A tenhle plech pod nádrž? 4kvalt?
Je u 4q rozdíl mezi vlečkou (garde) a kyvkou?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
18:21:22
25.09.2014
25.09.2014
dragon_cb_cz
-> ondie: To na škodovku nevypadá, rozhodně ne žádný zadomotor.
15:32:14
25.09.2014
25.09.2014
ondie
-> David.: za omezovače díky !
ta nádobka má vyražená čísla: 1-10-1053 anebo 4099978 ..pak PE N v kroužku,to bude asi materiál...znak výrobce divnej 6ti úhelník s něčím neidentifikovatelným uvnitř,něco jako it -je to moc malé..
Jinak ta nádobka se na fotce zdá asi větší..jinak je dost malá...cca 5x8x6cm (šxhxv) samotného objemníku bez víčka a vývodu
ta nádobka má vyražená čísla: 1-10-1053 anebo 4099978 ..pak PE N v kroužku,to bude asi materiál...znak výrobce divnej 6ti úhelník s něčím neidentifikovatelným uvnitř,něco jako it -je to moc malé..
Jinak ta nádobka se na fotce zdá asi větší..jinak je dost malá...cca 5x8x6cm (šxhxv) samotného objemníku bez víčka a vývodu
15:28:24
25.09.2014
25.09.2014
ondie
jsou jakoby zrcadlové..
na jednom je číslo 6U0 837 249 A
na druhém 441.9.4537 - 016 6
na jednom je číslo 6U0 837 249 A
na druhém 441.9.4537 - 016 6
15:27:09
25.09.2014
25.09.2014
David.
-> ondie: ano, omezovače dveří na felicii
15:25:48
25.09.2014
25.09.2014
ondie
Tohle zdá se omezovač dveří...ví někdo kam ?
Podle 6U0 nějaká felicia ?
Díky
Podle 6U0 nějaká felicia ?
Díky
15:25:44
25.09.2014
25.09.2014
David.
-> ondie: 100/110 to určitě není, je tam menší a má stejné víčko jako u 105 atd.
15:23:35
25.09.2014
25.09.2014
ondie
Poprosil bych o identifikaci..
Nádobka brzdovky ví někdo kam ?
š100 a š110R ???
Nádobka brzdovky ví někdo kam ?
š100 a š110R ???
19:51:25
24.09.2014
24.09.2014
dragon_cb_cz
-> Braňo: Když víš že to sem nepatří, tak to smaž a strč do inzerce.
18:48:59
23.09.2014
23.09.2014
dragon_cb_cz
-> knapido: Hřídelí vahadel je docela kopice typů:
1) 1000MB a kilo - stará rozteč ventilů, horní ostřik, nemá otvory pro krajní kozlíky
2) 1100MB a 110L - stará rozteč ventilů, horní ostřik, otvory pro krajní kozlíky
3) 105 do 5/85 - nová rozteč ventilů, horní ostřik, nemá otvory pro krajní kozlíky
4) pozdější 110R a LS. 120 a 130 do 5/85 - nová rozteč ventilů, horní ostřik, otvory pro krajní kozlíky
5) 105 od 5/85 - nová rozteč ventilů, ostřik do pružiny, nemá otvory pro krajní kozlíky
6) 120 a 130 od 5/85 - nová rozteč ventilů, ostřik do pružiny, otvory pro krajní kozlíky
7) 135/136 - otvory úplně jinak.
Jestli variantu 3 neměly i pozdější kila a variantu 4 pozdější 110L netuším.
1) 1000MB a kilo - stará rozteč ventilů, horní ostřik, nemá otvory pro krajní kozlíky
2) 1100MB a 110L - stará rozteč ventilů, horní ostřik, otvory pro krajní kozlíky
3) 105 do 5/85 - nová rozteč ventilů, horní ostřik, nemá otvory pro krajní kozlíky
4) pozdější 110R a LS. 120 a 130 do 5/85 - nová rozteč ventilů, horní ostřik, otvory pro krajní kozlíky
5) 105 od 5/85 - nová rozteč ventilů, ostřik do pružiny, nemá otvory pro krajní kozlíky
6) 120 a 130 od 5/85 - nová rozteč ventilů, ostřik do pružiny, otvory pro krajní kozlíky
7) 135/136 - otvory úplně jinak.
