-> Jirik_Tuňák1983 25.07.20 11:35:59: Viz -> King 25.07.20 16:23:07: a celkově disproporce - ohromný boty, dlouhý nohy a hrozně malá hlava Ale jinak teda fakt princezna
-> Jirik_Tuňák1983 25.07.20 11:35:17: Já jsem co se kola týká buzna se vším všudy - až trochu zestárnu, bude ze mě hotový MAMIL Takže hezký těsné. Jinak ale doporučuju podívat se po něčem jako říká -> Luky 25.07.20 14:23:27: , tzn volné cyklokraťasy s odnímatelnou vnitřní vložkou. Jen to nekupovat v LIDLu, ale od nějaké slušné značky. Já vozím "domácí" Kalas, nejsou úplně levný, ale taky žádný extrém - a šijou i pro některé repre týmy (třeba britský), kvalita fakt hodně dobrá. Trochu levnější a taky český je Silvini. Případně ATEX, taky český, šijou třeba pro českou biatlonovou repre a vím, že dělaj i cyklohadry - ale jestli zrovna tohle, to netuším.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cyklisti na silnici
17:53:44
25.07.2020
25.07.2020
dragon_cb_cz
16:23:07
25.07.2020
25.07.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983: V porovnani s muzskou pazourou princezna vypada, jako by mela 30cm
14:23:27
25.07.2020
25.07.2020
Luky
-> Jirik_Tuňák1983: mám něco z Lidlu, jsou to vycpaný odepínatelný vnitřní trenýrky a přes to volnější kraťasy. Idea dobrá, střih není optimální (vnitřek moc fest, venek volný v pase), ale jezdit se s tím dá. Určitě bude v nabídce různých výrobců podobné zboží
11:35:59
25.07.2020
25.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.07.20 20:09:07: Jak zkresluje? Myslíš princeznu v porovnání s velikostí kolobky?
11:35:17
25.07.2020
25.07.2020
Jirik_Tuňák1983
Jaké používáte kalhoty na MTB? Měl jsem na silničku i MTB ty Harapesovo kalhoty s kulevycpávkou, ale postupem času celé povolily a jsou už na vyhození. Teď nevím, zda nepořídit nějaké bez vycpávky a volnější, abych je mohl mít na kolo i koloběžku a nebo raději zase s kulevycpávkou s tím, že si na koloběžku vezmu vždycky co bude doma.
Koukal jsem, že se prodávají jako cyklokalhoty i volnější, neobepnuté kraťasy. Dlouhé zateplené kalhoty mám.
Koukal jsem, že se prodávají jako cyklokalhoty i volnější, neobepnuté kraťasy. Dlouhé zateplené kalhoty mám.
20:09:07
24.07.2020
24.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 24.07.20 19:59:51: Ta fotka úžasně zkresluje
19:53:59
24.07.2020
24.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.07.20 19:23:24: Ano, jezdím každý den a na stejných trasách mám vždy následující jízdu lepší čas.
S kolem jsem spokojený hodně, je vidět, že ta geometrie a uživatelská funkčnost nejen rámu je na míle vzdálená předchozímu kolu. Snadno se zvedá do skoku a i doskok z např. obrubníku je hezky vyvážený. Nejdříve dosedne měkce zadek a pak jak do peřin předek. Obratnost taky OK.
S tím děckem na kolobce je to o zvyku. Dá se to v pohodě. Jen se adaptuješ na menší prostor.
S kolem jsem spokojený hodně, je vidět, že ta geometrie a uživatelská funkčnost nejen rámu je na míle vzdálená předchozímu kolu. Snadno se zvedá do skoku a i doskok z např. obrubníku je hezky vyvážený. Nejdříve dosedne měkce zadek a pak jak do peřin předek. Obratnost taky OK.
S tím děckem na kolobce je to o zvyku. Dá se to v pohodě. Jen se adaptuješ na menší prostor.
19:23:24
24.07.2020
24.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já na koloběžce jezdím akorát po kanceláři, ale taky si říkám, že by mi tam to dítě asi trochu překáželo
A co kolo? Dobrý?
A co kolo? Dobrý?
19:20:54
24.07.2020
24.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.07.20 19:13:27: Ano, máme. Včera jezdila jak ďas na odrážedle, dnes se vezla. Jediné mínus je, že musíš upravit postoj a způsob odrazů, než když jedeš bez sedačky. Podle vzrůstu máš méně manipulačního prostoru.
