skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cena benzinu a energii
01:08:43
18.12.2025
18.12.2025

U-Geen
-> vhml 17.12.25 08:12:47: vsude stejny. Moje zena jako bonus vypina automatiku a ruzne steluje koleckama a tlacitkama, takze cela automaticka klima se muze posrat z toho, aby nejak dala dohromady to, co po ni chce (vysvetleni je ze to na ni moc/malo/blbe fouka atd. :)
18:27:59
17.12.2025
17.12.2025

Peca
16:25:19
17.12.2025
17.12.2025

saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.12.25 03:55:14: Tak jak babiše moc nemusím, tak zrovna za tohle palec nahoru. Jakýkoliv zjednodušení systému a zrušení subvencí(pardon po novu dotací) jedině dobře. Jen se obávám že k tomu nebude následovat ten druhý zásadnější krok a to vyhození těch darmožroutů co tyhle voloviny vymýšlejí a vše tím uměle zdražují. Mnohem víc se u babiše bojím že si bude půjčovat a rozhazovat a zase tím rozjede obrovskou inflaci, doufám že stát alespon zase udělá nějaký protiinflační dluhopisy, ty minulý byly fajn.
14:09:03
17.12.2025
17.12.2025

Sita
-> Syny 17.12.25 06:46:50: presne 

10:28:45
17.12.2025
17.12.2025

palinator
-> Bukaj:
Samozřejmě, že je dojezd následně vyšší. Taky se to využívá na dlouhé trasy. Ale v praxi je to potřeba několikrát do roka (co se týče dojezdu).
Jinak jakejkoliv Climatronic mi přijde teda mnohem komfortnější, než cokoliv analogového a o Škodovce se snad nedá ani bavit. V zimě zima, v létě vedro. Jediná výhoda je, že jde vedro ze 120 snadněji vyvětrat a netrpí to na turbulence při otevřeném okýnku.
Samozřejmě, že je dojezd následně vyšší. Taky se to využívá na dlouhé trasy. Ale v praxi je to potřeba několikrát do roka (co se týče dojezdu).
Jinak jakejkoliv Climatronic mi přijde teda mnohem komfortnější, než cokoliv analogového a o Škodovce se snad nedá ani bavit. V zimě zima, v létě vedro. Jediná výhoda je, že jde vedro ze 120 snadněji vyvětrat a netrpí to na turbulence při otevřeném okýnku.
10:09:56
17.12.2025
17.12.2025

Tomaso435
09:42:07
17.12.2025
17.12.2025

vhml
-> King 17.12.25 09:28:26: hele je pravda, že jsme ale asi zmlsaný koncernem. Na závodech v Anglii jsme měli půjčenýho novýho Forda Tourneo a to topilo taky dost náhodnejma teplotama a intenzitama. Ale je to Ford, takže tam jen soucitně pokrčíš ramenama a polituješ clověka co si to koupí.
09:28:26
17.12.2025
17.12.2025

King
-> Bukaj 17.12.25 09:22:10: Co k tomu dodat? Celorocne jezdim v tricku s kratkym rukavem, teplota s Supu nastavena vetsinu roku na 22,5C a nijak zvlast to neresim

