-> minno 01.07.16 13:40:57:
Dědův s 180 tkm byl už v prdeli po všech stránkách. A to byl na to auto celej život vskutku opatrnej, jezdil v optimálních otáčkách s nízkou zátěží polabských rovin, tažný to auto ani nemělo, většinou jezdili ve dvou cesty 5-30 km, někdy i na dovolenou stovky km. To auto nikdy nevařilo, ale přesto praskla hlava, dala se jiná, jetá, díky ní to začlo žrát olej. Vodu to auto žralo snad vždycky. Je fakt, že tu údržbu to auto dostávalo tak nějak všelijakou. Olej se většinou dolejval, měnil jen když už si na to člověk vzpomněl.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
17:37:21
03.07.2016
03.07.2016
palinator
14:59:35
01.07.2016
01.07.2016
miguelias
-> dragon_cb_cz: Jak si motor zajedeš, tak ti slouží. U škodovky s dobře zajetým motorem, kvalitním olejem a vhodným stylem jízdy motor klidně tento nájezd zvládne.
Jsem si vzpomněl na blbca co má 120ku, motor táhne parádně, funguje perfektně, má najeté 54tis. No a ten blbec chce dělat výbrus.
Jsem si vzpomněl na blbca co má 120ku, motor táhne parádně, funguje perfektně, má najeté 54tis. No a ten blbec chce dělat výbrus.
14:49:34
01.07.2016
01.07.2016
dragon_cb_cz
-> minno: Vím, ale motory přes 200 tisíc už jsem taky viděl... asi otázka štěstí, dobrýho oleje, shody náhod... těžko říct. Přeci jen je rozdíl, jestli s tím někdo jezdil dlouhý trasy, nebo krátký postrk a ještě k tomu třeba často s vlekem...
14:37:02
01.07.2016
01.07.2016
miguelias
-> Kocvin: Tenhle fakt ne. Akorát myslím jednou měnil hlavu.
Mám od něj nové zadní světla na oužu. Chtěl za to jen rezervu na feldu. (50kč na vraku)
Mám od něj nové zadní světla na oužu. Chtěl za to jen rezervu na feldu. (50kč na vraku)
14:25:48
01.07.2016
01.07.2016
Kocvin
-> miguelias: Jestli vás ten mistr trošku nevodil za nos..
14:11:17
01.07.2016
01.07.2016
orlando1
Fabia 1.4 tdi 410 000 km
13:53:21
01.07.2016
01.07.2016
miguelias
-> minno: Jak jsem chodil do školy, tak mistr měl kdysi 105ku, a s motorem bez GO najeli 350 000km. Pak ho oddělal jeho syn tím, že nenalel chladící kapalinu.
13:40:57
01.07.2016
01.07.2016
minno
-> dragon_cb_cz: No ale 320 tis. km je takmer 2x toľko :) Motory do 200 tis. km poznám aj ja, že ešte tak nejako s božou pomocou fungovali :)
13:31:29
01.07.2016
01.07.2016
dragon_cb_cz
-> minno: 120kový motor se skoro 180 tisícema na hrbu jsem měl a fungoval vcelku obstojně - speciálně když vezmu v úvahu chybějící ségrovku na pístním čepu a díky tomu vydřenou drážku ve vložce Olej nežral, neměl moc síly, ale to bylo asi spíš karburátorem (nefunkční druhý stupeň).
10:43:09
01.07.2016
01.07.2016
minno
-> K1NYO#2: Prvý majiteľ (resp. auto celý čas v rodine)? 320 tis. km na motore 105/120 bez GO sa mi nechce veriť, nech sa akokoľvek snažím. Resp. nechcem si predstaviť, ako ten motor už posledných 100-200 tis. km fungoval a koľko čoho všetkého žral :)
16:49:00
30.06.2016
30.06.2016
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Ty tam taky nejsou Že bych začal udržovat stav poníků v motoru na +- stejné hodnotě jako tisíce na tachometru? U 9-5 by to celkem šlo (na tacho je jen 270 a nějaký drobný, při dovozu to bylo o 50 stočený) a u 900NG možná taky - tam je na tachu 224 tisíc, tak když pořídím Maptun stage 1, tak budu mít ještě tisíc km rezervu
16:36:55
30.06.2016
30.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 30.06.16 15:38:04: Jako koňý?
15:52:47
30.06.2016
30.06.2016
K1NYO#2
Pri 350 000 km som to prestal ratat :D povodny motor bol do 320 000 a bol bez GO :D akoze rozvody menene a stelovane ventile a olej meneny.... Inak nic :D a dodnes je origo motor funkcny a idlozeny v garazi, potom bol tam upraveny motor 120LS a nejak sa zacal varit.... A teraz je tam motor z favoritu :D
15:41:57
30.06.2016
30.06.2016
Kocvin
-> minno: Nené, přesně 83 tisíc.. teda teď už zas o něco víc..
15:38:04
30.06.2016
30.06.2016
dragon_cb_cz
-> Sejki: Moc nestárnou co? Zvenku vůbec... já bych těch 310 tomu svýmu taky netipoval...
