skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Matsoft: to je fofr
-> Matsoft 23.07.14 12:20:40: Smazano.. Miri na Plzensko.
-> Kocvin: no hele 200m2 cca za čtyři měsíce

-> myschaak AZNP K.Hora: Tak to s tím budu muset nějak pohnout, než se to propadne do země :)
-> Kocvin: no já už mám zadlážděno)
-> myschaak AZNP K.Hora: Když už jsme u toho ležení.. Ta kupa žulových kostek tady taky stále leží



-> aDAm: kde to leží? něco bych ti za to dal ale cestu jen kvůli tomu daleko podnikat nebudu :/
-> aDAm: A to jsem chtěl dát taky jednu garde sadu na net.. Jak to tak vidím asi ještě nějakou dobu zůstane doma :)
-> myschaak AZNP K.Hora: jj
-> aDAm: jo to je tvoje jo?
-> Matsoft: no to je drzost, mel bys to tady nabídnout kamaradum za cenu co jsi za to dal a ješte přidat plnou nádrž minimálne !!



-> havlik: cena v inzeratu je trzni cena.. pro virtaka bych ji byl schopen upravit, ale samozrejme na tom neco chci mit....
-> krup: to na tom matýsek nebude nic mít:)
-> Matsoft: kolik jsou z toho náklady na transport? (i bych použil svoje kanály)
-> Nwkt: ja cekam na jinyho.... ;-)
-> Nwkt: k čemu dvě kábra? 

-> Matsoft: Si to dovez pro sebe ne
-> Luky: sady kol prodaval nekdo jiny, avsak blizky tomu autu....
-> Matsoft: no na to že původně prodávali jen sadu kol, tak docela úspěch... 

Nez to sem da nekdo jiny.... Inzerat je muj... Cena je konecna i s dovozem... Jsem ochoten pomoci s prihlasenim atd...
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Rapid-Cabriolet-LUX .php
vice info na mailu nebo SZ
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Rapid-Cabriolet-LUX .php
vice info na mailu nebo SZ
-> myschaak AZNP K.Hora: ;) mno asi je to nelukrativní zboží tak holt poletí na sběrný dvůr no ;)
-> aDAm: hmmm,ale asi dvě záložní sady mi budou stačit....jinak bych do toho šel
-> Kloggie: V týhle stodole u Strakonic jsem možná kdysi i byl - ale nebyla takhle našlapaná tehdy.. zajímavý.
prvomodelová 1203:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-1203-plne-funkcni-p latne-doklady-rv-1978.php
1203 camp:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Obytne-auto-skoda-1203-CA MP.php
a sbírka veteránů, asi tam zavolám a poptám se co a jak:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam-sbirku-veteranu-i- jednotlive.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-1203-plne-funkcni-p latne-doklady-rv-1978.php
1203 camp:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Obytne-auto-skoda-1203-CA MP.php
a sbírka veteránů, asi tam zavolám a poptám se co a jak:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Prodam-sbirku-veteranu-i- jednotlive.php
Nějaké plechy na Rapida...
- práh + sloupek + p-kapsa
aukro.cz/skoda-rapid-gard e-a-b-sloupek-i4411668134. html
- střecha, prahy, zadní blatníky (ikdyž ten stav...)
aukro.cz/skoda-rapid-nove -zadni-blatniky-prahy-stre cha-ori-i4418264515.html
- práh + sloupek + p-kapsa
aukro.cz/skoda-rapid-gard e-a-b-sloupek-i4411668134. html
- střecha, prahy, zadní blatníky (ikdyž ten stav...)
aukro.cz/skoda-rapid-nove -zadni-blatniky-prahy-stre cha-ori-i4418264515.html
-> castrol: auto hezký,ale za tu cenu je to spíš do vtipů než sem
auto.bazos.sk/inzerat/...
/NOVY-PREDNY-PLECH-POD-NAR
AZNIK-S-1202.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /NOVA-ZADNA-POLKA-NARAZNIK A-SKODA-1202.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /NOVE-AJ-POUZITE-SUCIASTKY -NA-SKODU-1202-STW.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /DOPLNKY-NA-PRESTAVBU-SANI TKY-S-1202.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /PUKLICERADIATOR-KURENIA-A -INE-NA-S-1202.php
Možno pre niekoho zaujímavé,sú tam aj fajnové veci.
auto.bazos.sk/inzerat/... /NOVA-ZADNA-POLKA-NARAZNIK A-SKODA-1202.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /NOVE-AJ-POUZITE-SUCIASTKY -NA-SKODU-1202-STW.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /DOPLNKY-NA-PRESTAVBU-SANI TKY-S-1202.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /PUKLICERADIATOR-KURENIA-A -INE-NA-S-1202.php
Možno pre niekoho zaujímavé,sú tam aj fajnové veci.
-> Eidy: Nj tak to je prodejce kokod...
-> Lůďa: U erka jsou důležitý jen sloupky a rám střechy :)))
My jednou jeli do Brna pro vyvařený erko na jisto s podválem (350km jedna cesta). Ovšem tam nás čekala pastouška co jsem ještě nikdy neviděl, vyhnilý sloupky, v nich čtverečky o několik mm až cm menší přidělaný kuličkou svaru. Zadní blatníky vyvařený v místě prahů páskama, který hodně zhruba odpovídaly tvaru prahu... No hlína... To byl kurefsky drahej výlet...
-> Lůďa: U erka jsou důležitý jen sloupky a rám střechy :)))
My jednou jeli do Brna pro vyvařený erko na jisto s podválem (350km jedna cesta). Ovšem tam nás čekala pastouška co jsem ještě nikdy neviděl, vyhnilý sloupky, v nich čtverečky o několik mm až cm menší přidělaný kuličkou svaru. Zadní blatníky vyvařený v místě prahů páskama, který hodně zhruba odpovídaly tvaru prahu... No hlína... To byl kurefsky drahej výlet...
-> Eidy: Střecha ucházející je, ale určitě ne 100%. A podlaha je vyvařená, ale dost katastrofálně. Slušný je předek - podběhy a kufr. Zadní podběhy, uchycení zad. ramen a prahy dost KO.
-> m8rinek: To je to, na který jsem volal. Pán říkal, že vyvařit se něco musí, to jako jo, ale že je do čeho a že podlaha a střecha je super.
-> Lůďa: Hele, který není... Všechny erka rozebraný na kastli co jsou na prodej jsou na komplet vyvářku... A nebo budou vypadat jinak (čistej nazákladovanej skelet za 30tkč a víc...)
-> m8rinek: Tuhle karoserii jsem viděl na živo, je to to eRko co bylo nedávno na s-bazaru za 5tis.Kč. A co se stavu týče, tak je to slušná paštička.
-> castrol: ne, mam svejch dost.
-> m8rinek: o cenu si sa nezaujimal?
-> Bukaj: já ne... to byl kámoš, já mu jen dělal doprovod aby trefil do té perdéle