19:13:27
24.07.2020
24.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 24.07.20 19:03:57: Máte sedačku na kolobku? Párkrát jsem to v Praze viděl.
19:03:57
24.07.2020
24.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 24.07.20 19:01:06: Moc hezké kolo.
Já dnes přijel na kole, doma se převlékl, vzali jsme malou a vyrazili celá family na koloběžky.
Já dnes přijel na kole, doma se převlékl, vzali jsme malou a vyrazili celá family na koloběžky.
19:01:06
24.07.2020
24.07.2020
dragon_cb_cz
Dneska jsem pochopil, proč kompaktní řidítka přišly až s nástupem dělitelných představců - vylámat přes ty ostrý ohyby ten původní ještě jakž-takž šlo, ale dostat tam nový (trochu širší), to by bez Sheldonovo triku s mincí asi neprošlo. Vrátit zpátky omotávku se povedlo "jakž takž", takže rovnou dneska projeto. Dýlka už asi OK, ještě poladím pozici pák (zase to rozmotat ) a bude hotovo.
07:45:13
24.07.2020
24.07.2020
francomk
-> Jirik_Tuňák1983:
15:57:00
23.07.2020
23.07.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983:
15:25:01
23.07.2020
23.07.2020
dragon_cb_cz
13:28:15
23.07.2020
23.07.2020
dragon_cb_cz
-> dragon_cb_cz: No a sice je hezčí, ale má blbej úhel, takže by šel dost do negativu, a to by vypadalo blbě. Takže už je asi jasno a výmluvy mě nezachrání
09:31:13
23.07.2020
23.07.2020
dragon_cb_cz
-> King: Já to z tohodle důvodu budu absolvovat poprvý a docela se toho děsím. Takže jsem to zatím odložil s tím, že ten představec co jsem koupil lokálně stejně není dost hezkej a ještě chvilku počkám na ten hezčí z eBay
EDIT: OK, dochází mi výmluvy - sotva jsem to dopsal, tak mi volala kurýrka od GLS, že pro mě má balík... a on dáreček z Taiwanu.
EDIT: OK, dochází mi výmluvy - sotva jsem to dopsal, tak mi volala kurýrka od GLS, že pro mě má balík... a on dáreček z Taiwanu.
05:27:21
23.07.2020
23.07.2020
King
-> dragon_cb_cz: Uzasne :-) Tohle zbytecny odmotavani me na tech starejch predstavcich neskutecne sere, byt za normalnich okolnosti to asi neni moc potreba :-)
00:46:52
23.07.2020
23.07.2020
Sita
-> dragon_cb_cz 22.07.20 12:57:17: ja te plne uznavam za cykloznalce, ale u mne je (zcela subjektivne) konzervativni pouze konvexni ctyruhelnikovej ram s kratsi uhloprickou bez ohledu na to jak dlouho se jinej tvar vyrabi
23:20:31
22.07.2020
22.07.2020
dragon_cb_cz
-> U-Geen: Měl jsi pravdu, předsedo Ta trocha stříbrného profrézování to k tomu ocelovému rámu akorát doladí... na živo fakt super.
Tak až jen odmotat půlku řidítek, sundat páku, dostat je ven, vyměnit představec, vrátit to zpátky, zkrátit bowdeny.... no vlastně to celý poskládat znova
Tak až jen odmotat půlku řidítek, sundat páku, dostat je ven, vyměnit představec, vrátit to zpátky, zkrátit bowdeny.... no vlastně to celý poskládat znova
23:14:03
22.07.2020
22.07.2020
U-Geen
-> dragon_cb_cz: ja to rikal :-)
21:24:45
22.07.2020
22.07.2020
dragon_cb_cz
Jinak černá je prostě černá, takže když byla možnost ty stříbrný kliky poslat dál za cenu nových černých, tak jsem po ní skočil a jsou tam:
21:22:07
22.07.2020
22.07.2020
dragon_cb_cz
-> kpt.Budha 22.07.20 21:16:38: Jj na silnici vydrží o hodně déle. 7t km už je docela dost, ale u kvalitního řetězu a lehčího jezdce v dobrých podmínkách to není úplně nemožné, kolega taky jezdil 7-8t na jeden. Ale pokud máš dražší sadu, tak bych to raději nepřeháněl.
