skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vraky
-> 1560: oltcit? :D alebo to ma az 4 sroby na kole?
A tady ještě jeden libovej zahraniční pekáč...
-> myschaak AZNP K.Hora: Takže Favorata z 89 sneseš? Já se považuju za škodovkáře, i když mám Fávo, Felicii a Fabii![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> su.tech: první fáva beru ale jak do toho začli spát stříkačky tak je to vw....ostatně jak píšeš "Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991" takže pro mě je favorit vw a první favoriti pro mě jsou taková odchylka k vw)...jinak jak psal kaprof:
spravny škodovkar se o favority vubec nezajima
ale takovýho sportlina a excellenta ještě snesu![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
spravny škodovkar se o favority vubec nezajima
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
No ještě to do toho, přečtěte si první příspěvek a pár následujících fotek
-> marek668112: to je pravda ale tak tohle je stránka o škodovkách, zkus to dát na opelkadett.cz , tam z něho budou mít třeba větší radost
Ad@m 15.12.09 15:52:55 napsal:
→ marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?A prečo by som nemal? šak je to vrak
→ marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?A prečo by som nemal? šak je to vrak
-> marek668112: proč sem dáváš toho kadetta?
-> Kaprof: Proto mam Rapida...
a Favoša na lítačku...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> su.tech: spravny škodovkar se o favority vubec nezajima
jinak s tebou souhlasim takhle sem to myslel udelanej AZNP a pak prebastlenej VW po spojeni...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
myschaak AZNP K.Hora 13.12.09 21:24:46 napsal:
→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě
škodovky favorit
ale favorit je už vw.....
Hrubá chyba... na to že jsi škodovkář... vývoj, zadání a výrobu ještě posvětila strana, nikoli kapitalisti...
Tak trochu historie Škoda
Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).
Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
→ Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě
škodovky favorit
ale favorit je už vw.....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak trochu historie Škoda
Výrobce o nový vůz usiloval od 60. let. Změna koncepce - kompletně nový automobil. Škoda 100, 105, 120 a pak ve verzi "M" je jen urpavená a překopaná 1000-ovka vpodstatě... Rozhodnout mohl pouze ústřední výbor komunistické strany, který to pak uložil vládě. Ta na sklonku roku 1982 uveřejnila usnesení o tom, že vznikne nový automobil škoda (Favorit).
Zkráceně - po tom usnensení z roku 1982 - vývoj měl být dokončen 30. června 1985 a výroba měla začít v roce 1987. Tímto usnesezním vlastně vznikl popud a možnosti pro vývoj vozu Škoda Favorit - karoserii navrhl Nuccio Bertone, na vzniku vozu spolupracovali zahranční firmy - porsche, sachs, peirburg, mahle a další. V roce 1987 bylo vyrobeno jen necelých 200 Favoritů, v dalším něco přes 21.000. No a to podstatné - Volkswagen vstoupil do Škodovky v roce 1991. Jako hlavní cíl nového vlastníka byla kvalita, kvalita a zase kvalita. Používala se VW norma pro výrobu vozidel která označuje hodnocení kvality celkové výroby přičemž 1 je nejvyšší známka a nehorší je 5. Škoda tehdy po převzetí obdržela 4,6 což při dodržení VW normy mělo znamenat zastavení výroby a kompletní překop. Protože co bylo tehdy nad 4 tak se považovalo za katastrofu. To samozřejmě nebylo možné a proto se to zlepšovalo postupně. Dnešní auta vítězí v interní soutěži o kvalitu - soutěž je koncernová! VW, Audi, Seat, Škoda.. Škoda vyhrává s hodnocením 1,2 - superb - ale to je trochu jiná protože u tohoto auta je podíl ruční práce skoro 70%... Takže kde máš, že Favoš je koncern vergl??? Navíc koupí VW získal celou řadu patentů z Favorita... velmi dobře VW hodnotil motor 1.3 - ten se ve finále probojoval v téměř nezměněné podobě do kdejakého koncernwerglu a montoval se vpodstatě jen s jiným obsahem a změnami až do 2003... a to nemluvíme o dalších věcech jako patentovaná zadní náprava - převodovka vyladěná od Porsche... kdyby ta škodovka nebyla zajímavá tak ji VW nekupoval... takže pokud jsi to myslel tak, že Favorit je VW koncern wergl po roce 1991 tak to nemůžeš myslet vážně - snad jen vlastnicky, ale technicky nikoli protože žádné velké technické změny tam moc nebyli ani mimo ty co se plánovali ještě za soudruhů... Vem si že Felda je vpodstatě koncerwergl, ale přesto je to jen "uhlazený" Favoš....