-> Pavel P..: Jsem si říkal, co mi chtěl ten Feldař naznačit... 
Ty jsi asi byl ten pán z Prahy, který prodejci volal, když jsem mu prolézal auto...

Ty jsi asi byl ten pán z Prahy, který prodejci volal, když jsem mu prolézal auto...

-> Bukaj: dneska jsme se na ní taky byli podivat a fakt je to hniloba... jen dobře vyfocená..... a taky jsme na tebe kdesi před Černošicema blikali s modrou feldou... jel jsi škodovkou směrem na Radotín kolem šestý

-> Pavel P.. 09.07.14 10:48:32: Dnes jsem se na ni byl podívat - bohužel popis v inzerátu byl velmi optimistický
Dle mne dobrá tak na díly (domluvil jsem se s majitelem, že pokud to neprodá s papírama, tak bych ji vzal bez papírů), maximálně na dojetí.
Koroze prahů, lemů, zatřené štětkolakem, klasika u škodovek. Všechny dveře pobouchané, přední blatníky shnilé. V minulosti bouraná na zadek (dle mne ještě před revolucí - stříkáno původní vypalovací barvou), měněné čelo, kapota, opravované blatníky. Čelo opět pomuchláno. Obě kapoty pěkné, bez koroze a větších poškození - bohužel to je tak vše použitelné z plechařiny. Střecha rovná. Motor na pohled slušný (funkčnost neověřována) chybí olejový chladič, plech tam je... , řazení, spojka a brzdy se zdají být OK. Vůle v přední nápravě. Interiér vypadá zachovale, šedé tapece bez poškození (přední bez děr na repro, jen mají přišroubované kapsy), sedačky snad také (potahy jsem nesundaval). Palubní deska má pár vad (dírek navíc), ale žádný velký zásah, lišta před spolujezdcem už bez nápisu, popelník jako nový (nekuřák). Kola protektory (zadní drapáky od Vraníka, přední OR6 protektorované ještě za Husáka...).
Zajímavé dobové úpravy: kovové kryty navíječů bezpečnostních pásů proti okopání, ručně vylaminované podběhy (předchůdce plastových podběhů) - bohužel pod nimi hniloba...

Dle mne dobrá tak na díly (domluvil jsem se s majitelem, že pokud to neprodá s papírama, tak bych ji vzal bez papírů), maximálně na dojetí.
Koroze prahů, lemů, zatřené štětkolakem, klasika u škodovek. Všechny dveře pobouchané, přední blatníky shnilé. V minulosti bouraná na zadek (dle mne ještě před revolucí - stříkáno původní vypalovací barvou), měněné čelo, kapota, opravované blatníky. Čelo opět pomuchláno. Obě kapoty pěkné, bez koroze a větších poškození - bohužel to je tak vše použitelné z plechařiny. Střecha rovná. Motor na pohled slušný (funkčnost neověřována) chybí olejový chladič, plech tam je... , řazení, spojka a brzdy se zdají být OK. Vůle v přední nápravě. Interiér vypadá zachovale, šedé tapece bez poškození (přední bez děr na repro, jen mají přišroubované kapsy), sedačky snad také (potahy jsem nesundaval). Palubní deska má pár vad (dírek navíc), ale žádný velký zásah, lišta před spolujezdcem už bez nápisu, popelník jako nový (nekuřák). Kola protektory (zadní drapáky od Vraníka, přední OR6 protektorované ještě za Husáka...).
Zajímavé dobové úpravy: kovové kryty navíječů bezpečnostních pásů proti okopání, ručně vylaminované podběhy (předchůdce plastových podběhů) - bohužel pod nimi hniloba...
