skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nefakčí denní počitadlo u 120 L, ??
Není to úplně stejné,ale,jak přeskládat kolečka tachometru-kulatý budík.Mám ho rozebraný,ale nevím jak dál.
Ja tam mam 11litru hec
Ale v nahonu tachace jen 4 - vic se tam neveslo



-> Luděk:


-> Luděk:



-> Jirik: hele Ty vietnamče,slyšel jsem jednou vyprávět automechanika,jak přijeli cikáni s Volhou do autoservisu,že jim z toho všude stříká olej. Po otevření kapoty, kde bylo všechno totálně zastříkaný, z nich vylezlo, že při výměně oleje nalili do motoru olej až po vrch ventilového víka, cca asi 10 litrů

-> Syny: a čím víc litr vyjetá olej na bota vietnamec v tržnice tím víc dárek Adidas



-> Jirik: Ja tam lastrikal 5 injekci a stejne cvakal, tak prisli dalsi 4 a uz je to OK
Cim vic litru - tim mene cvakani


-> Jirik: zašroubuješ až potom co to tam naleješ?
no chlapče tobě už neni pomoci...

no chlapče tobě už neni pomoci...



-> Pavel P.: Jasný, vždycky leju do motoru 8 litrů oleje ze dvou kanystrů, pak to dole zašroubuju a nikde pak nic nekape a všechno těsní. 

-> Syny: díky..
-> Jirik: 4,5L do motoru??
tak to bych dolejt, včera jsem tam nalil jen 3L..



tak to bych dolejt, včera jsem tam nalil jen 3L..



-> Syny: Několik litrů ?
To jako třeba 4,5 litru jako do motoru ? 
Opravit to jde, dá se vyměnit celá ta soustava ozubených koleček s denním a celk. počitadlem. Není to ani drahé, jen je to jebačka. Nechal jsem si tacho raději opravit a nastavit ve firmě. Stálo to sice (už nevím), kolem 300,- ale je to super, nic necvaká, práce je to precizní včetně zapertlování rámečku, je tam novej ten světlotlumící plast, tacho je vyčištěné, měnili v něm i nějaké součástky, které se zdály dříve v pohodě, mno a ještě ho nastavili.
Když koupíš novej, tak ten bude drahej a z vrakáče může fungovat 14 dní a pak se třeba taky posere.
Nevím jak u Mr. Dina, nevím kde bydlí, ale tady v Plzni to dělá jedna firma u bývalého Tuzexu a pak taky tuším OSONA.


Opravit to jde, dá se vyměnit celá ta soustava ozubených koleček s denním a celk. počitadlem. Není to ani drahé, jen je to jebačka. Nechal jsem si tacho raději opravit a nastavit ve firmě. Stálo to sice (už nevím), kolem 300,- ale je to super, nic necvaká, práce je to precizní včetně zapertlování rámečku, je tam novej ten světlotlumící plast, tacho je vyčištěné, měnili v něm i nějaké součástky, které se zdály dříve v pohodě, mno a ještě ho nastavili.
Když koupíš novej, tak ten bude drahej a z vrakáče může fungovat 14 dní a pak se třeba taky posere.
Nevím jak u Mr. Dina, nevím kde bydlí, ale tady v Plzni to dělá jedna firma u bývalého Tuzexu a pak taky tuším OSONA.
Jo a kdyz uz to bides mit venku tak nalej par litru oleje do toho nahonu tachace, vzdycky, ale vzdycky mi po sundani nahonu zacla klepat!!! Takze nahon poradne utahnout a predtim poradne promazat!!!
-> Mr.Din: Musis vyndat py budiky. (4 sroubky) a odpojit zezadu pod palubovkou nahon tachometru (prijemnou zabavau!) pak vytahnes trocu ty budiky s tim plastem ale ne moc - mas tam volant a hafec dartu. Povolis 2 matky a mas venku tachometr. Bud tam rovnou falkni novej nebo zkus tenhle spravit. Nejspis bude vylomene jedno z plastovych ozubenych kolecek (me to taky netocila, ale po rozebtani tam byly kolecka kovovy tak nevim cim to bylo). Tan tachac musis celej rozebrat = sundat tu obroucku a vyndat sklicko - pak vytahnes vnitrek. Davej bacha at nezkurvis tu obroucku jinak uz ho tam nevratis!!! Pokud si na to rozebrani netroufnes - sezen novej tachac a sup tam s nim... Hodne stesti s odpojovanim a zapojovanim nahonu tachometru - to je takova tresnicka na dortu!

-> Bobesh: funfujemi akorád přetáčení.... a rychloměr samo... .)
-> Mr.Din: Pokud chodí ručička,tak je náhon O.K. a závada je přímo v tachometru,musí ven a zrobiť rozborku.
-> Bobesh: dík no, a to jako mam rozebrat celou palubku abych poznal čim to je ? jejejeeejj




-> Mr.Din: Některý z umělých ozub. koleček,rozeber,prohlídni a poznáš.
nefunguje, nepočítá proč ?? čim to ? jak spravit ? díky...