Předevčírem jsem našel důvod, proč motor ve spotřební 130L byl taková olejnička - blbě odlitý blok.
V prostoru konce nálitku na těsnění víka rozvodových tyček vypaá odlitek, jako by byl materiál už příliš chladný a nespojil se, takže jsou tam vlásečnicové trhliny (nejsou to trhliny, ale něco, jako mezery mezi vtlaky hliníku). Už pře měsícem jsem řešil hned vedle u šroubu vodního kanálu pod 4. vložkou totéž - netěsnost chladicího okruhu.
Zamázl jsem to lepicím a těsnicím tmelem, který používám na jezírka a jde s ním lepit i pod vodou, tak snad to bude držet a doufám, že i odolávat oleji...
...dále jsem zjistil, že mi nefunguje čtečka karet, abych nahrál fotku bloku...
...a dnes ráno jsem našel další slepici, kterou má na svědomí kuna
Takže další na mrazáku