09:22:10
17.12.2025
17.12.2025

Bukaj
-> palinator 04.12.25 10:59:05: Tak pokud je to "na drátě", tak se aspoň nesníží dojezdová vzdálenost tím, že topíš elektrikou za jízdy ve vymrzlém voze.
-> vhml 17.12.25 08:12:47: Asi záleží na typu vozu a výrobního nastavení chování topení/klimatizace.
Například u moderních vozů s automatickou regulací teploty se sice nastavením regulátoru na min či max (LO/HI) nezmění teplota při nezahřátém/nevychlazeném výměníku, ale změní se rychlost proudění vzduchu, takže vlastně se v tu chvíli začne topit/chladit rychleji.
Osobně mám v autech s automatickou regulací teploty interiéru problém v tom, že na delší trasy je mi buď horko, nebo zima a nedá se kloudně nastavit, aby šel z topení stálý proud vzduchu o stálé teplotě.
U škodovky si po zahřátí nastavím páčku regulace teploty tak, aby mi šel z topení vzduch "akurát" - příjemně teplý a pak už do nastavení nepotřebuju hrábnout celou cestu (tedy s výjimkou změny profilu trasy například z dálničního tempa, kdy mám vypnutý ventilátor (vzduch proudí skrz topení náporově) na tempo městské, kde ventilátor zase zapínám (nebo naopak vypínám a zavírám průchod vzduchu topením, když jedu za nějakým nafťavým smradlákem).
U moderních vozů mi automatický režim vyhovuje jen, dokud teplota v interiéru je výrazně nižší (nebo naopak vyšší), než je nastavená teplota a topení se snaží naplno.
Problém nových automatických regulačních systémů je v tom, že nemají plynulou regulaci teploty od minima po maximum, ale pracují s konkrétní teplotou ve °C a pouze v určitém rozsahu (co jsem vysledoval, tak většinou od 14 do 28°C, což je dost malý rozptyl teplot, minimálně co se topení týče). Nižší nebo naopak vyšší teplota se nastavit nedá, mimo popsaný rozsah teplot už je jen volba "míň" (MIN, LOW, ...) nebo "víc" (MAX, HIGH, ...).
Jenže to, jestli je člověku pocitově teplo nebo zima není vázané na nějakou konkrétní teplotu ve °C, ale na spoustu jiných faktorů, mimo jiné fyzického a psychického stavu každého jedince (to už pochopili výrobci aut poměrně dávno a začali používat vícezónové topení/chlazení).
Takže třeba když jsem vymrzlej, vlezu do auta a auto začne topit, je mi příjemně, ale ještě, než rozmrznu, tak se vzduch v interiéru (nebo alespoň v místech, kde jsou teplotní čidla) ohřeje na nastavenou teplotu a nejen, že se sníží průtok vzduchu topením, ale i sníží teplota vyfukovaného vzduchu. Na to reaguji tím, že dám volič teploty na MAX a chvilku je mi příjemně, ale po čase mi začne být horko, takže volič rychlosti ventilátoru dám z režimu "AUTO" na nějaký nižší stupeň. Po nějaké době mi začne buď být ještě víc horko nebo naopak na některé části těla zima kvůli nedostatečnému proudění vzduchu, stoupání teplého vzduchu a stékání vzduchu chladnějšího. Takže dám volič směru foukání z polohy "AUTO" do polohy "NA NOHY" a pootevřu okénko...
Celá automatika na houby, furt do toho musím šprtat, aby mi bylo příjemně, o situacích, kdy v autě nejedu sám, se dlouze rozepisovat nebudu - dcera je horkokrevná - mně je v autě furt zima, jí furt horko a její mamka je naopak ještě zmrzlejší, než já...
...prostě zlatá škodovka nebo obecně auta s analogovým ovládáním topení.

