-> Jozka 07.02.15 14:48:29: Ono to s kostrou blatníku ke kastli nebude tak hrozné, jak píšeš - alespoň u původních vozů, kde se kastle lakovala až po nastrojení blatníků - tam je kostra realizovaná nmejen tím M5 šroubkem dole, ale také M7 šrouby v čele blatníku, které jdou přímo do nabodovaných matic v A sloupku.Nahože podél kapoty, kde mají šrouby matky, na kostru spoléhat moc nelze.
Problém může nastat až u výměny blatníků, nebo při renovaci, kdy (bohužel) blatníky nejsou na karoserii při lakování a lakují se zvlášť.
A co se týče očka kostry hlavních světlometů, tak pokud by bylo tam, kde píšeš, tak (alespoň s použitím nových těsnění hrnce a rámečku) by očko bylo navolno - při docela festovním (rozumně) dotažení M4 šroubků rámečku hrnce je mezi packou hrnce a ouškem blatníku ještě několik mm mezera...
...a zatím u všech vozů, které jsem demontoval, bylo očko pod hlavou šroubu (ale všechny měly už měněné hrnce i paraboly.
A o zaručeně původních vozů jsem doposud nevrtal, neboť nebyl důvod