-> jarda.u1: JJ, mkV, škoda ho, až na tu rez nebyl špatnej![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> THOMMY : copak je to,Escort?
-> Pavel P..: V plánu byla záchrana,ale po odstrojení a po sondáži šroubovákem jsme usoudili, že to nemá smysl.... Přitom z vrchu pěkný auto
-> Kaprof: ![108](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/108.gif)
![108](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/108.gif)
-> THOMMY : fuj to je šrot.. doufám že to vezeš do sběru?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> THOMMY : nojo neni nad nemeckou školu
![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Pavel P.. 13.12.09 18:46:10: ![41](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
![41](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/41.gif)
-> U-Geen: koukam že ty koncernovy značky maj jeden vetši "tradici" než druhej jeden 50 druhej 39 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kaprof: a ted to jeste docitam, tak 1986 majoritni vlastnik a 1990 100%ni
-> Kaprof: cs.wikipedia.org/wiki/SEA
T
-> Kaprof: auto neni ještě VW stejně jako v pripadě škodovky favorit
ale favorit je už vw.....![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ale favorit je už vw.....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kaprof: seat vstoupil chvilku před tím než vyjela z linky synyho cordoba a ugeenovo toledo)
-> U-Geen: spiš se nechapem ja vim že tohle auto neni ještě VW stejně jako v pripadě škodovky favorit
spiš jsem se zajímal kdy Seat do toho koncernu vstoupil
jinak tohle auto považuji za zdarile když je v pořádku..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kaprof: pomuze? translate.google.com/
-> U-Geen: Řeči tveho kmene nerozumím
kdyžtak anglicky:o))
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kaprof: Der erste Ibiza im Jahre 1984 basierte auf dem Fiat 127/Ritmo/Regata und war die erste Eigenentwicklung von Seat. ...
-> myschaak AZNP K.Hora: moment.. ja myslel že tahle ibiza aspon častečně pamatuje už koncern
a pokud se nemylim je vzadu odpružena listovym perem ješte.-))
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kaprof: v době kdy tohle auto vyjelo z linky tak španělové nevěděli že nějakej koncern někdy bude)
-> myschaak AZNP K.Hora: jojo a škoda vw group-simply never:o)))
-> petr s: nemá,týden u nás pršelo![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Pavel P..: dobře ty
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> petr s: mu to posral kondor![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> pulin: myschák má bílé tečky na přední kapotě
-> myschaak AZNP K.Hora: nějaká podoba malá tam je ale nic moc
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> myschaak AZNP K.Hora: podoba s vrakem čistě náhodná![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: ta ibiza mi připomína mojí červenou gls...nevim proč![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kaprof: to ne ní das auto,to je auto emocion![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Kaprof: to ne ní das auto,to je auto emocion
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Kaprof: ja ja, das ist eine kleine schöne Autoo
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: nesmyslne fotky, prispevky
- Flasch1994 (udělil Nwkt), důvod: Ničení cizího majetku
- jirkasim1 (udělil Syny), důvod:
- kubasim (udělil Syny), důvod:
- Skoda_130_GL - zrušená registrace (udělil Nwkt), důvod: maďar