Tak jsem po zimním odmlčení zase zde.. dnes konečně odplachtování, nalití vody,nasazení nabité baterky a doufoukání kol a krátká projížďka :)
chtěl jsme i něco udělat,tak jsme chtěl vyměnit ten přerušovač blinkrů,ale to co jsem dostal má 3 kontakty a ten můj jen dva na nějž jsou přivedeny 2+2 smotané dráty, tak nevím, no chci letos vyrazit na cestu,takže musím vychytat tyhle ptakoviny aby mi dali STK a všecko to fungovalo jak má ..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skoda 100-prosba o pomoc,rady s opravami
prohledat
380 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 13.06.2011 do 15.12.2018, založil/a Power of Bass
16:49:55
12.03.2014
12.03.2014
Power of Bass
08:01:34
20.11.2013
20.11.2013
Jozka
-> Power of Bass: Kličky jsou v pohodě, jednodušší systém uchycení snad ani neexistuje - opruz je odtrhnout a hlavně znova a správně nalepit ochranej igelit, kterej je pod tapecem.. no a donýst na konci prstu matičku s podložkou a umístit oboje na šroubek, to je teprve zábava !
22:31:52
19.11.2013
19.11.2013
Power of Bass
Dík,
Zrcátko už jsem uchytil,perfektně na to pasovaly M3 nerez šrouby se zapustnou hlavou,jeden (co je přistupný z hrany dveří) sem zajistil samojistnou nerez matkou,vůli druhem jsme chtěl sundat tapec,ale nějak se mi nechtělo koumat jak sundat kličky,držel i tak,díra byla přesná tak jsem dotáh a dobré, drží. snad jsem ho i dobře(funkčně) nastavil :)
Sklo si sám netfoufnu vytahovat, a nemám ted nikoho s kým bych tu operaci proved...
otáčkoměr asi počká, už je kosa a pro letošek už jsem auto přestal řešit (krom toho ,že bych přecijen rád nějakou střechu,kua ..) .
No na jaro to bude asi fofr a nechci vidět jak to budu stíhat dát dokupy tak at to dostanu přes STK zase na značky a mužu bezpečně jezdit (a nedělat ostudu) :P
Zrcátko už jsem uchytil,perfektně na to pasovaly M3 nerez šrouby se zapustnou hlavou,jeden (co je přistupný z hrany dveří) sem zajistil samojistnou nerez matkou,vůli druhem jsme chtěl sundat tapec,ale nějak se mi nechtělo koumat jak sundat kličky,držel i tak,díra byla přesná tak jsem dotáh a dobré, drží. snad jsem ho i dobře(funkčně) nastavil :)
Sklo si sám netfoufnu vytahovat, a nemám ted nikoho s kým bych tu operaci proved...
otáčkoměr asi počká, už je kosa a pro letošek už jsem auto přestal řešit (krom toho ,že bych přecijen rád nějakou střechu,kua ..) .
No na jaro to bude asi fofr a nechci vidět jak to budu stíhat dát dokupy tak at to dostanu přes STK zase na značky a mužu bezpečně jezdit (a nedělat ostudu) :P
08:11:34
29.10.2013
29.10.2013
Jozka
-> Power of Bass: Vypouklina pro montáž na kilo se dá ze 105/120 užovkový podložky zrcátka v nouzi poměrně snadno odstranit rašplí..
10:10:33
26.10.2013
26.10.2013
Bukaj
-> Power of Bass:
Přední sklo nesilikonuj - vyndej ho, očisti lem kastle (ošetři, pokud je orezlý, doufej, že není skrz), očisti gumu, pokud není úplně zpuchřelá a očištěné sklo i gumu nasaď zpět a (pokud nebudeš dávat novou gumu) po nasazení mezi gumu a kastli z kartuše natlač nějaký stále živý tmel, ne silikon - například šedý klempířský tmel, nebo "medvědí hovno".
Zrcátko kilo/užovka je stejné, jen ta plastová podložka se liší - kilo má dveře vypouklé, 742 vyduté.
Mimoto bylo několik variant skla do tohoto zrcátka (liší se barvou - s/bez antireflexu)...
Přední sklo nesilikonuj - vyndej ho, očisti lem kastle (ošetři, pokud je orezlý, doufej, že není skrz), očisti gumu, pokud není úplně zpuchřelá a očištěné sklo i gumu nasaď zpět a (pokud nebudeš dávat novou gumu) po nasazení mezi gumu a kastli z kartuše natlač nějaký stále živý tmel, ne silikon - například šedý klempířský tmel, nebo "medvědí hovno".
Zrcátko kilo/užovka je stejné, jen ta plastová podložka se liší - kilo má dveře vypouklé, 742 vyduté.
