skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
-> rené: Co jsem četl papíry ke stávce, tak jim nejde jenom o důchodovou reformu.
-> palinator:
Aha, no tak to nic :-)
Aha, no tak to nic :-)
-> VeTeV: Hm, házet výhybky. V dnešní době automatizace veškerýho řízení a dálkovýho ovládání tratí... Hele ber to tak, že člověk co jezdí celej život v podstatě umí jezdit s lokomotivou a zná tak nějak problematiku dráhy. Dojezdí třeba 63let a pak mu nedaj způsobilost. Pro dráhu bude v tu chvíli neperspektivní a na pár zbývajících pozic signalistů apod. daj raději mladý janky, který se dřív nebo pozdějš vyškrábou vejš. No a co takovýmu člověku zbyde? Do penze 7 let... tak akorát penzijko, který při troše štěstí budeš moct vybrat nebo si nechat vyplácet. Když ještě nedoprší, tak tě voberou o co to půjde. Práci jen těžko seženeš a na maturitnímu vysvědčení starýmu přes 40 let se ti každej vysměje. No tak budeš s trochou dobrý vůle přežívat o tom penzijku a přividělávat si roznášením letáků a budeš doufat, že ti prachy vystačí do penze, která zase bude zoufalá, protože si mohl pracovat ještě 7 let a nepracovals. Já nevim, mě to přijde, že by v tomhle věku fírům rozdávat při neudělení zdravotní způsobilosti patronu do devítky se zlatou kulkou...
-> 1560:
To byla řečnická otázka.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
To byla řečnická otázka.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> rené: tak at jde hazet vyhybky :-) jako todle me prijde nejvetsi kokotina s tim duchodem, zel jsem slysel i nazory, ze je treba zachovat rezijky apod kraviny a to dle me rozhdone neni duvod ke stavce takoveho rozsahu...
kazdopadne me t neva ja budu makat z domova, takze to preziju :-)
to se asi musim prihlasit u baby u okenka, ze mam na inkarte chtit o den delsi platnost?
kazdopadne me t neva ja budu makat z domova, takze to preziju :-)
to se asi musim prihlasit u baby u okenka, ze mam na inkarte chtit o den delsi platnost?
-> rené:
Jo tak možná ONJ, je fakt, že tady si nejsu jistej, ale ty Budějovice, to stojí za to. Tam snad údržba probíhá stylem: "Ono to ještě vydrží, nechme to"
Já teda nemám problém si ve vlaku sednout i na koženku (spíše naopak), ale pokud je koženka ve stavu, že se člověku obrací kufr, jen se na ní podívá, tak to ne. A to byl případ několika vlaků - ne jen jednoho vozu.
Jo tak možná ONJ, je fakt, že tady si nejsu jistej, ale ty Budějovice, to stojí za to. Tam snad údržba probíhá stylem: "Ono to ještě vydrží, nechme to"
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> VeTeV: Njn, je to težký, když se dobře 25let do vozovýho(a nejen vozovýho) parku neinvestovalo. A teď když už se začíná alespoň něco dělat, ikdyž je to takový jen na oko, tak to chvíli trvá. Jináč stávka je proti důchodovej reformě. A tentokrát snad nikdo nebude nadávat na zkurvený železničáře. Však jde i o bezpečnost cestujících. Při představě 70tiletýho dědy na stanovišti(za volantem busu), kterýho tam museli dosoukat jeřábem páč by se tam sám nevyškrábal mě jímá hrůza.
Jinak na vrácení jízdného máš nárok ;-) viz. www.cd.cz/infoservis/.../ -10764
Jinak na vrácení jízdného máš nárok ;-) viz. www.cd.cz/infoservis/.../ -10764
-> rené: já těma pomalejma nejezdim, neb nemám dva dny na cestu do práce :-) to víc stojí než jede....
mě by stačilo, kdyby rychlík vypadal trochu jako v 21 století :-) tak třeba díky stávce něco opravíte...
bych nejraději nakráčel na bábu v pokladně, ať mě pondělní předplacené jízdné vrátí - kurva když to děljí pro lidi a vemou si je jak rukojmí, tak ať mi vrátí mé předplacené jízdné, které jsem nemohl uskutečnit v důsledku jakési stávky....stejnej princip jako to, že nesmím jet v jednotce i když je vlak narvanej...
