skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vraky
dneska jsem viděl jedno červený starý báwo 318 bez značek a už načatý..... za chvilku se do něj pustěj místní somráci a dovlečou ho do blízské sběrny..
-> El_Burro: toho bych se nebál dejme tomu tak měsíc a bude tam stát kastle ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> 1560: Stoho vrak asi ještě dlouho nebude![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Mr_Kubas: -> Hurdis: -> m8rinek: -> Karlos (WIO46): -> Kaprof: už mlčím![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Počáteční stádium vrakózy - už tam stojí zhruba dva týdny, až na odrbaný nárazník a prázdné kolo vypadá k světu. Skoro jak ta, co jsme měli doma, až na absenci střešního okna a kožených sedaček...
-> Don_pepe: Svetřík nepoužívám, leda mikinu, a to i ve feldě, než se roztopí. Prostě auto co má 12l chladící kapaliny, topení na prd a nemá vyhřívání zadního skla není auto na zimu.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Karlos (WIO46): Na to máme vychytávku...............
..říká se jí svetřík![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Hurdis: Možná z hlediska ovládání a toho co to auto zvládne, ale vymrzlej je z toho člověk jak sobolí hovno.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Karlos (WIO46): Tak to jezdíte snad v Prahe ve wintru na sáňkách, když je magistrála pod závějí (2-3cm). Zima bývala výsadou těchto typů. Technika se vyvíjí, řidiči vlčí.
-> Tampajs: Vygumuj a skartuj.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tampajs: Vygumuj a skartuj.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Karlos (WIO46): můžu podepsat :)
-> HLT: Koukám ti je 15-16. Neboj ono tě to přejde.
Jak řikám, občas si pročistit hlavu jízdou v nějaké staré škodovce (990-743) je super, třeba teď se s ní snažím jezdit kdy jen to jde, ale zima je utrpení. Prostě nejlepší je mít tohle jako zábavu a pak mít normální auto na ježdění.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> HLT:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> HLT: Až budeš mít možnost Shakespearovské zkušenosti v podobě zkrocení zlé V8 či V10, možná nabudeš jiných názorů. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> HLT: Ty si autem ještě nejezdil, viď?
-> Kaprof: co není škodovka je u mě sračka
-> HLT: mě to zas tolik jako sra*ka nepríjde![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> fana: Zachránila jednu škodovku!
-> fana: takové sračky ať klidně stříhají![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky. 19.04.10 14:03:21: kdepak jsi přesně parkoval? :)Mam to poblíž?:)
-> Tomáš#K: Myslím že nelakované nárazníky a absence dvířek jsou špatnými příklady. Tam je to jasné, ale neosvětlená zásuvka/zapalovač a podobné kravinky, které jen ukazují "Ha zákazníku, koupil sis socku, tak to musí být vidět!", to je to oč tu běží.
-> minno: , -> Karlos (WIO46): Těžko říct jak hodně to tu výslednou cenu auta ovlivní. Na druhou stranu, kdyby to nemělo nějaký smysl, tak to asi nedělají. Navíc když - jak říká minno - se to dělá i dnes. Viz. třeba Fabia Junior s nelakovanými nárazníky, odkrytou přihrádkou před spolujezdcem, atd, atd. Aspoň, že motor už tam není 1.0 ATH, ale 1.2 HTP, ten je aspoň modernější.
Vy se divíte, že to cenu v podstatě nijak neovlivní, ale u "supersportů" se za odlehčenou, tím pádem lehčí a sportovnější verzi platí víc než za obyčejnou
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Zeke-ten šestý: to odvez do šrotu a ještě na tom vyděláš![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomáš#K: Přesně, i když je to auto k ničemu, je super se v něm projet. Má to kouzlo.
-> minno: Jo no, ono to cenu neovlivní, ale prostě člověku musí ukázat že si koupil socku. Třeba u VW za dob brouka (do ovála to fungovalo snad) to dotáhli až tak, že místo kontrolky dálkových světel byla záslepka.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: Jo no, ono to cenu neovlivní, ale prostě člověku musí ukázat že si koupil socku. Třeba u VW za dob brouka (do ovála to fungovalo snad) to dotáhli až tak, že místo kontrolky dálkových světel byla záslepka.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: No u těch levných Fabií to dotahli tak daleko, že škudlí už i na válcích v motoru. Teď už jsou jen tři
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tomáš#K 18.04.10 23:09:07 napsal:
→ Karlos (WIO46):Proč se to vůbec
vyrábělo… Věci, které tam chyběly cenu podle mě moc nesnížily.
