jeslit potřebuješ něco do školy, mužu poskytnou bakalářku,dělal jsem ji na podobný téma. Jinak se zeptej Viti,ten o tom ví dost




A tehdy v tom bylo dost korupce a podvodů..Např. že ne všechny ty auta vykoupený na protiůčet neskončilo v recyklaci což bylo podmínkou továrny Škoda..Protože hloupý český malý človíček byl schopný kvůli jakési pofiderní slevě na nové felicii dát protiůčtem 8mi letého favorita s najetejma 17 tis.km... (případ dědy mojí kamarádky..) Tehdy nešlo o 20tis.slevu na ceně nového auta,ale pouze o to že místo 40tis. přeplatil lesingovce "jen" 20tis..
Ale to sem odbočil od tématu likvidací.. Ty chceš zahájit likvidování vraků?Hele dnes je v ČR přes 400 firem které se tím zabývají a jsou povinně v cechovním sdružení kde tahá v pozadí za drátky Callparts.. Škoda Auto už je v tomto ze hry 





