skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
super estelle
-> Jarka130: nejsem si jistý že je to originál ale na první pohled tak vypadala... příští týden ji omrknu a nafotím
-> Edisek: Víš o nějaké? dle mě to problem je sehnat pěknou a za rozumnej peníz
sehnat by právě že nebyl problém, jen jestli by se to vyplatilo
-> Edisek: o peníze jde až později,nejdřív ji musíš sehnat..
-> castrol: taka klasicky prihnita ako kazda pouzivana skodovka ale s originalnymi doplnkami okrem kolies
-> Edisek: podla toho v akom stave
jaká by mohla být cena užovky super estelle ? přibližně aspoň... dik :)
-> palinator: ..tak to víš že tam nějaký budou,jen jestli nevyjde levnějc koupit tu..myslim ty obyč..
Ty širší by se asi dovízt vyplatily..
Ty širší by se asi dovízt vyplatily..
-> palinator:
myslím že cesta do Velké Británie a následne nazpět by tě vyšla sakra draho
ale výlet by to byl luxusní
myslím že cesta do Velké Británie a následne nazpět by tě vyšla sakra draho

ale výlet by to byl luxusní

MOLSO 03.11.10 09:57:36 napsal:
→ Skoda130_GL: vitaj

→ Skoda130_GL: vitaj


-> ondie:
Ale jde mi o to, jestli třeba v GB ještě nejsou na škodovkách, byť vrakách, k nalezení.
Ale jde mi o to, jestli třeba v GB ještě nejsou na škodovkách, byť vrakách, k nalezení.
-> Skoda_130_GL: vitaj 

-> palinator: Tak ta cena je docela úlet,to je jasný.
Ale zas tenhle typ se neshání moc dobře..ale když budeš chvíli číhat,tak na 5palce za slušnou cenu narazíš.
Ale zas tenhle typ se neshání moc dobře..ale když budeš chvíli číhat,tak na 5palce za slušnou cenu narazíš.
-> Gryzly: Madarska... stejna jako na zlute glse... viz galerie od Jardy ze srazu v Szegedu.
-> Matsoft: TA značka je ještě Holandská, nebo už Maďarská?
A jestlipak jste si vsimli te spz na zlute glse z madarska? Ano, je stejna jako na Garde/rapid cabrio (to bile garde s rapidim predkem, ktere bylo pravdepodobne v Kampen om den rode ko)... tudiz tyto 2 vozidla maji stejneho majitele.
Jsou to specialni spz... do provozu se s nimi muze neomezene, jen nesmi vycestovat do zahranici....
Jsou to specialni spz... do provozu se s nimi muze neomezene, jen nesmi vycestovat do zahranici....
-> ondie:
No, přeci jen Meteorů a Apoll je víc, řekl bych. Já mám teď Meteory po renovaci a na jupíky bych uvolňovat další prostředky teď nechtěl, ale počítám, že bych je jednou pořídil.
Docela lidová cena 22000 Kč, tolik nestojej ani fungl nový zlatý 7Jx17 Dotz Shuriken, který bych jednou na nějakým spotřebáku (rozuměj čemkoliv krom 742) chtěl mít...
No, přeci jen Meteorů a Apoll je víc, řekl bych. Já mám teď Meteory po renovaci a na jupíky bych uvolňovat další prostředky teď nechtěl, ale počítám, že bych je jednou pořídil.
Docela lidová cena 22000 Kč, tolik nestojej ani fungl nový zlatý 7Jx17 Dotz Shuriken, který bych jednou na nějakým spotřebáku (rozuměj čemkoliv krom 742) chtěl mít...

-> palinator:
Já myslim,že je jich mraky i tady..jupíky pamatuju jen ve vlnách...zažil sem (konkrétně tady:) totální popularizaci,posléze hlad = ceny v extrému,pak chvíle klidu,pak byla vlna,že ceny padly a byla toho plná inzerce..teď je období klidu,po kterém přijde nic jiného než období hladu
Ale kdybys hodně ! chtěl..tak sou třeba na trhu tyhle:
skoda-virt.cz/cz/.../1367 80-sada-5-ks-al-disku-jupi ter-5-5-jr13-4x130?gotopos t=2...
Já myslim,že je jich mraky i tady..jupíky pamatuju jen ve vlnách...zažil sem (konkrétně tady:) totální popularizaci,posléze hlad = ceny v extrému,pak chvíle klidu,pak byla vlna,že ceny padly a byla toho plná inzerce..teď je období klidu,po kterém přijde nic jiného než období hladu

Ale kdybys hodně ! chtěl..tak sou třeba na trhu tyhle:
skoda-virt.cz/cz/.../1367 80-sada-5-ks-al-disku-jupi ter-5-5-jr13-4x130?gotopos t=2...
Nedaly by se ještě nějaký jupíky, případně jiný ALU z GB dostat?
Přeci jen jich je ještě ve střední Evropě málo.


