skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kam zapojit čidlo teploty oleje převodovky 5q
Příspěvek smazal moderátor - StepaNoFUN
Příspěvěk byl nahlášen jako závadný:
jumbo: spam
Dnes, nemať v škodovke palubák, tak voltmeter a vonkajší teplomer riešim takýmito modulmi za pár korún, ako som zastaval do Punta:
-> Laky_CZ: Vonkajší teplomer + voltmeter v škodovke mám v palubnom počítačí ( skoda-virt.cz/cz/.../8850
-palubni-pocitac-pro-karbu
rator ), meranie spotreby mám ale už dosť dlhý čas nezapojené, lebo pri elektrickej palivovej pumpe to nefungovalo dobre.
Čidlo vonkajšej teploty mám v LP rohu za výstuhou nárazníka.
Obecne veľa vecí sa v škodovke dá vkusne umiestniť na miesto popolníka.
Čidlo vonkajšej teploty mám v LP rohu za výstuhou nárazníka.
Obecne veľa vecí sa v škodovke dá vkusne umiestniť na miesto popolníka.
-> Laky_CZ: Hodiny mám v škodovke tu. Napájanie je CR2032 baterkou + tam mám dorobené homemade podsvietenie na bielo, prepojené so svetlami.
-> Laky_CZ: Hodiny jsem kdysi v mámině škodovce vyřešil digitálními hodinami z nějakého Forda (tuším, že ze Sierry) - byly zeleně podsvícené, takže to ladilo s podsvícením budíků. Měl jsem je namontované v "noze" panelu autorádia.
U 130LPG mám hodiny na displeji autorádia a u Å čas neřeším (kdyžtak mám mobil)
Jinak když seženeš hodiny z Escorta Cosworth, tak ty jsou i s teploměrem

U 130LPG mám hodiny na displeji autorádia a u Å čas neřeším (kdyžtak mám mobil)

Jinak když seženeš hodiny z Escorta Cosworth, tak ty jsou i s teploměrem

A když jsme u těch čidel snímačů budíků.. máte nějakým způsobem vyřešené hodiny a venkovní teploměr ve škodě 120 ?
-> Bukaj 07.06.22 23:49:20: Pripadne rozviceni brzdovejch svetel, zaseknuti spinace a pak roztomile boule pretavenyho plastu na zadnich skupinovych svitilnach :-) Nastesti v dobach, kdy se tyhle dnesni poklady (v/n)esmirne ceny na vrakacich prodavaly za dvacku. Kdyz si vzpomenu na toho ekologickyho likvidatora od nas ze Zalabi, co se me po koupi znovniho BSka zeptal: "A nechces jeste sadu novejch plechovej poklic na tu stovku? Je to jeste originalne zabaleny...dej dvacku a je to tvoje " - sci-fi!

-> Bukaj 07.06.22 23:47:47: Máš pravdu 

Děkuji za informaci pánové :))
-> Bukaj 07.06.22 23:49:20:
Roztomilej bonus - ani nevím, jak moc u bleska, kde jsem tohle použil..

-> Jozka 07.06.22 23:44:36: Jo a důsledkem tohoto zapojení je často poměrně netypické postupné rozsvěcení brzdových světel (nejdřív jedno, po chvíli druhé)

-> Milan 136: Spíš 110R 

-> Laky_CZ 07.06.22 22:51:11: Kilo a erko (na fotce) má tlakový spínače obou okruhů s trochu podivnou kontrolní (porovnávací) fcí - v zásadě signalizující správnou fci brzd "probliknutím" kontrolky na palubce - neměla by se při brzdění rozsvítit trvale.
-> Laky_CZ 07.06.22 22:51:11: Spínače na brzdová světla. To je 100 podle kufru.
A když jsme u těch různých snimacu, nevite co to je za snímače na brzdových trubkách? Že by snímaly tlak prvního a druhého okruhu? Diky
-> stepan: jaj jen se ptám, neříkám že to tam bude.
-> Laky_CZ: Ta informace bude úplně k ničemu, takže je taky úplně jedno, kam to čidlo dáš. Abys potom v tom cirkuse neměl víc budíků než koní.
-> StepaNoFUN: takže takhle.. a proč ne doprostřed jak na první foto?
-> Laky_CZ: tak u5ti kanalu trochu problem. Ale zase kdyz ro krmis jednim karburatorem... Ja jsem psal nekam na konec 4/1...
-> MVM: v letadle jde o kejhak. Když se něco rozsype na silnici tak chuj stým.
-> StepaNoFUN: spíš jak ho umístit. Jako provrtat vyfukove potrubí?
-> MVM: Poupravil bych to... Ta kontrolka mazání je lepší z 3tího brzdovýho.... :-D
-> Bery: Spravná zavodnička misto pí*ovin má jen otáčkoměr, teplotu vody,když moc tak i tepl.oleje, tlak oleje a nejlip z mlhovky kontrolku mazání
Na vic není čas ani misto...

-> MVM: čím víc budíků, tím víc Adidas...Teda ve skodovce

Zřejmě ses minul povoláním. Palubní inženýr v posádce letadla mival takovou přístrojovou pred sebou. Antonov,Tupolev, i Boeingy. Co jsem videl snad nejhorší kokpit v Concorde a jeste větší masakr TU144
PS: obrázek pro ilustraci
PS: obrázek pro ilustraci
-> Laky_CZ: na konci svodu 4/1...
-> Bery: a když jsme u toho, čidlo na výfukové plyny by jsi kde dal?
-> Hanz1912: mám to samé co Ty. To by tam nějaký tlak musel být abych ho měřil xD
-> darklord: no i tak to dám pod převodovku a ne pod diferak ;)
-> darklord:
Vypadá to tak...

-> Laky_CZ: tak tu asi mame dost rozdielny nazor na to, co znamena "moc to necouha" 

-> Laky_CZ: ještě tlak oleje v převodovce a bude to komplet
. Taky mám rád budíky. Mám tlak a teplotu oleje a voltmetr. Nad tou převodovkou jsem taky už přemýšlel. Neznamená že je motorový olej zahřátý tak že převodovka může dostat za uši. Ale nevím co se dřív zahřeje.

Tak pro info vypadá to takto. Akorát místo 19 goly je to 27.
-> Laky_CZ 06.06.22 21:38:19: Na jednopístek asi težko, no.
-> Milan 136: to by mě zajímalo kde bych jej nalepil na ten malý třmen
-> Bery: akorát budíky na tyto teploty se nevyrábí ve stejnem provedení jako mám teď. A nechci ať je to nějaký moderní když je to staré auto
-> Vojťas: to mě nenapadlo. Ale spíš ne
-> Vojťas: a kam presne by si ho chcel dat?
a už někoho napadlo dat do škodovky čidlo teploty brzdové kapaliny? 

čidlo teploty nasávaného vzduchu a výfukových plynů mi přijde teda smysluplnější a jednodušší. navíc - víc budíků, víc radosti v tvém podání...
Čidlo bude umístěno tam, kde je vypouštěcí šroub blíže k přední části vozu. A tam mám i uchycené tažné zařízení takže to ten vypouštěcí šroub kryje.
-> Vojťas:
To už by z toho bylo EAčko ne?
To už by z toho bylo EAčko ne?

-> Vojťas 06.06.22 11:54:32: Včetne akustického projevu 

-> stepan: no vidis, a muze to jeste doplnit kontrolkou na ztratu cidla 

-> Laky_CZ: Pozitivní je, že až ten výpušťák s čidlem někde urazíš, zjistíš to hned na budíku.