A tenhle plech pod nádrž? 4kvalt?
Je u 4q rozdíl mezi vlečkou (garde) a kyvkou?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> ondie: To na škodovku nevypadá, rozhodně ne žádný zadomotor.
-> David.: za omezovače díky !
ta nádobka má vyražená čísla: 1-10-1053 anebo 4099978 ..pak PE N v kroužku,to bude asi materiál...znak výrobce divnej 6ti úhelník s něčím neidentifikovatelným uvnitř,něco jako it -je to moc malé..
Jinak ta nádobka se na fotce zdá asi větší..jinak je dost malá...cca 5x8x6cm (šxhxv) samotného objemníku bez víčka a vývodu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ta nádobka má vyražená čísla: 1-10-1053 anebo 4099978 ..pak PE N v kroužku,to bude asi materiál...znak výrobce divnej 6ti úhelník s něčím neidentifikovatelným uvnitř,něco jako it -je to moc malé..
Jinak ta nádobka se na fotce zdá asi větší..jinak je dost malá...cca 5x8x6cm (šxhxv) samotného objemníku bez víčka a vývodu
jsou jakoby zrcadlové..
na jednom je číslo 6U0 837 249 A
na druhém 441.9.4537 - 016 6
na jednom je číslo 6U0 837 249 A
na druhém 441.9.4537 - 016 6
-> ondie: ano, omezovače dveří na felicii
Tohle zdá se omezovač dveří...ví někdo kam ?
Podle 6U0 nějaká felicia ?
Díky
Podle 6U0 nějaká felicia ?
Díky
-> ondie: 100/110 to určitě není, je tam menší a má stejné víčko jako u 105 atd.
Poprosil bych o identifikaci..
Nádobka brzdovky ví někdo kam ?
š100 a š110R ???
Nádobka brzdovky ví někdo kam ?
š100 a š110R ???
-> Braňo: Když víš že to sem nepatří, tak to smaž a strč do inzerce.
-> knapido: Hřídelí vahadel je docela kopice typů:
1) 1000MB a kilo - stará rozteč ventilů, horní ostřik, nemá otvory pro krajní kozlíky
2) 1100MB a 110L - stará rozteč ventilů, horní ostřik, otvory pro krajní kozlíky
3) 105 do 5/85 - nová rozteč ventilů, horní ostřik, nemá otvory pro krajní kozlíky
4) pozdější 110R a LS. 120 a 130 do 5/85 - nová rozteč ventilů, horní ostřik, otvory pro krajní kozlíky
5) 105 od 5/85 - nová rozteč ventilů, ostřik do pružiny, nemá otvory pro krajní kozlíky
6) 120 a 130 od 5/85 - nová rozteč ventilů, ostřik do pružiny, otvory pro krajní kozlíky
7) 135/136 - otvory úplně jinak.
Jestli variantu 3 neměly i pozdější kila a variantu 4 pozdější 110L netuším.
1) 1000MB a kilo - stará rozteč ventilů, horní ostřik, nemá otvory pro krajní kozlíky
2) 1100MB a 110L - stará rozteč ventilů, horní ostřik, otvory pro krajní kozlíky
3) 105 do 5/85 - nová rozteč ventilů, horní ostřik, nemá otvory pro krajní kozlíky
4) pozdější 110R a LS. 120 a 130 do 5/85 - nová rozteč ventilů, horní ostřik, otvory pro krajní kozlíky
5) 105 od 5/85 - nová rozteč ventilů, ostřik do pružiny, nemá otvory pro krajní kozlíky
6) 120 a 130 od 5/85 - nová rozteč ventilů, ostřik do pružiny, otvory pro krajní kozlíky
7) 135/136 - otvory úplně jinak.
Jestli variantu 3 neměly i pozdější kila a variantu 4 pozdější 110L netuším.
-> m8rinek:
Že 100 nemá céčka vím. Mě šlo o tu hřídel.
-> Bukaj:
Díky. To je to co jsem potřeboval vědět. Že 100 a 120 hřídel není stejná.
Že 100 nemá céčka vím. Mě šlo o tu hřídel.
-> Bukaj:
Díky. To je to co jsem potřeboval vědět. Že 100 a 120 hřídel není stejná.
