-> Enggik:
Co bychom s těmi auty dělali? Jezdíme...
130LPG nezlobí, jen není čas (nebo nálada) ani na běžnou údržbu.
Jede na tři až třiapůl válce, protože vejfukovej ventil na prvním válci se z neznámého důvodu stále zaklepává. Po seřízení to vydrží ani ne 1000 Km... Na ostatních válcích vůle ok, na tom prvním už nemám pomalu kam točit červíka... Nová hlava - v současnosti najeto 21 tisíc a dělá to od začátku...
V úterý jedu k Eidymu pro další 130 motor, tak snad to do Silvestra nějak dám dokupy.
Mám doma sice asi pět hlav, ale žádná není ve stavu nasadit a jet. Buď mají zaklepané ventily, nebo potřebují srovnat. Asi nejlíp je na tom původní hlava z toho motoru, kterou jsem na jaře preventivně měnil za tu novou z důvodu poněkud zaklepaných ventilů, ale na to, že má najeto cca 120 tisíc na LPG, tak je ještě v pohodě...