Mimoto bylo několik variant skla do tohoto zrcátka (liší se barvou - s/bez antireflexu)...
21:42:41
25.10.2013
25.10.2013
srdcar 120L
-> Power of Bass: Pokud si pamatuji, tak 100vka měla originál zrcátko chromové, protáhle šišaté a bylo uchyceno za rám dveří. Byla taky tzv. sportovní verze kapka na blatník. Jiná verze byla protáhlá chromová nožka na dveře. 105 a další už měly plastová zrcátka obdélníkového tvaru se zakulacenými rohy a pak s ostrými rohy.
Zapojení otáčkoměru je poměrně jednoduché, bývají tam 3 max.4 dráty. Červený je od klíčkového napětí, 2.pojistka zleva. Zelený jde ze zapalovací cívky, od vývodu ke kladívku rozdělovače, zpravidla vývod 1. Modrý je kostra. Černý je osvětlení budíku, pokud ho máš, jinak na pojistku č.3 zleva. Pokud máš přípojné konektory na budíku, tak je to označené kapkou barvy.
Zapojení otáčkoměru je poměrně jednoduché, bývají tam 3 max.4 dráty. Červený je od klíčkového napětí, 2.pojistka zleva. Zelený jde ze zapalovací cívky, od vývodu ke kladívku rozdělovače, zpravidla vývod 1. Modrý je kostra. Černý je osvětlení budíku, pokud ho máš, jinak na pojistku č.3 zleva. Pokud máš přípojné konektory na budíku, tak je to označené kapkou barvy.
12:23:31
25.10.2013
25.10.2013
Power of Bass
tak mám zas o něco blíže k originálu, plastový wesem z 94 zas nahradilo origo chromové zrcátko,ikdyž teda značně olezlé(pupínky) - je nějaký rozdíl v zrcátku na kilo a užovky? nějak se mi ta noha a podložka zdají jinak tvarované,než jsou dveře...
pak s emi podařilo přeoperovat chrom obroučku z jednoho budíku na otáčkoměr který si chci (bez nějakých nevratných montážních zásahů) nainstalovat :) neni to lumel ale obyč.,ale fungovat snad bude i tak jen bych chtěl poradit jak ho kam zapojit v kile - z které pojistky vzít +, kam ukostřit a hlavně odkud se bere "signál" , dík
pak s emi podařilo přeoperovat chrom obroučku z jednoho budíku na otáčkoměr který si chci (bez nějakých nevratných montážních zásahů) nainstalovat :) neni to lumel ale obyč.,ale fungovat snad bude i tak jen bych chtěl poradit jak ho kam zapojit v kile - z které pojistky vzít +, kam ukostřit a hlavně odkud se bere "signál" , dík
19:06:40
20.10.2013
20.10.2013
Power of Bass
čelní sklo..
20:44:26
17.10.2013
17.10.2013
Bukaj
-> Power of Bass:
Jakou gumu chceš osilikonovat? Nebo jakou lištu?
Jakou gumu chceš osilikonovat? Nebo jakou lištu?
18:17:49
17.10.2013
17.10.2013
Power of Bass
-> Bukaj: tak,že by to byly drátky k tomu "pípátku" na deklu pod volantem ? to mi jedine přišlo takove přibastlene :) musel byhc to odpojit,jeslit to bude blikat a pipat.. to se blbě řeší z hlavy,když je auto pod plachtou a hrabal sem se v tom v pondělí .. prostě uvidím,až to vyměním,co to bude dělat....
asi by bodla i nová guma,nebo prostě dobrá guma.. nvm proč mě tam pořád teče, nvm jeslti pomůže osilikonovat kolem dokola,protože to muže tec i lištou(?) a tu neosilikonuju ...
asi by bodla i nová guma,nebo prostě dobrá guma.. nvm proč mě tam pořád teče, nvm jeslti pomůže osilikonovat kolem dokola,protože to muže tec i lištou(?) a tu neosilikonuju ...
17:44:56
17.10.2013
17.10.2013
Bukaj
-> Power of Bass:
Starý Favorit má stejný přerušovač, jako 105/120, nový model má už elektronický. 105/120/Fa přerušovač se od 1000/100 přerušovače liší tím, že má zvukovou indikaci (cvaká nahlas - mechanické kladívko na kontaktu při jeho rozpojení klepe do hliníkového obalu).
Jestli tam máš přimotané vodiče navíc, možná je to nějaký bastl něčeho přídavného (nemáš dodělané boční blinkry?)...
Starý Favorit má stejný přerušovač, jako 105/120, nový model má už elektronický. 105/120/Fa přerušovač se od 1000/100 přerušovače liší tím, že má zvukovou indikaci (cvaká nahlas - mechanické kladívko na kontaktu při jeho rozpojení klepe do hliníkového obalu).