mě by stačilo, kdyby rychlík vypadal trochu jako v 21 století :-) tak třeba díky stávce něco opravíte...
bych nejraději nakráčel na bábu v pokladně, ať mě pondělní předplacené jízdné vrátí - kurva když to děljí pro lidi a vemou si je jak rukojmí, tak ať mi vrátí mé předplacené jízdné, které jsem nemohl uskutečnit v důsledku jakési stávky....stejnej princip jako to, že nesmím jet v jednotce i když je vlak narvanej...
-> VeTeV: No ve finále můžeš bejt rád, že se operativně podařilo(jako náhradu) najít nějakýho kopřivovýho žabotlama na ten rychlík. Mmchd jak víš, že měli volné Elefanty? Ty nějakým způsobem vidíš strojovýmu strojmistrovi přes rameno? Ono Elefanti jsou celkem nedostatkový zboží, ikdyž se situace pomalu zlepšuje. A vůbec, když vytrváš ještě tak dva roky, tak už i Benešovská, jako poslední eSko, by se měla dočkat Elefantů na všechny spoje, snad krom strančickejch osobáků, kde na pár spojích možná budou dožívat ty, co byly naposled v dílnách. A pomalu postupuje i humanizace 1.klasse u těhle typů vozů.
-> 1560: Hele s Budějkama, že vystavěj kdejakej šrot souhlasím, ale PJ Vršovice? Když už tak ONJ :). U nás máme všehovšudy pár přívěšáků za motoráky a krom pár posledních kousků původních 053 s polovinou zapařených oken to myslím celkem jde. I 810tky u nás dostali alespoň vysoký sedačky, ikdyž to nejni žádnej zázrak, ale většina lidí si to chválí.
-> 1560: Hele s Budějkama, že vystavěj kdejakej šrot souhlasím, ale PJ Vršovice? Když už tak ONJ :). U nás máme všehovšudy pár přívěšáků za motoráky a krom pár posledních kousků původních 053 s polovinou zapařených oken to myslím celkem jde. I 810tky u nás dostali alespoň vysoký sedačky, ikdyž to nejni žádnej zázrak, ale většina lidí si to chválí.
-> palinator: ale mohu já za to, že nasazují vlaky, které jak svojim stářím tak svojí konstrukcí již neodpovídají současnému století? nemohu - prostě dle mě jsou ty vlaky vhodné tak do muzea a ne na trať aby to vozilo lidi - a když, tak ať to renovují do stavu, že se člověk nebojí sednout...nehledě k tomu, že měli volné slony, ale místo toho operativně vytáhli snad nejhorší panťák co se válel v kopřivách a šup s tím na trať... a vem si, že rychlík jako takový měl mít zpoždění 30 min, mezitím už tam chodili lidi co čekali na další a těch rapidně přibylo - neb následující rychlík měl taky zpoždění a todle mělo pobrat lidi za téměř dva vozy...
jinak zrovna ten co nasadili panťák jezdí v největší špičce - 17:16 z Hlaváku a tam je tuším 6 vagónů plus ta jednička...a i tak je problém při nástupu ve Vršovicích (druhá zastávka po Hlaváku) najít volné místo...a nedejbože v pátek - to jsem už i nechal vlak ujet, neb by při otevření dveří hrozilo vypadnutí stojících
ber to tak, že po zdražení BUSů se na dráhy přesunulo halda lidí, ale ČD to jaksi nezaregistovala
jinak NAD jezdí dle momentální nálady - respektive, když jedeš z Prahy, je ti to u prdele, ale když jedeš do Prahy, čekáš na busy, než se dovalej, takže místo v celou vyjíždíme tak o 15 min později...
jinak zrovna ten co nasadili panťák jezdí v největší špičce - 17:16 z Hlaváku a tam je tuším 6 vagónů plus ta jednička...a i tak je problém při nástupu ve Vršovicích (druhá zastávka po Hlaváku) najít volné místo...a nedejbože v pátek - to jsem už i nechal vlak ujet, neb by při otevření dveří hrozilo vypadnutí stojících
ber to tak, že po zdražení BUSů se na dráhy přesunulo halda lidí, ale ČD to jaksi nezaregistovala
jinak NAD jezdí dle momentální nálady - respektive, když jedeš z Prahy, je ti to u prdele, ale když jedeš do Prahy, čekáš na busy, než se dovalej, takže místo v celou vyjíždíme tak o 15 min později...