-> vhml 17.12.25 08:12:47: Asi záleží na typu vozu a výrobního nastavení chování topení/klimatizace.
Například u moderních vozů s automatickou regulací teploty se sice nastavením regulátoru na min či max (LO/HI) nezmění teplota při nezahřátém/nevychlazeném výměníku, ale změní se rychlost proudění vzduchu, takže vlastně se v tu chvíli začne topit/chladit rychleji.
Osobně mám v autech s automatickou regulací teploty interiéru problém v tom, že na delší trasy je mi buď horko, nebo zima a nedá se kloudně nastavit, aby šel z topení stálý proud vzduchu o stálé teplotě.
U škodovky si po zahřátí nastavím páčku regulace teploty tak, aby mi šel z topení vzduch "akurát" - příjemně teplý a pak už do nastavení nepotřebuju hrábnout celou cestu (tedy s výjimkou změny profilu trasy například z dálničního tempa, kdy mám vypnutý ventilátor (vzduch proudí skrz topení náporově) na tempo městské, kde ventilátor zase zapínám (nebo naopak vypínám a zavírám průchod vzduchu topením, když jedu za nějakým nafťavým smradlákem).
U moderních vozů mi automatický režim vyhovuje jen, dokud teplota v interiéru je výrazně nižší (nebo naopak vyšší), než je nastavená teplota a topení se snaží naplno.
Problém nových automatických regulačních systémů je v tom, že nemají plynulou regulaci teploty od minima po maximum, ale pracují s konkrétní teplotou ve °C a pouze v určitém rozsahu (co jsem vysledoval, tak většinou od 14 do 28°C, což je dost malý rozptyl teplot, minimálně co se topení týče). Nižší nebo naopak vyšší teplota se nastavit nedá, mimo popsaný rozsah teplot už je jen volba "míň" (MIN, LOW, ...) nebo "víc" (MAX, HIGH, ...).
Jenže to, jestli je člověku pocitově teplo nebo zima není vázané na nějakou konkrétní teplotu ve °C, ale na spoustu jiných faktorů, mimo jiné fyzického a psychického stavu každého jedince (to už pochopili výrobci aut poměrně dávno a začali používat vícezónové topení/chlazení).
Takže třeba když jsem vymrzlej, vlezu do auta a auto začne topit, je mi příjemně, ale ještě, než rozmrznu, tak se vzduch v interiéru (nebo alespoň v místech, kde jsou teplotní čidla) ohřeje na nastavenou teplotu a nejen, že se sníží průtok vzduchu topením, ale i sníží teplota vyfukovaného vzduchu. Na to reaguji tím, že dám volič teploty na MAX a chvilku je mi příjemně, ale po čase mi začne být horko, takže volič rychlosti ventilátoru dám z režimu "AUTO" na nějaký nižší stupeň. Po nějaké době mi začne buď být ještě víc horko nebo naopak na některé části těla zima kvůli nedostatečnému proudění vzduchu, stoupání teplého vzduchu a stékání vzduchu chladnějšího. Takže dám volič směru foukání z polohy "AUTO" do polohy "NA NOHY" a pootevřu okénko...

Celá automatika na houby, furt do toho musím šprtat, aby mi bylo příjemně, o situacích, kdy v autě nejedu sám, se dlouze rozepisovat nebudu - dcera je horkokrevná - mně je v autě furt zima, jí furt horko a její mamka je naopak ještě zmrzlejší, než já...
...prostě zlatá škodovka nebo obecně auta s analogovým ovládáním topení.

08:27:23
17.12.2025
17.12.2025

vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.12.25 03:55:14: jako na jednu stranu mi to dělá radost, opráším zas elektrokotel abych virtuální baterku vycucal do mrtva s levnou distribucí. Na druhou stranu je to zas populistická cesta do deficitního pekla.
08:24:29
17.12.2025
17.12.2025

Bukaj
-> U-Geen 17.12.25 07:18:35: Zajímavá koláž U. I. - snad všechny možné ČS a CZ typy tramvají v jednom...

08:12:47
17.12.2025
17.12.2025

vhml
-> King 04.12.25 17:18:41: jednou bych rád poznal ženu, co chápe termostatické funkce a když v autě co stálo celej den na slunci nastaví na klimě 16 , tak se prostě rychlejš nevychladí. Stejně tak i zimě, když ho nastartuje a nastaví 28

07:27:23
17.12.2025
17.12.2025

Syny
07:18:35
17.12.2025
17.12.2025

U-Geen
-> Borderer: j naštěstí máme superhrdiny az247.cz/filip-turek-zach
ranil-v-praze-dusiciho-se-
muze-provedl-heydrichuv-ma
nevr
07:17:36
17.12.2025
17.12.2025

Borderer
-> Matthes, záškodník z TechWebu: K tomu asi jen toto: az247.cz/prvni-den-babiso
vy-vlady-si-vyzadal-desitk
y-mrtvych-lidem-pada-na-hl
avu-modre-z-nebe-a-dusi-se
-pecenymi-holuby-kteri-jim
-letaji-primo-do-huby 

06:46:50
17.12.2025
17.12.2025

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.12.25 06:03:06: To jsou zase reci :) Jako kdybys to planoval nekam jit 