Jestli variantu 3 neměly i pozdější kila a variantu 4 pozdější 110L netuším.
18:18:48
23.09.2014
23.09.2014
knapido
-> m8rinek:
Že 100 nemá céčka vím. Mě šlo o tu hřídel.
-> Bukaj:
Díky. To je to co jsem potřeboval vědět. Že 100 a 120 hřídel není stejná.
Že 100 nemá céčka vím. Mě šlo o tu hřídel.
-> Bukaj:
Díky. To je to co jsem potřeboval vědět. Že 100 a 120 hřídel není stejná.
13:12:25
21.09.2014
21.09.2014
m8rinek
-> Gryzly: Bo to je rychloměr ze 120 s krátkou ručičkou
12:03:58
21.09.2014
21.09.2014
Gryzly
-> samot.n: Ono to taky vypadá, že ta ručička se zastaví o to nulovátko, takženeklesne pod 25km/h
15:00:23
20.09.2014
20.09.2014
samot.n
diky za informace,po blizsim prozkoumani tachometru je poznat,ze okenka jsou nejak dopilovana,takze samovyroba
13:56:47
20.09.2014
20.09.2014
Bukaj
-> m8rinek: Dík, mezi MB a 105/120 mám mezeru ve vzdělání
13:50:39
20.09.2014
20.09.2014
m8rinek
-> Bukaj: jo
13:49:16
20.09.2014
20.09.2014
Bukaj
-> samot.n: Lidé byli vždy šikovní a vynalézaví Strojky rychloměrů jsou víceméně stejné od 1000 MB až po Favorita, takže dát do Rkového budíku strojek ze 120ky není takový problém - asi nejsložitější na tom je precizně vyříznout "okénko" ve štítu a zakamuflovat
Při podrobném zkoumání bys poznal, jestli hrany "okénka" jsou nově zalakované...
Mně spíš zaujaly ty značky řazení rychlostí - to měly všechny Rkové rychloměry?
Při podrobném zkoumání bys poznal, jestli hrany "okénka" jsou nově zalakované...
Mně spíš zaujaly ty značky řazení rychlostí - to měly všechny Rkové rychloměry?
13:48:59
20.09.2014
20.09.2014
m8rinek
-> samot.n: bastl
13:43:45
20.09.2014
20.09.2014
Tomaso435
-> samot.n: spíš je 120kovej budík implantovanej na ciferníku erka a rámeček pro čísla je vyražen nebo vyříznut něčím
13:41:39
20.09.2014
20.09.2014
samot.n
-> stepan:
vypada to dost profi,ale ze by i nekdo zabudoval nulovatelne pocitadlo Km ?
vypada to dost profi,ale ze by i nekdo zabudoval nulovatelne pocitadlo Km ?
12:17:31
20.09.2014
20.09.2014
stepan
-> samot.n: To bude doma dělaný nejspíš. V tý době byli LED dost drahá legrace.
12:10:42
20.09.2014
20.09.2014
samot.n
Doma jsem nasel Rkovou palubni desku a v ni tyto budiky,jsou stejne s origo Rkovymi,ale otackomer ma dole 4 diody (3 ploche vedle sebe a jednu vespod kulatou cervenou) a tachometr ma nulovatelne pocitadlo KM,jedna se o nejakou speacilani upravu nebo najaky vyvoz? Diky za tipy
22:14:25
19.09.2014
19.09.2014
Bukaj
-> knapido 19.09.14 21:57:50: Navíc 1000/100 vahadlový hřídel nemá krajní kozlíky, narozdíl od 120...
