skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
14:51:26
01.12.2013
01.12.2013
isti
-> stepan: Práve to som chcel napísať že neviem ako to vypadá u 130l lebo to som ešte nevidel,tak asi je to rovnaké.To by bolo fajn lebo tá hlava čo na ňom mám asi je prasknutá a tak nebude až taký problém zohnať druhú.
14:47:08
01.12.2013
01.12.2013
isti
Keď som písal že má vypuklé piesty tak som myslel na toto.Horná časť piestu nie je rovné,ale má vypuklinu.
14:44:47
01.12.2013
01.12.2013
stepan
-> isti: A takhle vypadaj všechny motory (písty) 130.
14:43:42
01.12.2013
01.12.2013
isti
Aby som bol istý v tom čo som tvrdil tak som si pozrel do motora..Je to pôvodný motor z mojej 130gl rv.86
12:56:26
01.12.2013
01.12.2013
Radza
-> Cumper: bezva,díkes
10:22:34
01.12.2013
01.12.2013
m8rinek
-> macko KE: 130 a vejš kliku poznáš podle tvaru vyvažováků, rozdíl mezi 68 a 72mm klikou nevidno, dost možná, že jsou vyráběné ze stejného polotovaru, jen ložisko je broušeno o 2mm za každý strany jinde...
00:21:26
01.12.2013
01.12.2013
dragon_cb_cz
-> isti: Ale prdlajs, písty jsou u 130 celou dobu stejný a hlava taky. Klika se možná změnila v materiálu, ale rozměry jsou pořád stejné.
Rozdíl mezi jedno- a dvouřádkovým blokem je ve velikosti pánví - starý blok má všech 6 hlavních pánví stejných, nový už má shodné s favoritem, tzn 3 a 3. Protože jsou jinak tlusté, tak je i blok pro ty pánve upraven.
Rozdíl mezi jedno- a dvouřádkovým blokem je ve velikosti pánví - starý blok má všech 6 hlavních pánví stejných, nový už má shodné s favoritem, tzn 3 a 3. Protože jsou jinak tlusté, tak je i blok pro ty pánve upraven.
00:07:40
01.12.2013
01.12.2013
isti
-> macko KE: To viem že u 130 je väčší semering u zotrvačníku čiže aj väčší priemer kluky než u 105-120.Možno že kluka 130 a 130gl je totožný,ale komplet motor nie.U gl sú vypuklé piesty a k tomu prispôsobená hlava.Ja to viem tak že u motoru 130 starý typ(jednoriadkové číslo) a nový typ(dvojriadkové číslo) nejaký rozdiell je u kluky a aj v bloku.Do nového typu by malo pasovať favo kluka a do starého nie.
23:10:11
30.11.2013
30.11.2013
stepan
-> dragon_cb_cz: Vysvětlovalo. Tu horší bys moh nahradit tou lepší, protože ta horší by se už stejně nevyráběla.
23:06:59
30.11.2013
30.11.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: Což by ale nevysvětlovalo, proč není možná záměna staré místo nové... ale ona nejspíš je, jen to soudruzi nechtěli do katalogu napsat.
23:01:56
30.11.2013
30.11.2013
macko KE
-> dragon_cb_cz: -> m8rinek: nedávno som mal doma erkový motor s pôvodnou nebrúsenou kľukou a myslím že + tam nebolo. No motor je fuč takže nemôžem to overiť . No nejak to musí byť značené, aby v tom súdruhovia nemali bordel hlavne v rokoch 1977 - 1980.
-> isti: kľuka 130 má priemer na hlavných ložiskách 60mm, kľuky 100-120 len 55mm (nebrúsené). To GL je označenie výbavy auta, motory sú rovnaké
-> isti: kľuka 130 má priemer na hlavných ložiskách 60mm, kľuky 100-120 len 55mm (nebrúsené). To GL je označenie výbavy auta, motory sú rovnaké
22:53:28
30.11.2013
30.11.2013
stepan
-> dragon_cb_cz: Mám dojem, že se pozdějc používal lepší materiál, ale nevim jistě.
22:44:04
30.11.2013
30.11.2013
dragon_cb_cz
-> isti: GL je stupeň výbavy, takže rozdíl v klice fakt nebude. Jinak jaký je rozdíl mezi starým a novým typem? Podle katalogu lze nový použít místo starého, naopak ne, ale vůbec netuším co je tam za rozdíl.
22:00:20
30.11.2013
30.11.2013
isti
Teraz som si natrafil na moje kluky a majú také isté značenie(trojuholník)ako na foto.Ja som to typoval na 130-ku,raz som si zmeral priemer kluky u semeringu pri zotrvačníku s tým čo mám v motore 130gl a to je rovnaké.Už len nejak zistiť či to je do novšieho či staršieho typu.Klula 130 a 130gl je rovnaká?
21:41:53
30.11.2013
30.11.2013
dragon_cb_cz
-> macko KE: To plusko je myslím i na 68čkových klikách - některých.
20:56:43
30.11.2013
30.11.2013
m8rinek
-> macko KE: jestli má zdvih 68, ak to ze 120 nebude. 130cová klika je zas něco jiného...