12:48:28
30.06.2016
30.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Co mam ted pujceneho Saaba ma najety 414 tisic a kdybych ho stocil na 200 tak si reknes ze tolik snad ani nemuze mit najeto :)
11:49:17
30.06.2016
30.06.2016
minno
-> Kocvin: takže tak 483 tisíc? :)
20:52:12
09.06.2016
09.06.2016
david 105
-> palinator: FAP filter má ale to neviem koľký, ja som 2. majiteľ a auto mám cca rok
20:39:01
09.06.2016
09.06.2016
palinator
-> david 105:
Kolikátej to má FAP jestli ho ještě vůbec má?
Kolikátej to má FAP jestli ho ještě vůbec má?
20:10:27
09.06.2016
09.06.2016
david 105
-> palinator: je to Citroen C5 2.2hdi rok 2002
-> Sejki: presne
-> haso: je to vlastne ako predfacelift
-> Sejki: presne
-> haso: je to vlastne ako predfacelift
21:27:18
08.06.2016
08.06.2016
haso
-> palinator: c5 pred tou generaciou, ktoru stretnut na cestach dnes
21:25:09
08.06.2016
08.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator: to bude nějakej Francouz...
21:23:33
08.06.2016
08.06.2016
palinator
-> david 105:
Co je to za vozeň?
Co je to za vozeň?
08:26:02
14.04.2016
14.04.2016
Toušík
Tak já jsem dneska na 390tis s feldou na plyn. A nyní jezdím za 500Kč natankuju a 550km najedu což pvažuju za slušný a to ji nějak extra nešetřím
08:00:53
14.04.2016
14.04.2016
Peklo
-> Radza: Ducato
23:31:24
13.04.2016
13.04.2016
doking
-> Sejki - zrušená registrace 12.04.16 18:34:10: Naše tenhle rok překoná 280 tisíc
14:19:02
13.04.2016
13.04.2016
Domajz
08:12:08
13.04.2016
13.04.2016
Syny
Vcera tam padlo 234567 km
22:37:54
12.04.2016
12.04.2016
StepaNoFUN
-> Sejki: Chybí mi (dle tachometru) asi 8tis. do stejný hodnoty... ;-)
18:34:10
12.04.2016
12.04.2016
Sejki - zrušená registrace
Dneska na OI 300000km
23:49:43
10.04.2016
10.04.2016
Majki
-> dragon_cb_cz 06.04.16 16:19:45: vždycky si vzpomenu na tohle a myschska
16:19:38
08.04.2016
08.04.2016
dragon_cb_cz
-> palinator: Tak zase při troše férovosti, 900C stála na přelomu 80tých qa 90tých určitě o hodně (hodně hodně) víc než Favorit... a taky to byla skoro kusová výroba
22:58:11
06.04.2016
06.04.2016
palinator
-> dragon_cb_cz:
Když to vezmu do souvislosti s požadavky Hrdličky v roce 86 nebo kolik že má mít Favorit životnost ne 80, ale 240 tisíc km, tak mi to přijde docela k smíchu. A trochu bych si přál mít do konstrukce větší možnost vidět.
Když to vezmu do souvislosti s požadavky Hrdličky v roce 86 nebo kolik že má mít Favorit životnost ne 80, ale 240 tisíc km, tak mi to přijde docela k smíchu. A trochu bych si přál mít do konstrukce větší možnost vidět.
16:19:45
06.04.2016
06.04.2016
dragon_cb_cz
-> Luky: Skoro bych věřil, že se nestáčelo
15:59:51
06.04.2016
06.04.2016
Luky
-> dragon_cb_cz: po kolikáté?
15:58:59
06.04.2016
06.04.2016
dragon_cb_cz
Tohle má dobrej nálet: auto.bazos.cz/inzerat/...
/SAAB-900-20.php
11:49:42
06.04.2016
06.04.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Petr98 06.04.16 10:56:42: To musí být pan taxikář docela masochista. Pamatuji si, že když jsme si objednávali taxála v pátek večír ve městě, tak jsme samozřejmě nebyli jediní a na taxály čekali i další člověci. V té době jezdily dnes už staré, ale tehdy zánovní mergly, baworáky a z našich značek pak Favorit nebo Forman. To byla vždycky nejvíc prdel, jak přijel mercedes, audina a pak Favorit. První dvě auta odjela plně naložena a Favorit pořád stál. Nakonec musel řidič vylézt a zeptat se zda si někdo objednával taxíka. Překvapivě z těch stojících nikdo.
11:16:19
06.04.2016
06.04.2016
Boomber
-> palinator: Nevím, je to Fab. I. gen a ty budíky tam jsou z výroby,
10:56:42
06.04.2016
06.04.2016
Petr98
-> Boomber: ja jel taxikem hatepeckem a mel najeto 570000.
10:51:03
06.04.2016
06.04.2016
palinator
-> Boomber:
Když je to rok 2006, tak proč to má starý budíky?
Když je to rok 2006, tak proč to má starý budíky?
10:50:15
06.04.2016
06.04.2016
Boomber
Škoda Fabia 1,2 HTP, r.v. 2006. Na autě je vše původní - tlumiče, hlava, těsnění pod hlavou, rozvody atd. Jen se měnily brzdy a výfuk. celkem dobrý výkon na tak kritizovaný motor. A pořád velice pěkně jede a šlape jak hodinky.
08:14:41
03.04.2016
03.04.2016
Radza
-> Peklo: Boxer?
16:54:54
27.03.2016
27.03.2016
Peklo
No možná spolu jeste něco dáme 361362