skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 135/136 L Gl Gli
-> aDAm: A kde?Poznás nejakú firmu kde by sa to dalo?
-> isti: nechat vyrobit
-> rsvancara: Dajú sa ešte niekde zohnať nové štítky na dvere aké máš aj ty?
A pak by tu byla ještě sada štítků, co jsou různě na kastli. Jedině ta "S2, stupeň čistoty výfukových plynů" se na auto nedávala už ve výrobě.
-> DEKODOVAC: Výfuk, kat, lambda vyrobeno a dodáno by já :-D. Dokonce jsem ji i řídil, co si pamatuju hlavně bylo, že najít zpátečku byl docela oříšek (Standa promine a možná i potvrdí, že nekecám) :-P
-> ondie: Tak říká se to :-D. V podstatě bych mohl postavit dvě auta a ještě by zbyl jeden motor a převodovka, co jsem koupil spíš kvůli obalu (vnitřek OK, nepředpokládám, že to půjde dát dohromady :-)).
-> ondie: Tak říká se to :-D. V podstatě bych mohl postavit dvě auta a ještě by zbyl jeden motor a převodovka, co jsem koupil spíš kvůli obalu (vnitřek OK, nepředpokládám, že to půjde dát dohromady :-)).
najviac ma potešilo na zraze v Pasohlávkach ked som si mohol konečne na vlastné oči poobzerat 135GLi -chválim maitela za super stav!!!
-> rsvancara: Tak ty víš,ty znáš
já mít jednou tuhle stříkačku (nepravděpodobné) ,tak snad ani neoslovuju nikoho jinýho ! 


Díly na GLi? U mě na půdě :-D
-> škodec:




-> minno 01.10.13 12:50:27: ako povedal moj kolega v praci: "sprav si deti a nebudes vymyslat picoviny, tie zozeru vsetky peniaze, sak co chces ist na stuzkovu ako stary kokot o palicke?! " 

-> minno 01.10.13 11:46:34: tak to by som čumel ako blázon keby si tam sekol GLi na ten tvoj motor a dal to do uplne seriového stavu GLi





Tak já mám dost dílů k motoru na RiC a emise mám suprovní,takže tak:-)
Tak to je vždycky..dělat z něčeho něco,co nikdy nebylo,je hrozně pomíjívý..
A když se někdo odhodlá mít GLi/Ric,tak sehnat díly jdou..jako na všechno..čas,peníze,snahu ,benzin,spoustu času a trpělivost..
Proto to neni pro každýho.
Béžová 136GL je krásná,tam bych krom peněz na začátku problém moc nehledal.
A když se někdo odhodlá mít GLi/Ric,tak sehnat díly jdou..jako na všechno..čas,peníze,snahu ,benzin,spoustu času a trpělivost..
Proto to neni pro každýho.
Béžová 136GL je krásná,tam bych krom peněz na začátku problém moc nehledal.
Díly se na to sháněj blbě,ale dá se sehnat když víš kde. Já zatím sehnal vše. Nic proti,ale já si tam radši nechám Bendix/Renix, který je pouze shodný s Renaultem a ne že je z Renaultu, než tam nabastlit MPi z Felicie apod..
-> aDAm: Okej 

-> ochoda: mě? Mě nic, to já jen nahodil brouka do hlavy minovi ;)
-> aDAm: Co se ti na tom nezdá? 

-> ochoda: a ještě s turbem a kompresorem. A když tak bych to udělal bimoto a do kufru dal na přední nápravu elektromotor ;)
-> minno: Co tak Mpi a LPG ? 

-> minno: a turbo nic? :-D
-> MOLSO: prežívam obdobie nehoráznej dilemy čo s autom - LPG / BMM / MPi, alebo sa na všetko vysrať a nechať to tak ako je.

-> minno: veru hod tam radsejto LPG
to ti bude setrit 


-> MOLSO: keby som sa do toho obul tak pozháňam všetko :) ale seru na to.
-> Nwkt: ale minno to chce ! 