-> Tomaso435: To tě trochu omlouvá :)
-> afro100: o pavlovi vím,,,,,
-> THOMMY : u škodovek né, v žebříčku hitparády u mě vede favorit :-)))
-> THOMMY : u škodovek né, v žebříčku hitparády u mě vede favorit :-)))
-> ondie: Jeden pěknej zadní nárazník jsem nedávno viděl na jednom zahraničním webu, i za dobrej peníz... :)
-> Tomaso435: Koukám tys toho ještě neviděl...:)
-> Tomaso435: Koukám tys toho ještě neviděl...:)
-> Tomaso435: jj,akorát první prototypy na focení měly v čele místo 8mi děr jen 6 ke chladiči.
-> Tomaso435: predavalo sa to aj tu, bez tych dier v cele a na blatnikoch, bol to prvy model emka
BTW. Pavel P ma tie blatniky na aute tiez ...
BTW. Pavel P ma tie blatniky na aute tiez ...
-> afro100: ajóóó
to fakt vidim prvně....
-> ondie: zajimavý,, takže to se takhle normálně chvíli prodávalo?? nebo jen v zahraničí? , ty díry chladiče . u tej 105ky to vypadá jak když se předek zužuje :-D

-> ondie: zajimavý,, takže to se takhle normálně chvíli prodávalo?? nebo jen v zahraničí? , ty díry chladiče . u tej 105ky to vypadá jak když se předek zužuje :-D
takova krasna estelka a je croska nekteri lidi sou magori
nárazník neni takovej problem vidět aj u nás.... třeba u tohodle frajera
skoda-virt.cz/cz/.../1946 -pitbull-skoda-120
skoda-virt.cz/cz/.../1946 -pitbull-skoda-120
Tiež vyzerá byť pekne zachovalá, bohužial "kros-ka"

-> Tomaso435: Jo tohle auto to tak má,mám víc fotek,ale nechtěl sem to tady až tak hltit fotkama,z této to poznat není..
Prostuduj si tohle: skoda-virt.cz/cz/.../2642 -svet-motoru-83-105-120-pr evedenie-1984
A všimni si počtu otvorů v čele,co jdou do chladiče..to už do výroby takhle ale nešlo,ale díry na brzdy fakt chvíli chyběly,stejně jako blinkry.
Prostuduj si tohle: skoda-virt.cz/cz/.../2642 -svet-motoru-83-105-120-pr evedenie-1984
A všimni si počtu otvorů v čele,co jdou do chladiče..to už do výroby takhle ale nešlo,ale díry na brzdy fakt chvíli chyběly,stejně jako blinkry.
-> ondie 30.10.10 18:30:46: to má fakt čelo bez otvorů pro chlazení brzd?? nebylo by lepší foto někde ze předu jakej koliv škodovky která to tak má?? to sem ještě neviěl

-> ondie 30.10.10 16:47:12: zajímavý,to jsem ještě neviděl

-> ondie: OK, díky
-> afro100:
Ono jich je dohromady mnohem víc,co se tvaru zvenku týče,tak eviduju 5druhů (pak sou drobné změny na dosedací ploše,anebo se v některých druzích lámaly přechody na středící kroužek.
Pak taky berme v potaz,že generace se značili až od MK2 a MK3,takže to ostatní je přiznejme pouhá spekulace.
1. JPC 5.5J (tvarem paprsků nejodlišnější,jiná šířka,hladký límec,zřejmě naprosto odlišný výrobce,od kteréhožto se vlastně začlo "kopírovat")
2. "Já říkám" MK1 (stále ještě hladký límec,5J,paprsky víceménně jako pozdější kusy)
3. "Já říkám" MK2 (neb se od regulérní MK2 moc neliší,akorát tam chybí nějaké nápisy,takže jiná,dle mě ranná forma,5J,vroubek v límci)
4. MK2 (5J,poprvé nápisy označující generaci,vroubek v límci,paprsky mají tvar jako v bodech 2. a 3.)
5. MK3 (5J,vroubek v límci,nápisy označující generaci,ale paprsky jsou už trošku jiné a nejsou tak ostře zaříznuty do středu..většina těchto kol má přípravu na středící kroužek)
Prošly mi pod rukou (až na jeden) všechny tyhle druhy a celkem sem to studoval..
A takováhle hierarchie mi z toho vychází a přijde logická,že to asi tak bylo.
I ta evoluce jak se měnil límec z hladkého na s vroubkem dává dle mě smysl,jak se měnila móda a i to plnilo funkci ochrannou třeba před obrubníky..že si člověk neorval celou plochu límce,ale jen tu hranku.
Ono jich je dohromady mnohem víc,co se tvaru zvenku týče,tak eviduju 5druhů (pak sou drobné změny na dosedací ploše,anebo se v některých druzích lámaly přechody na středící kroužek.
Pak taky berme v potaz,že generace se značili až od MK2 a MK3,takže to ostatní je přiznejme pouhá spekulace.
1. JPC 5.5J (tvarem paprsků nejodlišnější,jiná šířka,hladký límec,zřejmě naprosto odlišný výrobce,od kteréhožto se vlastně začlo "kopírovat")
2. "Já říkám" MK1 (stále ještě hladký límec,5J,paprsky víceménně jako pozdější kusy)
3. "Já říkám" MK2 (neb se od regulérní MK2 moc neliší,akorát tam chybí nějaké nápisy,takže jiná,dle mě ranná forma,5J,vroubek v límci)
4. MK2 (5J,poprvé nápisy označující generaci,vroubek v límci,paprsky mají tvar jako v bodech 2. a 3.)
5. MK3 (5J,vroubek v límci,nápisy označující generaci,ale paprsky jsou už trošku jiné a nejsou tak ostře zaříznuty do středu..většina těchto kol má přípravu na středící kroužek)
Prošly mi pod rukou (až na jeden) všechny tyhle druhy a celkem sem to studoval..
A takováhle hierarchie mi z toho vychází a přijde logická,že to asi tak bylo.
I ta evoluce jak se měnil límec z hladkého na s vroubkem dává dle mě smysl,jak se měnila móda a i to plnilo funkci ochrannou třeba před obrubníky..že si člověk neorval celou plochu límce,ale jen tu hranku.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: kdee ?
vidim tu spomenute len MK I a potom III, v com su od tychto rozdielne MK II mi ale unika ...

