-> isti: Já jsem si s tím výrobcem nedávno po mejlu právě trochu psal.
A na konkrétní postup výroby jsem se ho neptal.
Ale ta mastnota by asi napovídala o silikonové formě !?
Odmastit to ale jít musí ;)
Na bazoši má ty kouřový kryty vidět jen položený na stole,tak by mě zajímalo vidět,jak to vypadá seskládaný s zádama i červenejma vrškama,kdybys někdy vyfotil.
I kdyby neslepený,jen na fotku seskládaný.
Ty bílý zadky... Jojo,já jsem se na ně kdysi ptal,ale teď už ani nevím jak to tenkrát dopadlo.
Páč sem už mezitím nějaký sehnal,ale kdyby tě napadlo,co bys za to chtěl (v penězích či naturáliích) , dej vědět.
Nebyly ty tvoje surový,zevnitř nenastříkaný ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
21:35:52
14.01.2020
14.01.2020
ondie
18:17:32
14.01.2020
14.01.2020
stepan
-> isti: Bílý zadky říkáš? To by se mi na m1 taky hodilo.
18:08:53
14.01.2020
14.01.2020
isti
-> ondie 13.01.20 22:32:24: Ja tomu nerozumiem ale také jednoduché je spraviť formu?Ja to viem predstaviť iba z plasteliny To sa uvidí na kolko to bude pasovať tvarovo.Mám jednu komplet sadu dymových krytov,stálo to 115€.Môžem to skúsiť nafotiť ale až cez víkend.
Keď je už reč o svetlách stále tu mám nové surové bielé zadky zadných svetiel.Myslím že ty si mal o to záujem,vymenil by som to za niečo
Keď je už reč o svetlách stále tu mám nové surové bielé zadky zadných svetiel.Myslím že ty si mal o to záujem,vymenil by som to za niečo
13:49:21
14.01.2020
14.01.2020
ondie
-> Jarda: Tak kvalita,co se týče stálosti proti UV je zatím neznámá,to ukáže čas. Třeba to bude dobrý.
11:14:40
14.01.2020
14.01.2020
dragon_cb_cz
-> stepan 14.01.20 09:40:50: Tak zase 38E za pár zpáteček, pokud to extrapoluju, tak by to vycházelo na 152E/pár - ale reálně spíš víc - protože práce s lepením, navíc ten díl kde je i osvětlení SPZ je prostorově složitější (víc nákladů s formou) atd... takže reálně třeba 200-250 EUR/pár, což už takové terno za repliku s neznámou kvalitou není.
10:06:16
14.01.2020
14.01.2020
Luky
-> Jarda: no proč, protože je problém s formami.
Kvalita tohohle plastu v delším čase je neznámá. Nebo...?
Kvalita tohohle plastu v delším čase je neznámá. Nebo...?
09:58:53
14.01.2020
14.01.2020
Jarda - zrušená registrace
Me by hlavne zajimala kvalita toho plastu, nevim proc to nekdo neudela z plastu treba co jspu svetla felicie a jako ne moc orginalistovi by mi ani ta kourova zpatecka jako u feldy nevadila :)
09:40:50
14.01.2020
14.01.2020
stepan
-> dragon_cb_cz: A blinkry taky. Je stejně otázka času, kdy bude dělat i vršky.
09:35:53
14.01.2020
14.01.2020
dragon_cb_cz
On hlavně nedělá kompletní světla, ne? Pochopil jsem, že dělá jen ty zpátečkové části, aby si to následně člověk mohl "zrepasovat".
22:32:24
13.01.2020
13.01.2020
ondie
-> isti: Forma se udělala podle origo CS výrobků. Nebo si myslel,co na to říkám z pohledu autorských práv
Na to totiž naprosto kašlu :-) ,jsem rád,že když už to někdo dělá,tak to vypadá jako origo,včetně veškerý signatury.
S cenou syslátů to asi nijak zásadně nehne,jednak ty kopie zas tak levný nejsou.
A ti ortodoxní si ten originál zaplatěj. A taky myslim,že ta kopie tak věrná k nerozeznání taky není.
Ty máš teda kouřovej zadní blinkr i zpátečku ?
Měl bys foto toho spoje,co se ti nezdá ?
Na to totiž naprosto kašlu :-) ,jsem rád,že když už to někdo dělá,tak to vypadá jako origo,včetně veškerý signatury.
S cenou syslátů to asi nijak zásadně nehne,jednak ty kopie zas tak levný nejsou.
A ti ortodoxní si ten originál zaplatěj. A taky myslim,že ta kopie tak věrná k nerozeznání taky není.