Jestli tam máš přimotané vodiče navíc, možná je to nějaký bastl něčeho přídavného (nemáš dodělané boční blinkry?)...
16:24:59
17.10.2013
17.10.2013
Power of Bass
-> Bukaj: -> dragon_cb_cz: jo, je to tam psaneé,asi kvuli te skleněné trubičce uvnitř obálky dělaji s bublinkovou folii (tou "praskací" ) :)
ten do fava už je elektornický?
je nejak určene kery kabel ma byt kam připojený pro spravnou funkci? a taky tam máte 4 dratky - (2 a 2 přičemž jeden je do konektoru nalisovany a ruhy vždy jen přes bužirku "přimotaný".. ?
posledně co jsem to byl projet mi přestala problikávat kontrolka brzd,aniž bych s tím něco dělal (krom toho štelování "kolíku u spojky") ,trochu z toho mám pocit ,že víc zabírá zadek jak předek,a hned to "flokuje".
ten mogul (do převodovky - trans 80w-90) neměli, tak mi dali od cinolu PP80 (že pry to je naharada,s tim,že ta 90tka je nahovno na tu zimu kvuli tuhosti - to jsem se ptal v jinem tematu...), 2l = 140kč.
ten do fava už je elektornický?
je nejak určene kery kabel ma byt kam připojený pro spravnou funkci? a taky tam máte 4 dratky - (2 a 2 přičemž jeden je do konektoru nalisovany a ruhy vždy jen přes bužirku "přimotaný".. ?
posledně co jsem to byl projet mi přestala problikávat kontrolka brzd,aniž bych s tím něco dělal (krom toho štelování "kolíku u spojky") ,trochu z toho mám pocit ,že víc zabírá zadek jak předek,a hned to "flokuje".
ten mogul (do převodovky - trans 80w-90) neměli, tak mi dali od cinolu PP80 (že pry to je naharada,s tim,že ta 90tka je nahovno na tu zimu kvuli tuhosti - to jsem se ptal v jinem tematu...), 2l = 140kč.
22:48:35
13.10.2013
13.10.2013
dragon_cb_cz
-> Power of Bass: Jak píše -> Bukaj: , problém je spíš v dopravě než v přerušovači jako takovém... mám tu nějaký přebytečný kus a pak nějaký který mi z přebytečných kusů věnoval právě -> Bukaj: , chybí akorát ta obálka... zítra zkusím na poště koupit, hoď mi do SZ adresu.
22:17:19
13.10.2013
13.10.2013
Bukaj
-> Power of Bass: Přerušovače mám, jen nevím s tou obálkou - je to dost kehká věc, která nesnese náraz (alespoň tam píšou "chraňte před nárazem")
20:49:22
13.10.2013
13.10.2013
Power of Bass
-> dragon_cb_cz: no já ho jen kontroloval jak to vlastně vůbec uvnitř funguje.. a nepřišel mi poškozený,jen sem konkorem přetřel kontakt...
-> Eidy: to ale nebude origo ...
a nemáte kdyžtak někdo nějaký ? obálka to snad snese :) (poslal bych peníze na učet).
-> Eidy: to ale nebude origo ...
a nemáte kdyžtak někdo nějaký ? obálka to snad snese :) (poslal bych peníze na učet).
02:12:18
13.10.2013
13.10.2013
Eidy
-> Power of Bass: Dej tam přerušovač z Fava a je po problému ;)
00:16:51
13.10.2013
13.10.2013
dragon_cb_cz
-> Power of Bass: Přerušovač opravovat je nesmysl, když nový ti dá pomalu každý zadarmo...
17:17:01
12.10.2013
12.10.2013
Power of Bass
aha, tak možná to bude ta převodovka, uvidíme jestli tomu pomůže pak ta výměna oleje (je možné,že ho tam už moc nebude).
taky jsem si s tim hral hodku,dvě, zbytečně hledal přerušovač,kvůli tomu blbému chodu blinkrů, vyndával radio,rozdělával plasty kolem volantu, snažil se vytahnout budiky (bezuspěšně), akorát sem si kkt šroubovakem udělal dirku to tapecu jak mi ujel.. pak sme zistil,že přerušovač je v kufru... rozdělal jsem ho,přečisil kontakt,pohybal s dratama a chvili to fungovalo všechno,ikdyž teda to blikání má dost dlouhou časovou prodlevu-rychlejší je jen když se jedna žárovka odpojí), ted mi ale zase nereaguje na spinač vystražneho "trojuhelniku". . přestává mě to bavit....
taky jsem si s tim hral hodku,dvě, zbytečně hledal přerušovač,kvůli tomu blbému chodu blinkrů, vyndával radio,rozdělával plasty kolem volantu, snažil se vytahnout budiky (bezuspěšně), akorát sem si kkt šroubovakem udělal dirku to tapecu jak mi ujel.. pak sme zistil,že přerušovač je v kufru... rozdělal jsem ho,přečisil kontakt,pohybal s dratama a chvili to fungovalo všechno,ikdyž teda to blikání má dost dlouhou časovou prodlevu-rychlejší je jen když se jedna žárovka odpojí), ted mi ale zase nereaguje na spinač vystražneho "trojuhelniku". . přestává mě to bavit....