06:03:06
17.12.2025
17.12.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
-> ajok 17.12.25 04:50:00: Je to tak. Nabliti toto. Nejlip emigrovat. Bohuzel ubyva mist kam by to slo.
04:50:00
17.12.2025
17.12.2025

ajok
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.12.25 03:55:14: i na pomoci UA usetrime, jen aby se nam nevratil r.68
ale kdyz ted se nam to nejak obraci - komunismus jde ze zapadu a fasismus z vychodu
ale kdyz ted se nam to nejak obraci - komunismus jde ze zapadu a fasismus z vychodu
03:55:14
17.12.2025
17.12.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
Oooo dekuji velka kobliho, 2500 rocne doma. A ta kamaradka samozivitelka usetri 8000 rocne, to se hodi. Uctivejte velkou koblihu, uz zacina byt lepe.
www.novinky.cz/clanek/eko nomika-lide-u-elektriny-us etri-tisice-rocne-platby-z a-obnovitelne-zdroje-prebi ra-stat-40553650
www.novinky.cz/clanek/eko nomika-lide-u-elektriny-us etri-tisice-rocne-platby-z a-obnovitelne-zdroje-prebi ra-stat-40553650
09:04:42
05.12.2025
05.12.2025

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak ať zavolá na nějakej srovnávač na neveřejný ceny a bude mít představu teď hned...
Tak ať zavolá na nějakej srovnávač na neveřejný ceny a bude mít představu teď hned...
22:09:01
04.12.2025
04.12.2025

Jarda/felda
-> Tomaso435 04.12.25 17:25:41: je to tak pořád 

20:23:07
04.12.2025
04.12.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator 04.12.25 09:19:24: Je to mesic a ne 14 dni a ptam se proto, ze kamaradka ma spotrebu 13 MWh a prave co jsem koukal, tak sly ceny za ten mesic trochu dolu, tak jsem si chtel aktualizovat predstavu.
18:48:11
04.12.2025
04.12.2025

King
17:54:14
04.12.2025
04.12.2025

palinator
-> Tomaso435:
A pak celá lanovka vstala a tleskala...
A pak celá lanovka vstala a tleskala...

17:47:43
04.12.2025
04.12.2025

Tomaso435
-> palinator 04.12.25 17:33:29: tyvoe... Kámoš jezdí na hory. 100 150 200km... Zevnitř škrábe čelní sklo po cestě. Jezdí jak kokot... A pak sem zjistil že netopí, páč ma bundu a bylo by mu vedro a na nohou lyžařské boty...
17:33:29
04.12.2025
04.12.2025

palinator
-> King:
Aspoň se člověk nemusí do auta svlíkat z bundy
Aspoň se člověk nemusí do auta svlíkat z bundy

17:25:41
04.12.2025
04.12.2025

Tomaso435
-> Jarda/felda 04.12.25 17:04:52: no, ještě asi 4 roky zpět to tak bylo..... Měl sem člověka přímo u zdroje
17:18:41
04.12.2025
04.12.2025

King
-> palinator 04.12.25 10:59:05: Tento nesvar se rozmohl i u nas a nastupovani do vyhratyho auta bez namrzlejch oken je dost navykovy. Jeste jsem musel lady Di usmernit, ze uz jezdi "udrzitelne ", takze zadny nastavovani topeni na 28 stupnu, ale pekne 19!

17:04:52
04.12.2025
04.12.2025

Jarda/felda
13:44:15
04.12.2025
04.12.2025

Tomaso435
-> Jarda/felda: a co se nevejde v onu. Vyleje se na shell;)
12:54:34
04.12.2025
04.12.2025

Jarda/felda
12:53:30
04.12.2025
04.12.2025

Jarda/felda
-> Sita 04.12.25 10:10:28: jsem na tom stejně, bavim se snižováním spotřeby
ale beru to tak že cokoliv pod 6 je dobrý
ale když chci tak vezmu nissana a jedu za 12 a neřešim

ale beru to tak že cokoliv pod 6 je dobrý
ale když chci tak vezmu nissana a jedu za 12 a neřešim

12:08:52
04.12.2025
04.12.2025

King
-> palinator 04.12.25 10:52:28: Nabidka od PRE byla podobna, ale maji horsi podminky vykupu z PV za spotovky, takze jsme to nechali u polostatniho molocha. Ono je sice hezky, ze ti PRE neuctuje zapornou spotovou cenu za pretoky, ale pri vykupu nasobi spotovku koeficientem 0,6 , na coz jim sere pes. Nizkou nebo dokonce zapornou vykupni cenu lze hlidat tupou automatizaci.
12:02:45
04.12.2025
04.12.2025

Sita
-> palinator 04.12.25 10:59:05: luxus no 
-> vhml 04.12.25 10:52:28: Bratranec do svych dodavek tankuje ONO naftu (nejvic v Tabore) odjakziva a nikdy zadnej problem s motorem nemel. Renault Master 2008 na to najel 350tkm nez hio prodal, Jumper 2015 ma 250tkm, ted ma Ford Transit s 30tkm. V zime teda obcas doleje aditiva, ale pro mne je to tak duveryhodnej zdroj, ze bych se ty nafty nebal. Kolik za ty roky usetril nevim, dalo by se to spocitat, ale kazdopadne na tom zatim nic neprodelal.