Ty máš teda kouřovej zadní blinkr i zpátečku ?
Měl bys foto toho spoje,co se ti nezdá ?
22:09:10
13.01.2020
13.01.2020
stepan
-> castrol: Věřím, že jsem jeden z těch, co jsou na tom nejlíp. Navíc žádný z těch mých krytů není nový.
22:03:56
13.01.2020
13.01.2020
castrol
-> stepan: neboj niesi sam ,takych tu je dost
21:40:54
13.01.2020
13.01.2020
isti
-> stepan: Ale ten človek nemôže byť taký blbí že začne vyrábať bielé kryty Veď je to hnusný tuning
21:36:02
13.01.2020
13.01.2020
castrol
-> stepan: to s stat nemoze ,to by sa trh zblaznil
21:30:43
13.01.2020
13.01.2020
stepan
-> isti: Protože do tý formy je obtisknutej origo kryt včetně zbytků lepidla?
Sysláty v podobě zadních světel teď prudce ztratí hodnotu.
Sysláty v podobě zadních světel teď prudce ztratí hodnotu.
20:46:56
13.01.2020
13.01.2020
isti
-> ondie: Skúsil som to iba suchou handrou Čo hovoríš na to že na predných sklíčkách je made in CS a na bočných krytoch PAL?Je také jednoduché urobiť formu s origo označeniami? Zadné kryty sú zvlášť cúvačka a smerovka a ja na nich vidno lepidlo akoby boli zlepené ako komplet svetlo.
Mohol by som opítať aj predajcu ale to by bolo príliš jednoduché
Mohol by som opítať aj predajcu ale to by bolo príliš jednoduché
20:37:30
13.01.2020
13.01.2020
ondie
-> isti: Jsou to určitě nové odlitky,ten chlapík udělal formy.
Může jich natlačit tunu. Mastný to bude asi z formy.
To nejde nijak umejt / odmastit ? To je divný ne ? Čím vším si to zkoušel ?
Může jich natlačit tunu. Mastný to bude asi z formy.
To nejde nijak umejt / odmastit ? To je divný ne ? Čím vším si to zkoušel ?
20:29:01
13.01.2020
13.01.2020
darabos
Da sa to odlievat aj z polyuretanu do silikonovej formy, len treba mat idealne podtlakovu nadobu a aj tlakovu, aby neostali bubliny v odliatku. Možno aj tieto su odliatky, možno nie.
20:21:19
13.01.2020
13.01.2020
isti
-> Bukaj: Na krytoch bočnej a prednej smerovky je nápis made in CS,na spodku zadného svetka je E8 a znak AR.Je vidieť ze už boli zlepené s hornou časťou.
20:13:55
13.01.2020
13.01.2020
Bukaj
-> isti: To je nějaká nová výroba? Mohlo by to být mastné od lubrikantu z formy, ne?
19:57:42
13.01.2020
13.01.2020
isti
Dá sa z bielých krytov spraviť dymové?
auto.bazos.sk/inzerat/... /zadne-svetla-skoda-105-12 0-136-rapid-spiatockove-sk licka.php
Kúpil som sadu dymových a povrch plastu je mastný,nedá sa to čistou handrou utrieť tak aby to neostalo jemne mastné.
auto.bazos.sk/inzerat/... /zadne-svetla-skoda-105-12 0-136-rapid-spiatockove-sk licka.php
Kúpil som sadu dymových a povrch plastu je mastný,nedá sa to čistou handrou utrieť tak aby to neostalo jemne mastné.
19:04:47
09.01.2020
09.01.2020
ondie
-> Jarda: To se dá lehce zjistit,obdélník nataženýho plátna (bez větrolamu) u univerzálu má 113x83cm.
E: Když to doběhneš změřit
E: Když to doběhneš změřit
18:56:25
09.01.2020
09.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 09.01.20 18:03:29: mozna je feldacka uzsi a kratsi (aby se vesla do prolsu strechy) uprava tech hlinikovejch profilu neni problem, je to v rozich nytovane, stahovani je pomoci bovdenu, zbytek je ta synteticka latka a uprava pohyblivych casti taky bez problemu...
-> Tom Troll 09.01.20 17:05:23: strecha vypada origo, D asi nebude...
-> Tom Troll 09.01.20 17:05:23: strecha vypada origo, D asi nebude...
18:37:30
09.01.2020
09.01.2020
ondie
-> Bukaj: Nechci lidem kazit auru vyjímečnosti,ale samozřejmě univerzál,kam by Webasto přišlo,kdyby měli kvůli pár set kusům pro komunistickýho pohrobka vyvíjet speciální výrobek
Možná se jen k danýmu modelu upravovalo nebíčko s ovládáním,a možná se jen ořezával plast,aby pasoval.