12:30:07
12.10.2013
12.10.2013
Eidy
-> Power of Bass: Ani spojkovej okruh bez kapaliny na to nemá vliv. Pružiny prostě přitáhnou vypínací páku nadoraz a ložisko musí stát. Ale jestli slyšíš slabý šustění a po vyšlápnutí spojky to utihne, tak jsou to ložiska v převodovce. Po rozpojení spojky se přestanou točit a ztichnou. Jestli to není nic hlasitýho, tak to neřeš.
12:26:02
12.10.2013
12.10.2013
Power of Bass
-> Jozka: odtlačit to jde,šteloval jsem na oba směry a stejně to tření pořád slyšim (a se sešlápnutím spojky utichne,tak si mylsím,že normální to není), nemůže mít vliv brzdovka?-zavzdušnění? nebo je to blbuvzdorné a odolné,ikdyž brzdy zavzdušněné při výměně kapaliny byly... fakt je že jsem to šteloval-točil v závitu i prsty,klíč vlastně nebylo třeba... asi na to ještě kouknu,ale dost nešikovně s etam leze za ty sedačky (aby si člověk nedokopal potahy atd)
09:02:01
07.10.2013
07.10.2013
Jozka
-> Power of Bass: Stálej záběr ložiska je jen otázkou seřízení, čili 2x klíč velikosti 12 (nebo někdy 12 + 13). Sundá se plastovej deklík, přístupnej ze zadního zavazadlovýho prostoru, objeví se palec a vypínací páka - a ta by měla jít cca o 2 mm odtlačit směrem dozadu s minimálním odporem. Pokud nejde, zkracuje se tyčka, tj. vypínací vehement ("palec") se zašroubuje hlouběji na tyčku, civící z pomocnýho spojkovýho válce.
K rozhození nastavení může dojít i samovoně za provozu, když se uvolní kontramatka, palec se sám od sebe na tyčce povoluje - vysouvá.
Jakýkoliv další závady spojko-převodovkový už jsou o mnoho složitější..
A na čtyřhrany je dost dobrej i kvalitní francouzák nebo stavitelnej klíč, ani nevím, že by na zátky někdy nějakej spešl klíč byl běžně dostupnej..
K rozhození nastavení může dojít i samovoně za provozu, když se uvolní kontramatka, palec se sám od sebe na tyčce povoluje - vysouvá.
Jakýkoliv další závady spojko-převodovkový už jsou o mnoho složitější..
A na čtyřhrany je dost dobrej i kvalitní francouzák nebo stavitelnej klíč, ani nevím, že by na zátky někdy nějakej spešl klíč byl běžně dostupnej..
16:25:34
03.10.2013
03.10.2013
Power of Bass
s vidinou,že na to autí nebudu moct dobře půl roku sáhnout jsem neodolal a ikdyž bych rád na jaro předek rozebral a dal do laku (+ "ty věci okolo"), tak jsem to nakonec stejně provizorně poskládal a byl krátce projet :) jenom přerušovači blinkrů se nějak nechce přerušovat (kontakty jsou,všechny přední i zadní svítí -každá strana tehdy kdy má, nebo občas nepravidelně probliknou,at už při směrovce nebo výstražném..)...
16:11:19
02.10.2013
02.10.2013
Power of Bass
-> Jozka: Co já vím,je to možné, co by to pak znamenalo-obnášelo ve smyslu opravy ?
letmo si vybavuji,že mi předchozí provozovatel říkal něco o vyměně převodovky nebo co.. ale to by to auto musel dostat do ruk mechanik, pro mě to jezdí a funguje.. a tech par set km co to za tu dobu "nějak" najelo zatim hodnotim jako funkční stav (mluvím -li o převodovce).
přístup ke šroubům je teda nahovno, navíc 4hrany na kere nemam nastroj,takže když není rampa (zvedák) tak přes ůkotrolní šroub" stejně nic nezistim.. a spíše by to chtělo ven,očistit,přetěsnit...