21:16:38
22.07.2020
22.07.2020
kpt.Budha
-> Syny: To tedy zírám, že je řetěz po 1400km hotový Já od koupě kola asi 7000km a při přeměření ještě v pohodě, střídám tedy dvě kazety, ale to vlastně asi vliv nemá. Ale je to silnička, takže to bude asi drobet odlišné.
16:50:41
22.07.2020
22.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 22.07.20 14:40:51: Jako střílelo z tvého výfuku?
14:40:51
22.07.2020
22.07.2020
palinator
-> dragon_cb_cz 22.07.20 12:57:17:
Já když na tom Authoru měnil celej set, tak jsem čuměl jak blázen, jak jsou některý zuby na kazetě probroušený až do špičky. Bylo by zajímavý ten řetěz změřit, protože jsem to měnil v době, kdy už se s tim do kopce nedalo jet ani na nejmenší kvalt a po rovině to střílelo pravidelně i v malým tahu.
Já když na tom Authoru měnil celej set, tak jsem čuměl jak blázen, jak jsou některý zuby na kazetě probroušený až do špičky. Bylo by zajímavý ten řetěz změřit, protože jsem to měnil v době, kdy už se s tim do kopce nedalo jet ani na nejmenší kvalt a po rovině to střílelo pravidelně i v malým tahu.
13:03:47
22.07.2020
22.07.2020
dragon_cb_cz
-> U-Geen: Jj ale třeba současný karbonový Grade ho má pořád docela výrazný a navíc s floating stays. Za mě docela odvážné (ale v dobrém smyslu a účelně) kolo:
12:58:26
22.07.2020
22.07.2020
U-Geen
-> dragon_cb_cz: j a ten kripl triangle bejval i extremnejsi, tohle uz je jen pozustatek :)
12:57:17
22.07.2020
22.07.2020
dragon_cb_cz
-> Sita: Viz -> Syny 22.07.20 12:45:39: , přejetý řetěz funguje docela dlouho v pohodě, jen pak případně musíš vyměnit komplet vše - řetěz, převodníky i kazetu. A zatímco vhodný řetěz seženeš vždy, tak kazeta/vícekolečko a převodníky nutně k dispozici být nemusí nebo daleko dražší.
Jsou lidi co to řeší jak popisoval -> TTomas 21.07.20 22:47:49: . Ale v případě sad, kde kazeta stojí bůra a víc... se to dost prodraží
Jo a ten rám co má Jiří je konzervativní až dost - GT dělá "triple triangle" určitě víc jak 20 let...
Jsou lidi co to řeší jak popisoval -> TTomas 21.07.20 22:47:49: . Ale v případě sad, kde kazeta stojí bůra a víc... se to dost prodraží
Jo a ten rám co má Jiří je konzervativní až dost - GT dělá "triple triangle" určitě víc jak 20 let...
12:45:39
22.07.2020
22.07.2020
Syny
-> Sita: Řetez bys měnit určitě musel. Já taky nejezdim žádný extrémy a po 1400km už byl dávno v háji. Tedy záleží jak to vezmeš, teoreticky ho měnit nemusíš s tím, že popravíš kazetu, což nějakou dobu nebude dělat zásadní problém. Ale v případě, že pak řetěz někde přetrhneš, tak budeš muset měnit jak ten, tak kazetu. Jiříkovi vyjde kazeta na cca 2000 (Shimano dokonce 3000), kvalitní řetěz cca 600. Tak to už je na každém co je pro něj lepší... Navíc tyhle řetězy pro 11ti nebo 12ti placky vzadu jsou tenčí než co máš ty na 15let starém kole.