Čudlíky během let ale evolucí prošly (nemyslim v rámci Feldy).
Jinak je to víceméně furt to samý. Kdo chtěl utrácet tomu to dali.
A i dnes si ji můžeš koupit fungl novou.
Možná se jen k danýmu modelu upravovalo nebíčko s ovládáním,a možná se jen ořezával plast,aby pasoval.
Čudlíky během let ale evolucí prošly (nemyslim v rámci Feldy).
Jinak je to víceméně furt to samý. Kdo chtěl utrácet tomu to dali.
A i dnes si ji můžeš koupit fungl novou.
18:03:29
09.01.2020
09.01.2020
Bukaj
-> ondie: A to byl typ stahovací střechy Webasto konkrétně pro Felicii, nebo to vyráběli jako univerzál?
17:25:31
09.01.2020
09.01.2020
ondie
-> Tom Troll: Ta Webasto střecha není jen otázka čistokrevný edice BlueSky,třeba pro Rakousko se dělal "bluesky" pod názvem Sole a tam už sis moh nadefinovat motorizaci cos chtěl.. A věřim,že i různě po evropě to tam dealeři mohli příplatkově cpát..
Takže těch aut může bejt celkově víc než se píše.
Takže těch aut může bejt celkově víc než se píše.
17:05:23
09.01.2020
09.01.2020
Tom Troll
10:41:04
09.01.2020
09.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 09.01.20 10:23:51: tak zalezi z jake lady, ja tam mel z 1.5 nebo 1.6 uz nevim..., ale treba z 1.2 - to ma mozna jeste mensi, nez 130
10:23:51
09.01.2020
09.01.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 09.01.20 10:20:59: Na přírubu sedí kde co. Ale ty velké difuzory můžou být spíš na škodu - na sériovém motoru.
10:23:10
09.01.2020
09.01.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj 09.01.20 10:10:31: A na ten původní Pierburg sehnat nejdou? Jinak odlévání toho zinkohliníku je myslím jednodušší + má zinek dobré kluzné vlastnosti v uložení klapek atd. Ale prd tomu rozumím.
10:20:59
09.01.2020
09.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 09.01.20 10:10:31: kdyz jsem prodal bilyho favorita a poridil zlutyho ( tenkrat oranzovyho :) rapida, tak jsem nekomu jen tak za daco nechal zanovniho lekra, mozna ani pouzitej nebyl, myslel jsem, ze uz s nim nikdy mit auto nebudu, davat ho do rapida by me nikdy tenkrat nenapadlo, ted mam s lekrem jen cerveny mtx
Neni do zadohrabovejch skodovek lepsi karb lada? Sedi na prirubu, ma velky difuzory a nektere maji mechanicke ovladani druhe komory, chvili jsem s nim jezdil ve zlutym na lpg a chodilo to pekne, ale na benzin se mi ho nikdy nepodarilo rozchodit :(.
Neni do zadohrabovejch skodovek lepsi karb lada? Sedi na prirubu, ma velky difuzory a nektere maji mechanicke ovladani druhe komory, chvili jsem s nim jezdil ve zlutym na lpg a chodilo to pekne, ale na benzin se mi ho nikdy nepodarilo rozchodit :(.
10:10:31
09.01.2020
09.01.2020
Bukaj
-> isti: Za 200 by byl tak možná ten stodvacítkovej SEDR, co nabízí...
A Lekr - s tím bude zanedlouho taky velkej problém - sice je z hliníku a těleso neodchází (proč vlastně ty starší Jikovy nedělali taky z AL slitiny, ale z blbýho měkkýho Zn?), ale zase je složitější a různé pryžové díly a membrány bude ještě větší problém sehnat - a vzhledem k tomu, že některé podtlakové a objemové ovladače, bimetalové topné spirály atd jsou nerozebiratelné, tak ani repasovat snadno nepůjdou...
A nový LEKR bude za ještě větší raketu, než SEDR...
A Lekr - s tím bude zanedlouho taky velkej problém - sice je z hliníku a těleso neodchází (proč vlastně ty starší Jikovy nedělali taky z AL slitiny, ale z blbýho měkkýho Zn?), ale zase je složitější a různé pryžové díly a membrány bude ještě větší problém sehnat - a vzhledem k tomu, že některé podtlakové a objemové ovladače, bimetalové topné spirály atd jsou nerozebiratelné, tak ani repasovat snadno nepůjdou...
A nový LEKR bude za ještě větší raketu, než SEDR...