někdy mám z toho všeho fakt pocit největší marnosti a takové nahovno práce.... :-/
letmo si vybavuji,že mi předchozí provozovatel říkal něco o vyměně převodovky nebo co.. ale to by to auto musel dostat do ruk mechanik, pro mě to jezdí a funguje.. a tech par set km co to za tu dobu "nějak" najelo zatim hodnotim jako funkční stav (mluvím -li o převodovce).
přístup ke šroubům je teda nahovno, navíc 4hrany na kere nemam nastroj,takže když není rampa (zvedák) tak přes ůkotrolní šroub" stejně nic nezistim.. a spíše by to chtělo ven,očistit,přetěsnit...
někdy mám z toho všeho fakt pocit největší marnosti a takové nahovno práce.... :-/
08:12:14
30.09.2013
30.09.2013
Jozka
-> Power of Bass: Jeden - dva páry mřížek na kilo asi doma mám, když si vzpomenu, můžu mrknout, zda nemají nakorodovaný lamelky..
Netočí se ti spojkový ložisko pořád (= vypínací páka bez vůle) ?
Netočí se ti spojkový ložisko pořád (= vypínací páka bez vůle) ?
17:50:32
27.09.2013
27.09.2013
Power of Bass
dneska jsem to po mesici,dvou zase startoval a .. pořád nevím co a porč mi vydává za hluk v převodovce, při sešlápnutí spojky to utichne,jinak je slyšet takové.. tření ..asi jako když se protáčí předním kolem u zvedlého auta,nebo jak to popsat.. a to i za klidu,když auto stojí a je dany neutral.
13:39:51
27.09.2013
27.09.2013
Power of Bass
nj ale tak co už s tím,když je to načaty a oloupaný tak,že už to nejde pastou ani ničim jinym spravit,leda to celé zbrousit a na novo, nebo (sehnat a) chromovat jine mřížky, aby taky byly v použitelném stavu... viděl jsme to tu ve fotkách i u někoho na žábrové Mb ,že měl chrom žábry :) a mě se to líbí (taky na bílem autě). pochopitelně,jak mi řeknou 1500,- ,tak to nechávám jak to je .. :D a až to bude moc tak to vyřeší nějaký stříbrný sprej nebo tak něco..
Hlavně jsem ted pitomec zjistil,proč mi ten držák nepasuje, nvm kdo to tam kdy jak prasil,ale on JE fyzicky o nějaký ten centák kratší než ten z druhé strany, nějak sem si toho předtím,i poté co jsem to sundal nevšim , tak mám druhé držáky,tak někerý obrousím a pujde tam ten,snad už to pak bude dobré.. takže tohle by snad bylo vyřešeno..
Barvu a celkové skládání (nárazník a světla) už nechám na příští rok, protože ted už je pozdě (nemám podmínky-garáž) ,ale pak to asi celé (předek) rozeberu a plechy (čelo,vblatníky,kapota) pujdou do laku,podběhy se oškrabou a celkově prostě by byla nejlepší generálka ,apon toho "předku" a hura na tehcnickou a jezdit.. ten zbytek zas nějak postupně "potom"... dle možností ...
Hlavně jsem ted pitomec zjistil,proč mi ten držák nepasuje, nvm kdo to tam kdy jak prasil,ale on JE fyzicky o nějaký ten centák kratší než ten z druhé strany, nějak sem si toho předtím,i poté co jsem to sundal nevšim , tak mám druhé držáky,tak někerý obrousím a pujde tam ten,snad už to pak bude dobré.. takže tohle by snad bylo vyřešeno..
Barvu a celkové skládání (nárazník a světla) už nechám na příští rok, protože ted už je pozdě (nemám podmínky-garáž) ,ale pak to asi celé (předek) rozeberu a plechy (čelo,vblatníky,kapota) pujdou do laku,podběhy se oškrabou a celkově prostě by byla nejlepší generálka ,apon toho "předku" a hura na tehcnickou a jezdit.. ten zbytek zas nějak postupně "potom"... dle možností ...
07:33:30
23.09.2013
23.09.2013
Jozka
-> Power of Bass: Připravit orezlý - načnutý zadní mřížky pod chrom, aby to nějak vypadalo.. na výsledek bych si teda nevsadil .. Ne že by to nešlo, ale leští se do hladka pěkně blbě.. Volil bych komaxitovej základ spíš a přes něj pak cokoliv..
23:16:49
19.09.2013
19.09.2013
Power of Bass
ok ,neva,tohle přehřívaní a dobové řešení mi taky přijde zajimavé a taky jsem díky tomu našel něco pro mě ještě zajmavějšího (tenhle prototyp mi nějak unikl přiznám se , a když se pitvaj octavie aby z nich byly felicie,že by tohle z MBsa mohlo být zajmavější :) mbček je snad zatím dost a nebylo by to pajcování jiného auta jako spíš druhovýroba něčeho co skončilo jako prototyp :P ) :) www.skodahome.cz/veteran/
2226-skoda-990-roadster-le
genda-se-vratila.html
Jinak mám dodělanou i druhou dvojci kol,jak bude venku líp tak nahodím a už reším jen ten lak přední části (blatníky,čelo,kapota) a napasování nárazníku - jak správně "nastavit" (otočit-zkřivit) držáky.. ?