19:28:49
30.11.2013
30.11.2013
macko KE
-> baal 27.11.13 20:49:57: Tvoja kľukovka by mala byť na Š 105,120, vedľa škodováckeho znaku je +, ak si dobre pamätám takto sú značené kľukovky so zdvihom 72mm. Kľukovky pre Š 1000,100,110 so zdvihom 68mm sú asi bez značenia alebo je tam krúžok, fakt si nepamätám a nemôžem ani pozrieť lebo ich mám mimo domu.
Túto kľukovku mám doma, je to zo Š 130 GL a vedľa znaku je trojuholník:
Túto kľukovku mám doma, je to zo Š 130 GL a vedľa znaku je trojuholník:
12:26:37
30.11.2013
30.11.2013
cPetan
Nevi nekdo na co to je tuning? Co pamatuju tak je to v garazi a na favorita to neslo, protoze je to moc uzky.
23:17:18
29.11.2013
29.11.2013
Cumper
-> Radza: Ten s tou hranatou plovákovkou by měl bejt na skůtr čezeta 501 nebo 502.
22:57:01
29.11.2013
29.11.2013
Radza
-> Jarda/felda: to jsou ty dva na jedný fotce,nebo ten Jikov?mě přijde,že je to stejný
19:49:04
29.11.2013
29.11.2013
Jarda/felda
-> Radza 29.11.13 15:31:24: java čz 175/250 podle difuzoru
19:00:42
29.11.2013
29.11.2013
cPetan
-> Jozka: Tak na vejfuky to není...
09:11:04
29.11.2013
29.11.2013
Jozka
-> cPetan 27.11.13 14:17:21: inu, průměr.. červená kóta 39 mm, žlutá 44 mm. Jen tak letmo pravítkem.
18:07:38
28.11.2013
28.11.2013
krtik
-> tomapa: neblázni, to nevyhazuj. Vždyť je to nový!
12:50:12
28.11.2013
28.11.2013
stepan
-> dragon_cb_cz 28.11.13 01:32:34: Jasně, sem debil. 68 má 1000-110R, a rozlišený jsou vrtánim.
10:35:34
28.11.2013
28.11.2013
tomapa
-> Don_pepe: -> krtik: díky moc takže je to na nic a letí to do popelnice
10:32:55
28.11.2013
28.11.2013
Don_pepe
-> krtik: bingo ;)
08:38:31
28.11.2013
28.11.2013
m8rinek
-> stepan: 105 má zdvih 72...
01:32:34
28.11.2013
28.11.2013
dragon_cb_cz
-> stepan: Pokud to má zdvih 68, tak to na 105ku není. Je to na 1000MB, 1100MB, 100, 110...
21:14:34
27.11.2013
27.11.2013
krtik
-> tomapa 26.11.13 13:41:21: nejsou to takové ty ,,osičky" v navíječích pásů, ve kterých jsou dané zahnuté konce pružin a na které s e v podstatě pružina namotává?
21:09:23
27.11.2013
27.11.2013
baal
tak az by chcel niekto tu klukovku je na predaj je po vybruse .
21:07:50
27.11.2013
27.11.2013
stepan
-> baal: 1000, 100, 105.
21:05:52
27.11.2013
27.11.2013
baal
-> m8rinek: 68mm to ma zdvih
21:02:00
27.11.2013
27.11.2013
m8rinek
-> baal: Zkus nad tim zapřemýšlet, jistě na to přijdeš img.motorkari.cz/upload/.
../20100330130821-7759_jpg
_resize_1000x830__type_jpg
_.jpg
21:00:04
27.11.2013
27.11.2013
baal
-> m8rinek: ako mam zmerat zdvih ? ojnicne lozisko ma44.2mm hlavne lozisko ma : 54,5mm
20:54:29
27.11.2013
27.11.2013
isti
-> baal: Asi by to chcelo aj nejaké údaje lebo takto na oko ti to nikto neidentifikuje.Mimochodom aj ja by som mal dve kluky na identifikáciu.
20:52:56
27.11.2013
27.11.2013
m8rinek
-> baal: š100-120, zdvih si změř...
14:18:29
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
-> cPetan: Pokusím se nezapomenout a v pátek dodám rozměry..
14:17:21
27.11.2013
27.11.2013
cPetan
-> Jozka 27.11.13 12:05:09: to by mohlo byt na matky vejfuku u jawy 250, mohl bys zmerit prumer ty vetsi casti?
13:47:52
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
-> Jarda/felda: Jsi mi připomněl kamarádovo někdejší dvouválec ČZ.. ten měnil - ladil ještě častěji, než tankoval..
13:37:34
27.11.2013
27.11.2013
Jarda/felda
-> Jozka 27.11.13 13:02:16: určitě 7 matka a měrky jsou potřeba k výměně kladívka zapalování
13:02:16
27.11.2013
27.11.2013
Jozka
-> Jarda/felda: Už jen dle loga jo.. pokud to tatík nedotáhl z práce, tak jsme doma měli jen škodovky, 175-ku "prase", nějakou 250-ku a Zetora 50..