky, nebo normálně moderní radiální guma, jen celá odlitá do starý formy? ( ač teda zájem nemám, jen jsem zvědav :-) )
08:32:54
23.06.2015
23.06.2015
Eidy
-> Bukaj: Já bych tedy určitě sadu vzal. Kamarád možná taky. Ale chtělo by to zavolat třeba Ledrovi a rozhodit větší sítě.
00:36:18
23.06.2015
23.06.2015
King
-> Bukaj: Joooo, buhvijak stary, sjety chemlonky, tvrdy jak sutr - moje prvni motoristicka zima vubec :-) Dneska uz je asi neuziju, ale vzpominka se vratila :-)
00:28:00
23.06.2015
23.06.2015
dragon_cb_cz
To zní zajímavě... já bych asi jednu sadu užil
23:58:31
22.06.2015
22.06.2015
Bukaj
Nedávno jsem se bavil s jedním známým a dozvěděl jsem se od něj, že by byla v případě zájmu možnost vyrobit "repliky" originálních diagonálek (asi OS25, to nevěděl přesně) původní technologií (do původní formy) s použitím novodobé směsi.
Jedna zahraniční firma vyrábějící pneumatiky (s níž měl ten známý co do činění) již léta vlastní originální formy z Otrokovic a za cenu kolem 2000 za kus (při sérii cca 500 ks) by byly k mání funglnové zmijovky s původním vzhledem (nápisy Barum, Mae in Czechoslovakia atd) a případně i s evropskou homologací
Předpokládám, že by se jistě našlo ost zájemců, kteří by raději, než moderní TOYO měli moderní CHEMLONy, byť za cenu trochu vyšší, než je tržní cena nejetého čtyřicetiletého originálu.
Tak mám jej přemlouvat, aby zainvestoval do výroby?
Jedna zahraniční firma vyrábějící pneumatiky (s níž měl ten známý co do činění) již léta vlastní originální formy z Otrokovic a za cenu kolem 2000 za kus (při sérii cca 500 ks) by byly k mání funglnové zmijovky s původním vzhledem (nápisy Barum, Mae in Czechoslovakia atd) a případně i s evropskou homologací
Předpokládám, že by se jistě našlo ost zájemců, kteří by raději, než moderní TOYO měli moderní CHEMLONy, byť za cenu trochu vyšší, než je tržní cena nejetého čtyřicetiletého originálu.
Tak mám jej přemlouvat, aby zainvestoval do výroby?