Ted mě napadlo do už převrtávaného držáku na bourané straně... ikdyž to nejde vypodložit,když je "krátký",protož e se uchycuje kratkym šroubem gumy... tak,leda svařit několik matek (2-3) ? a gumu do matky z jedné strany a přes narazníku šroub do těch matejk z druhé strany ? nebo to je moc velká prasárna? ted se neda dělat venku,tak se mi nechce experimentovat s druhyma drzakama,ale ten co je ,je kratky i prervrtany a nvm kolik jeste ubirat uz tam moc materialu navic neni ,leda druhou pasovinu a vyrobit asi .. (asi je to hold trochu vic vmačklý dovnitř,nebo nevím proč to otolik nepasuje (blatník,čelo,vanička,mož ná i nadrž měněné,ale podběh původní) - můžu někdy dát fotku z vnitřku kufru nepříjde mi to zas tak zbořené,spíš jen vlnka a slouplý lak..
Pak bych potřeboval palivovou hadici k nadrži, mám ji nejakou popraskanou a nechci aby mi z toho benal uchcaval a vypařoval se (bordel by tam jit nemel,je to kryte dodelavanym podbehem,ale i tak...) .
Taky se planuje nechat přechromovat ty zadni mrizky,ale asi to bude rána,ale orezle už je to dost,tak co s tím ? myslím,že se tam k tomu ten chrom hodí, než to patlat barvou jako to má každý...a mít "vyleštěné" relativně slušně vypadajici auto s orezlyma mřižkama taky nechci.
Taky bduu muset nějak ohnout nebo podobnou magií upravit držák/pant kapoty na te bourane straně,pač mi to tam pořád nechce sedět,ikdyž je nastavený jak nejníž to jde..
ještě s tím bude hodně srandy... ale tak snad už se bude dát jezdit,te duž je to tak akorat na zazimování,ale na jaro bnych hned rád a technickou a na značky a sem tam to protáhnout z hecu to postavit mezi ty moderní káry před fabriku :D a kua sned jednuc i nejaky ten sraz ...
Jinak mám dodělanou i druhou dvojci kol,jak bude venku líp tak nahodím a už reším jen ten lak přední části (blatníky,čelo,kapota) a napasování nárazníku - jak správně "nastavit" (otočit-zkřivit) držáky.. ?
Ted mě napadlo do už převrtávaného držáku na bourané straně... ikdyž to nejde vypodložit,když je "krátký",protož e se uchycuje kratkym šroubem gumy... tak,leda svařit několik matek (2-3) ? a gumu do matky z jedné strany a přes narazníku šroub do těch matejk z druhé strany ? nebo to je moc velká prasárna? ted se neda dělat venku,tak se mi nechce experimentovat s druhyma drzakama,ale ten co je ,je kratky i prervrtany a nvm kolik jeste ubirat uz tam moc materialu navic neni ,leda druhou pasovinu a vyrobit asi .. (asi je to hold trochu vic vmačklý dovnitř,nebo nevím proč to otolik nepasuje (blatník,čelo,vanička,mož ná i nadrž měněné,ale podběh původní) - můžu někdy dát fotku z vnitřku kufru nepříjde mi to zas tak zbořené,spíš jen vlnka a slouplý lak..
Pak bych potřeboval palivovou hadici k nadrži, mám ji nejakou popraskanou a nechci aby mi z toho benal uchcaval a vypařoval se (bordel by tam jit nemel,je to kryte dodelavanym podbehem,ale i tak...) .
Taky se planuje nechat přechromovat ty zadni mrizky,ale asi to bude rána,ale orezle už je to dost,tak co s tím ? myslím,že se tam k tomu ten chrom hodí, než to patlat barvou jako to má každý...a mít "vyleštěné" relativně slušně vypadajici auto s orezlyma mřižkama taky nechci.
Taky bduu muset nějak ohnout nebo podobnou magií upravit držák/pant kapoty na te bourane straně,pač mi to tam pořád nechce sedět,ikdyž je nastavený jak nejníž to jde..
ještě s tím bude hodně srandy... ale tak snad už se bude dát jezdit,te duž je to tak akorat na zazimování,ale na jaro bnych hned rád a technickou a na značky a sem tam to protáhnout z hecu to postavit mezi ty moderní káry před fabriku :D a kua sned jednuc i nejaky ten sraz ...