-> Gryzly: Bo to je rychloměr ze 120 s krátkou ručičkou
-> samot.n: Ono to taky vypadá, že ta ručička se zastaví o to nulovátko, takženeklesne pod 25km/h
diky za informace,po blizsim prozkoumani tachometru je poznat,ze okenka jsou nejak dopilovana,takze samovyroba
-> m8rinek: Dík, mezi MB a 105/120 mám mezeru ve vzdělání ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bukaj: jo
-> samot.n: Lidé byli vždy šikovní a vynalézaví
Strojky rychloměrů jsou víceméně stejné od 1000 MB až po Favorita, takže dát do Rkového budíku strojek ze 120ky není takový problém - asi nejsložitější na tom je precizně vyříznout "okénko" ve štítu a zakamuflovat![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Při podrobném zkoumání bys poznal, jestli hrany "okénka" jsou nově zalakované...
Mně spíš zaujaly ty značky řazení rychlostí - to měly všechny Rkové rychloměry?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Při podrobném zkoumání bys poznal, jestli hrany "okénka" jsou nově zalakované...
Mně spíš zaujaly ty značky řazení rychlostí - to měly všechny Rkové rychloměry?
-> samot.n: bastl
-> samot.n: spíš je 120kovej budík implantovanej na ciferníku erka a rámeček pro čísla je vyražen nebo vyříznut něčím
-> stepan:
vypada to dost profi,ale ze by i nekdo zabudoval nulovatelne pocitadlo Km ?
vypada to dost profi,ale ze by i nekdo zabudoval nulovatelne pocitadlo Km ?
-> samot.n: To bude doma dělaný nejspíš. V tý době byli LED dost drahá legrace.
Doma jsem nasel Rkovou palubni desku a v ni tyto budiky,jsou stejne s origo Rkovymi,ale otackomer ma dole 4 diody (3 ploche vedle sebe a jednu vespod kulatou cervenou) a tachometr ma nulovatelne pocitadlo KM,jedna se o nejakou speacilani upravu nebo najaky vyvoz? Diky za tipy
-> knapido 19.09.14 21:57:50: Navíc 1000/100 vahadlový hřídel nemá krajní kozlíky, narozdíl od 120...
-> knapido: 100 nema c.
Hřídel vahadel ventilů na 100 a 120 je stejná ?
Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
A proto když jsem tenkrát dostal už větší formát, tak jsem si přemaloval starou značku a fertig.
-> m8rinek: aha.. zase druhej
-> stepan: originálně malovaný doma :) se to tak dělalo
-> stepan: Malovaný doma, dostal jsi tabulky a doma jsi si to nakreslil ;).
-> isti 14.09.14 23:12:13: Mám spíš dojem, že dnešní "autorádia" nespasí už ani tohle..![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> isti: spak*octa*stw
-> Jozka: Vďaka,ja to vidím poprvé.Má to ešte uplatnenie aj pri dnešných autorádiách?
-> knapido: Jo, 215 a 197 je čistý kilo, normální provedení..
Netuší někdo původ ? Google moc nepomáhá. Tipnul bych něco kolem 100.
-> isti: Na to jsem se tu už ptal - odrušení kvůli radiopřijímači..
-> isti 14.09.14 18:24:03: To jsou kondenzátory,ne?![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
V jednej 136gl mám podobný len menší,ale netuším že čo to je a na čo slúží.
-> David. 14.09.14 08:59:05: Lanko na zadní brzdu na nějakou Jawu nebo ČZ
-> FORM - zlomená ojnice: délka je jak jsem tam psal 1metr, průměr jsem teď měřil a vlastní lanko má 3,15mm
-> David.: Podobné brzdové lanko s háčkem jsem měl myslím na rykše, ale záleží na délce, průměru atd. Pokud bys ho měl vyhazovat, vzal bych ho a zkusil někdy porovnat.
-> David.: To lano nevim, ale ty čtvercový těsnění jsou na výfuk Octavia, 1203...
Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
potřeboval bych poradit na to je lanovod (délka 1metr s háčkem na konci) na fotce a těsnění (nejspíš pod výfukové potrubí) - stará oktávka?
-> isti:
Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...
...nebo kontakt do Favorita.
Nebo...
...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...
...nebo kontakt do Favorita.
Nebo...
...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
-> Bukaj 13.09.14 23:01:21: A má nejaký zmysel dať do bezkontakt telesa kontaktný vnútro?
Přesně jak píše Bukaj, 860 je karburátorová fáčková klasika, jen 880 byl na 136X, ten kondík tam nepatří
-> isti:
Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...
Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...