-> afro100: právě ti ty rozdíly vyjmenoval
Sorry, blby dotaz, ale nikdy som nepoznal ci su to MK I, II alebo III ... v com su tie kola rozdiene ?
Tady je v LSE M1 ..blatníky bez blinkru,kapota s pavoukem,čelo bez nádechů k brzdám,klínkový těsnění a kola MK3..
-> ondie: Škoda
.
Na garde už mě to taky napadlo :-) .

Na garde už mě to taky napadlo :-) .
-> Quest: Bohužel.
Jak by to asi vypadalo na Garde co ? :)
Jak by to asi vypadalo na Garde co ? :)
-> ondie: A přední máš?
-> Quest: Ten zadní nárazník novej se snažim už nějakej čas dostat z jedný země,ale zatim se mi nedaří přesvědčit prodejce,aby mi ho poslal do čr..je to takovým divným směrem a celkem dálka (jet pro něj je utopie),vůbec nechápu kde se tam takovej novej díl vzal.
Tohle jsem dřív kdesi vygooglil, ale kvalita foto je hrozná.
Náhodou ty nárazníky jsou vážně zajímavý a kupodivu ktomu perfektně pasujou, škoda, ze je asi nebude jentak sehnat
a anglický eMko s tou "vinylovou" střechou taky vypadá báječně
.


-> Matsoft: Chtělo by to nějak vysledovat vzadu ty kytičky s datumem výroby (pokud i tady bývají),ale já mám MK3ky tak nějak spojené už spíš s eMkama.
Na těchto fotkách je to dle mě vše MK3:
30.10.10 15:11:20
29.10.10 23:32:58
29.10.10 23:32:20
29.10.10 23:30:53
Tady: 29.10.10 22:10:40 to vypadá na MK2 (ať už z první či druhé formy)
A ty 5.5J vidim z celého vlákna jen zde:
30.10.10 16:45:24
30.10.10 16:43:18
Dyť to musí bejt celkem dobře vidět ne?
Ty MK3 maj kolem toho černýho středu (jak sou šrouby) ještě tak 2cm pruh prostoru a klíny paprsků nejdou do něj tak hluboko.
30.10.10 15:11:20
29.10.10 23:32:58
29.10.10 23:32:20
29.10.10 23:30:53
Tady: 29.10.10 22:10:40 to vypadá na MK2 (ať už z první či druhé formy)
A ty 5.5J vidim z celého vlákna jen zde:
30.10.10 16:45:24
30.10.10 16:43:18
Dyť to musí bejt celkem dobře vidět ne?
Ty MK3 maj kolem toho černýho středu (jak sou šrouby) ještě tak 2cm pruh prostoru a klíny paprsků nejdou do něj tak hluboko.
-> ondie: nevim zda jsem slepy ci nikoli, ale i na tom letaku mi prijde, ze je to focene jak na 5,5" tak na "normal" jupikach.
Je fakt, ze 5,5" jsou starsi...
Edit: aha, ta fotka bez spz neni uz asi letak, ale i tak... myslim, ze tam patri oba druhy kol.
Je fakt, ze 5,5" jsou starsi...
Edit: aha, ta fotka bez spz neni uz asi letak, ale i tak... myslim, ze tam patri oba druhy kol.
Na letákách je to focené na 5.5J JPC (laicky pořád jupitery),na tom parkovišti před obchodem sou vidět celkem málo známé Jupiter "MK1" (mají hladký límec).
Dole mě na té oranžové a červené SuperEstelce z ulice trochu udivuje že stojej na MK3,to mi úplně nesedí.
Dole mě na té oranžové a červené SuperEstelce z ulice trochu udivuje že stojej na MK3,to mi úplně nesedí.