18:25:26
08.01.2020
08.01.2020
isti
-> Bukaj 07.01.20 22:33:54: Ponukol som mu 200€ a odpísal že to je málo,cena je 300€.Treba použiť lekrrr
13:06:40
08.01.2020
08.01.2020
Jozka
-> Bukaj 07.01.20 22:33:54: To je vlastně pozitivní info - když stál SEDR novej cca 4500 Kč, tak "tovární" GO vyšla na 2400.. a je to už nějakejch 25 let zpět.
10:33:00
08.01.2020
08.01.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj 08.01.20 10:30:43: ... ale ušetřil bys pár tisíc a to je podvádění?
10:30:43
08.01.2020
08.01.2020
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Ani ne - ono je to téměř stejné, ale pár nalisovaných osazovacích prvků je jiných. Sice bych to asi nepoznal, ale...
09:55:16
08.01.2020
08.01.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj 07.01.20 22:33:54: Hele a nechceš TAZ1500 a upravit si ho? Když už se v tom vrtáš
22:33:54
07.01.2020
07.01.2020
Bukaj
-> isti: Pěkný. Kdyby byl do 5000 Kč, tak beru.
S těma Jikov karbecama je to bída - jsou z bláta. Z toho, co tu mám aktuálně na servis by jeden brečel - téměř všechny mají oválné stěny difuzorů, takže klapky netěsní, když nemají deformované tělo, tak mají vyběhané uložení klapek, polovina vík má uvolněný nátrubek na přívod paliva, prostě děs. Sotva jeden z deseti je natolik v pořádku, že se vejde do tolerancí, stanovených výrobcem...
Zrovna dneska jsem jeden stotřicítkovej dodělal - při přejímání zakázky jsem si pochvaloval, že nemá vůle v oskách klapek, jen byl hodně zoxidovanej, ale je to kus z roku 85, takže ještě slabá příruba a zkroucená jak prase. Přemýšlím, jestli by se nějak jednoduše (levně) z oválné díry v tělese karburátoru dala udělat opět kulatá - ovšem bez zvětšení průměru otvoru - aby šla použít původní klapka...
Jinak takováhle sranda, která sice dobře vypadá, ale k novému karburátoru má daleko, vyjde také na dost peněz - konkrétně tohle je za bratru 2000 Kč (cca polovina z toho je materiál, druhá půlka práce):
S těma Jikov karbecama je to bída - jsou z bláta. Z toho, co tu mám aktuálně na servis by jeden brečel - téměř všechny mají oválné stěny difuzorů, takže klapky netěsní, když nemají deformované tělo, tak mají vyběhané uložení klapek, polovina vík má uvolněný nátrubek na přívod paliva, prostě děs. Sotva jeden z deseti je natolik v pořádku, že se vejde do tolerancí, stanovených výrobcem...
Zrovna dneska jsem jeden stotřicítkovej dodělal - při přejímání zakázky jsem si pochvaloval, že nemá vůle v oskách klapek, jen byl hodně zoxidovanej, ale je to kus z roku 85, takže ještě slabá příruba a zkroucená jak prase. Přemýšlím, jestli by se nějak jednoduše (levně) z oválné díry v tělese karburátoru dala udělat opět kulatá - ovšem bez zvětšení průměru otvoru - aby šla použít původní klapka...
Jinak takováhle sranda, která sice dobře vypadá, ale k novému karburátoru má daleko, vyjde také na dost peněz - konkrétně tohle je za bratru 2000 Kč (cca polovina z toho je materiál, druhá půlka práce):
19:46:53
07.01.2020
07.01.2020
isti
09:42:38
03.01.2020
03.01.2020
Bukaj
-> michael 02.01.20 20:19:11: Aha, odkazu na video jsem si nevšiml. Jo, po shlédnutí videa vidím, že motor je trochu zoxidovaný - zjevně to nebylo garážované auto a motor těsnil
Ale ty domky tlumičů - to, že na ostré hraně plechu, kde je jen tenoulinká vrstva laku, je povrchová koroze je detail - problém by byl, kdyby tam byly bubliny ve spoji plechů, ale nic takového nevidím. A zadní lemy vypadají původně - sice z toho videa to na jistotu nepoznám, ale plasty mohl majitel sundat, aby se pod nimi nedržel borčus a nehnilo to? Nebo po nějaké drobné kolizi - tomu by odpovídalo i to čínské světlo...