-> palinator:
NAD na čas jezdit nemůže - už jen proto, protože jaksi nejede po stejné trase a stejnou rychlostí, jak vlak.
NAD na čas jezdit nemůže - už jen proto, protože jaksi nejede po stejné trase a stejnou rychlostí, jak vlak.
-> VeTeV:
Tak já nevím, jak dlouhý u vás máte rychlíky, ale jednotka 451 má 4 vozů, kapacitu 680 osob. Za bordel a smrad ten vlak nemůže, je to údržbou. Nutno brát zřetel na to, že žabotlamy jsou konstrukčně starý přes 50 let, vyrobený jsou zhruba kolem roku 1970, tak se to hold někde projevit musí.
A jezdí NAD na čas?
Tak já nevím, jak dlouhý u vás máte rychlíky, ale jednotka 451 má 4 vozů, kapacitu 680 osob. Za bordel a smrad ten vlak nemůže, je to údržbou. Nutno brát zřetel na to, že žabotlamy jsou konstrukčně starý přes 50 let, vyrobený jsou zhruba kolem roku 1970, tak se to hold někde projevit musí.
A jezdí NAD na čas?
-> 1560: je z nich jedinej, kterej nehazi jak ozrala krava, ma jeste funkcni a vypadajici interier - zbytek je skoda mluvit... holt sloni jezdej na poslednim nocnim a o vikendu pro turisty ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> VeTeV:
Já nevím, mě se ten design nikdy nelíbil... Ale v tom nátěru to vypadá docela dobře.
Já nevím, mě se ten design nikdy nelíbil... Ale v tom nátěru to vypadá docela dobře.
-> 1560: btw todle tam ted jezdi skoro porad - vypada z nich nejlepe - zbytek je tak zalej na srot byznys.lidovky.cz/drahy-o
pravily-posledni-stary-pan
tograf-do-retro-podoby-z-6
0-let-pw2-/ln-doprava.asp?
c=A100715_...
-> VeTeV:
No tak ten tu už nemá pěkných pár let co dělat...
No tak ten tu už nemá pěkných pár let co dělat...
-> 1560: u nás zásadně cityfrog ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Omlute moji neznalost, panťákem se myslí CittyFrog, nebo 460/560?
-> palinator: tak sorry, ale jet vlakem, jehoz kapacita je zhruba 3/4 oproti rychliku, takze lidi namackani uplne vsude, sedadla jsou snad jen vtipem, vlak jedocui rychlosti vice nez 50 hrozi tim, ze z nej vypadnes, bordel jak krava, smrad jak v opicinci a toto vydavat za rychlik? bylo to takovych zajimavych 14 dni kdy jim pravidelne nejela lokomotiva, takze nejprve nasrat, jezdime jak nas napadne, pak pokus nasadit pantak a kdyz lidi nadavali tak nasadili aspon elefanta - to si myslim byla trosku adekvatni nahrada...
jinak je ted vyluka od bene smerem na Tabor a tam jezdi komplet volne osazeni Commet plus neco dubluje Veolia - ale rozhodne to nejsou vraky, ale normalni autobusy z linek
jinak je ted vyluka od bene smerem na Tabor a tam jezdi komplet volne osazeni Commet plus neco dubluje Veolia - ale rozhodne to nejsou vraky, ale normalni autobusy z linek
-> 1560:
Já jel nějakým starým Kässbohrerem a to byl stroj za všechny prachy.
