skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia fun
prohledat
5286 příspěvků (zobrazeno 5251 až 5286) od 03.04.2006 do 17.03.2025, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
kdyz jsme u tech favoritu tak tohle melo taky nozove sedacky vzadu(jako fun).
tohle si ale upravovali nemci sami,konkretne fy gunsch
tohle si ale upravovali nemci sami,konkretne fy gunsch
-> Targa: ta nastavba je prave od toho air designu Mnichovo Hradiste.bylo to jako orig doplnek.
-> Max: mě se dycky líbilo tohle 4oko, škod, že je nelegal:(
ten mě bohužel moc nezaujal

no já jsem o funu hledal něco v přístupných archivech na intranetu ve škodovce a nic moc. ALe našel jsem tam favorita fun

Mame jeden kousek v praci v 1,6 jezdi to pekne ma to tlumice od Hp sporting ta plachticka co je tady na jedne fotce tak pokut ji nekdo chce tak ho vyjde asi na 40 000,- se vsim vsudy a za stejne penize je ta plastova nastavba ale tu bych na to nebral protoze se s tim krasne jezdi vlete kdyz si otevres ten zadek
3 videl sem toto uz vickrat je to nejaka nastavba (asi to bylo na zakázku)
-> kubina: musim potvrdit ze tech letaku bylo fakt malo jelikoz ja (zběratel od 8let) mam doma plno letáku vsech znacek a u skodovky mam letaky od 120L atd favorita,felicii..az po ty nejnovější...jedinou tak nejak raritu o feliciich tak mam letak na felicii (mystery) kterých taky moc nebylo...ale o funovi nemam ani obrazek

nase skola treba dostala uplnou funglovku, a musim rict fakt pekne auticko

-> Jirik: predni sedacky maji atyp sklapeci mechanizmus-predni sedacka je pak sklopena a nadzvedne se.vse jednou pakou.do zadu je pak obtiznost asi jako do rapida-tzn.jde to

Jak se lezlo na ty zadní sedačky abych je nepoťapal ?
To asi nebylo pro babču o holích. 


a co prospekty o facku ??? nemate nekdo ???

-> Labros:
1,3 50kW
1,6 55kW
1,9D 47kW
1,3 50kW
1,6 55kW
1,9D 47kW
-> KEAN: dik za info
-> Gryzly: fun novou masku kvuli atyp predku nikdy nedostal
Co to mělo za motor?
-> kubina: Jeste bych doplnil ze spojlery dodavala firma PETER GFK, teda aspon se mi tim chlubila

-> kubina: A kldyž s to dělalo až do 2000, mělo to i novou masku? Já nějak moc pick upů s novou maskou neviděl.
stejně tak jako fun se zelenou nebo tmavě oranžovou výbavou.
stejně tak jako fun se zelenou nebo tmavě oranžovou výbavou.
-> kubina: Teda já nevim, ale těch prospektů jsem měl doma taky fůru, myslím, že jsem to tenkrát nabral na výstavě v Brně, ale už jsou dávno v koši...škoda. Jinak je možný, že to byla ruční práce a asi i o to hůř, protože známej co to kdysi měl si na to permanentně stěžoval a nakonec to po 5 letech totálně shnilí nasranej prodal. I když ostatní pick-upy na tom asi o moc líp nebyli...Ale jinak to bylo hezký svezení.
-> kubina: ja mel doma asi 3 prospekty(a to sem je ani nechtel,byli snad z nejakejch casaku nebo co)

abych to uvedl na pravou miru tak fun se vyrabel ve Vrchlabi a to na specialni lince.Byla to skoro rucni prace a komponenty dodavala castecne Boleslav,Kvasiny a i plno subdodavatelu(treba plastove nastavby delal air-design Mnichovo Hradiste).kapacita vyroby bylo zpocatku max.500 vozu rocne a po zabehnuti byly schopni vyrobit max 1000vozu rocne.celkem jich udelaly 4049kusu coz v jine reci znamena to ze fun byl vyraben tak jak to vyrobni kapacita umoznovala a vsechny se prodali.takze tvrzeni ze s tim neudelali zadnej humbuk je zcela mimo.
svojim pojetim je to auto pro volny cas a tak proste v CR moc nezabodovalo kvuli kupni sile v CR(kde si druhe auto pro volny cas jen tak nikdo dovolit nemuze,navic fun stal v roce 95 320 000kc,coz byla palka).takze fun byl z drtive vetsiny vyvazen,kde si nasel sve zajemce a to co byla automomilka schopna vyrobit se snadno prodalo.
svojim pojetim je to auto pro volny cas a tak proste v CR moc nezabodovalo kvuli kupni sile v CR(kde si druhe auto pro volny cas jen tak nikdo dovolit nemuze,navic fun stal v roce 95 320 000kc,coz byla palka).takze fun byl z drtive vetsiny vyvazen,kde si nasel sve zajemce a to co byla automomilka schopna vyrobit se snadno prodalo.
-> kubina: já to taky myslel trochu jinak s tím prodejem.
Nějak se mi příčí se do tebe obouvat, ale v tomhle se neshodneme, tím končím
Nějak se mi příčí se do tebe obouvat, ale v tomhle se neshodneme, tím končím
-> Kuba.: na ja nevim,ale nez zasnes psat nejaky bludy taxi zjisti jak to bylo s vyrobou a zjistis ze to naopak obchodne uspesny bylo protoze se prodalo 100% rocni mozne kapacity vyroby.
o informace neslo,ostatne skenoval jsem jen foto,technicky udaje tam jsou taky,takze to klidne mohl vyresit jeden prospekt.proste 3 prospekty na auto vyrabene 95-2000 je podle me min nez male mnozstvi
o informace neslo,ostatne skenoval jsem jen foto,technicky udaje tam jsou taky,takze to klidne mohl vyresit jeden prospekt.proste 3 prospekty na auto vyrabene 95-2000 je podle me min nez male mnozstvi
-> kubina: to že jich bylo "nejmíň" asi určitě, taky si musíš uvědomit, pro koho to auto je, asi nebude pro dědu s babičkou na nedělní výlet...
ale s formulací "Verte,ze prospektu na Funa je zalostne malo" nesouhlasím, každý kdo ho v té době chtěl, měl informací spousty.
Prostě to je úzkoprofilové auto (prostě pro vytýčenou skupinu lidí), to že nezažil asi takový prodejní úspěch, jak se čekalo, je věc další

ale s formulací "Verte,ze prospektu na Funa je zalostne malo" nesouhlasím, každý kdo ho v té době chtěl, měl informací spousty.
Prostě to je úzkoprofilové auto (prostě pro vytýčenou skupinu lidí), to že nezažil asi takový prodejní úspěch, jak se čekalo, je věc další
-> Kuba.: nesouhlasim,prospektu na funa bylo nejmin ze vsech porevolucnich skodovek.vim o 3 typech a mam jen tenhle.a ver ze jsem byl i na propagacnim ve skode
-> kubina: ale prospektů bylo dost, jen si je nikdo moc nebral, co vím tak u nás v okolí, ať už Brno, nebo Slavkov - AutoBayer, taky sem měl, dokonce 2 druhy, ale vyházel jsem to
jelikoz jsem jednomu kamaradovi skenoval jeden prospekt,tak mam par zajimavych snimku z doboveho prospektu.Verte,ze prospektu na Funa je zalostne malo.