Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria

prohledat
2351 příspěvků (zobrazeno 1751 až 1800) od 29.01.2009 do 17.08.2025, založil/a suri
řadit dle data
18:20:58
25.09.2011
Radek Retro eLeSo
-> 1560: černej znak a ??jinak normální fazol ne??
18:17:51
25.09.2011
1560 - zrušená registrace
18:14:08
24.09.2011
castrol
-> Vojtisek: nehovor tomasovi kde si to odfotil lebo tam tam uz nebude1
08:12:29
24.09.2011
Nwkt
-> Vojtisek: Něco pro Tomasa
08:11:57
24.09.2011
Vojtisek
23:54:22
21.09.2011
lokaj
Já jsem slyšel to stejný, kupé bylo desingově zajímavý+ zábavné jízdní vlastnosti v rukou dobrého řidiče.Tyto vlastnosti byly však u sedanu pro rodinu spíš na obtíž. Navíc GLi bylo vozítkem z bodu A do bodu B pro sociální duchny apod.(něco jako dnes třeba Logan v základní výbavě) a každý kdo mohl ať už pro rodinu nebo práci si koupil normálně uspořádaný, kvalitnější, a rychlejší Kadett, P205,Uno, Fiestu apod.. To nepočítám levnou konkurenci Škody 135 jako Hyundai Pony, Citroën 2CV, Oltcit, Ladu a tak.. Kdežto Rice si tam kupovali ti co chtěli kupé, ale neměli na drahé. Něco jako u nás kult Hyundae Coupe. V každé generaci se ho u nás na korejské kupé docela dost prodalo a má dost fandů,tak proto je RiCů vyrobených taky víc.

A proč je u nás víc GLi. Zaprvé obě auta končila často v kopřivách, na vrakovištích apod.. Ale u nás byla řada Š 105-130 v 90.letech považována stále za normální a rodinná auta a ten kdo chtěl mít dobrou Škodu tak si ji koupil v zahraničí. Byly dražší, ale vyplatilo se to.

Navíc pohledem dnešní doby. Kdyby sis měl ty pro rodinný život dotáhnout z venku ojetý Peugeot 407,nebo Renault Laguna III..Dovezl by sis kupé nebo sedan?? Určitě sedan.. Jen by mně zajímalo kolik se stihlo prodat Favoritů LI, než to VW otčím zatrhl.
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 23:59:40
13:03:04
21.09.2011
rsvancara
-> ondie: ale je to jen teorie, Škodovka neví, kolik jich vyrobila .... prý cca 1000 ks a z toho cca 400 ks sedanů.



V ČSSR mají lidi raději sedany (postavit barák, dovézt víc věcí na chatu), v zahraničí si místo GLi prý každý raději koupil Opla Kadeta (takže tam frčeli spíš kupé), ale to jsem jen slyšel a četl.
11:33:02
21.09.2011
ondie
-> rsvancara: aha..zajímavý..
10:08:20
21.09.2011
rsvancara
-> ondie: v ČR to tak je, v zahraničí je to (prý) naopak (GLi málo, RiCů hodně)
02:23:42
21.09.2011
ondie
-> lokaj 14.09.11 11:34:23: zajímavý informace,co pravíš.. proč si myslíš,že RICů bylo víc ?

Ptám se opravdu naivně,nevím... jen mi přijde že sedanů sem za život potkal/poznal už kotel,ale RIC je dle mě větší vzácnost=laicky míň kusů..z čeho čerpáš?
22:50:05
20.09.2011
lokaj
To ne, to sem dělal dřív a pak sem měl čtyři garáže,čtyři pojizdný/nepojizdný Škodovky čtyři povinný ručenní a peníze z brigád..Teď už jen ovlivňuji majitele ať do toho ještě vrazí peníze, že se jim to vyplatí,nebo ať si ten EKOpopl.zaplatí když nemají kryplkartu,nebo si to jakože beru,ale pak řeknu ať to přepíšou na někoho jiného.Já mám dvě auta a mám co dělat..To mi stačí.Ale obdarovávat to můžu.
22:27:20
20.09.2011
Viliam - zrušená registrace
-> lokaj: V tom prípade máš vážnu úlohu - ZACHRAŇOVAŤ!1
22:19:39
20.09.2011
lokaj
VILIAM:Kromě této mé GLi po kompletní GO kastle, kterou následující majitel nechal ze strachu EKOpoplatku zlikvidovat by mělo na okrese jezdit či stát 7 135 GLi. Ale jen jako spotřebáky s důchodcema nebo staršíma lidma. Takže až se tam něco vážnějšího pokazí tak to půjde taky do šrotu.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 20.09.2011 22:19:39
upraveno 1x, naposled 20.09.2011 22:20:14
22:17:59
20.09.2011
castrol
-> lokaj: fakt nadhera
22:15:32
20.09.2011
lokaj
Pro velký úspěch ji mám vyfocenou ještě zezadu, jen sem to nechtěl zbytečně zahlcovat. ALe byla jak nová.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 20.09.2011 22:15:32
22:06:16
20.09.2011
Viliam - zrušená registrace
-> lokaj: Nie je to tá zelená metalíza, ktorá sa dávala aj na sedany 136?