E: K tomu editu - pokud řetěz vydrží a nepraskne nebo se neopotřebí natolik, že už přeskakuje atd. Tak se jezdit dá, protože je sedlej s tou kazetou, ale jakmile je problém, tak novej na tej kazetě už bude skákat. Popravit nějakou kazetu za 300 asi neni úplně nic hroznýho, u tý za 3000 už je to minimálně na pováženou. Pokud tě ale vydržel řetěz po dobu 15ti let s náletem 3tkm ročně, tak tomu se mi ani nechce věřit. Každopádně pokud to tak je, tak se tvá taktika vyplatila, jen počítej při případné výměně minimálně i s kazetou, možná i převodníky :)
E: K tomu editu - pokud řetěz vydrží a nepraskne nebo se neopotřebí natolik, že už přeskakuje atd. Tak se jezdit dá, protože je sedlej s tou kazetou, ale jakmile je problém, tak novej na tej kazetě už bude skákat. Popravit nějakou kazetu za 300 asi neni úplně nic hroznýho, u tý za 3000 už je to minimálně na pováženou. Pokud tě ale vydržel řetěz po dobu 15ti let s náletem 3tkm ročně, tak tomu se mi ani nechce věřit. Každopádně pokud to tak je, tak se tvá taktika vyplatila, jen počítej při případné výměně minimálně i s kazetou, možná i převodníky :)
12:32:20
22.07.2020
22.07.2020
Sita
-> Jirik_Tuňák1983 20.07.20 23:55:32: Jirik: pekny kolo, vybral bych si trosku konzervativnejsi ram, ale jinak mit ted penize tak beru taky neco takovyho, jeden tac vepredu kazdopadne. Obavy z retezu bych risknul hodit za hlavu. Nejaky skaly nebo trial stejne nejezdim, takze verim, ze bych ho v zivote menit nemusel...
EDIT: nikdy jsem na zadnym kole retez, natoz kolecka nemenil a to jezdim relativne (hodne subjektivni, beru to podle ostatnich v mym okoli) docela dost (cca 3tkm), nikdy jsem nemel novy kolo a posledniho horaka mam uz asi 15 let. Nikdy me ani retez nenapadlo merit a mazu ho az kdyz vrze.
EDIT: nikdy jsem na zadnym kole retez, natoz kolecka nemenil a to jezdim relativne (hodne subjektivni, beru to podle ostatnich v mym okoli) docela dost (cca 3tkm), nikdy jsem nemel novy kolo a posledniho horaka mam uz asi 15 let. Nikdy me ani retez nenapadlo merit a mazu ho az kdyz vrze.
10:23:06
22.07.2020
22.07.2020
Luky
-> Syny 22.07.20 06:31:02: -> dragon_cb_cz 22.07.20 09:40:03: díky kluci, takhle mi to stačí
Momentáně jezdím na HT 29" 3x8 (nebo 3x9?) a při silničním přesunu si občas říkám že by to sneslo těžší převod. Naopak nejlehčí v terénu nebývá úplně nutnost. A když, tak si říkám že ani lehčí převod by mi tam asi moc nepomohl.
No a pak mám celopéro 26" a na tom jsem jel naposledy asi 2018. Tak přemýšlím že bych ho pustil do světa a koupil zase nějaký HT 29". Tak mě zajímaly první zkušenosti čerstvého majitele po přechodu na moderní ale trochu "divný" zpřevodování...
Nicméně letošní sezónu dojezdím na rotopedu a příští rok budou trendy zase jinak, tak možná počkám než zase budou moderní 26" celopéra s 3x8
Momentáně jezdím na HT 29" 3x8 (nebo 3x9?) a při silničním přesunu si občas říkám že by to sneslo těžší převod. Naopak nejlehčí v terénu nebývá úplně nutnost. A když, tak si říkám že ani lehčí převod by mi tam asi moc nepomohl.
No a pak mám celopéro 26" a na tom jsem jel naposledy asi 2018. Tak přemýšlím že bych ho pustil do světa a koupil zase nějaký HT 29". Tak mě zajímaly první zkušenosti čerstvého majitele po přechodu na moderní ale trochu "divný" zpřevodování...
Nicméně letošní sezónu dojezdím na rotopedu a příští rok budou trendy zase jinak, tak možná počkám než zase budou moderní 26" celopéra s 3x8
10:15:56
22.07.2020
22.07.2020
U-Geen
-> dragon_cb_cz: tak na to moje jezdeni se staci u plaste orientovat podle ceny, nejaky vykony se nekonaj
-> King: moji 34x10 uslapnu tak do 45km/h, pak uz to nozicky nedavaj ... ale to stejne jenom s vetsiho kopce :)
-> King: moji 34x10 uslapnu tak do 45km/h, pak uz to nozicky nedavaj ... ale to stejne jenom s vetsiho kopce :)
10:05:51
22.07.2020
22.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.07.20 09:52:46: Tady jsou Vittoria Barzo a co jsem koukal na výběr, typy a rozpětí cen, tak bych je dal klidně znovu.