Jinak souhlasím, musí to být levné a proto se nic pěkného sehnat nedá. Vždyť to tak platí v ČD snad všude. I ty některý Elefanty jsou už pěkný hujdy. Uvnitř zničený (to nedávám ČD za zlý), zvenku špinavý, často nefunkční dveře, vypadnuté odpadkové koše (což konštruktéři ani při faceliftu nevyřešili), problémy s klimatizacemi, zatékáním do oken, informační panely moc často nefungujou, problémy jsou asi i s protiprokluzem, protože občas je při rozjezdu slyšet zvýšení otáček a vůz se roztřese, podvozky jsou některé vymlácené, vržou, buší od dvojkolí.
Já jsem to ale stěžovatel.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Já jel nějakým starým Kässbohrerem a to byl stroj za všechny prachy.
Jinak souhlasím, musí to být levné a proto se nic pěkného sehnat nedá. Vždyť to tak platí v ČD snad všude. I ty některý Elefanty jsou už pěkný hujdy. Uvnitř zničený (to nedávám ČD za zlý), zvenku špinavý, často nefunkční dveře, vypadnuté odpadkové koše (což konštruktéři ani při faceliftu nevyřešili), problémy s klimatizacemi, zatékáním do oken, informační panely moc často nefungujou, problémy jsou asi i s protiprokluzem, protože občas je při rozjezdu slyšet zvýšení otáček a vůz se roztřese, podvozky jsou některé vymlácené, vržou, buší od dvojkolí.
Já jsem to ale stěžovatel.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A třeba v Olomouckým kraji jezdí NAD občas i tohle:
-> palinator:
NAD stojí za hovno, protože:
a) v mnoha krajích to dělají převážně lidi, co mají u KCOD známosti a můžou si tím pádem "dovolit" mít horší auta
b) musí to být levné (mnohdy i pod 20 Kč na kilometr) - tady se ti extra nový auto moc nezaplatí, kor, pokud je to tvůj jedinej výdělek (krom zájezdů - kam dáváš lepší vozy)
c) když je nějaký průser, co nelze předvídat, bere se, co je první po ruce
d) jezdí to většinou dopravci, co se tím živí už nějakou dobu a mají volné vozy, většinou různí soukromníci a tak, ale ne vždy vozy s nulovou údržou - nedávno jsem v Luhačovicích potkal tenhle moc pěknej atmosférák, rok výroby 7/83:
NAD stojí za hovno, protože:
a) v mnoha krajích to dělají převážně lidi, co mají u KCOD známosti a můžou si tím pádem "dovolit" mít horší auta
b) musí to být levné (mnohdy i pod 20 Kč na kilometr) - tady se ti extra nový auto moc nezaplatí, kor, pokud je to tvůj jedinej výdělek (krom zájezdů - kam dáváš lepší vozy)
c) když je nějaký průser, co nelze předvídat, bere se, co je první po ruce
d) jezdí to většinou dopravci, co se tím živí už nějakou dobu a mají volné vozy, většinou různí soukromníci a tak, ale ne vždy vozy s nulovou údržou - nedávno jsem v Luhačovicích potkal tenhle moc pěknej atmosférák, rok výroby 7/83:
-> VeTeV:
Akorát teda nevim, co by bylo na panťáku jako rychlíku tak hroznýho. Jsou ve stejným stavu a hold panťák pojede pomalejc, ale mohlo by bejt hůř - náhradní autobusová doprava, která taky zpravidla u ČD stojí za hovno.
Akorát teda nevim, co by bylo na panťáku jako rychlíku tak hroznýho. Jsou ve stejným stavu a hold panťák pojede pomalejc, ale mohlo by bejt hůř - náhradní autobusová doprava, která taky zpravidla u ČD stojí za hovno.
-> 1560: problém byl, že i sám ten šašek uznal, že značení je velmi chabé - z venku opelichaná jednotka, které jsme si při dobíhání nevšiml a vevnitř jsem to usuzoval až dle "extra" výbavy... a upozorňuji, že lidí jako já tam bylo více a všichni pustili pole, jak na mě začal hudrat - já vytrval
jako obecně mě je to jedno, jen jsem se jistil v tom, že za uvedenou honosně označenou 1. klasse bych se jakožto nabízející styděl vzít byˇjen 2% navrh... prdel byla že v prostřed vlaku byl jakýsi modře upravený vagón, který celou jejich 1. klasse převyšoval v parametrech ve všech směrech... takže rozdíl jsem neviděl... já jen doufám, že se na tudle trasu opravdu pustí nějaká rozumná konkurence, neboť jsem na trati zažil i to, že pustili starej panťák jako rychlík, neb odešla lokomotiva apod. zvěrsta... a to si nedovolil průvodčí ani vylézt mezi lidi, neb tušil, že by se se zlou potázal....
