![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> Jumbo: ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Tak uz vim, k cemu je na pistku u dvoutaktu ta sipka a ze s nasazenyma krouzkama se s pistkem ve valci uz otacet nesmi... Hlavne kdyz ma pistek male cepy, ktere by mely drzet krouzky na miste, aby se neotocily...
No nic, tak jdu objednat novy horni krouzek, chybama se clovek uci....
No nic, tak jdu objednat novy horni krouzek, chybama se clovek uci....
-> U-Geen 17.08.21 18:29:21: Je to moc pěkné. Moderní motorky mi nic neříkají.
-> Jirik_Tuňák1983: ty jo ale to je krasny... na tom by bylo elegantni se zabit :-)
-> moucan - zrušená registrace 17.08.21 17:22:47: Jo, ty byly moc pěkné. Ale na to moje žvýkání k našim na chatu by mi stačil i ten Meteor.
Obecně bych pro to ale musel hledat využití. Do města rozhodně skútr, protože tohle tomu nebude moct akcelerací a obratností mezi auty ani čuchnout k prdeli.
Teď v pátek jsme na sebe dělali posunky s nějakými chlapci v 525d a pak jsem jim předvedl na tom mém stroji takovou axeleratsi do nějakých 75 km/h, pak jsem sjížděl, že docela koukali a museli dost přišlápnout, aby srovnali řádně velký náskok a dostali se vedle mne.
Ono je pro dost lidí překvapení, jaký má ta malá letitá Yamaha o 101 ccm ve 2T start na míč. Počítám, že asi proběhne někdy nějaká investice do tunynku. Díly na to na Scootlandu pořád jsou.
Obecně bych pro to ale musel hledat využití. Do města rozhodně skútr, protože tohle tomu nebude moct akcelerací a obratností mezi auty ani čuchnout k prdeli.
Teď v pátek jsme na sebe dělali posunky s nějakými chlapci v 525d a pak jsem jim předvedl na tom mém stroji takovou axeleratsi do nějakých 75 km/h, pak jsem sjížděl, že docela koukali a museli dost přišlápnout, aby srovnali řádně velký náskok a dostali se vedle mne.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Ono je pro dost lidí překvapení, jaký má ta malá letitá Yamaha o 101 ccm ve 2T start na míč. Počítám, že asi proběhne někdy nějaká investice do tunynku. Díly na to na Scootlandu pořád jsou.
-> Jirik_Tuňák1983: Enfieldy jsou krásný, líbí se mi i Himalayan ale od doby co kvůli emisím stáhli z trhu klasický 500 a jejich odnože tak už neni moc z čeho vybírat mezi levnejma modelama. Zbyl jen Himalayan a Meteor 350. Přitom Classic nebo Bullet mě hodně lákaly.
-> moucan - zrušená registrace 17.08.21 15:34:05: Za tu cenu má větší smysl toto, tady na ní jeden chlapík jezdí a je to dycky podívaná.
www.vintage-garage.cz/roy alenfield.html
Má ten GT 650 Twin.
www.vintage-garage.cz/roy alenfield.html
Má ten GT 650 Twin.
-> Jirik_Tuňák1983: Smutný na tom je to že ten největší popsanej nedostatek v podobě chcípání je s největší pravděpodobností způsobenej chudou směsí - tedy honbou za emisema. Ježdění permanentně na chudou směs těm motorům bude dávat pěkně za uši a uživatelů co to budou chtít řešit neofiko změnou mapy asi tolik nebude.
-> 11mAjA11: já to moc nedokážu posoudit. Jel jsem na ní kousek a ohledně motorek nemám moc co srovnávat. Udivilo mě dost tvrdé ploché sedlo, připadal jsem si jak na lavici. Vadil mi částečně schovaný ciferník rychloměru za rámečkem
Hele jak jezdí ta Jawáreň ?
2x Indie; dva různé přístupy
Retro vs moderna
Jawa 300 CL vs BMW G310R
Retro vs moderna
Jawa 300 CL vs BMW G310R
Tak na druhý pokus je ze servisu doma. Tak snad to bude jezdit jako za mlada.
-> MVM: Ha, díky... Ta poslední položka (M10x1,0 s dutou hlavou) vypadá jako přesně ten, co potřebuju. Všude jsem právě viděl jenom ty dlouhé šrouby, které se dávají místo šroubu co drží hydraulickou hadici, tak jsem nevědel, ale tohle vypadá dobře...