09:52:46
22.07.2020
22.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Ta prává sranda ale nastane až je sjedeš a začneš vybírat nové. Protože to je taková džungle, že mi to hlava nebere. Ze silnice jsem byl zvyklý, že pod jedním názvem modelu jsou max dva pláště - s drátovou a kevlarovou patkou, jinak identické. A samozřejmě třeba ve víc rozměrech.
U MTB (minimálně Schwalbe a Continental) je pod jedním názvem klidně řada třeba 6 různých typů - sice stejný vzorek, ale odlišné směsi, technologie ochrany proti defektu atd - a pak ještě samozřejmě kevlar vs. drát... strašný bordel. A eshopy to neumí pořádně značit, takže si říkáš "super, to je levný" a pak zjistíš, že je to něco úplně jinýho
U MTB (minimálně Schwalbe a Continental) je pod jedním názvem klidně řada třeba 6 různých typů - sice stejný vzorek, ale odlišné směsi, technologie ochrany proti defektu atd - a pak ještě samozřejmě kevlar vs. drát... strašný bordel. A eshopy to neumí pořádně značit, takže si říkáš "super, to je levný" a pak zjistíš, že je to něco úplně jinýho
09:47:57
22.07.2020
22.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.07.20 09:40:03: To souhlas, ty pláště na nějaké rychlostní rekordy na silnici skutečně nejsou.
09:40:03
22.07.2020
22.07.2020
dragon_cb_cz
-> Luky 21.07.20 17:08:46: Viz co kluci psali. Na rovině se s tím nějakých 35km/h dá v klidu, i přes 40 km/h. A to už musíš mít sakra nohy abys na terénních pláštích a při mizernej aerodynamice MTB utáhnul. Z kopce na asfaltu to neušlapeš no... ale to většinou neděláš ani na silničce, max v závodě nebo když je ti kosa a potřebuješ se zahřát
-> Syny 22.07.20 09:09:04: Jo, SRAM tyhle věci tlačí víc, Shimano je o dost konzervativnější. Na silnici mají zatím pořád max 2x11, Campa už má 2x12 docela dlouho. Ale zase je to takový to "jistota je kulomet". Nevím jak u MTB, ale na silnici se Shimanu nějaký "kix" povede fakt vzácně, prostě to funguje. SRAM/Campa jsou třeba o fous lehčí, nebo novinky tlačí rychleji - ale občas s tím pak lidi trochu bojujou.
-> Syny 22.07.20 09:09:04: Jo, SRAM tyhle věci tlačí víc, Shimano je o dost konzervativnější. Na silnici mají zatím pořád max 2x11, Campa už má 2x12 docela dlouho. Ale zase je to takový to "jistota je kulomet". Nevím jak u MTB, ale na silnici se Shimanu nějaký "kix" povede fakt vzácně, prostě to funguje. SRAM/Campa jsou třeba o fous lehčí, nebo novinky tlačí rychleji - ale občas s tím pak lidi trochu bojujou.
09:09:04
22.07.2020
22.07.2020
Syny
-> TTomas: Věřím, já to zas tak neštudoval a hlavně jsem vždy čučel na Shimano, jelikož tim mam osazený celý kolo. Tam u 11ti rychlostní kazety je to stále od 11ti zubů, až u tý 12ti rychlostní je to od 10ti zubů. Evidentně v tom byl Sram napřed :)
09:01:21
22.07.2020
22.07.2020
TTomas
-> Syny: 10 zubů dělá sram (10-42) už od zavedení 11 rychlostní kazety.Tuším, že tak 7-8 let zpět. Navíc třeba E13 (9-46) dělá na 11 rychlosti i 9 zubů:) 12 sram už je ted 10-52.
08:45:09
22.07.2020
22.07.2020
Syny
-> palinator: Nevím no, záleží na každém co mu sedne, kde jezdí a jak je zvyklej řadit. Jak jsem psal níž, já měl z přechodu z 3x10 na 2x11 fakt obavy a nakonec jsem z 2x11 nadšenej a rozhodně bych zpátky do 3x? už nešel. Naopak, když něco, tak spíš to 1x12 k čemuž jsem měl taky jisté předsudky, páč jsem na tom ještě nejel a přišlo mi to už jako extrém. Ale z reakcí tady to vypadá, že se není čeho bát a je to v pohodě. Mně osobně by na tom děsilo jen to, že řetěz jde strašně mimo osu a z jedné pozice vepředu musí pokrýt celou kazetu ještě o kolečko "větší" - ale i to tu bylo psáno, že není problém. Teď jsem se dokonce dozvěděl, že nejmenší kolečko kazety má jen 10 zubů, takže další plus.