jako obecně mě je to jedno, jen jsem se jistil v tom, že za uvedenou honosně označenou 1. klasse bych se jakožto nabízející styděl vzít byˇjen 2% navrh... prdel byla že v prostřed vlaku byl jakýsi modře upravený vagón, který celou jejich 1. klasse převyšoval v parametrech ve všech směrech... takže rozdíl jsem neviděl... já jen doufám, že se na tudle trasu opravdu pustí nějaká rozumná konkurence, neboť jsem na trati zažil i to, že pustili starej panťák jako rychlík, neb odešla lokomotiva apod. zvěrsta... a to si nedovolil průvodčí ani vylézt mezi lidi, neb tušil, že by se se zlou potázal....
-> VeTeV:
Hold obnovuje se regionální doprava (CityElefanty, Regiozm*dy atd) a dálková (EC, IC, SC). Na tu poslední (R, Ex) se jaksi nedostává, max. pár generálek vagónů ročně (ve smyslu přeplyšování sedaček a jisté kulturizace interiéru).
Ad první třída - když teda pominu, že je to poměrně dobře značené (zvenku žlutým pruhem, zevnitř čísílkama snad na každých dveřích, a konečně, vlastním značením vagónů - AB, A, A150, Aee, Apee, Ampz a já nevím, co ještě jezdí), tak tam opravdu nemáš bez patřičné jízdenky co dělat - a je jedno, zda jdeš jen na hajzl, nebo chceš stát na chodbě, nebo chceš sedět.
Obecně o stavu vagónů vím svoje a iluze si nedělám... To, co se občas vypustí na koleje, a zejména PJ České Budějovice a PJ Praha Vršovice jsou v tom experti, to nemá obdoby.
Hold obnovuje se regionální doprava (CityElefanty, Regiozm*dy atd) a dálková (EC, IC, SC). Na tu poslední (R, Ex) se jaksi nedostává, max. pár generálek vagónů ročně (ve smyslu přeplyšování sedaček a jisté kulturizace interiéru).
Ad první třída - když teda pominu, že je to poměrně dobře značené (zvenku žlutým pruhem, zevnitř čísílkama snad na každých dveřích, a konečně, vlastním značením vagónů - AB, A, A150, Aee, Apee, Ampz a já nevím, co ještě jezdí), tak tam opravdu nemáš bez patřičné jízdenky co dělat - a je jedno, zda jdeš jen na hajzl, nebo chceš stát na chodbě, nebo chceš sedět.
Obecně o stavu vagónů vím svoje a iluze si nedělám... To, co se občas vypustí na koleje, a zejména PJ České Budějovice a PJ Praha Vršovice jsou v tom experti, to nemá obdoby.
-> rené: sak timto jsem argumentoval ze z logiky veci nevim proc bych mel stat na chodbicce, ze nemam listek an stani... a prave ze kupecka blya ve stylu 6-8 lidi na jedno kupe - takze proste fakt nater... jak rikam zlatej courak - to je proti tomu jak nebe a dudy - kdyz teda jede slon
me by stacilo kdyby ty vlaky vypadaly jinak nez jako po vybuchu a 5ti letech ve sluzbach kravina... zel toho se asi nedockame
me by stacilo kdyby ty vlaky vypadaly jinak nez jako po vybuchu a 5ti letech ve sluzbach kravina... zel toho se asi nedockame
-> VeTeV: No ono co tak sleduju, tak tyhle benešovský rychlíky jezděj i se solidně obsazenou jedničkou ve špičce. A 1. si připlatěj lidi, co se nechtěj mačkat ve dvojce. Ono pokud by to jelo opravdu našvihaný(a ne 4 lidi v kupé a zbytek kabelky a bagáž) tak by se snad měla jednička "zrušit" a nahnat lidi tam. Jenže to je opravdu až v krajním případě. Hold logika nelogika... Je to jednou "první" třída, tak je to první třída. Ať vypadá jak vypadá. Jediný co, tak můžeš napsat stížnost a poreferovat o stavu 1. třídy.
