skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid Cabrio
prohledat
3920 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 01.10.2009 do 25.03.2025, založil/a skoda_105_L
-> Tuner#2: no... to už je taky 10 nebo 11 let.... já mám od Pavla fotky a nějaký videa jak to vypada.... už to dokonce vrčí. A delaj se brzdy.... teda... jedna rozpadla kostka a asi válec a prasátka... jinak trubky prej jak novy
-> Matsoft 23.08.20 14:15:54: rád bych tomu věřil, ale když vidím tyhle příznaky, tak o tom, že to bude OK pochybuji. Je pravda, že ten Sport co byl před lety v Doksech byl taky povrchove hnůj a podlaha a podbehy vypadali slušně.
-> Matsoft: takže typický auto z UK. Jak překvapivé 

Brambory to nejsou. Podlahy ok. Přední čelo ko, zadní celo ko, zadní i přední kapota ko. Padacka rezervy ko. Prahy na opravu.
-> Matsoft 23.08.20 08:21:46: klasika Anglie, pokud bylo vlhko že spoda, budou to slušný brambory 

-> Tom Troll: no... muzeum by ho mozna dnes chtelo, narozdil od roku 2008/2009.. ale nejsou.
-> Matsoft: Aha, řikal jsem si že jsem ho už někde viděl na fotkách, a vyšašit by kabrio nebylo dneska snadný ani pro muzeum. 

-> Tom Troll: Pujcenej od Jardy Maleho. Stejne jako tabakove garde
Rapid LDD kterej je nafocenej muzeem na stránkách je jejich, nebo jenom pujčenej? Respektive jestli někdy bude na vidění.
-> Tuner#2: tak rozhodne to tajne neni - staci se podivat na ebay aukci... 10579GBP tzn cca 317370czk
-> Matsoft 19.08.20 18:18:22: a za kolik šlo pokud není tajné?
-> Tom Troll: jj, je to ten z ebay... a posledni 4 prihozy byly CZ a SK. pak tam bylo nejake Bulharsko a Anglie....
-> Matsoft: To je ten z ebaye? Sledoval jsem to přihazování, kabria jsou asi jedinej globální artikl kde má Kč největší kupní sílu. 

