
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé projekty, přestavby
ja to vzdy tvrdim cim menej elektriky v aute tym to je lepsie a bezpecnejsie...nikdy nevies ako sa elektrika zachova. Keby tam mal mechanicky spinac tak vypne privod paliva a nic sa nestane...ale tak nech davaju svoje auta a zivoty do ruk pocitacov...ja ostanem pri karburatoroch 

píše tam, že mu 3 válce běželi na extrémně chudou směs což způsobilo to poškození ventilů a pak to bouchlo. Při výbuchu to vyrazilo vstřiky a nevypnul odpojovač, takže tam teklo palivo.
(doufam, že jsem to pochopil dobře)
(doufam, že jsem to pochopil dobře)
-> Luky: tak to je mozne ved zhorelo uplne vsetko cos a stalo...neviem kto by riskoval zivot kvoli autu keby ho chceli hasit...mal tam nitro a to keby buchlo tak neviem neviem
-> Robert8899: myslím že tam někde psal že to auto hořelo asi hodinu
ale tam museli byt brutalne teploty..vsetky hlinikove casti zmizli este aj ramena na rpednej naprave 

-> Eidy: takze chyb jazdca...ja som myslel ze mu rachol nitrak. Zaujimave je ze motor bezal aj so spalenyvmi ventilmi..nuz take veci nemozno podcenovat
ale držák na kastli má luxusní na otáčení.asi si ho udělam taky

Vida, jsme lepší překladadač, než ten co překládal vtip z fb o kus dál..
-> Luky: Jo, tak to bude ono. Píše, že tam byly příznaky už dřív a ignoroval je a že jel chvíli s rozbitým motorem. Že to měl zakápnout dřív.
-> Robert8899: To je strašná spousta čtení.. letem světem mu snad bouchnul motor (odhaduje že od destrukce ventilů) a současně neměl aktvivovanej hasební systém.. plus ještě něco udělal špatně, ale tomu rozumím, možná i vtipkuje..
-> Eidy: podle fotek rozborky motoru a komentářů upadnul kus výfukového ventilu a proto mu asi šlehly spaliny pak do sání
-> Robert8899: Jel závod na 1/4 míle, pak jsem přesně nepochopil co se stalo, ale asi tolik, že v 90mph začal zadek auta hodně tancovat, tak to zastavil. Něco se začlo dít pod kapotou, vypnul elektriku a chtěl zapnout hasící systém, ale nic se nestalo. Zapomněl ho před závodem nějak centrálně odjistit. Tak ho odjistil, ale opět nic. To už byl předek v plamenech, tak se natáhnul na hlavní uzávěr NOSu a v tu chvíli mu šlehly plameny do obličeje, protože už prolezly do kabiny. Motorkář, proti kterýmu závodil, se naštěstí vrátil a pomohl mu z auta. Má popáleniny na obličeji, ruce a noze a je v nemocnici (byl). Auto je na prach.
-> Majklsto: Neskutečná stavba.. To ale muselo stát peněz a pak ti to shoří před očima..
-> Majklsto: do riti to co sa stalo? necital niekto ten clanok?
-> havlik: to nedopadlo, ale ten priebeh je paráda
-> Majklsto: to nedopadlo moc dobře

-> Luky: Známý měl Steyera s rámem vlastní konstrukce a pohonnou jednotkou z brouka. Když se ho na STK při schvalování přestavby ptali jak to počítal, tak říkal, že se koukl na jekl 30x30 a řekl si, že to musí udržet :D.
-> Vojťas: před pár měsíci to tu proběhlo, bylo na prodej. Údajně dobová přestavba na papírech
-> RON 31.07.13 16:05:40: ty vole dyt to je tady u nas
o tom vis neco vic?

Ty VWckari jsou šílenci :) www.ssvc.org.uk/phpbb/vie
wtopic.php?f=8&t=...
Karlos (WIO46) 28.01.13 01:21:53 napsal:
...naprostá posedlost použitím původních dílů je prostě super...
Taky tady na virtu jednoho takového máme. Zabývá se zejména RSama a LRama
...naprostá posedlost použitím původních dílů je prostě super...
Taky tady na virtu jednoho takového máme. Zabývá se zejména RSama a LRama

-> RON: Taky sleduji...
-> RON: Jo jo Lišák je ďábel...btw má i MBX
když už jsme u těch Brouků: www.flat4.org/forum/viewt
opic.php?f=7&t=...
Tak já zas něco přiložím. Ten cit pro detail a naprostá posedlost použitím původních dílů je prostě super. samsgarage.org/projects/1
950-brezel-aus-schweden
-> afro100: No jo... Ten umí to a ten zas tohle...
Jinak by to ani nešlo.

-> Karlos (WIO46): kamarat vravi, ze som celkom sikovny a drobne klampiarske prace (rovnanie tuknutych blatnikov, prednych ciel, dopasovavanie dielov, plechov) mi idu, ale neviem si predstavit, ako by som tvoril novy blatnik alebo tak daco ... staci mi vidiet, co predvadzaju niektori tunajsi, ako napr. kachnik .. na to proste nemám, ale vediet by som to chcel ..
-> afro100: No, taky je to pán v nejlepších letech, s haldou zkušeností. A zatím jediný, jehož stáji se povedlo 6x (možná i 7x, už nevím) vyhrát za sebou formuli Vee. Ten člověk je naprostá kapacita v jeho oboru. Jeho úroveň znalostí bych také chtěl mít.
-> Jindas: Jsem musel popíchnout, no.

-> Jindas: Jsem musel popíchnout, no.


-> Karlos (WIO46):



-> Karlos (WIO46): by som chcel vediet nieco take ..
-> Jindas: No jestli si jsou tyhle dvě auta podobný... Víš vubec co že to teď upravuješ za auto?



-> afro100: Ale podobný bylo 

-> afro100: Krásná práce, že?
-> Karlos (WIO46): neviem ci to bolo tu, ale ja uz som to videl dakde ..
-> Jindas: to bol citroen méhari images.forum-auto.com/mes
images/.../mehari_1963.jpg
-> Karlos (WIO46): Nebylo to vozítko nějaký podobný v četníkoj a mimozemšťanech?
-> ZdenoR: Uá, to je hnus.
-> ZdenoR: já myslim že to už je i ted:D
Narazil jsem na to náhodou. Zástavba náprav Porshe se mi celkem líbí a práce je taky zajímavá a přesná. Jenom výsledek bude podle mého "přetuněný"
www.magazin.broukservis.c z/pages/.../zimni-spanek-n ic-pro-nas.php
www.magazin.broukservis.c z/pages/.../zimni-spanek-n ic-pro-nas.php
-> vojta99: tohle je amatérská přestavba MB na Maltě,rok 1965/66, takže to nemá motor na ležato jako škoda 1000 MB combi alias "Hajaja", ale klasika stoják 30* odkloněnej od osy.
-> colaczech: To není on,tohle bude asi nějaká individuální přestavba v zahraničí
-> colaczech: není
-> colaczech: To nevim našel sem to na netu.

-> vojta99 19.05.12 22:11:12: to je ten prototyp s motorem na lezato?