Hold podřadnej vnitrostátní rychlík, tam se bussines class s wifi, přípojkou 230V a teplou kávou jen tak nedočkáš.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> rené: pokaždý to tak je - ono totiž za tu zavšivenou srágoru nikdo připlácet nebude... a dvojka je narvaná, že lidi stojej v chodbičkách - logika ČD je o hovně.. mě bylo divný, že to bylo prázdný, ale já jsem myslel, že todle už neexistuje, kor když jsem viděl co se jako jednotka nabízí...
a já se prát nechtěl, jen jsem poukazoval na to, že nevidím rozdíl
a já se prát nechtěl, jen jsem poukazoval na to, že nevidím rozdíl
-> VeTeV:
Ty seš pako, proč tam lezeš? A ještě se chceš "prát"
Mi neřikej, že to jelo našvihaný, když byla jednička prázdná.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![156](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/156.gif)
tak jsme dnes zjistil, že přežitek jako 1.klasse ve vlaku ještě existuje
nebo-li proč nemít prázdný celý vagon, nasrat strávil jsme polovinu cesty ve vlaku rozpravou z průvodčím zakončenou větou . na nejbližší zastávce vás vyhodím - říkám OK, na Vršovicích jdu sám...
jinak rozdíl od 2nd klasse - stejně špinavej vlak, na zemi ultra zasranej koberec, jakési sesle alá gauč z 80tých a na opěrce hlavy ubrousek, světélka co nesvítí a jiný vzor závěsů... a za todle chtěl +50% ceny jízdného navíc?! poslal jsem ho od prdele
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
jinak rozdíl od 2nd klasse - stejně špinavej vlak, na zemi ultra zasranej koberec, jakési sesle alá gauč z 80tých a na opěrce hlavy ubrousek, světélka co nesvítí a jiný vzor závěsů... a za todle chtěl +50% ceny jízdného navíc?! poslal jsem ho od prdele
-> Syny:
LIAZ M1.2C![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
LIAZ M1.2C
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Syny:
Jo, nafta. To, že to jezdí pod drátama, je normálka, ČD jaksi nedisponují něčím v podobné velikosti na elektriku, tak jezdí tohle...
Jo, nafta. To, že to jezdí pod drátama, je normálka, ČD jaksi nedisponují něčím v podobné velikosti na elektriku, tak jezdí tohle...
-> rené: -> 1560: A to je dieslovy? Nevidel jsem u toho sberac a nejak nechapu proc by projizdeli naftu na elektrifikovanej trati... Ale bylo to docela tichy...
-> 1560: čo je zač tá osoba ženského pohlavia?![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Jasně, jinej takovej magor už asi není ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Andrejka..? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mr_Kubas:
JJ, ale pak jsem to přestal sledovat :-(
JJ, ale pak jsem to přestal sledovat :-(
-> rené:
Google![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> 1560 07.06.11 20:02:25: Měl jsem za to, že si se tu kdysi docela rozepsal o Jančurovi, tak jsem z toho vytušil, že v tom máš přehled.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> 1560: Kam ty na ty špeky chodíš čoveče ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> 1560: haaasky![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> rené:
Prej dokonce dva kousky. Jeden teda už z dřívějška.
Prej dokonce dva kousky. Jeden teda už z dřívějška.
-> 1560: Ty vole tak přece ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> 1560: tohle je hustý....narozdíl od těch čínskejch disko znaků, co má každá pipina ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Btw, hádám, že tuhle osobu tu znát někdo bude... Netřeba snad představovat. Jen jí něco přibylo :-D
-> Mr_Kubas:
1560 má přehled akorát takovej, že v JŘ se poznámka u vlaků SA "jede ode dne vyhlášení" nezměnila. Žel to je vše, co vím, Jančurova železnice jde mimo mne.