12:35:30
19.09.2013
19.09.2013
dragon_cb_cz
-> Lůďa: m8rinek to měl vyrobené na eRko myslím také nějak dobově.
09:05:11
19.09.2013
19.09.2013
Koblet
-> Lůďa: A nebo to můžeš udělat takhle - www.skodahome.cz/veteran/
1986-retrorady-%E2%80%93-z
lepseni-chlazeni-vozu-skod
a.html
07:24:56
19.09.2013
19.09.2013
vhml
-> Lůďa 19.09.13 06:21:17: vemeš dorazy přední nápravy, vmáčkneš do nich matičku, našroubuješ do čela. Trn v kapotě vyndáš, vemeš svářečku a náležitě nastavíš vhodným šroubem.
06:21:17
19.09.2013
19.09.2013
Lůďa
Snad nebude vadit, když se s otázkou ohledně Kila přidám sem. Chtěl jsem se zeptat, kdo jezdíte přizvednutou zadní kapotu, jakým způsobem ji máte podloženou? Někde jsem zahlídnul, že snad existuje i nějaký origo díl pro prodloužení zámku, nemá někdo? Děkuju...
13:34:31
12.09.2013
12.09.2013
Nwkt
-> Power of Bass: Co by, prostě najednou rána a auto se naklonilo. Výsledek vidíš
13:30:55
12.09.2013
12.09.2013
Power of Bass
-> Nwkt: ? wtf ?
12:47:34
12.09.2013
12.09.2013
Eidy
-> Power of Bass: To bude jenom v protektoru. Vem drát a bodni do toho. Uvidíš jak hluboký to je.
12:13:19
12.09.2013
12.09.2013
Power of Bass
vím,že to není o nic lepší, ta stará mrdka to z blízka prostě nebere... ale když na to koukámbude to jen prasklinka v tom přilepeném plášti protektoru,takže by to mělo být OK ? ...
20:23:26
11.09.2013
11.09.2013
Power of Bass
-> Eidy: njn byla tma a fotak to nebral s bleskem to neslo z blizky,pac sem to mel strikle "obnovovacem".. zkusim to zitra pres den znovu .. proste prasklina v boku plaste asi o delce 2cm ... nvm jak je to hluboké a co je jetšě "dobré",aby to nejeblo uplně... kolo půjde na předek (tam je konstrukce pláště předpokládám i více namáhaná tlaky do stran než v zadu... )
tak si uvědomuju,že na "spotřebáku" mám taky větší takovy "mrdanec" taky na přední gumě (cca 10let staré - dojiždím vzorek), s tím teda jezdím jinak a drží to,ale nvm jak je to s konstrukcí gum protektorovaných,dělaných ještě za totáče...
tak si uvědomuju,že na "spotřebáku" mám taky větší takovy "mrdanec" taky na přední gumě (cca 10let staré - dojiždím vzorek), s tím teda jezdím jinak a drží to,ale nvm jak je to s konstrukcí gum protektorovaných,dělaných ještě za totáče...
20:01:44
11.09.2013
11.09.2013
Eidy
-> Power of Bass: fotka jak z nosu. Vidím metr a tuším pneu.
19:59:38
11.09.2013
11.09.2013
Power of Bass
trochu sem se zadrbkal s laděním předního nárazníku, zajímalo by mě,jak mají správně být otočené a ohnuté držáky? sundat to šlo ,díky vloženým podběhům a že to nebylo zakypane tlumexem ,krásně , ale na jedne straně (té bourané) jsou už uchyty převrtávané a stejně,když to chytím do blatníků,tak je ten držák "krátký" ...
vyladil sme blinkry,aby hezky koukaly ven,i za cenu toho,že jsem na jedne straně přes hardu ohybal plech nárazníku,stejně nvm proč bývají tak vykroucené "ven", následně přislušným poladěním držáku.. blinkry jsme nakonec nedával ty s novýma krytkama,ale dal původní pač ty jsou taky ještě pěkné ...
nicméně, s čím mám problém, ted při natírání disků,mi u posledního (mimochodem asi původní disk z roku 71 - značení oproti pozdějším co mám z 87meho je zevnitř :) ) nalezl jsem prasklinu na gumě a nvm jestli to může být nebo to smrdí defektem a havárkou... snad to z fotky bude vidět..
vyladil sme blinkry,aby hezky koukaly ven,i za cenu toho,že jsem na jedne straně přes hardu ohybal plech nárazníku,stejně nvm proč bývají tak vykroucené "ven", následně přislušným poladěním držáku.. blinkry jsme nakonec nedával ty s novýma krytkama,ale dal původní pač ty jsou taky ještě pěkné ...
nicméně, s čím mám problém, ted při natírání disků,mi u posledního (mimochodem asi původní disk z roku 71 - značení oproti pozdějším co mám z 87meho je zevnitř :) ) nalezl jsem prasklinu na gumě a nvm jestli to může být nebo to smrdí defektem a havárkou... snad to z fotky bude vidět..