Jede do CZ. Je mozne, ze bude k videni na srazuv Doksech.... pokud je zas kvuli COVID nezrusime
-> ondie: jak to vypada nevim, ale je to pry v krabici jako strecha.... uvidim az to dovezou... jako nejake strihy to budou ale jak udelane nevim, ale kazopadne by to pry melo byt i calouneni oblouku a kryt plata....
-> Matsoft: Tak ok.. Určitě je lepší něco mít jako mustr,než vařit úplně z vody..
A co si má člověk vlastně představit pod pojmem "šablony" ?
Jsou to jakoby střihy jednotlivých dílů , z jakého materiálu ?
Ono,když by to nějaký čalouník zde ať podle střechy,nebo podle auta znovu dělal,neni už o tak moc práce si ty šablony znovu nakreslit/vyrobit... pro výrobu nějaký serie.
Největší škoda prostě je,že už to nedělají oni..
A co si má člověk vlastně představit pod pojmem "šablony" ?
Jsou to jakoby střihy jednotlivých dílů , z jakého materiálu ?
Ono,když by to nějaký čalouník zde ať podle střechy,nebo podle auta znovu dělal,neni už o tak moc práce si ty šablony znovu nakreslit/vyrobit... pro výrobu nějaký serie.
Největší škoda prostě je,že už to nedělají oni..
-> Matsoft: Ja mám třeba okna sity na ty střeše co je na autě. A ani to není ze sprcky jako ta polyfacto střecha ale i tak je rozpadla na kaši
Jinak je to opravdu origo Polyfacto z roku 2008
-> ondie: No ja jim prave psal mail, protoze jeste cca pred 2 lety byli ochotni pri objednavce 10 strech je vyrobit.... Mail bez odpovedi, tak jsem tam zavolal.. rekli mi, ze maj skladem 3 strechy na luxe... a pri dotazu, kdybych objednal 10 strech na standarda rekli, ze bohuzel nedelaj, ale jsou ochotni odprodat sablony... tak slovo dalo slovo a vcera v 16:30 byly sablony nalozeny a zitra budou na ceste do CR.
Mit origo sablony je lepsi nez aby calounik podle stary seschly nebo roztrhany strechy vymejslel o kolik to ma udelat vetsi aby to sedelo.... Jedina nevyhoda vyroby strech v CR bude ta, ze okna nebudou vareny, ale sity.
Mit origo sablony je lepsi nez aby calounik podle stary seschly nebo roztrhany strechy vymejslel o kolik to ma udelat vetsi aby to sedelo.... Jedina nevyhoda vyroby strech v CR bude ta, ze okna nebudou vareny, ale sity.
-> havlik: Na SUNu byla tehdá nová béžovka ještě od Kubiny,pasoval to tehdy Faťol a seděla skvěle,mám doma z tý várky ještě jednu v krabici nenadrukovanou,tam se jednou uvidí no..
Ale tohle celý téma už je úplně mimo (za tu starou cenu cenu už to stejně nikdo neudělá a v čechách jsou taky šikovný lidi)
Polyfacto je už delší čas mrtvý,ta firma byla prodaná/zrušená/přetransf ormovaná do SMtrimming,kde tohle nedělaj a poslali mě do další,kde pár lidí z Polyfacto údajně zbylo.. Ano MonSoonCarHoods..
Proto mě dost udivuje,co zde teď píše -> Matsoft:
-> Matsoft: Já teď totiž dával v GB tour de exPolyfacto osobně.. a jen mě odkazovali skrz jednu firmu na druhou ve finále na ten Monsoon..
V SMtrimming to vypadá takhle,byli ke mě ochotný,ale jedou jinej level,nějaký škodky maj u rici..
Ale tohle celý téma už je úplně mimo (za tu starou cenu cenu už to stejně nikdo neudělá a v čechách jsou taky šikovný lidi)
Polyfacto je už delší čas mrtvý,ta firma byla prodaná/zrušená/přetransf ormovaná do SMtrimming,kde tohle nedělaj a poslali mě do další,kde pár lidí z Polyfacto údajně zbylo.. Ano MonSoonCarHoods..
Proto mě dost udivuje,co zde teď píše -> Matsoft:
-> Matsoft: Já teď totiž dával v GB tour de exPolyfacto osobně.. a jen mě odkazovali skrz jednu firmu na druhou ve finále na ten Monsoon..
V SMtrimming to vypadá takhle,byli ke mě ochotný,ale jedou jinej level,nějaký škodky maj u rici..
-> havlik: ale ne o tolik.... to je dosti divny....
-> Matsoft: Tohle je taky origo střecha můžu vyfotit krabici.
-> StepaNoFUN: No i to je možný nebo se ta střecha za ty roky srazila i v krabici
-> StepaNoFUN: No i to je možný nebo se ta střecha za ty roky srazila i v krabici
-> havlik: Musíš autu nasadit dietu. Asi moc vyrostlo. :-)
-> havlik: hele nikdy jsme problem nemeli.. optej se Jardy Maleho, Kubiny, Ondieho atd....
-> Matsoft: A bude to pasovat na auto? Protože ta moje nová střecha co byla k autu je na moje auto asi tak o 10cm krátká
Pratele, kamaradi, kabrioletaci - vlastnici aut z GB... mam spatnou zpravu. Monsoon Car Hoods (aka Polyfacto) jiz nevyrabi strechy pro nase milacky... Posledni 3 strechy na Luxe jsem koupil... co se mi ale podarilo odkoupit jsou SABLONY na STRECHY a pravdepodobne i kryty zadniho plata a calouneni oblouku.... V soucasne dobe hledam rozumneho calounika, ktery bude strechy za rozumny peniz schopen usit. Nebylo to levne, tak to nedam z ruky.
Tahle fotka tu uz probehla.. ta svetla strecha vypada zajimave....
-> PeeterCZ: Tiež som si spomenul na prototypy 720. Presne tieto svetlá boli použité aj na nich 

-> PeeterCZ: Buď zahraniční, nebo prostě "prototypové", no. Když si vybavím třeba kryty zadních světel na různých prototypech ze sedmdesátých let, tak ty většinou vypadaly, že je vyráběl spolek modelářů na prvním stupni základky...
...ale účel to splnilo, tak co...
...ale účel to splnilo, tak co...

