-> King 09.03.22 18:26:01: Tak poté, co jsem trochu poléčil převodovku (a mj. v ní opravil náhon tachometru), jsem zjistil, že na plnou nádrž LPG už neujedu 380-400 km (spotřeba kolem 10l/100), ale jen 250 Km...
Usoudil jsem tedy, že problémy jsou způsobené nikoli moc chudou, ale příliš bohatou směsí.
Zahrabal jsem ve skladu, původní škrťák jsem sice nenašel, ale našel jsem nějaký plastový LOVATO (redukovaný), tak jsem jej pomocí navlečeného kusu hadice zredukoval zpět a nainstaloval.
Problémy s dušením při otevření klapky II. stupně zmizely, zkoušel jsem najít ideální polohu uzavření škrťáku, ale přišlo mi, ať s ním kroutím na jakoukoli stranu, tak na chování auta to nemá buď žádný, nebo zanedbatelný vliv - auto (ne)jede furt stejně. Možná je to blbě nastaveným předstihem, nebo také tím, že jsem teď furt jezdil s vlekem... ?
(Každopádně dřív to auto jelo i s vlekem líp, ale ani po přepnutí na benzín to teď pocitově není nic moc.)
Nakonec jsem škrťák postupně zavíral až do chvíle, kdy už to nechtělo držet volnoběh, povolil o půl otáčky a na další testování už nebyl čas. Na nádrž jsem tentokrát ujel 330 Km, což není nic moc, ale je v tom všechno to laborování metodou pokus - omyl a 90% jízda s vlekem.
Večer jsem natankoval, tak teď do toho nebudu šťourat, abych viděl, kolik ujedu km a pak dám vědět...