-> aDAm: Navíc na GLi který se blbě shání katy, lambdy a musí se upravovat jednotka ...
-> minno: no kdyz to vemes kolem a kolem gli je taky z jineho auta ;) a kdyz das mpi z felicity tak budes vic skodovak nez gli z rendlu ;)
-> Nwkt: GLi by sa mi páčilo viac ako tam cpať niečo z iného auta. Akurát problém s tou dostupnosťou.
-> minno: Spíš voser měnit ne? Převodovka jiná, komplet věci okolo motoru. To radši dej MPi 

A ako je to s dostupnosťou GLi komponentov k motoru? Dá sa to niekde pozháňať, keby náhodou niekto chcel robiť prestavbu? :D
V jedné tlusté bichli (kterou určitě každý máte doma) - oprava a údržba Škody 105-130/Garde/Rapid se počty vyrobených sedanů 136 a 135 uvádějí zhruba ve stejných číslech jak tu píšeš. Jinak Škodu 135L/136L jsem taktéž nikdy v životě neviděl. Myslím si, že to bylo jen do poslední chvíle v plánu stejně jako Š Favorit 115S, nebo Š 135 Si,Li. Myslím si že by Š 135L/136L nikdo nekupoval v době, kdy byli všichni nadržení na nového Favorita a ani Škody 135/ 136 GL prodeje starých škodovek moc nezachraňovaly. A důchodci co by jim to bylo zas jedno jaké auto si na popojíždění do kostela koupí, si koupili Š 105/125L protože byli o dost levnější a asi i rychleji sehnatelnější než 135/136. Jinak 136 GLi neexistuje, nevím kdo to vymyslel. Rapidů 135RiC co já vím tak se říká, že bylo vyrobených asi až do 1000 ks, sedanů GLi 400 ks. Ale jiné zdroje uvádějí zase jiná čísla, takže pravdu se asi už nikdy nedozvíme. A např. v 90.letech, kdy se tato auta okamžitě stala v zahraničí ještě víc archaickými, než v době svého prodeje v autosalonu a nikdo je už nechtěl, tak je čecháčci-překupníci milerádi skupovávali zpět za pár kaček, aby je tady ještě jako luxusní káry za draho prodali. Většinou se to dotáhlo z Rakouska a ne moc daleko za hranice, tak proto většina GLi jezdila v Č.Budějovicích, Táboře, J.Hradci, Znojmě, Třebíči, nebo Brně a spol. Jen u nás v Třebíči jich jezdilo myslím 7 kusů jako normální auta. Do Kaufu pro nákup, na hřbitov a tak. No taky podle toho dopadla. Něco se rozbilo, nebo začaly hnít prahy tak šly do šrotu
a teď jsou ve městě dvě max. tři včetně mého. Jinak v MB v muzeu to auto nemají, mají tam jen prý ten motor a když jsem tam v roce 2007 byl s GLi na návštěvě, tak říkali, že kdybych ho dal do pucu, tak by ho chtěli koupit, ale to jsme odmítl a zápůjčku zadarmo na vystavení azse odmítli kvůli pojistce oni. Tak si to aspoň nafotili a udělali mi hezký VIP den po muzeu zadarmo s průvodkyní a renovátory. A ten khaki zelený Favorit 136L co tam před "renovací muzea" stával není 136L ale 135Li !! Jen to tam byl někdo líný změnit v popisce a otevřít kapotu. Jako fotografii přikládám knížku od svého GLi.


Kupuješ tu co je tady v inzerci: skoda-virt.cz/cz/.../1737
16-skoda-136-gl-14 ?
Jinak 136L jsem osobně ještě neviděl (viděl jsem na ní znak do zadního čela, pokud mi paměť slouží), 136GL až tak vzácná asi není, když se dostala i ke mě :) Údaje o počtu vyrobených kusů se různí, kdysi se dala vygooglit nějaká polozapomenutá stránka na webu škodovky, kde psali, že 136L+GL bylo vyrobeno 1631 kusů, u 135tek to bylo lehce přes tisíc.
Jinak 136L jsem osobně ještě neviděl (viděl jsem na ní znak do zadního čela, pokud mi paměť slouží), 136GL až tak vzácná asi není, když se dostala i ke mě :) Údaje o počtu vyrobených kusů se různí, kdysi se dala vygooglit nějaká polozapomenutá stránka na webu škodovky, kde psali, že 136L+GL bylo vyrobeno 1631 kusů, u 135tek to bylo lehce přes tisíc.
Chtěl bych trošku rozvířit mezi místními znalci debatu na tema sedanů 135/136 , zajimali by mě počty vyrobených kusů . Existují li nějaké dochované výbavy L (proti běžné GL) , kolik je mezi místními znalci 135 která je zřejmě oproti 136 mnohem méně častá. Kolik asi může být zpět v ve vlasti stříkaček GLI. Informace a fotografie o různých atypických provedeních(jedno takové 136 GL s béžovými sedadly a výplněmi dveří alá rapid , opatřené odrazkami na zadních blatnících stejných jako měli vozy na prospektech do Kanady budu kupovat) atd. atd. Každá běžně nevygooglitelná informace o vozech této řady mě zajímá :-)