Tak vy umíte česky líp jak Češi slovensky.
Setkáváte se s ní mnohem častěji než my se slovenštinou. Každopádně já, byť jsem mladšího roku výroby, s ní problém nemám, až na nějaký vaše vychytávky. 

Setkáváte se s ní mnohem častěji než my se slovenštinou. Každopádně já, byť jsem mladšího roku výroby, s ní problém nemám, až na nějaký vaše vychytávky. 




sak ano nieje komunikacia tak sa nevedia vyjadrovat


ale je pravda ze bariera je cim dal vacsia a to sa ten jazik tak podoba



, jak mě nic jiného nerozptyluje, tak to v pohodě dávám. 









už jsem se dostal do takovyho stavu, že mě štve, když cestou do práce nechytnu stojící nebo pomalu šunoucí se kolonu a nemůžu kličkovat. To je aspoň trochu zábava, když už člověk jede do rachoty 


O kus dále jsem ještě při objíždění odstaveného auta na blikačkách při úhybné kličce vyvinul kosmickou rychlost 85 ká em há, což je přiznávám v městské zástavbě rychlost hodna veřejného potrestání na náměstí, ale unikl jsem tak nesmyslným kolonám a domů pak dojel už pokojným tempem. 






Ale nečekal jsem, že mě to tak chytne a bude bavit. Jezdím tedy, pokud neprší, i teď a to už ráno cestou do worku nebývá zrovna nejtepleji. Odpoledne už to jde.








to jo zase po meste to tak nevyuzijes
Většinou jezdím do těch 70 km/h. Víc nepotřebuji, ta pravá zábava začíná ve městě, jak jsi zmínil, kdy se rozjedeš, auta než vůbec zařadí, tak jsi v prachu. S Multivarem se prej dá dostat na 95 a něco, pak uvidíme co dál. 




a v lete je 2takt k nezaplateniu lebo odpudzuje komárov































Donedávna mal aj on škodovku, hnedú 105M. Auto som poznal roky. Viem, že údržbu to auto za celé roky nepoznalo. Zrejme len to úplne najnutnejšie čo bolo potrebné, aby sa ten stroj dokázal ako-tak hýbať. Tak som sa ho pýtal, koľko on na tej svojej škodovke mal najazdené. No a vravel, že mala cez 200 tis. km. A že všetko na nej bolo pôvodné, vrátane motora a plechariny. Menené len drobnosti, raz tesnenie pod hlavou a prkotinky. Že to bolo super auto. Čo si ja pamätám ešte z čias, keď to auto jazdilo, tak na podvozku tam už búchalo asi všetko :) Kyvkové poloosi už mali podľa zvuku dlhšie obdobie dosť značnú axiálnu vôľu, typické buchotanie. Ja by som sa na tom bál jazdiť. Ale jeho to zrejme netrápilo :) Zlaté nervy. Karoséria bola bez jediného ťukanca (až na pomačkané predné čelo). Auto vyzeralo tak nejako relatívne zdravo (žiadne kusy ničoho navonok nechýbali), ale bodová korózia bola snáď všade
Dvere, blatníky, všetko... Asi nikdy neumyté, neošetrené. Motor štartoval vždy na brnk, lepšie ako môj po GO
A ani neklepal, len už bolo počuť, že o tlakoch to vie asi už len zo spomienok....


A vždycky to byla taková Troll-automobilka. 



Ale čekal bych, že tenhle fabrickej tlakoměr bude elektronicky zprzněnej tak, aby ukazoval jenom přetlak.