Edit: U vás v meste nie je GLi žiadna vzácnosť, ako tak pozerám. :)
upraveno 1x, naposled 20.09.2011 22:09:31
22:05:01
20.09.2011
castrol
-> lokaj: pekna fela
22:04:40
20.09.2011
lokaj
na sluníčku ta barva vypadala nádherně, navíc sem si nevšiml nikde rzi, škrábanců a nic.Takže by to mohl být 1988 vývoz?
22:00:50
20.09.2011
Tomaso435
-> lokaj 20.09.11 21:50:39: to vypadá na rok 88, první kousky měli takovou divnou zelenou metlu . . .
21:59:07
20.09.2011
lokaj
A ještě jedna uliční Š 135 GLi.Chudinka tam jen stojí a stojí.To už je poslední foto, slibuju. Byl to úspěšný lov ten den.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 20.09.2011 21:59:07
upraveno 2x, naposled 20.09.2011 21:59:34
21:50:39
20.09.2011
lokaj
Pak sem se chtěl ještě zeptat co je toto za barvu. Je to světle zelená metalíza a na pár starých Favoritech už sem ji viděl. Interiér se mi zdál celkem normální. Vývoz nebo nějaká špešl výbava či motor? Značka je rok 1996.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 20.09.2011 21:50:39
21:50:04
20.09.2011
Milan 136
-> lokaj: nejlepší jsou dušičky. donedávna tu jezdil pán na hřbitov s Tudorem1
21:48:08
20.09.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> lokaj: parádní 2
21:46:44
20.09.2011
lokaj
Jedna vysoce zachovalá Felicia GLXi z roku 1996. Před poliklinikou se najde veteránů..Ještě tam byly dvě Š 100 jedna rok 1971 najeto cca 30.000km druhá rok 1973 najeto 96000km obě jak nové, dále hnědá 120L cca 1988/89, Forman GLX apod. Kdepak Supermarkety a polikliniky tam je 100procentní úspěšnost.

Ještě sem se chtěl zeptat.Felicia 94 měla tři druhy červené barvy že?Tuto,pak světlejší a pak úplně tu světloulinkou nebo ne?A vínovou.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 20.09.2011 21:46:44
upraveno 1x, naposled 20.09.2011 21:47:58
11:52:37
18.09.2011
Vojtisek
Soused od vedle asi leštil a černil jako já1 Jen mi k tomu chybí oranžový blinkry
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od Vojtisek vložen 18.09.2011 11:52:37
22:46:01
17.09.2011
James1991
-> Jura_Favorit:

Vyfotit to nebylo možný, resp. neslušný, pán zrovna nakldádal něco do auta.
21:19:08
17.09.2011
Jura_Favorit
-> James1991: asi jsi nepochopil, tak polopaticky - bez obrázku se budeme furt jen točit kolem nějakých teorií a domněnek, nic víc... Ikdyž koukám, asi už (zaplať pánbu) vyřešeno 47
21:02:23
17.09.2011
James1991
-> Tomaso435:

Tak asi nejspíš jo, ale vypadalo to zajímavě:-)
21:01:33
17.09.2011
Tomaso435
-> James1991: tak to byly sdačky z jinýho auta. pač i feldový švejdy maj pojezdy z normální felddy
20:58:21
17.09.2011
James1991
-> Tomaso435:

Barvou trošku tmavší, to vedení nebylo tak "velké" a mělo to tam tu páčku posunu na místě kam se dávalao otvírání kufru.
20:57:29
17.09.2011
James1991
-> Jura_Favorit:

Promiň, ale třeba někdo bude vědět o jaký jde, nevim jestli se jich dělalo víc těhle anatomických kromě těch klasikých co měly LS apod. Od toho to fórum tady je, abych měl prostor se zeptat, nemyslíš?
20:56:42
17.09.2011
Tomaso435
20:51:40
17.09.2011
Jura_Favorit
-> James1991: otázek milion, obrázek žádný, jakou asi tak očekáváš odpověď?
20:44:32
17.09.2011
James1991
-> Tomaso435:

To sem nezkoumal.. a co to je za sedačky, do jakých výbav se dávaly atd.? Jediný co sem zahlídl tak posun sedačky byl tam jak sem řikal, štelung opěrek sem neviděl.
20:04:54
17.09.2011
Tomaso435
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : .... tak to sem nikdy nezkoumal, ale je možný že má zase pojezdy takový jaký sehnal...

