Identifikace dilu...

prohledat
12122 příspěvků (zobrazeno 7551 až 7600) od 04.02.2009 do 08.09.2025, založil/a Targa
řadit dle data
21:20:25
14.07.2014
MOLSO
-> Pavel P..: takze dalsia haraburda do domu 9 super
21:19:46
14.07.2014
Pavel P..
-> MOLSO 14.07.14 21:01:05: jop... ale je to neprodejný, já to dával na troskoweb zadarmo za odvoz a ani tam to nikdo nechtěl... nakonec si to někdo vzal ale trvalo to nějakej pátek
21:18:43
14.07.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Plisek: vole seš plíšek ,, nedělej že nevíš že máš kolem sebe dvě různý těsnění :))
21:17:06
14.07.2014
Plisek
-> Kocvin: jasně díky moc
21:07:30
14.07.2014
haso
-> MOLSO: kup si aviu odtahovku a budes plnohodnotne vybaveny 1
21:06:54
14.07.2014
Kocvin
-> Plisek: to velké je mezi blok motoru a pumpu. A to menší je mezi těleso pumpy a vymezovací plech pod vrtulí kapišto? viz-> MOLSO:
21:02:17
14.07.2014
Plisek
zde je rozdíl
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Plisek vložen 14.07.2014 21:02:17
21:01:05
14.07.2014
MOLSO
-> Pavel P..: takze primarne je to na 1203 ?
20:59:36
14.07.2014
Pavel P..
Avie taky.... ale hlavně jsou na 1203. avie měli ještě jeden druh světel, užší s rovným sklem a ty měli jiný hrnce
20:59:03
14.07.2014
Plisek
-> MOLSO: to tu mám teké ale tohle má menší otvor
20:50:34
14.07.2014
MOLSO
-> Nwkt: tak som si dobre myslel 3 vdaka





stierace z tatry hrnce z avie ... za chvilu otvorim mototechnu pre nakladaky 40
20:45:07
14.07.2014
Nwkt
-> MOLSO: Avie
20:41:48
14.07.2014
MOLSO
-> Gryzly: -> Bukaj: tak dík chlapi .... tá osmička je blbo narazená na oboch, aspoň viem z čoho to je



Mal by som tu ďalší rébus .... kolega mi doniesol nejaké hrnce .... jedny budú na 99% na 105 M ovály, ale tieto som ešte nevidel ..... žeby to bolo priamo na áviu ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MOLSO vložen 14.07.2014 20:41:48
20:34:46
14.07.2014
Kocvin
-> MOLSO: tak tak52
20:33:48
14.07.2014
MOLSO
-> Plisek: nie je to náhodou na vodnú pumpu ? myslím že medzi teleso pumpy a ten hliníkový plech pod vrtulou
20:32:57
14.07.2014
Plisek
prosím o určení tohoto těsnění mohlo by to být na 1203 ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Plisek vložen 14.07.2014 20:32:57
19:15:01
13.07.2014
Tabi
-> James1991: Jj,bude to jak píše Bukaj.
23:22:47
10.07.2014
Bukaj
-> James1991:

To je opravdu klasická halogenová parabola na Škoda 100/110/105/120 a taky na novější 1203, Avie, Karosy, Tatry...
16:47:37
10.07.2014
James1991
-> Tabi:

Zepředu na skle je PAl Made in czechoslovakia
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 10.07.2014 16:47:37
17:54:50
07.07.2014
Bukaj
-> MOLSO 06.07.14 17:07:35: Jak jsme to porovnávali na sraze s těmi mými stěrači na T148, tak jsem si všiml, že na tom Tvém druhém je ta osmička na konci vyražená dobře 4

-> James1991 04.07.14 14:12:33: Jestli to má parkovačku, tak to vypadá jako klasika na dvouoko 105/120 (a také 100/110 atd)...
12:15:49
07.07.2014
castrol
-> aDAm: sak to mu píšem aj ja4
09:04:01
07.07.2014
aDAm
-> MOLSO: až na to že ta trojka je spíš jen špatně vyražená 8mička. Šak se koukni jak vypadají ty druhé trojky.
07:41:52
07.07.2014
Gryzly
-> MOLSO: Má to 41cm?
22:36:07
06.07.2014
Tabi
-> James1991: Ale na přední straně na skle nějaké označení je ne?Je to halogen,vypadá to na hlavní světlo.I na starší škodovky je parabola 18.5cm,ale může to být i určené i na něco jiného.Jaké to má vzadu úchyty?
22:35:38
06.07.2014
castrol
-> MOLSO: pozri si tie trojky a akoze poslednu trojku 4
20:56:29
06.07.2014
MOLSO
-> Gryzly: ale na konci je trojka....
20:43:18
06.07.2014
Gryzly
17:07:35
06.07.2014
MOLSO
systém uchytenia k mechanizmom stieračov
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MOLSO vložen 06.07.2014 17:07:35
17:06:32
06.07.2014
MOLSO
Páni identifikátori teraz sa ukážte ! 1



páky stieračov, zalomenie pre ramienka na opačnú stranu ako škodovka, dĺžkovo pasujú. Číslo na ramienku - viď foto
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od MOLSO vložen 06.07.2014 17:06:32
14:12:33
04.07.2014
James1991
Tak co, tuší někdo tuto parabolu? Průměr 18,5 cm, PAL, zezaud čistá bez označení..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od James1991 vložen 04.07.2014 14:12:33
11:13:02
29.06.2014
Kocvin
-> Gryzly: -> Bukaj: Nějak takhle??
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Kocvin vložen 29.06.2014 11:13:02
00:57:36
29.06.2014
Jozka
-> Bukaj: A tak ten prvomodelovej exot (do 8. série?), ani X nebo LS/R jsem do toho pochopitelně nepojal.. Nicméně 1100, 100 a 110 odchylky by zajímavý byly - vím o odvzdušňovací odbočce ke karbu, o variantě se středovým svorníkem a křídlovku bez spon.. a taky vím, že LS/R na MB ventildekl moc nepasoval 10
00:48:50
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka:

No, MB filtrboxy byly dva pro 1000MB - první baculatej a druhej typ s vybráním po přemístění vzpěry kapoty zprava doprostřed.