21:59:07
19.09.2014
19.09.2014
m8rinek
-> knapido: 100 nema c.
21:57:50
19.09.2014
19.09.2014
knapido
Hřídel vahadel ventilů na 100 a 120 je stejná ?
Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
23:28:54
15.09.2014
15.09.2014
Gryzly
A proto když jsem tenkrát dostal už větší formát, tak jsem si přemaloval starou značku a fertig.
12:49:15
15.09.2014
15.09.2014
Tomaso435
-> m8rinek: aha.. zase druhej
12:49:07
15.09.2014
15.09.2014
Tomaso435
-> stepan: originálně malovaný doma :) se to tak dělalo
12:48:45
15.09.2014
15.09.2014
m8rinek
-> stepan: Malovaný doma, dostal jsi tabulky a doma jsi si to nakreslil ;).
00:32:31
15.09.2014
15.09.2014
Jozka
-> isti 14.09.14 23:12:13: Mám spíš dojem, že dnešní "autorádia" nespasí už ani tohle..
23:27:49
14.09.2014
14.09.2014
j_j
-> isti: spak*octa*stw
23:12:13
14.09.2014
14.09.2014
isti
-> Jozka: Vďaka,ja to vidím poprvé.Má to ešte uplatnenie aj pri dnešných autorádiách?
22:23:21
14.09.2014
14.09.2014
Jozka
-> knapido: Jo, 215 a 197 je čistý kilo, normální provedení..
21:56:07
14.09.2014
14.09.2014
knapido
Netuší někdo původ ? Google moc nepomáhá. Tipnul bych něco kolem 100.
21:10:52
14.09.2014
14.09.2014
Jozka
-> isti: Na to jsem se tu už ptal - odrušení kvůli radiopřijímači..
21:00:31
14.09.2014
14.09.2014
Tabi
-> isti 14.09.14 18:24:03: To jsou kondenzátory,ne?
18:28:06
14.09.2014
14.09.2014
isti
V jednej 136gl mám podobný len menší,ale netuším že čo to je a na čo slúží.
18:07:47
14.09.2014
14.09.2014
cPetan
-> David. 14.09.14 08:59:05: Lanko na zadní brzdu na nějakou Jawu nebo ČZ
10:33:33
14.09.2014
14.09.2014
David.
-> FORM - zlomená ojnice: délka je jak jsem tam psal 1metr, průměr jsem teď měřil a vlastní lanko má 3,15mm
09:41:51
14.09.2014
14.09.2014
FORM - zlomená ojnice
-> David.: Podobné brzdové lanko s háčkem jsem měl myslím na rykše, ale záleží na délce, průměru atd. Pokud bys ho měl vyhazovat, vzal bych ho a zkusil někdy porovnat.
09:05:34
14.09.2014
14.09.2014
Bukaj
-> David.: To lano nevim, ale ty čtvercový těsnění jsou na výfuk Octavia, 1203...
Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...
Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...
08:59:05
14.09.2014
14.09.2014
David.
potřeboval bych poradit na to je lanovod (délka 1metr s háčkem na konci) na fotce a těsnění (nejspíš pod výfukové potrubí) - stará oktávka?
08:06:44
14.09.2014
14.09.2014
Bukaj
-> isti:
Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...
...nebo kontakt do Favorita.
Nebo...
...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...
...nebo kontakt do Favorita.
Nebo...
...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
23:14:55
13.09.2014
13.09.2014
isti
-> Bukaj 13.09.14 23:01:21: A má nejaký zmysel dať do bezkontakt telesa kontaktný vnútro?
23:04:39
13.09.2014
13.09.2014
MisakusX
Přesně jak píše Bukaj, 860 je karburátorová fáčková klasika, jen 880 byl na 136X, ten kondík tam nepatří
23:01:21
13.09.2014
13.09.2014
Bukaj
-> isti:
Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...
Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...