-> vhml 04.12.25 10:52:28: Bratranec do svych dodavek tankuje ONO naftu (nejvic v Tabore) odjakziva a nikdy zadnej problem s motorem nemel. Renault Master 2008 na to najel 350tkm nez hio prodal, Jumper 2015 ma 250tkm, ted ma Ford Transit s 30tkm. V zime teda obcas doleje aditiva, ale pro mne je to tak duveryhodnej zdroj, ze bych se ty nafty nebal. Kolik za ty roky usetril nevim, dalo by se to spocitat, ale kazdopadne na tom zatim nic neprodelal.
10:59:05
04.12.2025
04.12.2025

palinator
-> Sita:
Nám teď teda nejde moc snižovat ta spotřeba... rozmohl se nám tu takovej nešvar, kdy koukám, že nabitý auto je zapojený na kabelu a ráno se začne točit elektroměr jako vrtulník, z auta tát námraza a sníh a to všechno - šmankotovanoho! - ve VT
Teda, ono je to často i bez sněhu a námrazy. Teplíčko je teplíčko.
Nám teď teda nejde moc snižovat ta spotřeba... rozmohl se nám tu takovej nešvar, kdy koukám, že nabitý auto je zapojený na kabelu a ráno se začne točit elektroměr jako vrtulník, z auta tát námraza a sníh a to všechno - šmankotovanoho! - ve VT

Teda, ono je to často i bez sněhu a námrazy. Teplíčko je teplíčko.
10:52:28
04.12.2025
04.12.2025

palinator
-> King 04.12.25 10:00:57:
Neměli jste tam k tomu ještě 2000 Kč bonux vyplacenej na účet? Něco takovýho mi totiž taky nabízeli, ale ve finále se to proti nabídce od PRE nevyplatilo.
Neměli jste tam k tomu ještě 2000 Kč bonux vyplacenej na účet? Něco takovýho mi totiž taky nabízeli, ale ve finále se to proti nabídce od PRE nevyplatilo.
10:52:28
04.12.2025
04.12.2025

vhml
-> saskyn2 04.12.25 10:48:33: já kolikrát jedu i kolem ONO bez fronty, ale nějak pořád nemám to srdce to tam nalejt a utěšuju se že na Orlenu je to určitě zásadně lepší :-)
10:48:33
04.12.2025
04.12.2025

saskyn2
-> Sita: fak ono nedává ekonomický smysl jednak kvůli tomu jak ho mám daleko, druhák kvůli frontám kde člověk postoji 10x tolik co by ušetřil. Ale když mají na makro akci naftu za 30.90 a k tomu kupon na nákup 200 bez DPH tak nafutruju všechny auta co mám
třeba proti místní molce to dělá na nádrži skoro 500 i bez toho kuponu...zase ekonomika provozu mi moc neříká, mám s naftou průměr někde kolem 7L a celkem běžně se mi stává že mě za cestu Praha-Lbc nepredjede jediný auto
třeba proti místní molce to dělá na nádrži skoro 500 i bez toho kuponu...zase ekonomika provozu mi moc neříká, mám s naftou průměr někde kolem 7L a celkem běžně se mi stává že mě za cestu Praha-Lbc nepredjede jediný auto
10:10:28
04.12.2025
04.12.2025

Sita
-> palinator 04.12.25 09:19:24: jj, hlavne je to zajimavy sledovat s ohledem na tech par MWh, co spali (pokud vim, tak ma plyn)
. Mimochodem, kdyz jsme u toho kolenovrtstvi, tak me bavi jenom tu spotrebu snizovat, resit ceny teda vubec. Takze mam treba 1.0TSi se snovou spotrebou, ale abych jezdil pro benzin do ONO, na to kaslu 
. Mimochodem, kdyz jsme u toho kolenovrtstvi, tak me bavi jenom tu spotrebu snizovat, resit ceny teda vubec. Takze mam treba 1.0TSi se snovou spotrebou, ale abych jezdil pro benzin do ONO, na to kaslu 
10:00:57
04.12.2025
04.12.2025