Pak jeden filtrbox pro 1000 MBG/X a jeden pro 1100



A u kila je to obdobné - liší se filtrbox pro 100 a pro 110, pak další pro dvoukomorové karburátory (110LS/R).



Ale jak je to s těmi příchytkami, to netuším.



To s tou gumoj je zajímavé, zkusím si to zapamatovat, až nebudu moct sehnat zadní úzkosloupkovou... 4
00:36:00
29.06.2014
Jozka
-> Bukaj: No dostal jsem v Běšinech záludnou otázku a tím jsem zjistil, že nevím jistě, kdy se přesně na motory dostaly ty držáky, nablble uchycený přímo hlavovejma šroubama..

Ostatně i ty filtrboxy se mi nějak vykouřily z hlavy, ale tam je snad rozdíl jen MB krátkej - dlouhej (pro 1100) a ten dlouhej byl jako obdobnej jako na kila ?



No jinak jsem dneska velmi úspěšně zasklil úzkosloupkový zadní okno MB za pomoci originálního těsnění předního kilího okna..9
00:13:18
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka: Tak v katalogu 1970 má škoda 100 jiné číslo držáku, než MB, ale na nákresu jsou stejné. Ale kilo má dle katalogu i jiný filtrbox, takže změna držáku může být v délce...
00:07:16
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka:

Tak jsem byl mrknout na jeden motor z kila, co tu mám na díly a je tam hlava se stejným číslem. otázkou je, jestli byl odlitek stejný pro více motorů a lišil se jen opracováním, nebo?

Jinak ten kilí motor jsem kdysi vytáhl z vraku MB, takže hlava klidně může mít původ v MB (koneckonců ty hlavy jsou plně záměnné).

Stovky neznám, takže s tím držákem filtrboxu nevím, jedině mrknout do katalogu...

-> Kocvin: Vyfoť spalováky, ať máme jasno.

Jinak mezi třetím a čtvrtým válcem (počítáno odzadu) by měl být vyražen/vylit rok výroby hlavy...
22:23:14
28.06.2014
Jozka
-> Bukaj: Mě to taky přijde jako stovka - mimochodem, ten malej držák filtrboxu na 2 svorníky M8 měly jenom embéčka, nebo by se mohl vyskytnout zpočátku i na kilech ?
21:11:14
28.06.2014
Gryzly
20:57:59
28.06.2014
Gryzly
-> Kocvin: Este bi bodla fotky spalováků
20:57:38
28.06.2014
Gryzly
-> David.: Ale oktávky a starší měli hlavu jako Š1203
17:39:35
28.06.2014
David.
-> Bukaj: průměr talířků ventilů ano to je stejný se 105tkou, resp. jsou ty hlavy záměnný, ale dříky tam jsou v základu 7,5mm a abnormál 7,75mm proto jsem psal ať změří i průměr na dříky
15:18:11
28.06.2014
Kocvin
-> Bukaj: Luxus! :) Ta se mi teď hodí..
15:16:13
28.06.2014
Bukaj
-> Kocvin: Škoda 100 :)
14:10:53
28.06.2014
David.
-> Bukaj: to máš pravdu, tam je znak mezi 3. a 4. válcem nějak jsem si to uvědomil až když vidím tu celou fotku...tak pak nevím, octávky a níž neznám,ale že by tam byly shodné ventily?
13:55:32
28.06.2014
Kocvin
-> Bukaj: Je to klasika pětikanál :) 1203 je šesti pokud vím..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Kocvin vložen 28.06.2014 13:55:32
13:54:40
28.06.2014
Bukaj
-> Kocvin: Zkus hodit fotky celé hlavy...
13:52:19
28.06.2014
Kocvin
-> David.: Když měřím od první hrany zkosení vychází mí výfuk něco maličko přes 27mm a sání 31mm přesně takže to vypadá na 105. Když to měřím přes celé od hrany k hraně vychází to 31mm výfuk a sání 33,5mm.. Ale jsou tam mezi jednotlivými otvory mírné rozdíly, takže budoe asi směrodatné meření od první hrany tzn. dosedacích ploch ventilu je tak?
13:51:32
28.06.2014
Bukaj
-> David.: Nojo, ale 105/120 nemá slepici uprostřed...

Tipuju, že to bude něco staršího, než MB, popřípadě 1203 apod
13:42:00
28.06.2014
David.
-> Kocvin: posuvka v tomto případně stačí, pokud jsou dříky necelých 8mm tak je to řada 105-130 a otvory si asi měřil přímo ne komplet s tím zkosením - celkový průměr ale vypadá to podle těch hodnot na 105/120 výfukový shodně 27mm a sací u 105 má 31mm u 120 32mm , pokud by spalováky byly vybraný tak by to bylo 120LS
13:16:09
28.06.2014
Kocvin
-> Gryzly: uprostřed
Extreme Tyres