08:16:36
02.09.2013
02.09.2013
Jozka
-> Power of Bass: Jo, nalepit na roh chladiče proužek gumky cca 1 mm tlustej by asi riziko minimalizovalo dostatečně.
-> Bukaj: Chaooozz . U nás patří šavle spíš na motorku, asi jak jsme blízko Strakonic (=přední vidlice), podelným ramenům se říká ramena ... ale nakonec se stejně vždycky nějak domluvíme.. .
Ten chladič mě potkal prvně (a doufám naposled) před nějak před 10ti lety, jak jsem byl zvyklej na ty malý embéčkový, vůbec mě nenapadlo tohle ohlídat. Výsledkem bylo, že se na plošce cca 1 cm2 plech přeleštil na tloušťku průklepovýho papíru a nakonec se protrhl.
-> Bukaj: Chaooozz . U nás patří šavle spíš na motorku, asi jak jsme blízko Strakonic (=přední vidlice), podelným ramenům se říká ramena ... ale nakonec se stejně vždycky nějak domluvíme.. .
Ten chladič mě potkal prvně (a doufám naposled) před nějak před 10ti lety, jak jsem byl zvyklej na ty malý embéčkový, vůbec mě nenapadlo tohle ohlídat. Výsledkem bylo, že se na plošce cca 1 cm2 plech přeleštil na tloušťku průklepovýho papíru a nakonec se protrhl.
11:14:27
30.08.2013
30.08.2013
kamikaze
11:05:02
30.08.2013
30.08.2013
Luky
-> Bukaj 30.08.13 10:59:51: já myslím že už tady takový nějaký slovník dokonce někde je...
10:59:51
30.08.2013
30.08.2013
Bukaj
-> Jozka: Hm, s prodřeným chladičem jsem se zatím nesetkal, ale je tam opravdu málo místa.
A "šavle" zase u nás říkáme podélnému rameni zadní nápravy... to je potom mezi škodováky guláš... Zajímavé by bylo, kdyby někdo zpracoval škodovácký slovník odborných výrazů s přihlédnutím k územnímu výskytu...
A "šavle" zase u nás říkáme podélnému rameni zadní nápravy... to je potom mezi škodováky guláš... Zajímavé by bylo, kdyby někdo zpracoval škodovácký slovník odborných výrazů s přihlédnutím k územnímu výskytu...
16:21:59
29.08.2013
29.08.2013
Power of Bass
-> Jozka: a ha.. koukal jsem na to, to by mě nenapadlo.. dík za upozornění. co to podložit nějakou gumou? (to ná soudruzi nachystali pěknou pastičku)
07:19:30
29.08.2013
29.08.2013
Jozka
-> Power of Bass 26.08.13 18:06:09: Zadním vnitřním výztuhám se u nás jinak než "šavle" neřekne.. zato "torpédo" je na autě kde co . Jinak okolí chladiče je u Š100 stejný jak na MB, při velkým chladiči u kila, vůli v uchycení (šroub M8 v díře cca 9mm) a výrobní toleranci karosérie se levý dolní roh chladiče s ní může dostat do kontaktu a chvěním se prodřít. Zkouším po montáži zasunutím plastovýho štítku tl. 1 mm mezi kastli a chladič
23:44:28
26.08.2013
26.08.2013
Power of Bass
tak nebo onak,unás to tu dělá kdejaká stk to měření za půlsta.
celou sadu ted měnit nebudu,až až jednou dojde na generálky náprav.. ale vyzkoušet porovnat s novým to můžu,ikdyž je to stejně takové.. že baj voko beztak H poznám :)
celou sadu ted měnit nebudu,až až jednou dojde na generálky náprav.. ale vyzkoušet porovnat s novým to můžu,ikdyž je to stejně takové.. že baj voko beztak H poznám :)
23:33:11
26.08.2013
26.08.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Možná to byl jeden z těch nesmyslů, co chtěli zavést a nakonec to neprošlo...
23:25:06
26.08.2013
26.08.2013
Bukaj
-> dragon_cb_cz:
Ve středu jsem byl na STK s Å a tady u nás stále vše postaru
Ve středu jsem byl na STK s Å a tady u nás stále vše postaru
22:53:47
26.08.2013
26.08.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Mám pocit, že nově to snad mají dělat na všech STK. Někde jsem četl detaily, ale ani na mučidlech si teď nevzpomenu kde...