...dobře, není to auto v tiptop původním stavu, ale nevypadá to úplně zle a kupce si asi najde
Ale ty domky tlumičů - to, že na ostré hraně plechu, kde je jen tenoulinká vrstva laku, je povrchová koroze je detail - problém by byl, kdyby tam byly bubliny ve spoji plechů, ale nic takového nevidím. A zadní lemy vypadají původně - sice z toho videa to na jistotu nepoznám, ale plasty mohl majitel sundat, aby se pod nimi nedržel borčus a nehnilo to? Nebo po nějaké drobné kolizi - tomu by odpovídalo i to čínské světlo...
...dobře, není to auto v tiptop původním stavu, ale nevypadá to úplně zle a kupce si asi najde
09:19:40
03.01.2020
03.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Cumper: měl sem tento formát, neevropská,okresní, ale už reflexní(o spz se taky trochu zajimam)
00:41:58
03.01.2020
03.01.2020
Cumper
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ale formát nesedí, tohle už je ta větší, klasická velikost jako dnešní spz. Do roku 95-96 (nevím přesně, ale první feldy mají ještě starou spz) je spz o něco menší (nesedí do moderního rámečku na spz) a jiný font písma a měli předvrtané dvě díry na uchycení šrouby
23:22:20
02.01.2020
02.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Cumper: spz může být původní, na formanu 94 jsem měl PUN ....
22:53:04
02.01.2020
02.01.2020
Cumper
-> michael: Souhlas chybí plasty u zadních kol, navíc jsou tam z výroby myslím nýtované (aspoň u mých dvou to tak je) a v lemu není po nýtech ani stopa, takže to původní nebude bych řekl
Za ty prachy mohl aspoň sehnat originál levé zadní světlo a nenechat tam čínu a škoda že nemá původní spz...
Za ty prachy mohl aspoň sehnat originál levé zadní světlo a nenechat tam čínu a škoda že nemá původní spz...
22:36:07
02.01.2020
02.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> SO545: plastový podběhy sem měl jak na rapidu, tak sem je montoval i na obě rodinné feldy a i po letech jsou netknuté, do lemů sem samozřejmě nic nevrtal. Favorit je má na zadku a je to uplně bez rezu, předek dodám po doskládání taky
22:06:43
02.01.2020
02.01.2020
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 02.01.20 22:01:16: toto je aj moj nazor mal som to 13 rokov na 120ke a bolo to pod nimi ako nove...
Na G4 to potrebuje raz za 2roky dat dole vywapkovat a zavoskovat...stale v paradnom stave..
Na novych autach uz za 1-2roky je hlavne v prednych podlblatnikch neskutocne vela bordela....
a ten mne vadi viac ako jemne zasrane nastupne prahy...
Na G4 to potrebuje raz za 2roky dat dole vywapkovat a zavoskovat...stale v paradnom stave..
Na novych autach uz za 1-2roky je hlavne v prednych podlblatnikch neskutocne vela bordela....
a ten mne vadi viac ako jemne zasrane nastupne prahy...
22:01:16
02.01.2020
02.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 02.01.20 21:53:42: jak u rapida, tak u feldy mi zachranily hodne... jen je potreba je obcas sundat a pod nima to vycistit a vyvoskovat, ikdyz to plati i u vetsiny aut, kde jsou z vyroby, u octy jsem to mel udelat hned po koupi a ne az po roce a pul
a teda i u nivy, diky nim dlouha ma z celeho auta nejlepsi predek, kdyz jsem ji koupil, tak tam byly jen zbytky, dal jsem nove a samo uz je mam nekde popraskane, kratka ma za sebou mnohem min a predek ma jako jedinej horsi, protoze je nikdy nemela
-> SO545 02.01.20 21:53:42: neresil jsi to kolem toho tlumice a pruziny? uz jsem videl, jak tam nekdo dal gumu...
a teda i u nivy, diky nim dlouha ma z celeho auta nejlepsi predek, kdyz jsem ji koupil, tak tam byly jen zbytky, dal jsem nove a samo uz je mam nekde popraskane, kratka ma za sebou mnohem min a predek ma jako jedinej horsi, protoze je nikdy nemela
-> SO545 02.01.20 21:53:42: neresil jsi to kolem toho tlumice a pruziny? uz jsem videl, jak tam nekdo dal gumu...
21:53:42
02.01.2020
02.01.2020
SO545
-> michael 02.01.20 21:49:47: preco ? mam tu na ulici jednu feliciu pred face... namontoval som na nu osobne plastove podlblatniky a auto sice jazdi ale je pekne starane...stav ako nove.
Je pravda ze aj tie plasty treba vediet nainstalovat aby nebolo viac skoda ako osohu.
Je pravda ze aj tie plasty treba vediet nainstalovat aby nebolo viac skoda ako osohu.