-> Bukaj: Řekl bych, že ty ovály na prototypovém kilu budou stejné jako na prvních prototypech Š720 z té doby (ještě s českým krabicovitým designem) a nejspíš to bude z něčeho zahraničního.
-> Enggik 01.06.20 22:22:31: Ta halogenová "televize" se právě vyráběla až od 1981 - homologaci má z roku 81...
...ty staré Avie, Liazky apod měly právě tu "placatější" asymetriku a-la Moskvič nebo Warťas. Ale kdo ví, co je na tom prototypovém kilu - koncem šedesátých let PAL nevyráběl asi žádné jiné hlavní světlomety, než kulaté. Oválné jenom mlhovky... a ty asymetrické televize přišly až někdy v průběhu 70. let (nemám doma žádnou, ze které bych mohl přečíst rok homologace)...
...ty staré Avie, Liazky apod měly právě tu "placatější" asymetriku a-la Moskvič nebo Warťas. Ale kdo ví, co je na tom prototypovém kilu - koncem šedesátých let PAL nevyráběl asi žádné jiné hlavní světlomety, než kulaté. Oválné jenom mlhovky... a ty asymetrické televize přišly až někdy v průběhu 70. let (nemám doma žádnou, ze které bych mohl přečíst rok homologace)...

-> Bukaj: Hele, to si úplně nemyslím. Joo, ty hrnce jsou jiný než klasika od 81 na užovce. Ae i z týhle blbý fotky bych si troufnul říct, že ten rámeček je ten vyšší, než na tu asymetrickou lampu. Mimochodem, mám za to, že ta H4 lampa se v té době už vyráběla a používala na Liazkách řady 100/110 

-> Enggik 29.05.20 22:08:38: máš fotky kde by to bylo trochu lip vidět než tady ? :)
-> Enggik 31.05.20 21:10:56: Ale tohle auto ještě mělo ty první Palácké ovály s asymetrikama - to, co máš na Avii. Halogenové "televize" byly až od roku 81...

-> Enggik: To je top, telky jsou na užovky jediná volba.
Potažmo, topical. Nejsem si jistej jestli tu už nebylo.

Potažmo, topical. Nejsem si jistej jestli tu už nebylo.
-> PeeterCZ: Jojo, právě díky těm věcem v interiéru jsem soudil, že to bude něco z předsérie.
Fotky tý modernizace znám, a fakt to vypadalo divně 
-> Tom Troll: Zkoušky v ÚVMV 1976


-> Tom Troll: Zkoušky v ÚVMV 1976

-> Luky: Běžný to bylo až od r. 81, ale užovka na fotce je z předsérie vyrobená někdy v první půlce r. 76 

-> Enggik: Ty záběry s kilem jsou z roku 68, je to propagační video k modernizaci 1000 MB na model 69 se širokým sloupkem a v rámci toho se rovnou pochlubili, co připravují do budoucna :-) To červené erko je úplně první prototyp, který měl ještě palubní desku a volant jako stovka a kliky ven. To kilo je taky prototyp, je to vidět i v interiéru, který má ještě hodně prvků z 1000 MB - kličky, loketní opěrky atd. Na jedné burze jsem viděl sérii originálních fotek z této propagační akce, ale chtěli za to ranec, tak jsem si je jen prohlídl :-)
Co vím, tak modernizace 100/110 plánovaná na r. 72 měla být původně rozsáhlejší a vozy de luxe měly mít ovály (modernizaci připravovali už v předstihu ještě před spuštěním výroby 100/110), nakonec z toho sešlo a modernizace byla minimalistická... naštěstí, protože s těmi ovály to vypadalo otřesně
Co vím, tak modernizace 100/110 plánovaná na r. 72 měla být původně rozsáhlejší a vozy de luxe měly mít ovály (modernizaci připravovali už v předstihu ještě před spuštěním výroby 100/110), nakonec z toho sešlo a modernizace byla minimalistická... naštěstí, protože s těmi ovály to vypadalo otřesně

-> Tom Troll: myslím to kilo. Na té užovce je něco zvláštního?
Jak se to jezdilo na Garde, přijde mi to naprosto běžný


Jak se to jezdilo na Garde, přijde mi to naprosto běžný

-> Enggik: Hezky,tak toho bych si určitě nevšim.