-> Syny:
To je rekonstrukce z klasické 810... Buď dvouvozová (z motoráku a vleku) nebo třívozová (tušám motor, vlek, motor?), jedno "lepší" jak druhý. Když to bylo na testování v Tanvaldu, tak to nebylo schopno vyjet kopec - aby ne, když to má hnanou jen jednu nápravu. Třívozová má dvě, to byl vlastně důvod, proč vznikla. Kolik jich je nevím, jednu vlastní i Železnice Desná, pokud to teda ještě funguje. Jediná výhoda toho stroje je nízkopodlažnost, jinak je to klasický šméčko na lidi - tady tomu dáme nový čela a nový lak a budeme prohlašovat, že je to nový vozidlo.
Na stránkách Parsu bylo i video o té rekonstrukci.
-> rené:
Se 350. Nevím, s tou jsem ještě neměl tu čest, ale řekl bych, že 400A je hodně málo.
1560 má přehled akorát takovej, že v JŘ se poznámka u vlaků SA "jede ode dne vyhlášení" nezměnila. Žel to je vše, co vím, Jančurova železnice jde mimo mne.
-> Syny:
To je rekonstrukce z klasické 810... Buď dvouvozová (z motoráku a vleku) nebo třívozová (tušám motor, vlek, motor?), jedno "lepší" jak druhý. Když to bylo na testování v Tanvaldu, tak to nebylo schopno vyjet kopec - aby ne, když to má hnanou jen jednu nápravu. Třívozová má dvě, to byl vlastně důvod, proč vznikla. Kolik jich je nevím, jednu vlastní i Železnice Desná, pokud to teda ještě funguje. Jediná výhoda toho stroje je nízkopodlažnost, jinak je to klasický šméčko na lidi - tady tomu dáme nový čela a nový lak a budeme prohlašovat, že je to nový vozidlo.
Na stránkách Parsu bylo i video o té rekonstrukci.
-> rené:
Se 350. Nevím, s tou jsem ještě neměl tu čest, ale řekl bych, že 400A je hodně málo.
-> palinator: No ono pak hrozej akorát problémy, přeskok na trakčním motoru, převodovky dostávaj zabrat. Hold už jsou to starý kýble a údržba... Taky se ty trakčáky mění každou chvíli. Jinak to co je na tom videu, tak jeto úsek z Ústí n/O do Dlouhý Třebový a tam je celkem řádný stoupání a zrychluješ ze 70 na 160, tak tam se tomu musí trochu šlápnout po krku aby to jelo. Kor když doháníš zpoždění.
-> 1560: 400A se 150/151/350? Jestli jo, tak to se sotva rozjede, ovšem ty nákladní "kulatý" tramvaje nemaj moc velký max. proudy v kotvách.
-> Syny: To je regiosráč, regína, vagína, kantýna, ksindl, žlutomor, sráč... Každej tomu řiká jinak
A z toho si lze udělat obrázek, jak moc jsou tyhle stroje oblíbený.
-> VeTeV: Nj vzduchový vypružení a kotoučový brzdy dělaj svý.
-> 1560: 400A se 150/151/350? Jestli jo, tak to se sotva rozjede, ovšem ty nákladní "kulatý" tramvaje nemaj moc velký max. proudy v kotvách.
-> Syny: To je regiosráč, regína, vagína, kantýna, ksindl, žlutomor, sráč... Každej tomu řiká jinak
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> VeTeV: Nj vzduchový vypružení a kotoučový brzdy dělaj svý.
-> Syny: Kozolupy - Blovice
Podobnej "motorák" jezdil testovací trasu z Ústí kamsi jen jako regionálku. Bylo to myslim pro cestující zdarma nebo jen za symbolickou cenu.. Ale už to tu skončilo a teď SA nasazuje vlaky Praha-Brno a Praha-Ostrava. O tomhle bude mít přehled 1560 ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak u nás regionálka jezdí pořád ty starý werky(04.06.11 21:54:12) a žádný novodobý vymoženosti![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak u nás regionálka jezdí pořád ty starý werky(04.06.11 21:54:12) a žádný novodobý vymoženosti
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: regionova klasckej motorak(akvarko) ;-)