To máš úplne rovnaké ako dnes. Fabia v základnej výbave bez exteriérových dverných líšt, bez podsvietenia zásuvky zapaľovača a podobné kraviny, ktoré výslednú cenu auta nijako neovplyvnia....
→ Karlos (WIO46):Proč se to vůbec
vyrábělo… Věci, které tam chyběly cenu podle mě moc nesnížily.
To máš úplne rovnaké ako dnes. Fabia v základnej výbave bez exteriérových dverných líšt, bez podsvietenia zásuvky zapaľovača a podobné kraviny, ktoré výslednú cenu auta nijako neovplyvnia....
Tak ta tisícovka je hodně přísná
Ale škoda jí
Teď při Rally Šumava jsem parkoval u nějakého servisu (spíš to na mě působilo jako vrakoviště) a kromě několika rozebraných 120 tam hnily i tři erka. A vypadaly že tam asi ještě chvíli budou...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Teď při Rally Šumava jsem parkoval u nějakého servisu (spíš to na mě působilo jako vrakoviště) a kromě několika rozebraných 120 tam hnily i tři erka. A vypadaly že tam asi ještě chvíli budou...
-> Flasch1994: jj land rover v provedeni top chop :-D
v Praze u Motokovu se uklizi plac, na kterym se budou stavet dasi baraky, 25 let se tam nic nedelo a jen se tam hromadil bordel, docela síla, na druhy strane placu je jeste fiat 127, vyfotim jindy
-> Karlos (WIO46): Jo, nic naplat Š 742 už neměla v době své výroby technickou úroveň plně srovnatelnou s tehdejší moderní konkurencí. Moderní auto od AZNP s motorem vzadu byla Škoda 1000 MB. Řada 100/110 a řada 105/120 už ne. To ale nic nemění na tom, že tyhle auta jsou i tak moje srdeční záležitost. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tomáš#K: 105S teď mám, stavitelné opěrky tam nejsou. Jinak pravda, jednu chvíli jsme měli doma dvě auta z ´81, Jedno bylo 120 L (vpodstatě ale překombená komplet do GL s nápravama garde) a to druhé Passat GL5 1,6 D. Sic ten passat nebyl žádný závodník, dalo se s tím jet levně a poměrně svižně. Ovšem to pohodlí bylo nesrovnatelné, jak sezení, tak chování auta v zatáčkách, 5q, všechno.
-> Karlos (WIO46): Jo, tak to ani nevím, že 105 S neměla nastavovatelná přední opěradla. Stejně to nemělo budoucnost. Škodovky neměli v porovnání se západní konkurencí extra dobrou výbavu ani v nejvyšší verzi, natož ve verzi 120 nebo 105 S. Proč se to vůbec vyrábělo... Věci, které tam chyběly cenu podle mě moc nesnížily, i když oficiální dobové ceny v Mototechně neznám.
Ještě že se nezačal vyrábět Favorit 115. To by asi taky byl krok vedle. Zvlášť když si člověk uvědomí do jaké doby a porevoluční konkurence by se auto ,,narodilo".
Ještě že se nezačal vyrábět Favorit 115. To by asi taky byl krok vedle. Zvlášť když si člověk uvědomí do jaké doby a porevoluční konkurence by se auto ,,narodilo".
Vždycky když někde vidím 120 tak se popadám za hlavu, proč jsem si jí nenechal. Jinak oproti 105S měla regulaci sklonu opěradel vpředu.
-> Tomáš#K: to taky byla 120 social edition
-> az141: Ono těhle 120tek se moc nevidí. Nevyrobilo se jich moc. Nejvíc je klasických ,,L".
jj díky moc takovej štítek ještě nemám hned si ho sundám
-> az141: Ano, dělalo. Škoda 120 má stejnou výbavu jako jako Škoda 105 S, ale označení Škoda 120 S nemohli použít, protože bylo již dříve použito u sportovní modifikace řady Škoda 100/110. Proto je u téhle 742 "S" v názvu vynecháno a zůstalo pouze číselné označení 120.
-> az141 18.04.10 18:00:49: Dělalo
a todle je zatím poslední new kára co sem dotáhli kastle shnilá na sračku amotor bude taky na p..... pod autem je volej ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
tady je ta zelená 120 na štítku je jenom 120 nic vc to se dělalo taky???
-> Karlos (WIO46): Tak ok no, tenhle model vůbec neznam. Na první pohled to vypadá jako Volvo nebo Lancie
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: nesmyslne fotky, prispevky
- Flasch1994 (udělil Nwkt), důvod: Ničení cizího majetku
- jirkasim1 (udělil Syny), důvod:
- kubasim (udělil Syny), důvod:
- Skoda_130_GL - zrušená registrace (udělil Nwkt), důvod: maďar