-> moucan: Jasne, spatne jsem se vyjadril, je to na pacce. Dokonce jsem i vcera vecer nasel foto, ze to tam nekdo mel udelane, tedy primo ten otvor osazeny spinacem, akorat specifikaci toho spinace jsem nikde nedokazal najit...
-> Jumbo: Nevim teda jak u tohohle ale spínač brzdovýho světla pro přední brzdu má snad naprostá většina motorek u brzdový páčky a né na brzdiči. Nebude to spíš vývod pro případný napojení druhýho brzdiče v případě duálního kotouče na předku?
Pánové, mám dotaz. Přední hydraulická brzda nemá čidlo na spínaní brzdového světla, ale má na sobě dole záslepku závit M10x1, kam očividně teče kapalina, takže asi měkteré modely tohle měly. Pokud bych tam dal obyčejný tlakový spínač z auta, se stejným závitem, bude to normálně fungovat? Nebo jsou tam jiné tlaky auto/moto brzdy? Rozdíl 6V a 12V by myslím problém dělat neměl...
-> Klubko_: opraveno, díky
-> Crestik 18.07.21 18:34:04: ten odkaz je na administraci tvoji motorky, resp po přihlášení se mi otevřel seznam mojich motorek.
Nejlíp se odhlas a pak najdi tvoji motorku a odkaz nám sem dej www.motorkari.cz/motorka? mid=123330
Nejlíp se odhlas a pak najdi tvoji motorku a odkaz nám sem dej www.motorkari.cz/motorka? mid=123330
-> Jumbo:
tak to robievam a vzdy nazujem
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: -> castrol: Je tam, chtelo to jeste vic natlacit do stredu rafku...
-> Jumbo: ja tlacim plašt na stred rafu a vzdy nasadim
-> Jumbo: Pokud je to stejné jako u cykloráfku, tak:
- začni proti ventilku
- postupuj symetricky na obě strany
- na té straně proti ventilku tlač patku pláště co nejvíc do středového žlábku ráfku - to umožní plášti víc "zapadnout" dovnitř a tím získáš vůli, kterou potřebuješ, abys to u ventilku přetáhl.
- když to stačit nebude, pořádná montpáka musí.
Pomůže:
- duši měj lehoučce přifouklou - jen lehoučce, ale tak aby malinko držela tvar - víc ti zajede dovnitř pláště a snížíš riziko, že jí cvakneš.
- máznutím mýdlovým roztokem nic nezkazíš
- začni proti ventilku
- postupuj symetricky na obě strany
- na té straně proti ventilku tlač patku pláště co nejvíc do středového žlábku ráfku - to umožní plášti víc "zapadnout" dovnitř a tím získáš vůli, kterou potřebuješ, abys to u ventilku přetáhl.
- když to stačit nebude, pořádná montpáka musí.
Pomůže:
- duši měj lehoučce přifouklou - jen lehoučce, ale tak aby malinko držela tvar - víc ti zajede dovnitř pláště a snížíš riziko, že jí cvakneš.
- máznutím mýdlovým roztokem nic nezkazíš
Je nejaky figl, jak nasadit motoplast s dusi na rafek? Zapasil jsem s tim dve hodiny, polamal vsechno naradi a za boha ho tam nemuzu dostat...
skoda jak tu bolo spomenute ze to je jednovalcek
Je pravdou .. že kdyby ta indická Jawa byla 500 .. případně 650 .. tak už ji asi taky mám.
-> charon 01.07.21 06:14:57: To je moc hezké.
-> moucan: Nyní jsou prý již mouchy vychytané, ale otázka jestli je to pravda. Každopádně být to pulitr, tak už mi to stojí v garáži, protože ta motorka je krásná.
-> michael: Nebo taky laborovali se svíčkama. Je škoda že to trpí takovym nešvarem. Jinak je ta mašina povedená.
-> charon: To chcípání se prý dá řešit tankováním lepšího benzínu.
-> moucan: vím, že to jsou různí výrobci. A neporovnávám, konstatuju můj výběr v druhé části příspěvku.
O CL mi sám říkal, že ty svary na 300CL jsou tragedie a další věci, co tomu prostě musíš odpustit. Ale za ty prachy?