-> James1991: kde to mělo štel opěráku? ve středu nebo ke stranám?
20:00:01
17.09.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Tomaso435: Nemají náhodou obě sedačky páku na podélný posun na stejné (pravé) straně?
upraveno 1x, naposled 17.09.2011 20:00:24
19:57:27
17.09.2011
Tomaso435
-> James1991: to byly nejspíš švejdovi, a prohozená pravá za levou jelikož řidičovu ěl už prosezenou tak si tam dal spolijezdcovu, taky sem tak jezdil :-D
17:38:24
17.09.2011
James1991
Dneska sem zahlídl u obi červenýho Favorita Lx a měl vpředu i vzadu nějaký hnědý sedačky(přitom černej introš). Byly docela dobře anatomicky tvarovaný a posouvání měly u prahu(v místě kam se dává do lepších otevírání kufru), byly to nějaký tajný či vývozní exempláře nebo si to tam spíš někdo dodělal? Majitel byl muž ve středním věku, na tuzera nevypadal...
20:58:52
14.09.2011
m_tsch
Nám ty poklice nepraskaly teda, jen se jedna odtavila při dlouhém sjezdu z kopce na brzdách. Na autě byly určitě 10let.
20:44:29
14.09.2011
Tomaso435
-> lokaj: jak řiká řidič cirkusu humberto, je to polskej šit s logem škoda, plast super kvalita že praskne i když se jen kolo točí, sada stojí asi 190korun . .
19:26:16
14.09.2011
m_tsch
My když ty poklice dokupovali, tak místo slepice byl nápis alca, nebo tak něco.
12:19:29
14.09.2011
Radek Retro eLeSo
-> lokaj 14.09.11 11:40:04: já bych řek,že sou polský možná i italský ale spíš ne,origo z fabriky fakt nejsou,ten znak je šišatej

můžu se mrknout doma co je zezadu napsaný4
12:08:42
14.09.2011
lokaj
Zde přikládám obrázek motoru z Favoritu Li v Mladé Boleslavi.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 14.09.2011 12:08:42
11:40:04
14.09.2011
lokaj
Umíte mi tedy někdo k tomu něco říct? Vím akorát, že byly středové stříbrné pokličky a že 136 byly ploché kulaté s nápisem Škoda a 135 byli pouze do špičky bez nápisu.A po facelitu byli ty černé s logem.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 14.09.2011 11:40:04
11:38:19
14.09.2011
lokaj
Mám dotaz. Na tomto autě jsem viděl poklice, které vím že se v 90.letech prodávaly, ale už nevím jestli to bylo přímo od Škodovky jako zvláštní nabídka,nebo jen doplňkové. Já je pak viděl (cca 2007), jako hodně dlouhý doprodej v jednom zapadlém obchodíku s náhradními díly u náměstí v Třešti. A že tam měli zajímavých věcí starých(nových).Tam frčeli hlavně potahy a spreje.
zvětšit Favorit,Felícia a staršie autá z ulice fotogaléria - obrázek od lokaj vložen 14.09.2011 11:38:19
11:34:23
14.09.2011
lokaj
Ale myslím si, že z trojice Favorit Li, Sedan GLi, Rapid RiC, bude nejvzácnějčí, ale stále nedoceněný Favorit spolu s GLi.Vim že Rapidů se vyrobilo víc než sedanů,už jen proto že to byla propagace automobilky a byl také větší zájem o sporťák.Kdo chtěl tehdá v Kanadě nebo Rakousku rodinný automobil nekupoval Škodu, ale Peugeot 205,Kadett,Ladu Kombi apod..V kanadě už to asi úplně působilo jen jako zpestření nabídky podobných velkých vozidel. A Favorit Li přišel v době kdy už bylo všechno jinak všude. tak si myslím že moc úspěch neměl a tudíž se ho moc nevyrobilo.. A nebo též možná tím, že to mělo být jen vyplnění mezery než Škodovka udělá něco od počátku ekologičtějšího. A pak přišel VW s Boshem a bylo to.
11:30:06
14.09.2011
lokaj
No já sem to taky nevěděl, padž zvenku to poznat není zvlášť když mají na kufru toho Favoritu v muzeu nalepen štítek 136 L. Ale kdysi někdo asi věděl co za typ uchovat do muzea. já sem tam byl na VIP návštěvě díky GLi, které tam nemají a mimo jiných mi právě dovolili si toho Favorita prolézt. Kapotu otevřeli, depozity, hl.restaurátora dali k službám, ten na vše odpověděl,asistentka zase všechno ukázala a to za cenu pár fotek mého Gli před vchodem..
19:15:49
12.09.2011
Tomaso435
-> cPetan: mám 2 nové 4x100 . . kdyby ti to pomohlo :-D ale spíš mi sežeň ještě 2 nové :-D
19:14:00
12.09.2011
cPetan
-> Tomaso435: Akorat ty kola by vic slusely mne 1
19:02:12
12.09.2011
Tomaso435
-> cPetan: :-) přesně takhle bych ji chtěl :-D
Extreme Tyres