105L cca 140tkm
Rapid 136 počítaqč se sekl na 73tkm, tak těžko říct..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
A služební felda 1,3 MPi 50 kW se starym gesichtem má 460 000, ale ta už jede z posledního. Jako služební auto jí dával každej plný kotle, takže ráno chytá na 2 válce a až během prvních 200 m se postupně přidávaj další. Exhalace jsou taky srovnatelný se stzudenou LIAZkou

fačko 420 000,ted mi praskla membrána v benzin čerpadle,takže motor je vevnitř pěkně vymytej a začal tlačit do vany...
barkas 43200
motorka po GO asi10 000,předtím podle stavu válce a pístu tak 45000
Rapid se nepočítá,to bude na motohodiny,ale nový motor má ted asi 1100km a jde ven olej,přišel castrol 10W 60:-)
barkas 43200
motorka po GO asi10 000,předtím podle stavu válce a pístu tak 45000
Rapid se nepočítá,to bude na motohodiny,ale nový motor má ted asi 1100km a jde ven olej,přišel castrol 10W 60:-)
moje ex měla 140 (vše původní), na fordu mám 108(vše původní), felicia 39(vše původní), fávo 300-400 (možná tam i něco původního zbylo)
Moje 105 r.v 87 měla při přestavbě na 136 : 233 000 km na původních nápravách a převodovce a na motoru jsem jen jednou měnil těsnění pod hlavou a ložiska vodní pumpy a altíku, jinak vše původní a po roce stání motoru jsem ho dal bráchovi do užofky, kde byl půvpdně ještě obtokáč a strašně žral olej. Po namontování chytl na poprvé a teď už má najeto přes 250 000, asi byl vyrobenej ve středu
a k tomu ho táta perfektně zajel, páč jede jak ďas, skoro nekouří a nebere olej ( mezi výměnama cca 1l dolévání) vyběhaný 120 nemaj šanci. Jinak moje škodule má už taky cca 250 000, ale jen kastle. Nápravy maj od kompletní GO při loňské přestavbě na 136 najeto cca 20 000, převodovka s motorem 1400 ccm, co jsem dělal tuto zimu maj po G.O. cca 800 km.

karkule mela 125tis - ted je ve stavu renovace...
bila je neco malo pres 85 tis - prvni majitel nalital cca 73 tis - je po laku a nejakem vyvareni
-> Majkl: no ale motor ma mnohem vice
bila je neco malo pres 85 tis - prvni majitel nalital cca 73 tis - je po laku a nejakem vyvareni
-> Majkl: no ale motor ma mnohem vice

135 000km

85tis km
asi 1400Km maximalne

720 000 rok nepočítá tachometr 4 karoserie ale blok motoru původní
Na tej mojí užovce je najeto 57895km ale vzhledem k tomu že jsem 3 majitel tak bych na to moc nespoléhal ale co se týče koroze tak na venek to nevypa dánějak moc extrémně zhnilé,a zevnitř nevím protože jsem to moc nekoumal.
Já bych to viděl něco přes 200k, ale před 25 000 byla dělaná GO motoru
na 125tce 53500
pak na rapidu asi 180k a na litru 100k ?200k? 300k? težko říct

tak se pochlubte,já mám na Rapidu přes 180k km a to si ještě myslím,že to první majitel stáhnul (jsem třetí majitel) a až na plechařinu včetně laku (2x) a motoru 742.136 kvůli LPG je všechno takřka původní