King
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.12.25 21:49:55: Eee...jako obvykle. Vzal jsem si ekonomku, abych byl pokud mozno oddelen od nudne "financni vrsty " a moh se venovat technickym problemum...ano, vim, ze na tom spousta chlapu pohorela, ale zatim dobry
Tedy pohledem do sanonu - je to 2,37 (takze 2,80 s DPH), NT a VT stejna cena.

Tedy pohledem do sanonu - je to 2,37 (takze 2,80 s DPH), NT a VT stejna cena.
09:19:24
04.12.2025
04.12.2025

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.12.25 17:00:52:
Proč se na to ptáš každejch 14 dní a pořád stejně blbě?
Proč se na to ptáš každejch 14 dní a pořád stejně blbě?

21:49:55
02.12.2025
02.12.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: S DPH nebo bez?
20:47:05
02.12.2025
02.12.2025

King
-> Matthes, záškodník z TechWebu 02.12.25 17:00:52: Po tom co se po letech probrali a zjistili, ze porad jedeme za ceny z minulyho desetileti, nam nabidli (D57d) nesmysl, neco jako 4,50/kWh. Dali jsme "vypoved " a pak se skrz retencni probrali a myslim, ze nabidli neco kolem 2,50Kc s fixem na 2 roky.
17:00:52
02.12.2025
02.12.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
Kamaradka ma CEZ, D57d. Doba neurcita, cca tech 3500,-
Za kolik mate ted aktualne MWh?
Za kolik mate ted aktualne MWh?
18:31:37
12.11.2025
12.11.2025

palinator
-> StepaNoFUN:
Že to nepřetížíme z pohledu počtu instalací FVE.
Že to nepřetížíme z pohledu počtu instalací FVE.
18:24:17
12.11.2025
12.11.2025

StepaNoFUN
-> palinator 12.11.25 13:11:10: A proc myslis, ze to nepretizite? Myslis si, ze jsi sam na tom okruhu a mas sam pro sebe trafo?
3x240+120 je necelejch 400A. Coz mas teoreticky 16 baraku s 25A jisticema. V praxi jich tam je daleko vic, protoze nejak pocitaj se soubehama.
3x240+120 je necelejch 400A. Coz mas teoreticky 16 baraku s 25A jisticema. V praxi jich tam je daleko vic, protoze nejak pocitaj se soubehama.
18:18:01
12.11.2025
12.11.2025

StepaNoFUN
-> palinator 12.11.25 18:00:06: Vetsinou vsechno delaj do kruhu a v nejaky velky skrini (Rxxx) neni jedna sada pojistek. Kdyz by doslo k poruse kabelu mezi 2ma pripojkovejma skrinema, tak se musi usek v ty R skrini vypnout, odpojit kabel na obou stranach v tech pripojkovejch skrinich (tam jsou jen oka na sobe, nebo dneska V praporce a svorky) a pustit to tam z obou stran. Pak ano. Mas privody 2. Ale nejsou kvuli 2nasobnymu zatizeni, ale pro pripad ty poruchy, aby ji nemuseli resit hned. Takhle vsechno zprovoznej a kabel opravujou az pozdeji.
18:00:06
12.11.2025
12.11.2025

palinator
-> StepaNoFUN:
Netuším
Netuším
17:33:11
12.11.2025
12.11.2025

Jozka
-> King: Soused měl provizorní nadzemní vedení prostředkem (obrovský) zahrady nějakejch 20 let..
K původně podnikový bytovce, při změnách po roce 90 odstřižený od mateřského závodu.
Vlastně se zakopání kabelu do země (úplně odjinud) ani nedožil..
K původně podnikový bytovce, při změnách po roce 90 odstřižený od mateřského závodu.Vlastně se zakopání kabelu do země (úplně odjinud) ani nedožil..
16:50:43
12.11.2025
12.11.2025

StepaNoFUN
-> palinator 12.11.25 13:11:10: a nejsou nahodou do kruhu?