08:25:55
22.07.2020
22.07.2020
palinator
-> Syny:
Ale zase se dělaj i 2x11 s větším převodníkem, než je 36. Každopádně mi celej systém 2x11 moc smysl nedává. Rozsah nic moc a zbytečná bižuterie okolo, to už snad radši zpět na stromy s 3x9.
Ale zase se dělaj i 2x11 s větším převodníkem, než je 36. Každopádně mi celej systém 2x11 moc smysl nedává. Rozsah nic moc a zbytečná bižuterie okolo, to už snad radši zpět na stromy s 3x9.
08:10:58
22.07.2020
22.07.2020
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 22.07.20 08:06:26: Tak oprava - teď jsem koukal na ty kazety a ono u 12ti plackový kazety už maj nejmenší kolečko dokonce 10ti zubový (to jsem nevěděl, měl jsme za to, že pod 11 se vůbec nedělaj), tak pak to vychází na rovinu dokonce líp jak 2x11
08:06:26
22.07.2020
22.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 22.07.20 07:44:20: Proto jsem se ptal, páč mi to jízdními průměry vychází stejně jako u tebe.
A napsal jsi to dobře, kdybych chtěl jezdit fofry po silnici, pořídím si silniční kolo. Ve 40ti už se mi trhat rychlostní rekordy už taky moc nechce. Chci se projet především mimo zpevněné cesty a sem tam se vydovádět v terénu. Tzv. HOPA HEJ, jak říká naše malá.
A napsal jsi to dobře, kdybych chtěl jezdit fofry po silnici, pořídím si silniční kolo. Ve 40ti už se mi trhat rychlostní rekordy už taky moc nechce. Chci se projet především mimo zpevněné cesty a sem tam se vydovádět v terénu. Tzv. HOPA HEJ, jak říká naše malá.
07:58:51
22.07.2020
22.07.2020
King
-> U-Geen 22.07.20 00:17:49: Na silnicce klidne do 70, ale na tomhle by uz zasahnul omezovac :-)
07:52:42
22.07.2020
22.07.2020
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Jinak tedy mimochodem - dobře si hlídej řetěz. Neudělej blbost jako já, že všude kolem jsem slýchal, jak na řetěz dám v pohodě 1500-2000 km a když jsem ho po cca 1400 km šel poprvé zkouknout, tak mi tam propadla měrka a měla dokonce i vůli. Hlídej ho průběžně, protože ta kazeta co tam máš není úplně nejlevnější, tak ať si jí zbytečně neodděláš :)
07:44:20
22.07.2020
22.07.2020
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 22.07.20 07:10:46: No, díky převodu přece. Nebude to ale asi nic zásadního - pokud tam máš vepředu 34 zubů, tak ten rozdíl oproti dvouplacce co mam já (tuším 36 a 26 zubů) tam bude malej, zadní nejmenší kolečko bude stejné (11 zubů). V případě zrovna nás dvou, kdy ty máš 29" kola a já 27,5" to vyjde hádám asi i nastejno (to mi v předchozím postu nedošlo, že máš jiný kola), ale v případě porovnávání stejných průměrů kol tam bude 1x12 na rovinkách trochu v nevýhodě. Otázka je, jestli to někoho u horáka trápí :) Kdybych stál o fofry na rovinkách a z kopce, pořídil bych si silničku. V terénu osobně na nějaké velké top speedy ambice úplně nemám :)
07:10:46
22.07.2020
22.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 22.07.20 06:31:02: Jak jsi přišel na to, že to bude ještě víc v nevýhodě? Potřebuji jenom vysvětlit to o dost víc.
06:31:02
22.07.2020
22.07.2020
Syny
-> Luky 21.07.20 17:08:46: Z kopce nebo po rovnym asfaltu to "ušlapeš", no. Jak jsem psal níž, já mam 2x11 a na nejtežší převod to jde do 40 km/h, pak už je z tebe spíš myš Ale pokud jezdíš převážně "offroad", tak to vůbec nevadí. Tohle bude do rychla ještě víc v nevýhodě, takže typuju tak do 30-35 km/h OK, pak už nic moc...