V době, kdy jsem koukal na Scrambler, tu ještě CL nebyla. V jednom testu na Scrambler byl i tip na jinou, kvalitnější motorku za o něco více peněz a tu jsem nakonec i vzal.
O CL mi sám říkal, že ty svary na 300CL jsou tragedie a další věci, co tomu prostě musíš odpustit. Ale za ty prachy?
V době, kdy jsem koukal na Scrambler, tu ještě CL nebyla. V jednom testu na Scrambler byl i tip na jinou, kvalitnější motorku za o něco více peněz a tu jsem nakonec i vzal.
Mě se sakra libi toto: www.jawa-korda.cz/indicka
-jawa-perak-predpokladane-
naskladneni-podzim-2021_z3
850
O tom chcipani na krizovatkach jsem uz neco taky cetl. Ono zkusenostije malo, kdyz je to vicemen nove ... Ale premejslim si po 20ti letech zas sednout na motorku ...
A musim rict, ze vzhledove se mi i ten scrambler hodne libi
O tom chcipani na krizovatkach jsem uz neco taky cetl. Ono zkusenostije malo, kdyz je to vicemen nove ... Ale premejslim si po 20ti letech zas sednout na motorku ...
A musim rict, ze vzhledove se mi i ten scrambler hodne libi
-> MATTESS: Ono pozor ... porovnáváš dvě rozdílý motorky od jinejch výrobců. Scrambler jak ty píšeš je přebrandovaná Čína, stejně jako ostatní deriváty z toho udělaný .. s kapotou, naháč ala 634 atd., zato 300CL je Indie od Mahindry. Je to nebe a dudy. Zatímco ty Čínský jebky hodně trpěj na nekvalitní eletriku a spousty dalších dětskejch nemocí v závěsu s né moc povedenou kvalitou zpracování tak Mahindra je na tom za ty prachy sakra dobře. Kamarád to měl jen na okoštování půjčený ještě v době kdy to u nás teprve šlo to prodeje a říkal že pěkný a ten motor dost příjemnej. Ani v recenzích to zatím není nikde moc servaný ale vím že v nějakym dlouhodobym testu psali na tu 300CL že řešej opakovaný problémy s chcípaním při dojízďění na křižovatky a že těch motorek je řádově víc co tim trpěj a zastoupení Jawy ai s tim nějak neví rady. Ale pak už jsem tu kauzu nesledoval.
-> michael: kamarád ji kupoval na podzim, zatím má jen 500km, takže těžko soudit. Asi tomu člověk musí odpustit zpracování, pokud to fakt chce. Dva roky zpět jsem koukal na Scramblera, nakonec jsem si za podobný peníze koupil něco jiného a hlavně s lepší kvalitou zpracování
Viem co su starosti ked mas motorku ktora musi dodrzat zabeh...
Prvych 1000km do 6000ot/min
a dalsich 1500km do 7000ot/min
To je ako mat peknu zensku a mozes tak max mesiac pohladkat prsia....do .... .
ale tam by snad za male poklznutie nepadla zaruka....
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Prvych 1000km do 6000ot/min
a dalsich 1500km do 7000ot/min
To je ako mat peknu zensku a mozes tak max mesiac pohladkat prsia....do .... .
ale tam by snad za male poklznutie nepadla zaruka....
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
.... Hoši, víte jaké to sou starosti, s takovýma penězma? :D
U mýtných bran v PL bývá spousta zajímavých situací..někdy žasnu co sou kokoti schopni provádět a vymýšlet..naprosto zbytečně, protože není kam se nacpat a co urychlit..
-> castrol 23.06.21 20:53:18: Ladit dvojtakt je ina hra. Mame tu pana motorara ktory sa tomu venuje cely zivot a dost dlho na profesionalnej pretekarskej urovni. Neskutocne.
-> moucan - zrušená registrace 23.06.21 17:11:58: cele na pipinu zostelovane od sport karbecu az po vyfuk
-> kraska98: totiž z pod mojej ruky išli dxf na pálenie jednotlivých častí tých nádrži, tak jedna mi bola daná ako pozornosť podniku ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 22.06.21 21:08:51: tohle použiju až zase bude něco trápit tebe ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> castrol: chudá směs?